Jump to content

Costin Nitsoc

Membru
  • Content Count

    109
  • Joined

  • Last visited

About Costin Nitsoc

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Honda CB500
  1. Costin Nitsoc

    FRANTA

    ceva motarzi romani prin Paris pe aici? am reintrat in randul motociclistilor cu o Honda CB500x si caut amatori de plimbari prin Ile de France si nu numai...
  2. Costin Nitsoc

    FRANTA

    pai de ce sa nu se poata asigura? am rezidenta aici, facturi, adresa, etc. Iar asigurarea pentru 500-650 cc inteleg ca poate fi in Ile-de-France intre 800 si 1200 euro pe an? (pentru incepator < 1 an de permis). cel putin asa spuneau niste articole.
  3. Costin Nitsoc

    FRANTA

    salut! sunt romani motociclisti prin Paris care sa ma ajute sa cumpar o motocicleta aici? (sau care macar sa-mi faca o instructie despre cum merg lucrurile cu motoarele SH de aici? in teorie, pe leboincoin par ingrijite dar stiu ca aici se merge mult si se fac muulti km pe an. O motocicleta din 2009 poate fi deja daramata, nu stiu....
  4. am o problema asemanatoare. A-ul luat anul trecut, dat cu Honda CB500 vreo 3000 km prin Ro, acum m-am mutat in Fr si cum ma frige rau asta cu motociclismul mai ales ca aici sunt si foarte multi motociclisti iar clima e propice pentru un sezon de cel putin 11 luni....ma gandesc sa-mi iau un motor aici si sa-l vand pe cel din tara care momentan sta in garaj asteptam sa-I expire ITP-ul Dupa putina experienta cu CB-ul care dupa mine e o SUPER motocicleta pentru incepatori pentru ca e foarte manevrabila, nepretentioasa si nu foarte fortoasa (PC32, varianta 2001 pe 37 CP) ma gandeam sa profit de ofertele bune de aici si sa imi iau ceva mai "nou" decat 2001, adica sa aiba si ABS. Ideea e ca as vrea ceva si de oras dar si de drumuri prin afara cu pasager. Initial ma uitam la Hornet-ul de dupa 2007 dar e prea scurt pt. doua persoane. VStorm e prea mare si prea de touring ca sa poata fi folosita ca moto de oras. Deocamdata varianta la care am ajuns e ca si Matma, ER6n varianta 2006, cu ABS care aici e intre 2800 si 3500 euro sau varianta 2009, pe la 3500 euro + Are cineva ER6n si a plecat la drum de 200 km+ impreuna cu pasager cu ea? cum se comporta? Ar mai fi si alte propuneri?
  5. dar e vreo femeie care sa conduca fara sa vorbeasca sau sa scrie mesaje e pe telefon in timp ce conduce? eu sincer cam toate soferitele pe care le-am observat in trafic vorbeau la telefon (fara hands-free). nu ca barbatii ar fi mai prejos (cineva trebuie sa le raspunda femeilor la mesaje, nu?)
  6. pai dai casca jos in fata unei dne,dsr. nu trebuie sa uiti manierele. de aici si expresia "chapeau bas!"
  7. adica ea iti raspunde cu "ce?" si tu o abordezi elegant cu ironii fine? cand vor intelege oamenii ca astfel de personaje trebuiesc abordate la acelasi nivel la care functioneaza ele pentru ca altfel nu vor intelege absolut nimic? political correctness-ul ne-a adus in pragul dictaturii prostilor pentru ca nu-i asa? noi suntem prea intelectuali, prea civilizati si cinstiti sa ne coboram la nivelul necioplitilor. Iar rebuturile astea ce au facut? au inteles ca de fapt suntem slabi si ca se pot pisa pe noi cand vor ei. Ca din frustrarea lor se naste puterea in fata "intelectualilor". Ce sa intelegi din patanie? pai ca in mintea ei aia tulbure i-a dat fum unui jegos de motociclist care s-a luat aiurea de ea in trafic si ca data viitoare cand vede un motociclist o sa-l sicaneze pe sarac care n-a avut bani sa-si ia o masina ca tot omul. Data viitoare cand o dintr-asta iti raspunde cu "ce?" dupa ce ti-a taiat calea injur-o de vaca aia proasta care n-a educat-o cum trebuie si baga-i o flegma in geam. Poate efectul in capul ei va fi acelasi, poate nu. Insa merita incercat.
  8. Trebuie scoase numere de fr in termen de 30 zile + nu prea merge sa te dai cu numere de ro daca ai rezidenta permanenta acolo. e de umblat si documentat. Probabil voi elucida totul pana in vara si ma gandesc ce e mai avantajos: adus din tara, platit transport si inmatriculare sau vandut si cumparat altceva de acolo....desi cb-ul asta e exact ce am eu nevoie: utilitate, fara prea multe pretentii.
