
ilarionciobanu
Super Membru-
Număr conținut
657 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
ilarionciobanu's Achievements
Collaborator (7/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
-
Recent Badges
-
ilarionciobanu îl urmărește pe 7. Gran Premio d’Italia Brembo - Mugello , Casca moto in avion , 3. Red Bull Grand Prix of The Americas și 4 alții
-
Si eu. @OP Iti recomand sa te asiguri ca bagajul de mana se incadreaza la dimensiunile cerute pentru a evita discutiile in acest sens. Dupa ce faci asta, iti recomand sa ai doar casca in mana, fara husa, pentru a nu putea fi interpretat drept bagaj. Cand am luat prima data casca in avion eram pregatit sa argumentez, la posibile comentarii, ca este obiect vestimentar si/sau de protectie pe care il am pentru ca imi este frica de posbile lovituri la cap in timpul zborului. Daca cineva poate urca cu o sapca pe cap si eu am voie sa urc cu casca. Eram foarte serios pregatit sa stau cu ea pe cap tot timpul zborului, daca s-ar fi ajuns acolo, doar ca sa nu le dau satisfactie
-
3. Red Bull Grand Prix of The Americas
topic a răspuns lui ilarionciobanu în Cavaleruul Competitii Internationale
De acord ca nu prea e ceva de interpretat. Zice ca pilotul trebuie sa-si impinga motocilceta in afara pistei, nu ca trebuie sa participe la asta. Tot acolo zice ca pilotii pot continua ajustarile la boxe, dar ma indoiesc ca se asteapta cineva ca ajustarile sa fie facute cu mana pilotului Asa cum “regulamentul” orasului zice ca cetatenii trebuie sa-si curete de zapada sau gheata trotuarul din fata locuintei. Asta nu inseamna ca trebuie sa o faca personal, pot angaja pe cineva. -
3. Red Bull Grand Prix of The Americas
topic a răspuns lui ilarionciobanu în Cavaleruul Competitii Internationale
Din nou, chestie de interpretare a textului. Sensul este, din punctul meu de vedere, ca motocicleta trebuie impinsa. Adica nu trebuie sa calatoreasca cu ajutorul motorului pornit. Nu inseamna ca pilotul trebuie sa o impinga si ca nu are voie sa fie ajutat. In acest sens este si regula care spune ca la finalul sighting lap, atunci cand pilotii ajung in spatele grilei, motorul trebuie oprit si motocicleta dusa spre locul de start fara propulsie mecanica. De cele mai multe ori, acolo sunt asteaptati de catre cineva din echipa care-i impinge pana unde trebuie sa ajunga -
3. Red Bull Grand Prix of The Americas
topic a răspuns lui ilarionciobanu în Cavaleruul Competitii Internationale
@Cavaleru Interpretarea e legata de cate mai sunt pe locul lor. In poza, doar 11 mai sunt pe locurile de start. Faci diferenta si afli cate s-au miscat de la locul lor. Miscarea de acolo inseamna ca vor pleca in warm up lap de pe linia boxelor. Nu este necesar sa astepti ca ele sa ajunga si sa se alinieze acolo. Parasirea locului de start atrage plecarea din alta parte. -
3. Red Bull Grand Prix of The Americas
topic a răspuns lui ilarionciobanu în Cavaleruul Competitii Internationale
Strict din imaginea postata, sunt 11 motociclete in pozitiile lor de start. Cel de jos de langa gard e Maverik care trage de moto s-o aduca de pe linia standurilor inapoi pe grila (plecase moto de nebuna si el nu stia). Plus inca cineva care e pe grila, dar nu acolo unde trebuie. Parerea mea este ca era in miscare spre linia boxelor. Rezumand, mai mult de 10 moto nu se mai aflau la locurile lor, ceea ce inseamna ca urma ca ele sa plece in warm up de pe linia boxelor si asta a dus la decizia cu steag rosu si quick start procedure. Interpretare corecta, din punctul meu de vedere -
3. Red Bull Grand Prix of The Americas
topic a răspuns lui ilarionciobanu în Cavaleruul Competitii Internationale
Da Excitare de rookie. Pe final mergea cu 1sec mai repede decat ceilalti. Era inevitabil rzultatul -
3. Red Bull Grand Prix of The Americas
topic a răspuns lui ilarionciobanu în Cavaleruul Competitii Internationale
Sofuoglu. Pentru al nostru reprezinta una si aceeasi persoana adica un turc obscur care sa da prin ceva competitie moto de rang inferior. Nu e prima oara cand face confuzia. Desi a fost corectat, insista cu realitatea pe care o stie el. -
2. Gran Premio YPF Energía de Argentina
topic a răspuns lui ilarionciobanu în Cavaleruul Competitii Internationale
A luat titlul la bataie cu Brad Binder care era la al treilea sezon in Moto2. Nu era Oli si nu era rookie, cum ai zis inainte Mie Binder imi pare cat de cat capabil. -
