Sari la conținut

ilarionciobanu

Super Membru
  • Număr conținut

    662
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    GSX-R 1000

Informații profil

  • Motociclete detinute
    F4i

Vizitatori Recenți Profil

1.091 citiri profil

ilarionciobanu's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Posting Machine Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

  1. Singur nu sare borduri si nici nu sperie babe. In functie de cine si ce face cu el … E un SM de fabrica, 95-99% e acelasi cu KTM 690 SMC. Asta in caz ca nu stiai despre ce masinarie e vorba. In rest, putem discuta in privat
  2. Te intereseaza un Husqvarna 701SM, 2022 (euro 5), prim proprietar, 11500 km?
  3. A iesit in primul stint. El si inca vreo 4 piloti au ales sa faca doar 3 tururi in primul stint si 4 in al doilea. Ceilalti ai ales 4 tururi in primul stint si 3 in al doilea. De aici a aparut decalajul. Asa de mare coxul incat timpul pe turul de incalzire/formare (3.47) a fost mai mult decat dublu fata de timpul de referinta (1.51). Diggia a fost la 2 zecimi de el. Alti doi piloti din grupul ala au avut timp mai bun decat el in turul respectiv. Cand s-a facut verde, AM era oprit la semafor si pregatit sa plece. Fratele lui si inca 3 milogi erau in rulare la cativa metri in spate. Al doilea grup, condus de Pecco, a iesit dupa 5-6 secunde
  4. Era la a doua iesire, terminase turul de incalzire si era pe tur rapid. Doar ce pulverizase timpul pe primul sector. A mai iesit asa si in trecut. Probabil ca sa evite aglomeratia de final si posibile steaguri galbene. El a pleca in momentul in care grupul cu AM si MM venea la boxe dupa prima iesire. Ai vazut ce trenulet era in grupul MM pe iesirea doi?
  5. Incorect. Vizioneaza inca o data ce a declarat Asculta inca o data ce a declarat si incearca sa o fii atent la detalii. El spune ca ar fi fost avantajat in comparatie cu MM&AM pentru ca iesise pe slickuri in turul de formare. Pe topicul precedent sunt niste extrase din regulament. Citeste-le, pune peste ele informatia data de Pecco si atunci va avea mai mult sens
  6. Si eu. @OP Iti recomand sa te asiguri ca bagajul de mana se incadreaza la dimensiunile cerute pentru a evita discutiile in acest sens. Dupa ce faci asta, iti recomand sa ai doar casca in mana, fara husa, pentru a nu putea fi interpretat drept bagaj. Cand am luat prima data casca in avion eram pregatit sa argumentez, la posibile comentarii, ca este obiect vestimentar si/sau de protectie pe care il am pentru ca imi este frica de posbile lovituri la cap in timpul zborului. Daca cineva poate urca cu o sapca pe cap si eu am voie sa urc cu casca. Eram foarte serios pregatit sa stau cu ea pe cap tot timpul zborului, daca s-ar fi ajuns acolo, doar ca sa nu le dau satisfactie
  7. De acord ca nu prea e ceva de interpretat. Zice ca pilotul trebuie sa-si impinga motocilceta in afara pistei, nu ca trebuie sa participe la asta. Tot acolo zice ca pilotii pot continua ajustarile la boxe, dar ma indoiesc ca se asteapta cineva ca ajustarile sa fie facute cu mana pilotului Asa cum “regulamentul” orasului zice ca cetatenii trebuie sa-si curete de zapada sau gheata trotuarul din fata locuintei. Asta nu inseamna ca trebuie sa o faca personal, pot angaja pe cineva.
  8. Din nou, chestie de interpretare a textului. Sensul este, din punctul meu de vedere, ca motocicleta trebuie impinsa. Adica nu trebuie sa calatoreasca cu ajutorul motorului pornit. Nu inseamna ca pilotul trebuie sa o impinga si ca nu are voie sa fie ajutat. In acest sens este si regula care spune ca la finalul sighting lap, atunci cand pilotii ajung in spatele grilei, motorul trebuie oprit si motocicleta dusa spre locul de start fara propulsie mecanica. De cele mai multe ori, acolo sunt asteaptati de catre cineva din echipa care-i impinge pana unde trebuie sa ajunga
  9. @Cavaleru Interpretarea e legata de cate mai sunt pe locul lor. In poza, doar 11 mai sunt pe locurile de start. Faci diferenta si afli cate s-au miscat de la locul lor. Miscarea de acolo inseamna ca vor pleca in warm up lap de pe linia boxelor. Nu este necesar sa astepti ca ele sa ajunga si sa se alinieze acolo. Parasirea locului de start atrage plecarea din alta parte.
  10. Strict din imaginea postata, sunt 11 motociclete in pozitiile lor de start. Cel de jos de langa gard e Maverik care trage de moto s-o aduca de pe linia standurilor inapoi pe grila (plecase moto de nebuna si el nu stia). Plus inca cineva care e pe grila, dar nu acolo unde trebuie. Parerea mea este ca era in miscare spre linia boxelor. Rezumand, mai mult de 10 moto nu se mai aflau la locurile lor, ceea ce inseamna ca urma ca ele sa plece in warm up de pe linia boxelor si asta a dus la decizia cu steag rosu si quick start procedure. Interpretare corecta, din punctul meu de vedere
  11. Da Excitare de rookie. Pe final mergea cu 1sec mai repede decat ceilalti. Era inevitabil rzultatul
  12. Sofuoglu. Pentru al nostru reprezinta una si aceeasi persoana adica un turc obscur care sa da prin ceva competitie moto de rang inferior. Nu e prima oara cand face confuzia. Desi a fost corectat, insista cu realitatea pe care o stie el.
  13. A luat titlul la bataie cu Brad Binder care era la al treilea sezon in Moto2. Nu era Oli si nu era rookie, cum ai zis inainte Mie Binder imi pare cat de cat capabil.
  14. Asa zicea si mos Gheorghe cu muuuulti ani in urma despre niste ciudati contemporani ai lui: caruta, sarmana, o trebuit porcaita si transformata in motor termic cu 4 roti. Tot el zicea ca mersul mersul jos a fost porcait de un ins care era atat de lenes incat voia sa stea asezat in timp ce merge si astfel l-a transformat in scaun cu doua roti si pedale. Ulterior, a porcait si scaunul cu pedale, i-a atasat motor termic si l-a facut motocicleta. Proasta rasa era si pe vremea lu’ mos Gheorghe, sarmanul
  15. De la Sachsenring cand diferenta a fost de 91 puncte si pana la final au fost 10 curse. In 4 dintre ele, Quarta a reusit sa cumulze 0 (zero) puncte. In alte 2 curse doar un Ducati a terminat in fata lui. Plus inca o cursa in care 2 Ducati au terminat in fata lui. Asa ca raman doar 3 curse in care clasamentul final a avut mai mult de doua Ducati in fata lui: de doua ori 3 si o singura data au fost 4 Ducati. Toti ceilalti constructori participanti la competitie au fost partasi la ajutorul pentru Bganaia pentru ca au fost curse, intre cele 10 de care vorbim, in care 3 constructori diferiti au punctat in fata lui Quarta. Exact
×
×
  • Creează nouă...