Sari la conținut

tourist1

Super Membru
  • Număr conținut

    1.128
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    da

Vizitatori Recenți Profil

2.126 citiri profil

tourist1's Achievements

  1. Computational Fluid Dynamics se invata pana si la facultatile mediocre de inginerie din Romania. Nimic nou sub soare de foarte mult timp. Daca zic acum vreo 2, 3 despre Navier-Stokes cred ca voi produce cosmaruri celor care au avut tineretea mancata la Poli.
  2. Yamaha face mai multa aerodinamica la trompete decat face Honda la masini.
  3. Poate la are, dar acolo unde nu ajunge soarele.
  4. Tu te referi la cineva care obtine permis, iar apoi isi cumpara motocicleta. El da de motor, ceea ce este o cu totul alta poveste. Nu este troll, ci un ales al sortii.
  5. Ia-ti ce motocicleta iti place si ce motocicleta iti permiti. Eu cand mi-am luat prima moto am avut o decizie pragmatica dpdv financiar. Am ales un model care deja ajunsese in punctul in care nu se mai devaloriza la revanzare. Dar doar pentru ca asa mi-am permis. Altfel eram cu banii in mana la usa reprezentantei. Dar ce trebuie sa te documentezi inainte este daca ai fizicul necesar pentru motocicleta pe care ti-o doresti. Daca ai 1.90m si vreo oricare dintre cele enumerate mai sus s-ar putea sa te gasesti in situatia in care ai o motocicleta incomoda pe care nu iti face placere sa te dai.
  6. Domnilor, un lucru este clar. Piata cere ceva, serviceurile, in general, ofera ceea ce pot, dar nu suficient. Exista o serie de cazuri: 1. Motocicleta relativ noua care are nevoie de service dincolo de schimbat de consumabile. Serviceul nu are oameni care chiar nu sunt mecanici, doar schimba piese si pun pe masa documentatie pe care o inteleg relativ (in cel mai bun caz) - adesea discutam despre reprezentantele care te obliga sa schimbi piese ca la balamuc fara sa isi asume nimic. Planificarea si curatenia in service sunt de nota 20. 2. Service normal, multimarca, dar in care angajatii/angajatul (adesea fiind chiar proprietarul) nu ofera atentie detaliilor - se descurca, mermeleala, repara, dar des apar suprize neplacute, de la detalii pana la lucruri enervante sau periculoase. 3. Serviceuri dedicate chiar doar unui model, adesea proprietarul este si mecanicul principal, dar din pacate datorita atentiei primite sufera de un complex de mare cunoscator a tot si toate, ofera timpi de reparatie nerealisti, tot adesea este neserios. Eu am cam trecut prin toate situatiile si pe la toti din cele trei categorii. Initial mi-am dorit calitate, curatenie si nivel de reprezentanta, desigur, platind fara sa comentez vreodata ceva. Dar cum acolo unde este pomul laudat se manifesta si o durere in pla peste medie, am ales sa-mi fac serviceul in functie de motocicleta pe care o am la oameni care sunt nisati, de multe ori scumpi, dar care stiu ce sa faca. In final am concluzionat ca decat sa platesc un service in care zambesc toti ca niste psihopati gata sa ma dea cu capul de bortura cu mecanici care sunt schimbatori de piese si habarnisti, mai bine platesc oameni care sunt 'moody', dar nu antitalent si pe langa. Mi-as fi dorit sa pot gasi seriozitatea organizarii dintr-o reprezentanta acompaniata de indemanarea celor care lucreaza pe cont propriu. Desi sunt dispus sa platesc, nu am reusit pana acum. Atentie, nu sunt vreun Tiriac, dar respect munca unui om si imi place ca si acel om sa se simta respectat financiar facand o treaba corecta.
  7. Ar trebui sa dea jos si aripioarele de racire de pe cilindru. Desigur ca tot cu flexul. Genereaza rezistenta la inaintare si curgere turbulenta.
  8. S-au stricat. La fel ca Vama.
  9. Honda lui Mir si-a dat duhul inainte sa plece, iar Ducatiul lui MM si-a dat duhul pe parcurs :)) Sper sa nu fie premonitii.
  10. LCR Honda are mai multi sponsori pe carene decat HRC Repsol Castrol.
  11. Stable diffusion face niste gagici foarte misto. Nu judec, dar intr-un moment de criza ti-ai putea face treaba.
  12. Am dat cateva telefoane. O sa fie introdus in Hall of Fameul șlăparilor care dat forjă pe Calea Victoriei. Urmeaza sa se discute detaliile dupa ce scapa de operatie. Este in GP si o sa aiba GP25 cu factory support. Cam atat de slab este line-ul VR46 in acest sezon.
  13. Digia cred ca are 3 din 4 inceputuri de sezon in care rateaza total sau partial testele din cauza cazaturilor.
×
×
  • Creează nouă...