Asa zicea si mos Gheorghe cu muuuulti ani in urma despre niste ciudati contemporani ai lui: caruta, sarmana, o trebuit porcaita si transformata in motor termic cu 4 roti. Tot el zicea ca mersul mersul jos a fost porcait de un ins care era atat de lenes incat voia sa stea asezat in timp ce merge si astfel l-a transformat in scaun cu doua roti si pedale. Ulterior, a porcait si scaunul cu pedale, i-a atasat motor termic si l-a facut motocicleta. Proasta rasa era si pe vremea lu’ mos Gheorghe, sarmanul
-
De la Sachsenring cand diferenta a fost de 91 puncte si pana la final au fost 10 curse. In 4 dintre ele, Quarta a reusit sa cumulze 0 (zero) puncte. In alte 2 curse doar un Ducati a terminat in fata lui. Plus inca o cursa in care 2 Ducati au terminat in fata lui. Asa ca raman doar 3 curse in care clasamentul final a avut mai mult de doua Ducati in fata lui: de doua ori 3 si o singura data au fost 4 Ducati. Toti ceilalti constructori participanti la competitie au fost partasi la ajutorul pentru Bganaia pentru ca au fost curse, intre cele 10 de care vorbim, in care 3 constructori diferiti au punctat in fata lui Quarta. Exact
-
7. Gran Premio d’Italia Brembo - Mugello
topic a răspuns lui ilarionciobanu în ioio_violaul Competitii Internationale
Varianta corecta :)) -
E intrata in vigoare, nu mai e cazul de tergiversari sau implementari. Citat de pe siteul MAE la partea de conditii de calatorie in Turcia: “Pentru a putea intra pe teritoriul Republicii Turcia, cetăţenii români trebuie să dețină unul dintre următoarele documente de călătorie româneşti: carte de identitate, paşaport diplomatic, paşaport diplomatic electronic, paşaport de serviciu, paşaport de serviciu electronic, paşaport simplu, paşaport simplu electronic sau paşaport temporar. Cartea de identitate trebuie să fie în termen de valabilitate, iar paşaportul trebuie să aibă o valabilitate de minimum 150 zile la momentul intrării în Turcia şi să dispună de cel puţin o filă goală. Atenție: Noutate - Intrarea în Republica Turcia pe baza cărții de identitate Din data de 21 mai 2024 se permite intrarea în Turcia cu cartea de identitate românească valabilă. La data de 21 mai 2024, s-a publicat în Monitorul Oficial al Republicii Turcia (nr. 32552), Decretul prezidențial nr. 8473 din 20 mai 2024, semnat de Președintele Republicii Turcia, Recep Tayyip Erdogan. Potrivit deciziei unilaterale adoptate de autoritățile turce, cetățenii români vor putea călători în Republica Turcia în baza cărții de identitate. Astfel, în baza acestui document, cetățenii români vor putea tranzita sau staționa pe teritoriul turc 90 de zile în oricare 180 zile. La fiecare intrare în Republica Turcia, la punctul de frontieră, cetățeanul român care va alege să intre în baza cărții de identitate va primi din partea polițistului turc de frontieră un formular unde se va menționa data intrării, numele, prenumele, cetățenia și sexul persoanei și se va pune ștampila cu data intrării. Formularul va trebui prezentat la orice control de rutină polițienesc, cât și la ieșirea din R. Turcia. Măsura se aplică doar pentru călătoriile în scop turistic…”
-
7. Gran Premio d’Italia Brembo - Mugello
topic a răspuns lui ilarionciobanu în ioio_violaul Competitii Internationale
Nu-i bai. Dupa 2-3 ani, cand nu mai stie lumea, vii tu si ne spui cum l-a dat Honda afara. Cam ca la KTM - Zarco -
7. Gran Premio d’Italia Brembo - Mugello
topic a răspuns lui ilarionciobanu în ioio_violaul Competitii Internationale
Nu se contrazice. In interviul ala Gigi spune ca au luat decizia duminca seara. Nu zice nimic de semnat. -
04 Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España - Jerez
topic a răspuns lui ilarionciobanu în Cavaleruul Competitii Internationale
Factual! Discutam doar factual, altfel nu are sens. Corect, noul record in cursa pe circuitul asta este cu 2 zecimi mai bun decat cel mai bun tur al lui MM. Tot factual, MM a batut recordul de circuit in vigoare la startul cursei. A facut-o o data in turul 23 si pe urma a imbunatatit in ultimul tur (cu gume uzate). Insa numele lui nu va aparea la record pentru ca altcineva a facut un tur si mai bun. Tot factual, mobra cu NOS a lu' Pecco era deja in fata si nu a influentat ultimele 3 ture ale lui MM. El singur a reusit 1.37.6 urmat de 1.37.8 si pe urma 1.37.6 Adica celebra juma' de secunda nu e doar din NOS, e si din participarea lu' MM. Sau la asta nu se pune?