Sari la conținut

ilarionciobanu

Super Membru
  • Număr conținut

    648
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    GSX-R 1000

Informații profil

  • Motociclete detinute
    F4i

Vizitatori Recenți Profil

1.023 citiri profil

ilarionciobanu's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Posting Machine Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

  1. De la Sachsenring cand diferenta a fost de 91 puncte si pana la final au fost 10 curse. In 4 dintre ele, Quarta a reusit sa cumulze 0 (zero) puncte. In alte 2 curse doar un Ducati a terminat in fata lui. Plus inca o cursa in care 2 Ducati au terminat in fata lui. Asa ca raman doar 3 curse in care clasamentul final a avut mai mult de doua Ducati in fata lui: de doua ori 3 si o singura data au fost 4 Ducati. Toti ceilalti constructori participanti la competitie au fost partasi la ajutorul pentru Bganaia pentru ca au fost curse, intre cele 10 de care vorbim, in care 3 constructori diferiti au punctat in fata lui Quarta. Exact
  2. E intrata in vigoare, nu mai e cazul de tergiversari sau implementari. Citat de pe siteul MAE la partea de conditii de calatorie in Turcia: “Pentru a putea intra pe teritoriul Republicii Turcia, cetăţenii români trebuie să dețină unul dintre următoarele documente de călătorie româneşti: carte de identitate, paşaport diplomatic, paşaport diplomatic electronic, paşaport de serviciu, paşaport de serviciu electronic, paşaport simplu, paşaport simplu electronic sau paşaport temporar. Cartea de identitate trebuie să fie în termen de valabilitate, iar paşaportul trebuie să aibă o valabilitate de minimum 150 zile la momentul intrării în Turcia şi să dispună de cel puţin o filă goală. Atenție: Noutate - Intrarea în Republica Turcia pe baza cărții de identitate Din data de 21 mai 2024 se permite intrarea în Turcia cu cartea de identitate românească valabilă. La data de 21 mai 2024, s-a publicat în Monitorul Oficial al Republicii Turcia (nr. 32552), Decretul prezidențial nr. 8473 din 20 mai 2024, semnat de Președintele Republicii Turcia, Recep Tayyip Erdogan. Potrivit deciziei unilaterale adoptate de autoritățile turce, cetățenii români vor putea călători în Republica Turcia în baza cărții de identitate. Astfel, în baza acestui document, cetățenii români vor putea tranzita sau staționa pe teritoriul turc 90 de zile în oricare 180 zile. La fiecare intrare în Republica Turcia, la punctul de frontieră, cetățeanul român care va alege să intre în baza cărții de identitate va primi din partea polițistului turc de frontieră un formular unde se va menționa data intrării, numele, prenumele, cetățenia și sexul persoanei și se va pune ștampila cu data intrării. Formularul va trebui prezentat la orice control de rutină polițienesc, cât și la ieșirea din R. Turcia. Măsura se aplică doar pentru călătoriile în scop turistic…”
  3. Nu-i bai. Dupa 2-3 ani, cand nu mai stie lumea, vii tu si ne spui cum l-a dat Honda afara. Cam ca la KTM - Zarco
  4. Nu se contrazice. In interviul ala Gigi spune ca au luat decizia duminca seara. Nu zice nimic de semnat.
  5. Factual! Discutam doar factual, altfel nu are sens. Corect, noul record in cursa pe circuitul asta este cu 2 zecimi mai bun decat cel mai bun tur al lui MM. Tot factual, MM a batut recordul de circuit in vigoare la startul cursei. A facut-o o data in turul 23 si pe urma a imbunatatit in ultimul tur (cu gume uzate). Insa numele lui nu va aparea la record pentru ca altcineva a facut un tur si mai bun. Tot factual, mobra cu NOS a lu' Pecco era deja in fata si nu a influentat ultimele 3 ture ale lui MM. El singur a reusit 1.37.6 urmat de 1.37.8 si pe urma 1.37.6 Adica celebra juma' de secunda nu e doar din NOS, e si din participarea lu' MM. Sau la asta nu se pune?
