Sari la conținut

flyterlucki

Membru
  • Număr conținut

    30
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brașov
  • Carnet moto din
    21.06.2017
  • Motocicleta
    Yamaha tenere 700

Informații profil

  • Motociclete detinute
    KTM 250 F EXC, Suzuki Dr 650 RSE

Vizitatori Recenți Profil

630 citiri profil

flyterlucki's Achievements

  1. Sa stii ca e interesant. Sper sa vad poze de la tine într-o zi, dintr-o tura "pe afara". E un pachet complex adv. Datul cu motorul, ceva cunoaștere de natura, locuri faine, mai mai puțin periculos decât strada, camping. După ce am ieșit la o tura de 2 zile cu cortul de atunci am zis ca asa vreau sa ies mereu. Turele de o zi au ceva ce le lipsește, nu știu...
  2. Din păcate pe viaduct mi se terminase bateria și nu am mai schimbato. Odată pornit pe Piatra aia ce fura nu am vrut sa ma opresc pana nu îl traversam. Cam asta e. Eram pe motorul lui Mark. :))) Am trișat. VID-20240418-WA0025.mp4
  3. Nu https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Calea_ferată_Vâlcele–Bujoreni_Vâlcea
  4. Anu'asta Viaductul vazut din aer Clipul nu mi apartine , gasit pe YT
  5. O sa incep cu un citat dintr-un clasic in viata :)) "Grab your favorite drink and stay with me " :)))) Aflasem de ceva vreme de viaductul asta abandonat asa ca trebuia vazut si daca era posibil mers cu motorul pe el,partea buna e ca e si un tunel dupa viaduct. E si un al 2 lea tunel dar are ceva apa la intrari. Deci primul weekend de adventure moto, sper ca nu si ultimul. Probabil varsta,responsabilitatile ,confortul ,incep sa isi zica cuvantul si parca se raresc iesirile astea. Cred ca adv. presupune sa te ratacesti macar odata pe tura Desi desenasem traseele . gpx acasa si acolo unde nu mai avem nimc pe harta am folosit maps , deci eram destul de sigur ca va merge bine. Se pare ca la fata locului era altfel decat ma asteptam. Asa ca ne -am ratacit prin padure ,ajutati de covorul de frunze cat si de faptul ca apareau mai multe variante decat credeam . Pana la urma am urmat o poteca/ drum de atv prin padure (la sugestia lui Mark )si de acolo de unde avea sa ne lase poteca urma sa ne gasim drumul spre viaduct si tunel , ca ptr. ele venisem. Bine, planul era mai amplu .Dar... Oricum ideea de a urma poteca a fost foarte inspirata, a fost cea mai faina bucata chiar daca a fost provocatoare ptr. nivelul meu. It is what it is :)) Poteca ne-a scos intr-un forestier bun care ne a dus pe deasupra tunelului inundat dar care avea sa ne duca la inca o bucata scurta dar provocatoare la vale. Punct l care am facut schimb de motociclete cu Mark care sta mult mai bine la capitolul skills. Apropo eram 3 , doi cu T7 si un Kawasaki 250de prin 93 ''94 . Dupa cateva minute destul de intense am trecut si de zona asta ,grea, si am plecat pe un forestier si dupa cateva zeci de minute am ajuns la viaduct. Traversarea nu a fost chiar floare la ureche tinand cont ca eram pe un pod la 40 m peste un sat , pavat cu piatra de cale ferata (care nu e o cale de rulare ideala )si dupa a urmat tunelul de vreo 1,3 km (macar nu mai eram in aer)dar la fel de ...interesant . Trecuti pe partea cealalta am constatat ca deja era 4 si ceva asa ca ma purces sa cautam un magazin cu bere ,etc. Dupa cumparaturi ne am gasit si loc de campare, intr-o padure de salcam pe langa raul Topolog, unde urma sa ne edificam corturile. Am facut si un foc asa cum ii sta bine unei iesiri de genul asta si totul era complet . Iesirea asta mi-a reincarcat "bateriile" ptr .2 saptamani. GH010627_1713040775644.MP4 https://www.youtube.com/watch?v=tpCj2FTRtDw&t=27s
