Jump to content

Idealbike2018

Membru
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

About Idealbike2018

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    București
  • Carnet moto din
    26.11.2018
  • Motocicleta
    Honda NC 750x DCT 2019

Recent Profile Visitors

562 profile views
  1. Apreciez absolut tot ce ati spus si 99% aveti dreptate, voi regandi atent situatia, multumesc frumos ! Videoclipul a fost facut un pic in stilul "OTV-ist" ca sa zic asa :) Am tinut sa precizez si in descriere: "Trebuie să aveți în vedere că în majoritatea timpului se poate circula civilizat în București ; ceea ce vedeți în acest video sunt mai multe momente surprinse de-al lungul a câtorva săptămâni și puse cap la cap ! Există și mulți șoferi foarte civilizați și prietenoși cu motocicliștii din trafic, pe care nu voi ezita să vi-i arăt !" Legat de depasirile printre masini: pe Prelungirea Ghencea nu ai alta sansa, ramai blocat, cati dintre voi ati sta in coloana? Eu nu am vazut nici un motociclist care sa stea in coloana de masini. De ce ne-am luat motor? Sa stam in coloana? Am fi mers tot cu masina ... De acord ca nu sunt deloc recomandate, mai ales cand masinile sunt in miscare, complet de acord ! Chiar pe Prelungire mi-a iesit un pieton printre masinile stationate crezand ca daca stau masinile pe loc nu mai vine nimic in depasire (motor sau alta masina), a fost la limita. Din ce am mai urmarit si eu, majoritatea motovlogurilor sunt bazate pe crearea senzationalului din nimic, se injura foarte mult , nu se vorbeste mai deloc despre condusul preventiv, nu se ofera un exemplu pozitiv, se incalca mai multe reguli de circulatie apoi se cere socoteala altora pentru incalcarea lor, etc. GRESEALA este a mea ca am incercat sa infloresc un pic anumite situatii. Multa bafta !
  2. Salutare ! Indraznesc si eu un prim episod, sper sa va placa :
  3. Salutare ! Tura noastră de acum 10 zile a arătat astfel: Am plecat din București pe DN71 spre Târgoviște pe o ceață densă, urmând să ne întâlnim acolo cu colegul nostru din Curtea de Argeș. După regrupare, ceața s-a risipit lăsând loc soarelui puternic care ne lumina drumul perfect uscat. Prima noastră destinație: Transbucegi. Ajunși la baza urcării colegul din Curtea de Argeș și-a adus aminte că trebuie să alimenteze, fiind pe rezervă, și a hotărât să meargă în Sinaia urmând să ne revedem apoi pe Transbucegi. Nu am apucat să ne pregătim de urcare că am auzit un zgomot, iar el era deja în șanț iar motocicleta căzută. Accelerase, iar mâna i-a rămas fixată acolo. El a ținut frâna dar accelerația era trasă, dezechilibrându-l și aruncându-l apoi dupa motoretă în șanț. Urmările au fost: - tăietură puternică pe tibie (avea genunchieră dar proteja doar rotula nu și tibia) - radiator îndoit - aripă față zgâriată - crash bar julit și desprins din colierul de prindere. A luat hotărârea să se întoarcă acasă iar noi ne-am continuat drumul. Concluzia: el era conectat mai mult la serviciu, încercând să rezolve problemele, gândul lui nu era 100% la traseul nostru! Ce a urmat a fost ceva de vis, o vreme superbă și foarte liber pe Transbucegi. Am dat apoi înconjurul lacul Bolboci cu un pic de off road și după ne-am continuat drumul spre Sinaia via Păduchiosu. După o scurtă pauză de masă la Sinaia am început traseul către Bran pe DN1 apoi stânga pe DN73 spre Pârâul Rece. Prima parte a acestui drum a fost super liberă iar drumul perfect ca nou. Apoi a început aglomerația și porțiunile cu semafoare ( drumul fiind în construcție). După Bran însă a urmat ceva de vis, liber, razele soarelui ne bucurau în fiecare curbă și am avut și 2 băieți cu chopperele în fața ne-am alăturat lor. Am calculat cu o mică eroare întoarcerea acasă, deja la Târgoviște se înserase... Una peste alta, așa cum spune și titlul o tură aproape perfectă dacă nu era acel eveniment. Galeria foto-video mai jos ...
