Jump to content

Idealbike2018

Membru
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

About Idealbike2018

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    București
  • Carnet moto din
    26.11.2018
  • Motocicleta
    Honda NC 750x DCT 2019

Recent Profile Visitors

378 profile views
  1. Cu un pic de intarziere a sosit si Episodul 3, portiunea de la Cascada Bigar - Oravita - Moldova Noua - Svinita - Dubova - Cazanele - Statuia lui Decebal. Personal mi-a placut aceasta ultima parte a traseului, a avut de toate: padure, curbe, peisaje, urcari, portiuni spectaculoase pe langa malul Dunarii. Sper sa fie de ajutor filmuletele celor care vor sa faca traseul si vor sa stie la ce se pot astepta.
  2. Cu permisiunea voastra pun si partea a doua a traseului: Orșova- Herculane - Bozovici - Cheile Nerei - Cascada Bigăr. O placere să faci drumul asta , foarte pitoreasca zona si traficul foarte redus pe DN57B. Calitatea asfaltului foarte bună, pe alocuri mici denivelari inainte cu 5-10 Km de cascadă. Sper să vă placă! Poze: https://www.instagram.com/ideal.bike/
  3. Zona este deosebita, îți trebuie o lună să vizitezi tot! Mai este un traseu de la Băile Herculane la Podul lui Dumnezeu - Ponoarele ne-a zis gazda că este minunat dar nu am mai avut timp să îl facem! Drumul pe partea sârbească duce către un oraș deosebit la malul Dunării, e mult de parcurs dar la fel trebuie bine coordonat cu timpul
  4. Salutare tuturor, Săptămâna trecută am făcut o tură interesantă și mult așteptată pe defileul spectaculos al Dunării; am luat-o și pe malul sârbesc cca. 50 de km dus întors că era prea târziu și a doua zi aveam de parcurs peste 300 km. Au ieșit 3 episoade interesante zic eu , primul îl puteți urmări pe YouTube și dacă v-a plăcut puteți da și un subscribe nu mă supăr Mă puteți urmări și pe Instagram https://www.instagram.com/idealbike2018/
  5. Am testat parbrizul de la Puig, pot spune că s-au redus semnificativ turbulențele în zona pieptului, încă există ceva "vijelie" spre partea de sus a căștii dar e clar o îmbunătățire. Câteva poze SF-uri prelucrate
  6. Am luat un Puig zgariecios îl testez și revin cu o impresie Și parbrizul original s-a zgâriat instant nu mă aștept să fie altfel nici Puig. Nu am nici o așteptare, sper să mi-o depășească
  7. La NC este disponibil parbrizul de mai jos Puig, mă gândesc dacă merită sau nu-și are rostul?
  8. Legat de cutia DCT poți să o customizezi cum vrea mușchiul tău, să schimbe la ce turație dorești după 4500, tu o poți seta. De tras trage peste cb500x nu se pot compara am mers cu ambele. Modul Drive este făcut pentru a merge economic, de aceea schimbă la 60 km/h viteza 6, poți merge neeconomic ca să zic așa cu modul sport 3, manual sau customizezi. Este extrem de flexibilă cutia. Și da chiar mi se pare grea la 230kg, mă gândesc dacă ar fi avut măcar 200 cum trăgea... Totuși greutatea ei mare ajută la stabilitatea pe autostrada și la viraje (centrul de greutate fiind f jos). Am testat ieri pe autostrada casca AGV K1, pot spune că s-au redus semnificativ turbulențele, aici un pic ai exagerat, contează mult și echipamentul. În rest , de ce mi-aș lua un maxiscuter care consumă la fel la aproximativ același preț când nc-ul îți oferă ceva mai mult?
  9. Pe rezervă intră și la mine undeva la 300 km. Mai rămân 4 litri în rezervor cu care teoretic faci lejer încă 100
  10. Dacă va întâlniți undeva dați de veste și vin și eu si mai e ceva care ajută la un consum bun: Pe display culorile indică consumul eficient, de exemplu verde este cel mai economic și îți dai seama imediat
  11. Plusuri: - consumul - manevrabilitatea - cutia DCT - fiabilitatea - spațiul de depozitare 22 litri în locul rezervorului - finisajele de calitate - raport calitate preț - frâna de motor Minusuri: - greutatea - farul - șaua nu foarte confortabilă pentru pasager - parbrizul și protecția la vânt - modul Drive schimbă prea repede câteodată înainte de viraj trebuie să acționezi manual sau să folosești modul sport Așa pe scurt Cel mai bine testați înainte de a cumpăra! La noi nu prea se dau la test drive și nu este corect față de clienți! Cum poți să îți faci o idee dacă nu tastezi? Fiecare are alte așteptări, fiecare persoană e diferită, are demensiuni diferite... trebuie testat
  12. Am făcut un review la ea cu plusuri și minusuri, îl poți urmări !
  13. Bă frate, dacă voi găsiți o motocicletă să îți ofere atâtea la 8500 euro eu o vând pe asta și o iau O motocicletă ar trebui să fie și utilă totuși să o poți folosi zilnic non stop nu doar în weekend.
  14. Încă de la început am testat consumul la pompă vs computerul de bord. Acesta din urmă arată și litrii exacți consumați de la momentul resetării lui. La început când alimentam de la OMV era o diferență de 4-5% în plus pe computerul de bord: adică îmi spunea că eu am consumat 11,3 litri și eu de fapt am băgat la pompă 10,6! Dar după două primele două plinuri mereu, dar mereu până azi coincideau abele perfect, atât pompa cât și computerul, chiar am rămas plăcut surprins. Legat de plictiseala, tu poți interveni oricând dacă vrei pe manual, acesta se poate acționa indiferent de modul în care ești Drive sau Sport 1,2,3, este extrem de confortabil și te ajută mai ales la viraje și în oraș (unde este ffff comod)
×
×
  • Create New...