  6. Murdar si flamand ,cum cred ca e mai mereu. Probabil a fost pe la vreo stana pe care a abandonato pentru un trai mai bun, liber
  7. Ziua a 5 a si ultima incepe pe la 8.30 (doar km2 grade), impachetat,mancat si la drum pe Transcindrel, pe care il parasim cand alegem varianta spre Raul Sadului. Transindrelul continua de fapt spre Paltinis si e foarte bun drumul si destul de lung (din Paltinis se poate cobora la Gura Raului pe un forestier fain sau exista si varianta asfalt ) . Din Raul Sadului spre Talmaciu ,asfalt,aglomeratie . Asa ca eu unul, Cristi si Horatiu au mers pe DN, am decis sa ma bag pe asfaltul (prost) de sub munte ,liber si bucati fain de macadam. Parca ceva peste ora 3 eram acasa. Bagajele mele au continut : sac dormit vara (mic), saltea gonflabila, sosete -3 perechi, 1 pereche chiloti, 3 tricouri , 1 pereche pantaloni , 1 pereche tenesi , 1geaca subtire, haina ploaie , 1 o pereche de manusi de rezerva, cheie contact rezerva, primus, cana metal, tacamuri camping, supe plic, mancare nu foarte multa , camera 21'' , pompa de mana , leviere, spray lant, chei roti, sigurante. Cred ca daca ma straduiam puteam sa merg ceva mai light. Ca o remarca personala in ture de gen cred ca cel mai important e sa ai haine sa te simti ok in orice conditii si apoi mancare si restul . O excursie faina ,fara evenimente tehnice . In cifre ar suna cam asa : 1290km , 4 nopti , 5zile de mers, +14297 m
  8. 10 km /h pana la 90 9 km /h peste 90 A 3 a zi dimineata ,ora 8.30 plecam spre Garana ,in 15 minute suntem pe o strada din sat unde dam si de un magazin. Ca sa ajungem a trebuit sa mai urcam un ultim deal destul de abrupt si cu solul umed. Cu o seara inainte ne cam speriase obositi fiind.. Cel mai tare insa ma temeam de cainii ciobanesti. Pana sa plecam o venit in zona izvorului, unde am campat , o cireada si o turma de oi . Ambele cu cainii aferenti, spre bucuria mea au fost prietenosi si ne au lasat sa plecam de pe loc fara sa ne fugareasca. Din Garana am luat drumul care duce pe Semenic si am dat si o fuga pe Vf. Gozna apoi am plecat spre Valiug, la lac, unde am mancat ceva si Horatiu a facut o baie.De aici spre Resita ,Anina,Oravita, drumul extrem de fain si asfaltul bun as zice. Apoi am mers spre Carbunari unde am dat de un drum forestier ce ne a dus pana in Moldova Noua, foarte usor si fain, putin cam uscat . Pe drum am facut o pauza unde am dat de un belgian plecat intr-o tura de 2 ani , cu bicicleta, un personaj interesant . Din Moldova Noua am mers pana in Orsova la un camping dar nu inainte sa alimentam ca deja dupa estimarile calculatorului terminasem si rezerva, la Peco am vazut ca mai aveam 3 L.Drumul prin clisura a fost extrem de fain ,la apus, destul de libera soseaua si mult mai buna decat o stiam eu. Ajunsi la camping am facut un dus ,am dat de wi-fi si am bagat somnul cel mai odihnitor al turei. A 4 a zi am plecat spre Baile Herculane,asfalt bineînțeles, mers la Cerna sat ,lacul Iovanul - Campu lui Neag portiune care face parte si din TET. Anul trecut mai fusesem pe aici in iulie , de data asta am gasit drumul in stare mai buna ,acum practic l-am urcat. Anul trecut venind