Jump to content

Recommended Posts

Salutare!

Deja peste 4000 Km făcuți cu această Honda NC750X DCT , până acum sunt mulțumit , nu mi-a înșelat așteptările , se pliază exact pe nevoile mele : oraș în principal și excursii mai lungi pe șosea.

 

Am făcut și un mic review pe canalul meu de YouTube sper să vă placă:

 

 

Consumul este de vis pot spune : 3% în afară și între 4,2% și 5% în oraș în funcție de stilul de condus.

 

 

IMG_20190528_160843_752.jpg

IMG_20190506_001222_609.jpg

IMG_20190506_013728_236.jpg

IMG_20190504_012233_659.jpg

IMG_20190504_012233_651.jpg

IMG_20190509_235434_323.jpg

IMG_20190505_141523_014.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă ăla e ”mic review” de 38 de minute mă întreb cum ar fi arătat un” complet review” ? :)  Oricum, nu e rău.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da :) mic pentru că nu am acoperit tot , am vrut să spun ceea ce nu am găsit în alte review-uri. 

Mersi de apreciere! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu ce viteza ai mers pe afara la acest consum de 3%?

 

Nu ar strica un crash-bar. Si daca o sa faci drumuri lungi pe sosea ti-ar fi de folos niste protetii de maini si un parbriz tourer.

 

Sa fii sanatos si sa te bucuri de cat mai multe drumuri impreuna cu ea. 🤗

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, eu am o Integra NC 750 DCT, confirm consumurile foarte bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 10 ore, Silver Arrow a spus:

Cu ce viteza ai mers pe afara la acest consum de 3%?

 

Nu ar strica un crash-bar. Si daca o sa faci drumuri lungi pe sosea ti-ar fi de folos niste protetii de maini si un parbriz tourer.

 

Sa fii sanatos si sa te bucuri de cat mai multe drumuri impreuna cu ea. 🤗

Salutare Silver Arrow! 

Când am avut aceste cifre am făcut următoarele ture:

 

1) București - Ciolpani dus întors consum 3,2% cu pasager viteză 85 km/h

2) București - Transbucegi - Peștera Ialomiței - Sinaia - Cota 1400 dus întors consum 3,3% singur viteză 95 - 100 km/h și cu reprize de 120-145 km/h pe serpentine

3) București - Târgoviște dus întors consum 2,9% - 3% cu pasager viteză 85 km/h

4) Oraș București consum între 4,2% - maxim maxim pe nenorocire aglomerație modul sport 5,3% 

 

Cam astea ar fi cifrele după 4300 km.

 

Duminică merg la Vama veche vreau să văd cât de jos se poate duce...

 

Totul poate fi urmărit pe canalul meu de YouTube, voi încerca să fiu cat se poate de obiectiv ! Am studiat review-uri 6 luni înainte să îmi cumpăr această motoretă :)))

Acum 9 ore, GPZ a spus:

Salut, eu am o Integra NC 750 DCT, confirm consumurile foarte bune!

Cei de la motorteam au auzit și de 2,5% pe distanțe foarte lungi...gen turul Europei. 

Nu pot confirma pentru că nu am testat personal. Cum ating un prag voi posta cu siguranță cu dovezi clare.

 

 

Legat de crash bar nu știu ce să zic... motocicleta este foarte grea deja...230 kg mi se pare enorm ..crash barurile mi-e teamă că ar îngreuna și mai mult. 

Le-aș vedea ca avantaj pentru o luminozitate mai bună să montezi pe ele niște faruri de ceață :) dar la câtă ceață e in București nu merită

Edited by Idealbike2018

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 40 minute, Idealbike2018 a spus:

Legat de crash bar nu știu ce să zic... motocicleta este foarte grea deja...230 kg mi se pare enorm ..crash barurile mi-e teamă că ar îngreuna și mai mult.