  4. Salutare! Am postat aceste imagini pentru a vă atenționa, așa mi s-a parut logic si normal. Carosabilul a fost perfect până la pata/petele respective , chiar dacă mergeam încet nu am putut observa din timp acea pată așa că am lăsat mobra să se ducă din inerție și nu am frânat decât după ce am revenit pe partea dreaptă a drumului fără ulei. Era relativ proaspătă pata lucea nu cred ca a avut mult timp să fie absorbită de porozitatea asfaltului. Înainte de curbă se succedau o grămadă de umbre ale copacilor pe carosabil si probabil ca pata a fost încadrată de creier oarecum la "umbra". A patinat roata față rapid spre dreapta, norocul meu fiind viteza redusă și faptul ca nu am aplecat mult mobra. De sunat la Miliție recunosc că am omis, data viitoare cu siguranță voi suna chiar dacă nu am nici o așteptare de la ei. Niciunul dintre sutele de motociclisti care au trecut pe acest drum nu au semnalat aceste pete în curbe. Baftă!
  5. Dragilor, astăzi am făcut o tură spre Siriu venind dinspre Cheia. Cu 50 de km înainte de lac, într-o curbă spre stânga, a apărut o dâră de ulei/combustibil chiar în curbă eu având cca 45-50 km/h. Cu greu am reușit stabilizarea motocicletei, virând ușor către dreapta pe partea cu aderență. Mai jos aveți filmulețul și explicația sper din suflet să vă ajute/conștientizeze de pericolele ce ne pândesc pe drumurile din România. Chiar dacă drumul pare perfect se pare că asemenea anomalii pot strica experiența. După această pată mai apare una și mai "tare" la câțiva km distanță (poza atașată) Baftă! VID_20030221_232748_401.mp4 VID_20030220_054427_099.mp4
  6. Salutare ! Acum o saptamana am reusit sa testez noua Honda Monkey si am ramas placut impresionat de multe lucruri: - confortul oferit atat de suspensii dar mai ales de sa, este super comoda - ergonomia deosebita, ghidonul inaltat - consumul extrem de mic ... undeva sub 2% dar daca mergi usor poti scoate si 1,5% - aderenta cauciucurilor mai ales pe off road usor - modul cum te poti strecura prin trafic Ce nu mi-a placut: - pretul (peste 4200 EURO) - franele mi s-au parut cam slabute, dar oarecum de asteptat avand in vedere dimensiunile scazute ale rotilor si implicit ale discurilor - ecranul de bord slab iluminat (abia vezi ziua viteza) si sarac in informatii - parca as fi vrut sa fie un pic mai vioaie cu 10-15% :) Un video complet cu review-ul il aveti mai jos:
  7. Salutare ! Eu am o Honda NC 750X si am facut toate reviziile la MotorTeam. Au costat astfel: - prima revizie la 1000 Km schimbat ulei si filtre (filtru ulei si filtru cutie DCT) cost ~440 lei - a doua revizie la 8500 Km schimbat ulei si filtre plus verificare generala, reglare frane , ungere / curatare lant cost ~670 lei Toate acestea se pot face extrem de usor personal in garaj sau acasa la tine la aceasta motoreta, inclusiv schimbarea placutelor , schimbarea kitului de lant, sunt tone de tutoriale pe youtube. Sper ca ti-am fost de folos !
  8. Salutare ! Am revenit si cu un review al acestei motorete, dupa 11,000 Km. Il puteti vizualiza mai jos:
  9. Să revenim un pic on-topic: Mai jos aveți filmarea traseului de pe Transfăgărășan fără vorbe, poate vreți să știți starea drumului 🏍
  10. Ma bucur ca ai deschis subiectul. Chiar am folosit foarte des frâna de motor, funcționează perfect la cutia DCT printr-un simplu Downshifting mai ales in modul Sport 3 cand dupa schimbarea treptei inferioare rămâi la o turatie mai mare si frâna de motor este foarte eficientă în combinație cu frana normală. Nu am observat sincer o diminuare a puterii de franare pe nici unul dintre trasee, dar repet frâna de motor am folosit-o în exces este supersimplu la cutia DCT
  11. Vă mulțumesc tuturor că v-ați luat din timpul vostru și mi-ati dat sfaturi utile, apreciez sincer foarte mult! Le voi lua în considerare ținând cont că sunt începător. Legat de oboseală am gândit astfel: - plec dimineață la 5 si conduc o oră pe întuneric decât să o fac la întoarcere când sunt obosit - am mers 99% pe lumină exceptând ora de dimineață ; la ora 19:00 eram în pat iar soarele a apus la 20:00 - mi-am promis ca nu continui după Transfăgărășan si pe Transalpina dacă simt minimă oboseală - greșeala de la minutul 37:50 putea fi fatală pe aia mi-o reproșez... acum aștept si parerea voastra mai avizată - am oprit destul de des pentru hidratare si exerciții de mobilitate - Transfăgărășan si Transalpina sunt cele mai solicitante trasee din Romania, dacă am reușit să le fac într-o zi asta îmi da incredere si pentru viitor. - fiecare persoană este diferită, nu recomand această experiență extremă decat dacă vă cunoașteți bine organismul. Promit să revin si cu ture mai scurte doar că mie îmi plac cele lungi...mai ales când văd că se pot face...acum 500 Km pe zi par o glumă.