dinspre Campu lui Neag mi s-a parut mai usor desi era puternic afectat de inunatiile din luna precedenta. Oricum drumul e la fel de frumos,am oprit pe barajul lacului Iovanul ,la chile Corcoaia si in coada lacului unde e izbucul Cernei ,ocazie cu caream vazut un pui de vipera cu corn . Oruicum e stiut ca zona abunda in vipere care nu reprezinta un pericol. Ajunsi in Campu lui Neag am ras o pizza si ceva de baut si am continuat pe asfalt spre Obarsia Lotrului prin Petrosani si DJ 7A , ce trece pe sub Parang. O zona superba cu un asfalt nerecomandat motocicletelor sportive. Din Obarsia Lotrului am mers pana pe valea Frumoasei unde incepe Transcindrelul,unde am si campat ,deja noaptea era mult mai frig decat in Sud ,cred ca asta urma sa fie cea mai friguroasa noapte si ultima. Urmatoarea noapte urma sa o petrecem acasa . Deci 5 zile de mers si 4 nopi de campat. Pozele sunt facute de Cristi ,98% din ele.
  9. Dimineata cred ca in jur de 8.30-9 am fost gata impachetati si am plecat ,pe asfalt spre Hateg , Otelul Rosu , Caransebes. Daca lucrurile ar fi mers conform planului trebuia sa trecem prin munti spre Ruschita si apoi Otelul Rosu ,dar neprevazutul se intampla, asa ca am facut un detur prin Hateg (ocazie cu care am si mancat ceva de amiaza).Drumul ,chiar daca pe asfalt ,a fost bun si fain. Am ajuns la Caransebes pe la 1 cred, am facut plinul si am plecat spre Poiana si Lindenfeld ,din Poiana urma sa dam iar de ceva drum forestier, Lindenfeld e un sat abandonat intemeiat de colonisti germani veniti din Boemia (https://ro.wikipedia.org/wiki/Lindenfeld,_Caraș-Severin) Urcarea spre Poiana e pe un drum din dale de beton, ingust ,fain. Apoi spre Lindenfeld devine un drum de pamant si piatra destul de abrupt, nu ma asteptam sa fie asa inclinat tinand cont ca pana in Poiana am urcat foarte domol. Aici ne-am intalnit si cu marcajul Via Transilvanica ce se suprapunea cu traseul ce urma sa il parcurgem pana in Garana. In sat se construia ceva ,probabil ptr. turisti de pe VT si la una din case am dat peste o batrana , cu ceva pb. de auz. Traseul nostru urca pe VT ,dar dupa o tura de recunoastere am vazut ca era plina de noroi cleios si panta destul de mare ,am decis sa ocolim spre un canton abandonat si apoi sa reintram in track. Oricum de aici traseul a devenit cu adevarat provoator ,incepe cu o urcare in linie dreapta abrupta si accidentata dar care la capat are o bucata plata sa te poti regrupa si apoi urci ok pe un drum de taf , bun , pana la canton. Apoi ceva bucati cu sleauri si abrupte ,dam in plat intr-o poienita in varful Namanul Mare .De aici drumul e ok pentru vreo 2 3 km, cred, apoi intra in padure ,la vale domol, dar multe bucati de copaci ,urme de taf, noroi, radacini dar per ansamblu era OK. Asta pana am ajuns la o urcare cu un soi de singletrail ,doubletrail, plin de piatra si lemne si destul de abrupta. Cu 5 minute inainte din fata trecuse un grup de hard enduro ,care ,acum realizez, prevesteau ce urmeaza. Cea mai tehnica si grea portiune a traseului . Inapoi nu era cale de intoarcere asa c am decis sa mergem inainte. 