Jump to content

Idealbike2018

Membru
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

About Idealbike2018

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    București
  • Carnet moto din
    26.11.2018
  • Motocicleta
    Honda NC 750x DCT 2019

Recent Profile Visitors

636 profile views
  1. Beton, m-am abonat la canalul vostru foarte misto videoclipurile ! Cel cu Vaslui mi-a placut in mod special ! Bafta !
  2. La mulți ani și multe bucurii pe două roți în anul ce urmează! Cadou : un ffilmuleț de 3 minute, o sinteză a anului abia încheiat
  3. Salutare ! Pe 28 octombrie am zis sa profit de vremea extraordinara si sa ma bucur de culorile toamnei mergand pe doua trasee clasice: Cheia si Siriu. Pleacarea din Bucuresti spre Ploiesti, apoi Valenii de Munte - Cheia - Sacele - Intorsura Buzaului - Crasna - Gura Siriului - Lacul Siriu , iar intoarcerea prin Nehoiu Patarlagele apoi pe Drumul Vinului trecand pe langa sau prin localitatile Filipestii de Padure – Floresti – Baicoi – Plopeni – Zamfira – Boldesti-Scaieni – Bucov – Varbila – Valea Calugareasca – Jercalai – Urlati – Ceptura – Mizil –Tohani. Am plecat pe o ceata destul de deasa, care abia la Ploiesti a inceput sa se risipeasca si am ajuns in Valenii de Munte unde incepuse sa bata bine soarele din toate partile Asfaltul foarte bun, cu cateva petice pana la intrarea in Cheia. Fiind luni, drumul a fost destul de liber pe Cheia, doar cateva tiruri din sens opus. Inainte de celebrele ace de par consecutive, am facut o deviere de la traseu si am urcat pe superbul drum asfaltat (cca. 4 Km) spre Muntele Rosu, unde am ramas masca de peisajul de toamna si de linistea deplina, zero masini. Apoi am continuat pe Cheia, spre Sacele. Dupa un drum cam plictisitor prin sate, din Crasna a inceput partea frumoasa a traseului spre lacul Siriu cu multe curbe, un asfalt bun si un peisaj de toamna tarzie. Am avut si multa bafta intr-o curba dand de o pata mare de ulei pe mijlocul drumului, din cauza umbrelor am observat-o tarziu, dar aveam doar 45 Km/h si, dupa ce a alunecat un pic roata fata, am reusit stabilizarea motoretei pe dreapta drumului. Dupa la 1 Km distanta o alta pata si mai mare de ulei tot pe mijloc si tot in curba dar mult mai vizibila...oricum mergeam super incet am observat-o din timp. Ajuns la Lacul Siriu am coborat pe acel off road serpuit , apoi mi-am continuat drumul catre Bucuresti. Inainte de drumul vinului am dat de un forestier interesant de cca. 20 Km care dadea intr-un sat de tigani. Un scurt filmulet cu cele mai interesante portiuni il puteti urmari mai jos:
  4. Apreciez absolut tot ce ati spus si 99% aveti dreptate, voi regandi atent situatia, multumesc frumos ! Videoclipul a fost facut un pic in stilul "OTV-ist" ca sa zic asa :) Am tinut sa precizez si in descriere: "Trebuie să aveți în vedere că în majoritatea timpului se poate circula civilizat în București ; ceea ce vedeți în acest video sunt mai multe momente surprinse de-al lungul a câtorva săptămâni și puse cap la cap ! Există și mulți șoferi foarte civilizați și prietenoși cu motocicliștii din trafic, pe care nu voi ezita să vi-i arăt !" Legat de depasirile printre masini: pe Prelungirea Ghencea nu ai alta sansa, ramai blocat, cati dintre voi ati sta in coloana? Eu nu am vazut nici un motociclist care sa stea in coloana de masini. De ce ne-am luat motor? Sa stam in coloana? Am fi mers tot cu masina ... De acord ca nu sunt deloc recomandate, mai ales cand masinile sunt in miscare, complet de acord ! Chiar pe Prelungire mi-a iesit un pieton printre masinile stationate crezand ca daca stau masinile pe loc nu mai vine nimic in depasire (motor sau alta masina), a fost la limita. Din ce am mai urmarit si eu, majoritatea motovlogurilor sunt bazate pe crearea senzationalului din nimic, se injura foarte mult , nu se vorbeste mai deloc despre condusul preventiv, nu se ofera un exemplu pozitiv, se incalca mai multe reguli de circulatie apoi se cere socoteala altora pentru incalcarea lor, etc. GRESEALA este a mea ca am incercat sa infloresc un pic anumite situatii. Multa bafta !