  6. Materialul de concurs a contat, conteaza si va conta mereu. Legat de fastest lap, in acelasi tur 23 MM a facut al doilea cel mai bun tur al lui de pana atunci. Mai mult, doua tururi mai tarziu, adica in ultimul, cu gume si mai uzate dupa o recuperare de 10+ tururi, MM reuseste Personal Best. Scoate din ecuatie turul 23 facut de Pecco si PB al lui MM ar fi devenit record de circuit. Cu un cotetz de moto, bineinteles. Situatie aproape identica acum doi ani. Pecco este prins din urma, face fastest lap in ultimul tur, castiga. Concluzia: Bastianini (pe urma Bez, Miller, Martin ... ) l-a lasat sa castige. Ordine de echipa.
  7. La fel cum diferenta dintre cei doi a scazut cu mai mult de jumatate de secunda intre tururile 18 si 21, atunci cand MM a fortat. Cifrele pe care le-am dat mai devreme sunt corecte si reprezinta diferenta dintre timpii pe tur, nu diferenta cumulata dintre ei. Indiferent de metoda de citire a cifrelor, ele vor sustine ce am vazut in cursa. MM a recuperat de la mai mult de o secunda (turul 14) pana la zero, s-au intersectat si pe urma diferenta a crescut la jumatate de secunda. Cand recupereaza MM e normal, cand se departeaza Pecco e diferenta de material de concurs. Sau cum?
  8. Contrar legendelor urbane, in penultimul tur (24) Pecco a mers doar cu o zecime mai repede decat MM. In turul anterior (23), a fost vorba de 2,11 zecimi. In total in cele doua tururi, Pecco s-a distantat mai putin decat cele 3,5 zecimi pe care MM le-a recuperat doar in turul 20. E corect sa trag concluzia ca GP23 e cu juma’ de secunda mai rapid decat GP24 doar pentru ca MM a reusit recuperarea aia in tururile 19 si 20?
  9. MM a repetat de 4-5 ori (in discutiile dintre ei, la interviurile de dupa si in conferinta de presa) ca a ales sa ridice motocicleta in momentul ala ca sa nu riste sa cada amandoi. Cu fiecare data cand o spunea, privirea si felul in care vorbea i se schimbau. Clar nu e resemnat cu asta si o sa i-o intoarca cand prinde momentul
  10. De malitiozitate, deloc. De tunnel vision si confirmation bias, in acest caz, da. Plus lipsa de interes pentru alte pareri si/sau informatii cand ai deja o parere formata. Supozitie valida. Bine, exista si varianta in care nu simt nevoia sa am o parere despre orice subiect. Plus varianta in care nu simt nevoia sa exprim public fiecare parere pe care o am. De cand au aparut in program cursele de sprint. Sa tot fi trecut un sezon …
  11. Din boscheti de la mine toate postarile citate se vedeau pe o singura pagina, ultima. Inclusiv din acest motiv eu vad intreaga situatie foarte amuzanta. Este foarte bine ca recunosti cand gresesti si nu este o problema sa faci predictii si ele sa se dovedeasca, in final, eronate. Insa ceea ce ai facut tu, in acest caz, a fost sa iei in brate o frantura de declaratie/interviu si sa nu-i mai dai drumul. Atunci cand ai vrut sa cauti informatii pe subiect, ai gasit, surprinzator, doar acelasi paragraf care-ti confirma ipoteza. Ca tu esti de parere ca nu se va materializa, e ok. Ramai la convingerea asta si eu nu te deranjez. Ca tu insisti ca exista doar informatia pe care o stii tu si nimic altceva, cand inclusiv aici au aparut alte comentarii si cand e foarte usor sa cauti ceva in ziua de azi, da-mi voie sa rad si sa semnalizez ca e ridicol. Au mai fost situatii in care ti-am semnalat acest aspect. Poti considera ca sunt troll si/sau stalker. Sau te poti gandi un pic daca are sens ce spun.
  12. Doar mie imi aminteste de BB si “MM nu pleaca in veci de la Honda” -> “MM are deja contract cu Ducati pentru 2025” ?
  13. Anvelopa cu alte dimensiuni fata de cele inscrise in acte. Imprumutat de urgenta roata complet echipata de la moto similara pentru prezentare la recuperarea certificatului. Exemplu din viata reala, nu din povesti de speriat modificatorii.
  14. Fara ultimii 4 si fara Ducati ajungi la 20% Mai realist ar fi fara Ducati si fara ultimul (cand poti zice ca nu a avut moto/echipa competenta) si ajungi la 17,x% Doar pentru el, cu noile conditii ajungi la 18,7% Pentru ceilalti 3 mentionati procentajul poate ramane la fel (daca au avut pol la prima si ultima cursa) sau se poate imbunatati. Cum o dai, tot acolo ajungi.
×
×
  • Creează nouă...