2 ore cred ca ne a luat sa trecem o bucata de vreo 2 km. Am urcat fiecare motocicleta in parte ,mai impins, mai forjat, am urcat. Din pacate la iesirea din padure eram convins ca ce a fost mai dificil a trecut si urmeaza un drum de taf perfect , asa ca am accelerat si am dat a 2 a numai ca sa ma trezesc intr-un sleau . Motocicleta m-a aruncat,dar nu inainte sa imi prind cumva piciorul intre pamant si motor ,noroc cu cizmele de enduro care m-au si ajutat dar au si contribuit la torsionarea ghenunchiului. Dupa impact eu m-am ales cu un ghenuchi putin sucit si o glezna imensa dureroasa, motocicleta cu o oglinda rupta . Din pacate asta insemna ca de aici vom aborda doar portiuni de asfalt si forestiere usoare. Partea buna e ca am putut continua tura . Acum am inteles de ce recomanda unii rideri de Adv. ortezele in combinatie cu cizmele. In fine... Cred ca era trecut de 7 asa ca am campat unde am gasit un loc potrivit, nu ajunsesem la Garana cum ne-am propus . Garana era la 15 minute , aveam sa aflam dimineata. Singura bucata unde am reusit sa filmez ceva . VID_20210902_184654.mp4 VID_20210902_192954.mp4
  10. In cazul meu ,un film foarte bun nu il recunosc din prima. Da, e fain,imi place,ma prinde, ma tine acolo. Dar abia dupa ceva timp se sedimenteaza si simt dorinta de al revedea, imi amintesc cu placere de el. La fel ,cred, e si cu excursiile moto. Pe moment esti pompat,exaltat,speriat, desumflat, dar dupa ce a trecut un timp iti aduci aminte cu placere si ai vrea sa retraiesti momentele alea. A trecut o luna de cand am plecat intr-un concediu de 5 zile ,cu motocicletele. Am fost 3 , subsemnatul -Yamaha T700, Horatiu- Yamaha xt660z si Cristi- KTM 1190 Adventure R . Am plecat pe 1 septembrie directia Fagaras,Sibiu, autostrada pana la Deva .De aici urma sa intram prin munti, muntii Poiana Rusca, din spre Vetel urma sa ajungem la Vadul Dobrii iar planul era sa iesim la Ruschita la cariera de marmura. Seara. A fost o zi ploioasa cu mici pauze ,pe autostrada a fost groaznic (ptr. mine cel putin) 110-120 km/h, tiruri, trafic ,simteam ca am un morcov in fund. Cel putin din perspectiva traficului lucrurile s-au schimbat in bine dupa ce am intrat spre Vetel, drum din dale de beton,ceata, ploaie dar macar era liber . Urcam,curbe, cateva momente in care se mai vedea peisajul prin ceata , au facut sa ma destind si sa inceapa sa mi placa filmul ,sa intru in pielea personajului. In Ferengi ,parca, ne am oprit sa mancam un sandvis sa bem o gura de apa ,intr-un bar local si sa cerem ceva informatii despre ce ne asteapta pana la Vadul dobrii . Am aflat cateceva de la un personaj local . Din Ferengi s-a terminat si asfaltul si pana la Poiana Rachtelii am intrat pe un drum (mai mult pamant decat piatra) cu ceva ezitari dupa ce am vazut ca nu e asa stabil cum credeam (era un soi de lut cu nisip,balti din belsug) dar spre binele nostru urcarile si coborarile erau usoare si cu ceva emotii am ajuns in Poiana R. unde am aflat ca drumul pana la Vadu Dobrii e plin de gropi mari ,pietre etc. Urma sa constatam ca de curand avusese loc ceva concurs,cred, de 4x4 . Partea buna a fost ca solul a fost mai ok,ceva mai pietros si la fel de imbibat cu apa dar am mers destul de bine, parca mai bine decat pe prima bucata. Desi imi place macadamul asteptam sa gasim ceva asfalt. Pe care l-am gasit ,deja ploaia se mai domolise , si am gasit si niste localnici care ne au dat informatii despre o zona de camping care se afla exact in locul din care urma sa plecam spre Ruschita. Aveam sa descoperim ca nu era un drum ptr. motoarele noatre. Am campat ca deja era seara ....prima zi. Va urma ...
