Sari la conținut

tourist1

Super Membru
  • Număr conținut

    1.099
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    da

Vizitatori Recenți Profil

2.054 citiri profil

tourist1's Achievements

  1. Are Mitsubishi vreun motor similar sau mai performant? Intreb pentru ca Nissan lucreaza cu si la V6 twin-turbo de foarte multi ani, performantele fiind destul de clare si publice.
  2. Yep. Daca nici el nu stie sa conduca, atunci nu stiu cine mai stie. Doar sa nu se puna fiola la finalul probelor. Brandingul se intampla de mii de ani. Mijloacele sunt diferite, dar ideea din spate este cam aceeasi. Iar cand Mercedes a decis sa monteze pe masini cel mai bun motor diesel facut pana acum in zona aceea de clinidree si la acea norma de poluare a fost strategie, nu branding, nici macar badge engineering, evitand costurile de dezvoltare asociate unui motor propriu, reducand timpul per total de dezvoltare pentru noile modele de masini.
  3. Titi Aur, Danuț Lupu si baiatul ala de la 2 mai. Citeste inca o data ultimul rand. Dar fa-o cu voce tare.
  4. Chiar si eu ma gandeam ca e momentul in care sa dam cu cacao in Dacia si Renault. Mai ales ca este stiut ce pedigree are Dacia si cum pana sa revina scarbele alea de la Renault castigase deja Dakar de 6 ori consecutiv. Totala bataie de joc cand te gandesti ca Audi a concurat anul trecut cu 3 piloti nemti: Carlos Sainz, Mattias Ekstrom si Stephane Peterhansel. La fel a procedat si Toyota, japonezi toti. Rusine, rusine, rusine Renault.
  5. Daca poti sa faci o placere unui cunoscut de pe internet, daca iti ofera unul un pret mai mic la nesimitire spune-i sa-ti trimita poza cu buletinul ca sa faci actele si ca il astepti sa ridice utilajul. Este superb, iar raspunsul inapoi este altfel decat ceea ce ai primit pana acum :))
  6. De la pozitie. Din acelasi motiv pentru care se discuta pe forumuri despre "casti pentru naked", "casti pentru super sport" samd.
  7. Daca nu exista potrivire intre fizionomia ta (in general inaltimea), casca si toleranta la zgomot poti uita de parbriz, dopuri si altele. Am trecut prin aceeasi poveste ca a ta. Pana nu mi-am luat motocicleta serioasa de touring nu am scapat. Si am incercat de toate. Casti (Shoei Neotec 2, Schuberth c3), 3 tipuri diferite de parbrize, șa mai joasa (nu era suficient de joasa), dopuri Alpine moto safe. Ce-i drept am ramas cu dopurile. Foarte bune si le folosesc mereu la drumuri in afara orasului. Daca eram mai scund sau mai inalt cu 5cm nu erau probleme. Am vandut motocicleta.
  8. Iar eu am zis altceva? Ca nu inteleg de ce vrei sa imi subliniezi mie.
  9. Nu o tii. O lasi sa cada pe crash bars ca 99% doar le vei zgaria, iar restul ramane neatins. Daca incerci sa faci haiducii ai toate sansele sa rupti ceva prin tine.
  10. Multumesc! Chiar de ajutor. Pare ca este site oficial. Si Renault are la fel. Saptamanile trecute nu gasisem nimic oficial, doar site-uri no name.
  11. A gasit cineva tricouri sau sepci ale echipei oficiale Dacia din Dakar? Am tot cautat, dar nu am gasit nimic.
  12. Cred ca este vorba mai mult de skill decat de masa agregatului. Aia care se dau cu Goldwing de 450kg ar trebui sa se faca pulbere din 10 in 10 km pe logica ta.
  13. Se poate orice daca ai bani. Poti sa-ti pui si tableta. Mai ieftin iesi daca o vinzi si iti cumperi direct un 929 sau 954. Dar de ce ai vrea sa mutilezi o asemenea motocicleta? Curand o sa poata deveni clasica.
  14. Ar fi o varianta ca Acosta sa mearga la VR46. Iar cum Diggia a fost ales pentru a primi GP25, ma gandesc ca are un ascendent asupra lui Morbi.
×
×
  • Creează nouă...