  5. Salutare ! Indraznesc si eu un prim episod, sper sa va placa :
  6. Salutare ! Tura noastră de acum 10 zile a arătat astfel: Am plecat din București pe DN71 spre Târgoviște pe o ceață densă, urmând să ne întâlnim acolo cu colegul nostru din Curtea de Argeș. După regrupare, ceața s-a risipit lăsând loc soarelui puternic care ne lumina drumul perfect uscat. Prima noastră destinație: Transbucegi. Ajunși la baza urcării colegul din Curtea de Argeș și-a adus aminte că trebuie să alimenteze, fiind pe rezervă, și a hotărât să meargă în Sinaia urmând să ne revedem apoi pe Transbucegi. Nu am apucat să ne pregătim de urcare că am auzit un zgomot, iar el era deja în șanț iar motocicleta căzută. Accelerase, iar mâna i-a rămas fixată acolo. El a ținut frâna dar accelerația era trasă, dezechilibrându-l și aruncându-l apoi dupa motoretă în șanț. Urmările au fost: - tăietură puternică pe tibie (avea genunchieră dar proteja doar rotula nu și tibia) - radiator îndoit - aripă față zgâriată - crash bar julit și desprins din colierul de prindere. A luat hotărârea să se întoarcă acasă iar noi ne-am continuat drumul. Concluzia: el era conectat mai mult la serviciu, încercând să rezolve problemele, gândul lui nu era 100% la traseul nostru! Ce a urmat a fost ceva de vis, o vreme superbă și foarte liber pe Transbucegi. Am dat apoi înconjurul lacul Bolboci cu un pic de off road și după ne-am continuat drumul spre Sinaia via Păduchiosu. După o scurtă pauză de masă la Sinaia am început traseul către Bran pe DN1 apoi stânga pe DN73 spre Pârâul Rece. Prima parte a acestui drum a fost super liberă iar drumul perfect ca nou. Apoi a început aglomerația și porțiunile cu semafoare ( drumul fiind în construcție). După Bran însă a urmat ceva de vis, liber, razele soarelui ne bucurau în fiecare curbă și am avut și 2 băieți cu chopperele în fața ne-am alăturat lor. Am calculat cu o mică eroare întoarcerea acasă, deja la Târgoviște se înserase... Una peste alta, așa cum spune și titlul o tură aproape perfectă dacă nu era acel eveniment. Galeria foto-video mai jos ...
  7. Salutare! Am postat aceste imagini pentru a vă atenționa, așa mi s-a parut logic si normal. Carosabilul a fost perfect până la pata/petele respective , chiar dacă mergeam încet nu am putut observa din timp acea pată așa că am lăsat mobra să se ducă din inerție și nu am frânat decât după ce am revenit pe partea dreaptă a drumului fără ulei. Era relativ proaspătă pata lucea nu cred ca a avut mult timp să fie absorbită de porozitatea asfaltului. Înainte de curbă se succedau o grămadă de umbre ale copacilor pe carosabil si probabil ca pata a fost încadrată de creier oarecum la "umbra". A patinat roata față rapid spre dreapta, norocul meu fiind viteza redusă și faptul ca nu am aplecat mult mobra. De sunat la Miliție recunosc că am omis, data viitoare cu siguranță voi suna chiar dacă nu am nici o așteptare de la ei. Niciunul dintre sutele de motociclisti care au trecut pe acest drum nu au semnalat aceste pete în curbe. Baftă!