  12. Îți înțeleg întrebarea, nebunia a început după Novaci ultimii 250 Km când i-am dat goarnă până acasă, traficul a fost destul de nașpa pe Râmnicu Vâlcea și Pitești. Pe cele două trasee a fost foarte relaxant, mai ales pe Transfăgărășan eram super odihnit probabil si adrenalina a contribuit, m-am odihnit foarte bine cu o zi în urmă. Pe Transalpina a fost mult mai răcoare plus ploaia, însă repet adrenalina si frumusețea peisajelor mi-au dat energie beton. Am făcut pauze plus multă hidratare și hrană pe tot parcursul drumului. Limita actuală 800 Km si 14 ore în total. Am uitat de consumul motocicletei: media 3,6% - costuri aproximativ 160 lei.
  13. Salutare ! Încă de acum două luni aveam în plan aceste două trasee de făcut într-o singură zi, dar nu credeam ca voi reuși avand in vedere experienta redusa pe care o am... Am plecat la 5 jumate dimineata, soarele abia a rasarit pe la 6:45 pe autostrada Bucuresti - Pitesti. După Curtea de Argeș aerul a inceput sa fie din ce in ce mai curat, o adevarata placere. Am inceput filmarea inainte de cetatea Poienari, scopul principal era sa ajung la Bâlea Lac cât mai repede să nu prind aglomerație (era Vineri 30 august). Soarele a început să se strecoare ușor si placut printre curse si serpentine, iar linistea de la barajul Vidraru m-a incarcat pentru urcarea ce urma sa vina. Odata inceputa sectiunea cea mai spectaculoasa deja era clar ca ziua a inceput cum nu se putea mai bine, traficul era extrem de redus abia daca am vazut o masina. Doar un convoi de jeepuri din Polonia mi-a dat putina bataie de cap pana am trecut de el. Mergand dupa soare am ajuns la Balea Lac in jurul orei 9:30, lumea cazata la cabane abia se trezea la viata precum si cei care urcasera mai devreme se odihneau. Eu mai abia facusem 240 Km mai aveam încă 560 pana la final :)))) După o golire a rezervorului intern al corpului, mi-am continuat drumul catre Cârțișoara, cu soarele bătând din spate, astfel având o luminozitatea perfecta pentru filmare. Bucuria cea mare a fost atunci cand am vazut ca din sensul opus urcau o gramada de masini si motociclisti, o confirmare a faptului ca am ales foarte bine momentul zilei pentru aceasta excursie specială. A urmat drumul catre Sebes, cu o oprire pentru alimentare si un consum de 3,5%. Pe autostrada spre Sebeș am fost placut suprins de cum se circula, parca lumea era mai civilizata, nu se dadeau claxoane sau flashuri iar camioanele nu depășeau aiurea. Ajuns in Sebeș am urmat drumul clasic, lasand in stanga Jina si mergand spre Lacul Oașa. Am avut placerea de a merge alături de doi ucrainieni, ei fiind cazati in Sebes si facand acest traseu in acelasi timp cu mine. Trebuie sa precizez ca datorita lipsei de experienta si a unei dâre de moloz pe drum, era sa derapez în prăpastie (vezi filmarea de la minutul 37:50). Ajuns la Lacul Oașa, drumul a capatat o frumusețe aparte, mai ales ca soarele se juca printre crengile verzi ale copacilor. După ce toată ziua a fost soare si frumos, a venit momentul si pentru putină ploaie, chiar cand ma apropiam de urcarea propriu-zisa pe Transalpina. Pe unele portiuni plouase inainte, iar pe altele chiar daca ploua era asfaltul uscat (probabil fiind si incins inainte). Curbele erau din ce in ce mai stranse, temperatura aerului mai scazuta, iar ploaia din ce in ce mai aprigă. Pe masura ce urcam parca si drumul se aglomera de masini , vroiam sa le depasesc sa prind cadre cat mai interesante pe filmare După pasul Urdele ploua din ce in ce mai des, iar tunetele vroiau sa ma sperie , slabe sanse insa. Nu venisem sa fac 800 Km intimidat de vreme... Partea de final a fost ca o joaca, dar stiam ca mai am inca aproximativ 250 Km pana acasa de la Novaci. Pentru cine are rabdare sa urmareasca filmarea acestei zile de poveste, aveti mai jos linkul.
  14. Cu un pic de intarziere a sosit si Episodul 3, portiunea de la Cascada Bigar - Oravita - Moldova Noua - Svinita - Dubova - Cazanele - Statuia lui Decebal. Personal mi-a placut aceasta ultima parte a traseului, a avut de toate: padure, curbe, peisaje, urcari, portiuni spectaculoase pe langa malul Dunarii. Sper sa fie de ajutor filmuletele celor care vor sa faca traseul si vor sa stie la ce se pot astepta.
×
×
  • Create New...