Sari la conținut

Lordgrec

Super Membru
  • Număr conținut

    952
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    lordgrec

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    BUCURESTI
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    Bandit,Gsxr,vfr
  • Numar Moto
    B-... TO-... B...

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Gsf×3,Gsxr×2,Te610,Fe450,Vfr

Vizitatori Recenți Profil

2.407 citiri profil

Lordgrec's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salutare,ma poate ajuta cineva cu un catalizator si finale stoc pt. gsxr 1000 k7-k8 imprumut pt 1-2 zile?
  2. Eu stiam ca Rossi are domiciliul la Londra tocmai ca sa nu mai plateasca impozitele si taxele nesimtite din Italia. Sper sa faca o figura mai buna anul asta ca sa fie campionatul cat mai strans pt locul 2...ca pustiulica sigur va rupe tot si anul asta.
  3. Sal..imi spusese o cunostinta ce este de mai multa vreme in UK ca poti circula maxim 1 an cu nr. de Ro...un alt biker de pe forum a tinut neaparat sa-si aduca mobra in UK si a depasit un an de cand are mobra acolo si zicea ca nu a avut nici un fel de problema desi scorurile sunt piperate.(dar el are mobra pe firma parca) Bafta si sa ne vedem motorizati si prin UK
  4. Ca tot veni vb de 10ani si ca sa revenim la MM : http://www.todocircuito.com/videos/2429-entrevista-a-marc-marquez-cuando-solo-tenia-10-anos.html
  5. Pt unii chinul asta e o placere si ii ajuta sa simta cu adevarat viteza,nu sa stea ascunsi sa nu-i traga curentul din casca ) (cand mergi cu 200km/h pe naked ceva vreme vei dormi lemn la destinatie..pe cand, cand te dai jos de sub carene zici ca ai mers cu masina..nu simti nimic)
  6. yup my bad ...la 4 puncte va pleaca de pe ultimul loc in cursa
  7. maybe...but it's my opinion (ex; stoner nu a avut parte de acelas avantaj) Marq va fi penalizat cu 2 puncte la general pt ca nu a redus ritmul la steag galben in zona accidentului lui Cru
  8. si eu de prin 95 si sunt de aceeasi parere...dar poate daca acest regulament era facut ceva mai din timp poate se afirmau mai multe talente(?) in acest interval de timp...in rest sunt aproape sigur ca Lor,Marq si chiar si Ros ar mai fi pierdut ceva vreme pana sa confirme daca nu aveau avantajul sprijinului de uzina de la inceput.
  9. Man din mica mea experienta am constat ca superglue nu rezista la vibratii(incercat de lipit oglinda retrovizoara la conserva...nu statea sus mai mult de 2 sapt) deci cred ca poti incerca sa ciocanesti controlat picaturile cu un ciocanel mic(gen ala pt verificat reflexele ca tot cunosti domeniul..dar fara cauciuc in cap..) Bafta Legat de carburatie ar fi mai indicat sa fie facuta cu filtrul nou..nu facuta carburatia cu filtrul imbaxit/fara filtru si apoi pus filtrul nou
  10. Arata cam abandonat la cat praf avea pe el si cred ca era si fara capac,baie,bord si rezervor(la care mai mesteresc)
  11. welcome to the gang...eu imi luam consumabile de aici: http://www.performance-shop.ro/ ,mereu le-am gasit pe stoc si nu a trebuit sa astept comenzi cum e la louis..si calitatea produselor e mai sus ,la semnale nu cunosc pretul pietei(nu le schimb prea des). Multi Km
  12. Man mie mi-e cam greu sa cred ca nu a suflat atata vreme fara "garnitura" aia (dar daca tu zici..) eu am gasit-o la alti banditi in interiorul colectorului/4-1 serpisorilor indesata bine si deformata. Uite cam asa ar arata noua...uzata arata ca un ghemulet de sarma ruginita : http://www.ebay.co.uk/itm/EXHAUST-SILENCER-GASKET-SEAL-SUZUKI-BANDIT-GSF600-/190588912003?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2c5ffc0183 Eu daca ar fi sa improvizez as incerca cu niste banda izolanta termic(cum folosesc astia la mobrele custom/chopper) infasurata pe capatul care intra in serpisori... Se gaseau si pe aici pe forum(cred ca 1m e arhisuficient) Daca ai ideii mai bune nu te opri la a mea.... Spor
  13. Salut..nici nu cred ca se pune pb de sudura(e teava dubla si nu se "penetreaza" asa de usor)...in cel mai rau caz s-a deranjat 'garnitura" de sarma si textolid(cred) care face imbinarea perfecta la acel cot. Daca separi finala de serpisori o sa ramana ori pe teava finalei ori in imbinarea serpisorilor...aia se zice ca se schimba daca tot freci toba sus jos..dar eu cred ca vei reusi sa scapi fara costuri...doar va trebui sa dai toba jos si sa o remontezi(prin impins cu ceva forta si invartit in acelas timp) si sa strangi bine colierul (deja existent)de sub motoreta...vezi ca parca mai avea si acolo(sub mobra) o prindere(finala-cadru) care la cativa banditi din cei la care am mai mesterit lipsea surubul care mai atenueaza din vibratii.(merge si fara mult si bine..dar la un offroad e mai bine cu..) Bafta
  14. Odihneasca-se in pace... Cat despre viteza de rulare vehiculata a fi atat de mare de catre anumiti martori(probabil paznicii sau portarii de la complexul rezidential)..pot sa va zic(de pe pielea mea) ca daca era vb de viteza mare,atat motociclistul cat si mobra zburau ori peste masina ori mult mai departe de ea...La mine a fost vb de 40-50km/h in plus si am zburat peste masina vro 7-10m la fel si motocicleta a ajuns de pe banda 1 pe trotuarul de pe partea benzii 3. Deci e vrajala cu viteza si cu lipsa purtarii castii.(parerea mea) Pacat.
×
×
  • Creează nouă...