  11. Duminica era ziua pentru motocicleta (weekendul asta). Asa ca am zis sa parcurgem ceva drumuri noi. Ideea era sa ajungem pe Valea Uzului asa ca am facut un traseu cu cat mai multe drumuri nemodernizate. Plecare din Bv - Teliu - Magherus -Aninoasa - Bita - Let- Marcusa - Catalina - Ruseni - Lunga - Bretcu - pasul Oituz - Poiana Sarata- Slanic Moldova - Targu Ocna - Darmanesti - Valea Uzului - Sanmartin - Tusnad - Sf. Gheorghe - Ozun - Bv. Ceva peste 300 km. Bucata Magherus- Ruseni a fost in proportie de 90 % pe drumuri peste camp, am avut noroc ca desi erau pline de santuri macar erau uscate. Dar frumos, chiar daca pe asfalt viteza ar fi fost mai buna. Poiana Sarata (DC 116B ) - Slanic Moldova a fost cireasa de pe tort. Drumul in cea mai mare parte e usor,cel putin primul sfert. Apoi ,daca e ud, devine mai interesant iar coborarea spre Slanic e foarte faina. Din Slanic Moldova am plecat pe asfalt spre Targu Ocna desi planul era altul,pe harti gasisem ceva forestier. Era deja tarziu asa ca am luat asfaltul sa ajungem cat mai repede la Darmanesti spre Valea Uzului si apoi Sanmartin . Din cate stiu drumul pe Valea Uzului este parte a TET Romania. Un drum f. usor cu peisaje faine. Poiana Sarata - Slanic Moldova ->filmul https://www.youtube.com/watch?v=uPkMlkCGWKI
  12. O tura planificata de ceva timp si pe care pana la urma am reusit sa o fac impreuna cu un bun prieten. Tura s-a intamplat pe 05.09.2020. Scopul era sa ajungem pe off road pana la vulcani , in mare parte asa s-a intamplat, la dus . Insa fiind o tura de o zi ne-am intors pe Dn prin Buzau,lacul Siriu,Intorsura Buzaului ,Bv. Am plecat din Bv pe la 8 si vremea se anunta perfecta pentru o zi de motor. Dupa 2 saptamani de soare si uscaciune ,miercurea si joia dinaintea plecari a ploat calumea asa ca anticipam ca pe sambata drumurile nemodernizate vor fi exact ce trebuie (asa a si fost). Am plecat spre Zizin de unde am trecut in Dalghiu, drumul ala face parte din TET ,o bucata foarte usoara ,drum forestier. Din Dalghiu am mers in Intorsura Buzaului si apoi Zagon ,Papauti si spre Comandau .Intre Zagon si Papauti a fost bucata cea mai savuroasa,plina de pateu dupa ploile din zilele precedente(am si scapat porcul in namol ,o data).Din Papauti pana in Comandau e un forestier foarte bun si putin circulat in comparatie cu urcarea din Covasna spre Comandau. Din Comandau urmeaza o bucata de forestier pana in Nemertea dupa care se face o urcare faina spre Plaiul Nucului . De acolo am plecat pe asfalt ca era deja tarziu si trebuia sa ajungem si inapoi. Asa ca am trecut pe google maps,care ne-a bagat pe niste drumuri nemodernizate foarte faine. Cred ca seara la 8.30 eram in Bv, mancam o pizza. O tura usoara dar foarte faina. Spre Vulcanii Noroiosi Off Road
  13. Ah, despre asta era vorba. Ok. Cine e mai tare. Ma declar învins la logica și orice mai era pe acolo. E bine buoss?
  14. Vad ca te ai ofuscat. N ai de ce. 90% dintre cei care avem vacii de asta mari suntem în situația de a fi depășiți la chestii tehnice. Dar din concluziile voastre am impresia ca va doreati ceva de 1200 cu suspensie de ktm, greutate de hard enduro, sa ducă doi, sa nu alunece, sa fie fiabil etc. Breaking news, nu exista. Decât dacă îți super customizezi ceva bmw. Poate greșesc, dar când ceva îmi da "fail"întâi ma gândesc la mine. Factorul uman e cea mai mare variabila în ecuație.
×
×
  • Creează nouă...