  8. Dragilor, astăzi am făcut o tură spre Siriu venind dinspre Cheia. Cu 50 de km înainte de lac, într-o curbă spre stânga, a apărut o dâră de ulei/combustibil chiar în curbă eu având cca 45-50 km/h. Cu greu am reușit stabilizarea motocicletei, virând ușor către dreapta pe partea cu aderență. Mai jos aveți filmulețul și explicația sper din suflet să vă ajute/conștientizeze de pericolele ce ne pândesc pe drumurile din România. Chiar dacă drumul pare perfect se pare că asemenea anomalii pot strica experiența. După această pată mai apare una și mai "tare" la câțiva km distanță (poza atașată) Baftă! VID_20030221_232748_401.mp4 VID_20030220_054427_099.mp4
  9. Salutare ! Acum o saptamana am reusit sa testez noua Honda Monkey si am ramas placut impresionat de multe lucruri: - confortul oferit atat de suspensii dar mai ales de sa, este super comoda - ergonomia deosebita, ghidonul inaltat - consumul extrem de mic ... undeva sub 2% dar daca mergi usor poti scoate si 1,5% - aderenta cauciucurilor mai ales pe off road usor - modul cum te poti strecura prin trafic Ce nu mi-a placut: - pretul (peste 4200 EURO) - franele mi s-au parut cam slabute, dar oarecum de asteptat avand in vedere dimensiunile scazute ale rotilor si implicit ale discurilor - ecranul de bord slab iluminat (abia vezi ziua viteza) si sarac in informatii - parca as fi vrut sa fie un pic mai vioaie cu 10-15% :) Un video complet cu review-ul il aveti mai jos:
  10. Salutare ! Eu am o Honda NC 750X si am facut toate reviziile la MotorTeam. Au costat astfel: - prima revizie la 1000 Km schimbat ulei si filtre (filtru ulei si filtru cutie DCT) cost ~440 lei - a doua revizie la 8500 Km schimbat ulei si filtre plus verificare generala, reglare frane , ungere / curatare lant cost ~670 lei Toate acestea se pot face extrem de usor personal in garaj sau acasa la tine la aceasta motoreta, inclusiv schimbarea placutelor , schimbarea kitului de lant, sunt tone de tutoriale pe youtube. Sper ca ti-am fost de folos !
  11. Salutare ! Am revenit si cu un review al acestei motorete, dupa 11,000 Km. Il puteti vizualiza mai jos:
  12. Să revenim un pic on-topic: Mai jos aveți filmarea traseului de pe Transfăgărășan fără vorbe, poate vreți să știți starea drumului 🏍
  13. Ma bucur ca ai deschis subiectul. Chiar am folosit foarte des frâna de motor, funcționează perfect la cutia DCT printr-un simplu Downshifting mai ales in modul Sport 3 cand dupa schimbarea treptei inferioare rămâi la o turatie mai mare si frâna de motor este foarte eficientă în combinație cu frana normală. Nu am observat sincer o diminuare a puterii de franare pe nici unul dintre trasee, dar repet frâna de motor am folosit-o în exces este supersimplu la cutia DCT
  14. Vă mulțumesc tuturor că v-ați luat din timpul vostru și mi-ati dat sfaturi utile, apreciez sincer foarte mult! Le voi lua în considerare ținând cont că sunt începător. Legat de oboseală am gândit astfel: - plec dimineață la 5 si conduc o oră pe întuneric decât să o fac la întoarcere când sunt obosit - am mers 99% pe lumină exceptând ora de dimineață ; la ora 19:00 eram în pat iar soarele a apus la 20:00 - mi-am promis ca nu continui după Transfăgărășan si pe Transalpina dacă simt minimă oboseală - greșeala de la minutul 37:50 putea fi fatală pe aia mi-o reproșez... acum aștept si parerea voastra mai avizată - am oprit destul de des pentru hidratare si exerciții de mobilitate - Transfăgărășan si Transalpina sunt cele mai solicitante trasee din Romania, dacă am reușit să le fac într-o zi asta îmi da incredere si pentru viitor. - fiecare persoană este diferită, nu recomand această experiență extremă decat dacă vă cunoașteți bine organismul. Promit să revin si cu ture mai scurte doar că mie îmi plac cele lungi...mai ales când văd că se pot face...acum 500 Km pe zi par o glumă.
×
×
  • Create New...