Jump to content

therocketscientist1

Membru
  • Posts

    46
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    da

Recent Profile Visitors

272 profile views

therocketscientist1's Achievements

  1. Repere care difera de la om la om. Referinta bibliografica Nu mai scriu aici. Stricam topicul.
  2. Calitatea este un lucru subiectiv cand vine vorba de clipuri, nu? Este o cantitate imensa de continut pe Youtube, iar aceste detalii fac diferenta intre un clip sau altul. Cat despre detaliile tehnice, daca e ceva ce scrie deja in brosura, nici pe mine nu ma incanta. Daca totusi creatorul de continut discuta pro si contra solutiile tehnice utilizate, atunci este altceva si aduce un plus de informatie. E cam de porc sa-i critici pe cei de la superspeed fara sa argumentezi . Tu esti ala care a comentat pe net ca ala cu geaca neagra e prost rau? :))) Repet, nu detin formula universala pentru crearea de continut, ci doar un cont (neplatit) de Youtube pe care urmaresc chestii. Daca gasesti de ajutor ce ti-am scris initial, bine si spor la treaba, daca nu, treci peste si spor la treaba.
  3. Ce nu inteleg eu este nevoia de a-i certa pe cei care nu au aceleasi gusturi in materie de continut online. Am urmarit putin din clip si mi se pare banal, comun, prea lung, dar asta nu inseamna ca pentru alte persoane nu este de ajutor ceea ce este prezentat. Ca sa nu fie interpretat mesajul doar intr-o nota de hate, chiar nu este, in pasajele ce tin de istoria Goldwing doar as mentiona ca exista sursele in descrierea clipului si as sari peste (le-as si adauga, evident). Este un model care se fabrica in continuu de zeci de ani, nu este ca si cum un model legendar de acum 80 de ani a fost readus in productie, iar oamenii care il stiau deja fac liniute cu ingerii pe Magheru. Dar este alegerea creatorului de continut cum isi structureaza materialul si cum primeste mai departe feedback. Poate veni ca un soc, dar asa se intampla cand postezi pe internet, dai peste oameni care au si alte pareri, iar unii le mai si exprima.
  4. Ce inseamna pret extrem de bun pentru Anglia? Nu as avea o problema cu numarul de mile/km, cat timp este intretinuta. Dar avand deja prea multe utilaje in garaj pentru moment, nu am in plan sa cumpar asap sau sa caut. Daca intre timp apare ceva, iau.
  5. Asa am ramas si eu cu Aprilia RS 125 Spain's no 1 2007-2008. Dar sa dau 3500-4000 euro pentru una intreaga si netavalita...
  6. Mi-am cumparat materiale pentru un proiect de la https://www.metal-inox.ro/. Verifica oferta de pe site si trimite-le un e-mail. Cel putin in cazul meu discutiile au mers foarte bine, rapid, am primit factura si certificat de calitate. Mi-au debitat exact cat am avut nevoie. Mentionez ca inca eram student si era un proiect pentru scoala, nu stiu daca au limite in ceea ce priveste cantitatea minima vanduta si au facut cu mine atunci o exceptie. L.E. Am ridicat personal materialele de la sediu din Crangasi, nu stiu care este procedura pentru trimis in tara.
  7. Au fost si inca sunt niste ani salbatici in ceea ce priveste 'tuningul' mobrelor (ma includ si pe mine). Foarte rare exemplarele vechi de 15-20 de ani si stock. Arata foarte bine a ta.
  8. Izul de reclama vine din faptul ca BMW are niste bani alocati pentru promovare. Sunt atatia producatori si importatori care nu te lasa sa faci un test drive in timp ce BMW este gata sa sponsorizeze oameni care sunt in stare sa puna cap la cap o poveste. Daca asta a fost pasiunea lui ce era sa faca, sa refuze BMW pentru un continut echilibrat, sa-si cumpere un Triumph/Aprilia/Kawasaki/Suzuki/KTM/etc, iar apoi sa-si plateasca o calatorie catre Funafuti? Poate o sa vina ca un soc, dar lucrurile acestea costa bani. Din seria "cea mai buna masina este aia pe care o ai", iar mai buna decat cea mai buna este cea primita de la firma. Prin proiectul sau a ajutat enorm fenomenul moto din Romania. Este un exemplu pozitiv intr-o mare de experti, cunoscatori, tatici, praduitori samd.
  9. Arunca o privire si pe heedshop.eu. Plata este tot prin transfer in cont, raspund la e-mail-uri in engleza, iar comunicarea este rapida si decenta. Mi-am luat crash bars de la ei si sunt multumit de cum se prezinta. Din fericire nu le-am testat si la tavaleala.
  10. Pentru ca a castigat curse cu KTM in loc sa fie in pluton cu Yamaha veche.
  11. Pentru cine urmareste de ceva vreme competitii, inclusiv MotoGP, amintirile sunt despre victorii, nu despre podiumuri sau top 10. Discutam despre echipe de client, discutam despre Tech3 care "s-a ingropat" cu KTM. Discutam despre material de concurs care ofera in mod real sansa de a obtine victorii. Ce legatura are raspunsul tau cu ce am scris eu? Exact. Nu are.
  12. Nu, nu inteleg despre ce e vorba. Zici ca era Yamaha de client "la ani lumina" fata de KTM-ul la zi ca o parere personala sau ca un adevar absolut? Si chiar daca era "la ani lumina", desi ma indoiesc de acest lucru, cu ce ajuta faptul acesta daca tot nu au avut victorii? Nu e nevoie sa imi raspunzi, ca stiu, astrele, pisica neagra, norocul incepatorului etc etc. Sa dea unul dintre voi un telefon in Austria si sa le spuna celor de la KTM ca se chinuie degeaba, sa se opreascsa din dezvoltare ca poate nu isi dau seama ca dupa 2021 urmeaza 2022.
  13. Irelevant. Au avut foarte multi piloti buni in perioada de colaborare cu Yamaha. Diferenta e ca Yamaha le dadea material de concurs vechi de cativa ani, in timp ce KTM le da material de concurs vechi de cateva saptamani. Este greu de purtat o discutie argumentata si cu sens daca la final trebuie sa rezulte ca e varza KTM.
  14. Cu doua victorii sezonul trecut si zero victorii in celelalte sezoane? Tot sa te ingropi daca asta presupune. Acum Tech3 nu are piloti de talia lui Oliveira.
  15. Peste puterea mea de intelegere mersul cu 140km/h pe banda intai in oras.
×
×
  • Create New...