Si cu ce crezi că te afecteaza cele 5-6 kg in plus? 🙂  Singura chestie ingreunată rău o să fie nota de plată la plastice in cazul in care o tavălești.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca avea si cardan era perfecta pentru mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consumurile is de invidiat .

Ramane sa ne spui ceva de confort la distante de 5-7oo km + 

Totusi 230 kile si cu 48 cp sau cat o avea ...parca nu-mi rezulta ...dar nah parere personala .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, Paca a spus:

Consumurile is de invidiat .

Ramane sa ne spui ceva de confort la distante de 5-7oo km + 

Totusi 230 kile si cu 48 cp sau cat o avea ...parca nu-mi rezulta ...dar nah parere personala .

 

 

Intenționez să fac distanțe mari cu ea de asta am și luat-o. Are 54 cp dar datorită cutiei automate trage destul de bine până pe la 120-140 km/h nu e deloc puturoasă.

Viteza maximă cică ar fi undeva pe la 197km/h dar nu am testat, nu pentru viteză am luat-o.

 

Acum 9 ore, l.u.v a spus:

Si cu ce crezi că te afecteaza cele 5-6 kg in plus? 🙂  Singura chestie ingreunată rău o să fie nota de plată la plastice in cazul in care o tavălești.

 

Analizez și varianta asta... într-adevăr carenele sunt cel puțin 350 euro :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 06.06.2019 la 23:31, l.u.v a spus:

 

 

 

Revin cu un update:

 

Am mers pe autostrada spre mare și am avut următoarele consumuri:

Dus: viteza între 120-145 constant cu f scurte reprize de 160-170 consum 4,1%

Întors: viteza 100-110 constant cu scurte reprize de 140-180 consum 3,5%

Precizez că am avut un echipament varză flutura tot pe mine casca open face și parbriz standard.

 

Trebuie neapărat parbriz Puig sau altceva mai mare , și echipament aerodinamic :) nu pârnaie ce am avut eu.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consumurile astea sunt din computerul de bord sau calculate la pompa? Eu cu maxi de 400 nu am scos sub 3.5 niciodata, consum real, ca in bord arata cu minim 0.5l mai putin.

 

Intreb din invidie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si pe tine te depasesc tirurile?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

La VAG consumul din bord nu are nicio treaba cu cel de la pompa. In bord arata cu 0,3-0,4% mai putin decat in realitate. E pur orientativ. Nu stiu daca procedez bine, dar eu impart litrii la kilometri, ca la Vstrom n-am computer de bord. M-ar fi tentat tare un NC, in special pentru autonomia extinsa, ma crucesc cand vad consumuri sub 4% si-s oleaca invidios. :D

Felicitari pentru motoreta, mi se pare foarte echilibrata pentru o persoana care stie pentru ce a luat-o.

 

O chestie: nu e plictisitor cu cutie automata pe moto? Nu, nu-s acri strugurii.

 

PS: un sfat, daca nu te superi: da mai tare nivelul sonorului la voce, ca era sa sar de pe scaun cand a inceput muzica.

Edited by Lucian_M

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 8 minute, superbec a spus:

si pe tine te depasesc tirurile?

Păi nu m-am depășit nici un tir ele merg cam cu 90-100 maxim din ce am întâlnit eu, consumurile sunt identice cu cele de la pompă verificat 100% și testat de 3 luni. Eu cel mai puțin am.mers 100-110 dar constant.

O viteză constantă este mult mai prețioasă decât reprize de viteză mare.

Cu un echipament și o cască adecvate consumul se poate îmbunătăți. Nu mai zic de parbriz...

Edited by Idealbike2018

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 47 minute, Idealbike2018 a spus:

Păi nu m-am depășit nici un tir ele

era o gluma cu amicul paulica...