  9. Sa mai animez subiectul. Asa, deci intrat in pauza de moto pe 15 noiembrie, iesit pe 20 februarie. In 3 luni i-am facut revizia, schimbat discuri de frana, placute de frana, pus cauciucuri Bridgestone BT45, schimbat faruri de semnal, cumparat baterie noua. Am bagat 3000 de lei in ea. Dupa care am primit oferta de job in Franta, am acceptat so.... Good bye Cebeu ! Fuckin' shit! Deci dupa ce anul trecut abia am apucat sa ma dau si eu 1 luna jumate cu ea, anul asta iar o luna, acum trebuie sa o las aici (pentru inceput) sau s-o vand si sa vad ce-o mai fi si pe acolo. Drept urmare, din rautate am incercat sa fac anul asta km cat mai multi asa ca m-am plimbat de unul singur vreo 1000 km ducand totalul dupa ce mi-am luat permisul la vreo 2500 km. Fara incidente, fara close call-uri. M-au ajutat f mult clipurile de pe net si experientele altora. Cel putin target fixation-ul la drum lung, in curba, e super nasol insa daca iti muti privirea imediat si te inclini si mai mult, e ok. Altfel, in oras mi se pare ca preventia e solutia, chit ca incetinesti in intersectii, chit ca incetinesti cand vezi ca unul face stanga peste benzile tale chiar daca nu are intentie sa treaca, solutia e sa actionezi cu 1 secunda inainte ca celalalt sa greseasca. Situatii cu masini iesite din senin de pe stradute, dube care intorc peste dubla continua sunt gramada. Daca astea se intampla pana in 60 kmph mi se pare controlabil, peste deja e hazard....asa ca n-am trecut niciodata peste 70 kmph in oras iar la drum lung o singura data i-am dat 130 kmph. Filtering si lane splitting la greu, n-am deranjat nicio oglinda si am reusit sa scurtez distanta pana la munca de la 40 de minute cu masina/tramvaiul la 15 minute. Yaaay! Deocamdata iarasi pauza....si voi mai vedea ce-o sa mai fac cu planurile mele de mers prin tara cu ea gen moto turism, etc....
  10. n-am gasit alt loc unde sa intreb si cum probabil este un lucru pe care ar trebui sa-l stie fiecare incepator.....intreb! what the fuck happens cand se termina benzina in mers? ) Am experimentat azi! aveam impresia ca mai am cel putin 2-3 L pana sa intru pe rezerva asa ca dai spre munca. Pe podul Basarab la un moment dat simt ca pierd tractiune, dau sa schimb in treapta inferioara (zicand eu asa ca o subturez), schimb, eliberez ambreiajul....jaaap se duce taras de fund si incepe sa danseze. Apas inspirat ambreiajul la loc si franez usor pana pe margine. Motorul nu mai mergea. Mut pe rezerva, dau cheie si brrrr.... Dar experienta mi s-a parut primejdioasa pentru ca atunci cand e vant sau ai peste 50 kmph, greu mai auzi motorul si nu prea-ti dai seama ce si cum....daca dai drumul la ambreiaj zbori pe jos..... Numa' ce spunea un coleg de munca anul trecut ca a cazut de pe mobra pentru ca i s-a oprit motorul in mers, s-a blocat roata spate si buf. Cred ca apasarea ambreiajului e urmatorul lucru important dupa frana
  11. Scos baterie EXIDE moarta complet dupa fix 2 ani (DOT 032015) si pus una noua YUASA. Alta viata! Poate tine mai mult de 2 ani....
  12. Sa reimprospatam topic-ul, zic. Urez asadar, o primavara frumoasa, jumatatii mele mai bune care nu mai vrea sa se dea jos de pe scaunul din spate, coforumistelor si tuturor motociclistelor, o primavara frumoasa, nu prea rece dar nici prea calda, cu mult soare, asfalt uscat, km multi si cat mai putine incidente in trafic! Multzan'!
  13. vreau si eu o lampa spate cu cele doua faze (idle si stop) pentru un CB500 2001.... cea clasica pe care o am acum nu mai vrea si pace sa stea idle, se aprinde doar la frana (si nu, becul nu are nimic, nu, mufele sunt ok, cablurile ok. becul nu face contact bine cu lamelele de curent si nici n-am ce-i face).
  14. Costin Nitsoc

    FRANTA

    Am mai cercetat lucrurile...costa 250 de euro transportul Buc-Paris deci am sa transport mobra de aici. Deci daca fac asigurare pe un an de aici trebuie sa cer asiguratorului si carte verde? Trebuie sa inregistrez mobra la primaria locala? trebuie s-o ia cineva in evidenta sau pur si simplu o descarc din duba si impreuna cu asigurarea, talonul si permisul de ro (+vesta si stickere pe casca) pot sa plec la drum?
  15. Costin Nitsoc

    FRANTA

    Salut! Multam de raspuns, iarasi Mobra va ramane cu numere de Romania iar ideea e ca nu mai vreau s-o aduc inapoi in tara pe rotile ei ci in duba (direct la ITP cand o sa fie cazul). M-am interesat si se pare ca vechimea maxima acceptata e 2000 in Paris deci pare in regula. Ma intreb ce e mai avantajos. Sa aduc mobra de 1500 de euro + transport in Paris sau sa cumpar acolo inca o mobra si sa ma lafai cu cate o mobra in fiecare tara )
×
×
  • Create New...