Salut ! urmaresc de multa vreme forum-ul insa n am avut interesul de a intra in discutie cu toti "motociclistii adevarti" de pe aici.
In legetura cu topicul acesta din 2012, acum dupa 3 ani de mers pe CBR250R, 29000km dintre care foarte putini facuti in oras(cred ca maxim 4000), pot sa spun ca e o motocicleta grozava atat in oras cat si in exterior. Inainte avand un Suzuki Savage care nu m a incantat deloc.
Este un motor distractiv pt avansati si foarte bun pt incepatori. Evident nu poti compara puterea cu a unuia de 600, ceea ce se si simte putin fortata pe drumurile de munte in rampa, insa nu este un lucru rau pt incepatori. Practic motocicleta asta iti da ocazia sa inveti cam care e treaba cu virajele dar si sa ti corectezi un stil de mers pe care ti l ai format ca avansat (hei.. nimeni nu i perfect chiar si experimentatii gresesc si dau sfaturi nu prea excelente incepatorilor), si aici ma refer strict la aprecierea gresita a virajelor si viteza apreciata gresit la intrarea in viraje, aici ajuta mult CABS ul. Sincer dupa ce am prins ceva experienta am incercat de curiozitate cu riscul de a ma pravali, franarea in viraj, ba chiar am franat in viraj la panica pt a evita o masina ce de altfel a apreciat gresit virajul si era pe contrasens. Nu se intampla nimic, cbr ul isi vede de drum.
O pozitie de mers confortanila de mers in oras si invomoda rau pe drumuri mai drepte dar de indata ca ai intrat pe un drum de munte cu viraje fel de fel, bursc, durerile de fund dispar si uiti ca esti pe un 250 .
Cu un consum de 3- 3,5% iti da posibilitatea sa te plimbi si sa te distrezi pe curbe cu bani putini. Ce i drept consum invidiat de toti "racerii".
Pana una alta e un motor destul de reusit. Parerile sunt impartite, hateri vor fi mereu peste tot. Important este sa te simti bine si nu conteaza cu ce te dai.
Acum cand vreau sa trec la un sport/touring mai mare, ma gandesc serios sa o pastrez si pe asta mica, doar asa de fun prin oras sau drumuri scurte in jurul orasului. Chiar este o motocicleta distractiva