 

sper sa nu ajung sa-mi cumpar motocicleta pentru consum ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Lucian_M a spus:

La VAG consumul din bord nu are nicio treaba cu cel de la pompa. In bord arata cu 0,3-0,4% mai putin decat in realitate. E pur orientativ. Nu stiu daca procedez bine, dar eu impart litrii la kilometri, ca la Vstrom n-am computer de bord. M-ar fi tentat tare un NC, in special pentru autonomia extinsa, ma crucesc cand vad consumuri sub 4% si-s oleaca invidios. :D

Felicitari pentru motoreta, mi se pare foarte echilibrata pentru o persoana care stie pentru ce a luat-o.

 

O chestie: nu e plictisitor cu cutie automata pe moto? Nu, nu-s acri strugurii.

 

PS: un sfat, daca nu te superi: da mai tare nivelul sonorului la voce, ca era sa sar de pe scaun cand a inceput muzica.

 

Încă de la început am testat consumul la pompă vs computerul de bord. Acesta din urmă arată și litrii exacți consumați de la momentul resetării lui. La început când alimentam de la OMV era o diferență de 4-5% în plus pe computerul de bord: adică îmi spunea că eu am consumat 11,3 litri și eu de fapt am băgat la pompă 10,6! Dar după două primele două plinuri mereu, dar mereu până azi coincideau abele perfect, atât pompa cât și computerul, chiar am rămas plăcut surprins.

 

Legat de plictiseala, tu poți interveni oricând dacă vrei pe manual, acesta se poate acționa indiferent de modul în care ești Drive sau Sport 1,2,3, este extrem de confortabil și te ajută mai ales la viraje și în oraș (unde este ffff comod) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, am vazut ca are aceasta posibilitate, ma refeream la maneta de ambreiaj si schimbatorul de viteze. As fi curios sa conduc odata asa ceva, sa-mi fac o idee. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, superbec said:

sper sa nu ajung sa-mi cumpar motocicleta pentru consum ...

 

Incerc sa compensez ca Aprilia suge ca nebuna si oricum maxi nu e motocicleta. Oricum nu am permis, macar ploaia asta a mai indulcit oarecum asteptarea.

 

Misto commuter seria NC dar parca 15-20 cp in plus cu o crestere minima a consumului, prea au sugrumat-o in dulcea traditie Honda-i Honda. Scoate mai putin decat scuteru' meu mono-cilindru raportat la cilindree, da-o naiba de treaba. Mai au putin si le pun pedale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bă frate, dacă voi găsiți o motocicletă să îți ofere atâtea la 8500 euro eu o vând pe asta și o iau :)

O motocicletă ar trebui să fie și utilă totuși să o poți folosi zilnic non stop nu doar în weekend. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-ai făcut curios, inșira câteva calități din alea "atâtea"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 minut, l.u.v a spus:

M-ai făcut curios, inșira câteva calități din alea "atâtea"

Am făcut un review la ea cu plusuri și minusuri, îl poți urmări ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze, n-am timp să stau pe film 40 minute pentru cateva informații simple. Poți enumera?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 9 minute, l.u.v a spus:

Scuze, n-am timp să stau pe film 40 minute pentru cateva informații simple. Poți enumera?

 

Plusuri:

- consumul 

- manevrabilitatea

- cutia DCT

- fiabilitatea

- spațiul de depozitare 22 litri în locul rezervorului

- finisajele de calitate

-  raport calitate preț

- frâna de motor

 

Minusuri:

- greutatea

- farul 

- șaua nu foarte confortabilă pentru pasager

- parbrizul și protecția la vânt

- modul Drive schimbă prea repede câteodată înainte de viraj trebuie să acționezi manual sau să folosești modul sport 

 

 

Așa pe scurt 

 

Cel mai bine testați înainte de a cumpăra! La noi nu prea se dau la test drive și nu este corect față de clienți!  Cum poți să îți faci o idee dacă nu tastezi? 

Fiecare are alte așteptări, fiecare persoană e diferită, are demensiuni diferite... trebuie testat

Edited by Idealbike2018

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...