Sari la conținut

Alexandru Boros

Membru
  • Număr conținut

    322
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    galex.boros@gmail.com
  • Skype
    galex.boros

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    epoca de aur
  • Motocicleta
    Suzuki Boulevard M109R 2010
  • Numar Moto
    din tabla calit la Pitesti
  • Club
    De activisti de partid

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda CB600F (Hornet) 2006 | Yamaha TDM MK II 1996 |
  • Interests
    MAR... motoare, avioane si roscate

Vizitatori Recenți Profil

2.792 citiri profil

Alexandru Boros's Achievements

  1. Din considerente estetice am si eu scutul acela pe 850 4TX. Recomandarea mea e sa gasesti unul de 850 3VD. Mult mai putina bataie de cap iar pretul nu e mare. Se potriveste fara nicio modificare. Spor!
  2. Salutare, Cum astazi am lasat intr-o parcare magica de prin sectorul 3 o husa de protectie pentru o casca shark, imi incerc norocul aici... poate are cineva de vanzare o husa de protectie pentru casca Shark. (Putin OCD in sufletul meu mic si negru... fiecare casca trebuie sa fie depozitata in saculetul ei co form cu marca... atat s a putut :)) ) Prin urmare, daca are cineva un saculet de genul ce ii prisoseste pe acasa, dau o suma la schimb
  3. Noi sa fim sanatosi! Viata e despre alegeri si despre asumare. Vorba lu' Serghei Mizil, "... cu multa stima si respect."
  4. Exact. Anvelopa de spate pusa pe fata si inversata. E vorba de un Michelin Sirac 110 / 80 / R18; dar si-a trait traiul, si-a mancat malaiul. Deja da vibratii urate in ghidon. INSA... la momentul ala a fost o solutie buna. As repeta experienta dar la Anvelopemoto n am mai gasit modelul. Iar pe alte site-uri e la un pret relativ apropiat cu un Pirelli tubeless de fata cu dimensiunile si profilul pe care l am vrut eu. La data achizitiei... a fost de vreo 3 ori mai ieftin ca o anvelopa de fata tubeless cu profilul cautat. Si nu a tinut 20 de mii de km... bag in ele... a tinut 19657 km... Ce? voi nu aveti un fisier enorm cu tot istoricul motocicletei in PC?
  5. Cumva, cred ca e si o chestie de a urmari clar niste pasi, nu as sti sa iti spun care sunt aia. Am folosit metoda cu chinga e suprafata de rulare ca sa aduc marginile anvelopei de buza jantei si apoi cu compresor. In cele din urma sare pe muchiile jantei. Am pus pe 2 motociclete indentice aceeasi anvelopa (TUBE TYPE ... de spate - no hate pls ) pe janta tubeless de fata. La una n am nicio problema si e aceeasi presiune... more or less de vreo 20 de mii de km.... la cealalta e nevoie de refacerea presiunii la fiecare 2 3 saptamani... Insa alte probleme n-am intalnit. E drept... nici nu ating cu umarul asfaltul in viraj cand ma dau...
  6. Salut, daca nu s-au dat deja, as fi si eu interesat... tot in S3 sunt, as putea ajunge maine dimineata sa le vad / iau daca is ok.
  7. Pai nu ca ... am dat in 3 de am zis ca las roata cu tot cu furca acolo... Si cu stresul pasagerei la vremea aia si cu disconfortul general ca se tot adancea drumul ala in padurea aia de ziceai ca acus acus iese unu din desis cu o bardita sa te paleasca :))) Ma bucur sa aud ca se lucreaza la dechiderea cladirii. Cand am mers eu era un post de paza si atat... complet abandonat in interior. Va fi un obiectiv super. Va recomand, daca aveti drum prin Veliko ... faceti o pauza la Mini Bulgaria. Va va oferi multe informatii privind alte cladiri de interes similare mai mult sau mai putin cu Buzludzha pe teritoriul intregii tari. Costa undeva la 10 leva intrarea dar... e placuta de o pauza de ceva minute si de facut planul pentru urmatoarele obiective.
  8. Nu cred ce spui tu ... sa stea in spatele loganului sa astepte sa il depaseasca si sa ruleze cu 140 km/h minim ... ceva e putred in Danemarca... Intr-un spirit mai serios, Sanatate riderului... Atentie la tzambal...
  9. E faina tura. E mai degraba un Rucar Bran pasul in discutie decat o Sinaia dar tot fain este. Asculta de tipul cu blogul si mergi la cladire dinspre sud. Eu am intrat prim padure la dus si apoi am servisat furca :)) Nu se poate intra in cladire dar e faina zona. Distractie faina si vreme buna!
  10. On point, Sa mergem pe firul povestii. Din ce imi amintesc la AMI Moto este instructoare, la Scoala Moto Altfel este de asemenea instructoare... daca nu ma insel la un momentdat si la Adi Moto era si o doamna instructor. Unii au poligonul langa gara Obor, altii au poligonul la Ilioara. In functie de cat esti tu de aproape de ei si ce crezi ca ajuta. Also on point, Urmeaza SMAEB in aprilie daca nu ma insel, weekendul de dupa Paste. Acolo poti intalni mai multe scoli moto si poti sa iti dai seama despre ce e vorba in propozitie. Cred ca te-ar ajuta mai mult un contact direct cu oamenii si cred ca te-ar ajuta mai mult in ceea ce ai tu acum de facut. Further on point, E foarte ok ca ai un plan in directia asta iar eu personal incurajez pe toata lumea sa parcurga o scoala moto, sa devina motociclisti si sa isi achizitioneze propria motociclieta. Chiar e fain. E fain si "ce ai in cap". Ai in vedere si "sa ai in buzunar ce trebuie" pentru a sustine motoreta aia... sau, macar o sursa de unde sa poti finanta pasiunea. Sper sa te fi ajutat macar putin punctele mele de vedere de mai sus. Spor si suuces in toate!
  11. Salut, Da, schimbarea de limitare de la 25 kw la 35 kw pentru motocicleta ta trebuie efectuata intr-un service autorizat RAR care sa emita un document in acest sens. Cu acel document faci reomologarea motocicletei si modificarile aferente in CIV si talon de inmatriculare. Succes si spor la motorit!
  12. Salutare tuturor! A avut cineva sau are informatii despre cum arata modelul de mai jos de genti pe M109r? Ideea e ca am avut o pereche de Saddlemen pe ea, din piele dar nu am gasit pe nimeni care sa le reconditioneze si m-as uta sa achizitionez ceva. Sau, daca aveti alte recomandari de genti tari potrivite pentru M109r... va raman recunoscator! Cele bune, Alex.
  13. Eu stiu ce spui, dar... cum ramane cu ofertele initiale de pret? O garantie? Cum rezolvam daca ramane filetul pe bujie? Cine suporta cheltuielile de reparatie?
×
×
  • Creează nouă...