Alex_83 Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 La metoda descrisa de mine nu ajunge benzina la silicon. E f buna pielea da in lipsa de piele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iula Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 salutari tutror boxeristilor,nu celor care poarta boxeri, ci celor care au moto.. boxer.am un mt 11,si nu am cablu de chilometraj,stie cineva daca se poate adapta de la altceva(un cablu de chilometraj). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 cablul de kilometraj se cumpara nou, original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iula Postat Iunie 10, 2007 Share Postat Iunie 10, 2007 cablul de kilometraj se cumpara nou, original super idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zundi Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 salut, cine ma poate ajuta cu un ceas de kilometraj de Zundapp KS 600 cam asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 www.oldtimergarage.pl sau asa ceva, da search pe google. Ai refacut Zundappul cu piese originale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat Iunie 13, 2007 Autor Share Postat Iunie 13, 2007 (editat) Multumesc baietilor pentru ajutor! Am atasat aici un manual de Dnepr si cateva informatii pentru cei care nu au. (le am si eu tot de la nepristi) Dnepr11_v10.pdf DNEPR_MT11.doc k68_manual.pdf Editat Iunie 13, 2007 de mixi_dixi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iunie 14, 2007 Share Postat Iunie 14, 2007 chiar daca nu-i comunista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iunie 14, 2007 Share Postat Iunie 14, 2007 salutare tuturor!uite ca am gasit si eu ceva poze mai vechiutze... si pe vremea cand era nipranu original(aprox) si mai toate etapele modificarii lui ...SAU SUNT OFF-TOPIC?! oricum ai da-o , tot e ceva modificat la un Dnepr... deci: sa vedem daca pot sa incarc pozele asta-i de pe vremea cand aveam parul destul de lung si nu purtam ochelari... in fatza casei ..era 90%original motorul bine ca , ce a urmat dupa ...cand nu imi placea si NU IMI PLACEA... sa vad mai incolo ca vad ca nu imi mai citeste cd-ul.....sper sa mai vad ceva din poze.... si inca una in spatele casei:) aici deja era "nitel" modificat , mor de ciuda ca nu pot sa vad si restul pozelor... am "o vaga impresie" ca ori mi s-a dus dreaqu calc, ori Cd-ul.... si tocmai acum.... si vreo cateva poze cu baia MEA de ulei ALUMINIU TATA , nu porcaria aia de tabla... si presimt ca-i pun si un radiator-sistem exterior de racire-filtrare(cu pompa electrica de ulei separata, off-course ca altfel nu cred ca mai merge...) hai ca "am mai negociat" cu calc. si s-a gandit el sa mai imi dea vreo cateva poze:) sunt cu niprul meu in timpul modificarilor si cateva de la ukraina de la VLAD TURAYEV(care vinde cutii de viteze cu rpoarte modificate ) www.motopan.com.ua si inca ceva: exact cum a mai spus cineva de pe forumul asta: pentru un PASIONAT ADEVARAT nu conteaza cat "bagi" in motocicleta , atata timp cat iti place pana'n panzele albe modifici si modifici si tot modifici(aproape ca devii politician cam asa fac ei...modificarea modificarii ....................................dar sa-i lasam pe politicieni deoparte si sa le oferim multa ......................................................................................... :)CIAO (V-AM LASAT PE SEARA ASTA) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat Iunie 15, 2007 Autor Share Postat Iunie 15, 2007 As avea si eu nevoie de cate ceva...un carburator K68(sa fie bun),un cric central de nipru si un rezervor de M.Daca are cineva il rog sa posteze si pretul.Platesc in bani sau piese la schimb. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 salutare tuturor!uite ca am gasit si eu ceva poze mai vechiutze... si pe vremea cand era nipranu original(aprox) si mai toate etapele modificarii lui ...SAU SUNT OFF-TOPIC?! oricum ai da-o , tot e ceva modificat la un Dnepr... deci: sa vedem daca pot sa incarc pozele asta-i de pe vremea cand aveam parul destul de lung si nu purtam ochelari... in fatza casei ..era 90%original motorul bine ca , ce a urmat dupa ...cand nu imi placea si NU IMI PLACEA... sa vad mai incolo ca vad ca nu imi mai citeste cd-ul.....sper sa mai vad ceva din poze.... si inca una in spatele casei:) aici deja era "nitel" modificat , mor de ciuda ca nu pot sa vad si restul pozelor... am "o vaga impresie" ca ori mi s-a dus dreaqu calc, ori Cd-ul.... si tocmai acum.... si vreo cateva poze cu baia MEA de ulei ALUMINIU TATA , nu porcaria aia de tabla... si presimt ca-i pun si un radiator-sistem exterior de racire-filtrare(cu pompa electrica de ulei separata, off-course ca altfel nu cred ca mai merge...) hai ca "am mai negociat" cu calc. si s-a gandit el sa mai imi dea vreo cateva poze:) sunt cu niprul meu in timpul modificarilor si cateva de la ukraina de la VLAD TURAYEV(care vinde cutii de viteze cu rpoarte modificate ) www.motopan.com.ua si inca ceva: exact cum a mai spus cineva de pe forumul asta: pentru un PASIONAT ADEVARAT nu conteaza cat "bagi" in motocicleta , atata timp cat iti place pana'n panzele albe modifici si modifici si tot modifici(aproape ca devii politician cam asa fac ei...modificarea modificarii ....................................dar sa-i lasam pe politicieni deoparte si sa le oferim multa ......................................................................................... :)CIAO (V-AM LASAT PE SEARA ASTA) se vede ca pui pasiune in motociclism si in motorul tau dar... Coltul Impatimitilor De Boxere Clasice,nemodificate... a derivat dintr-un alt topic unde se dezbatea ce-i mai frumos: un nipru original sau unul "usor" modificat cu roata spate de dacie, fata de japo, sa de cross si ghidon de ciopler. asta s-ar putea sa fie /index.php?showtopic=99748 asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 atunci scuze duc lipsa de nipru nemodificat(si hai nu mai fii asa de rau...ca doar n-am taiat cadrul , n-am pus roata de dacie pe spate etc... doar cateva imbunatatiri "minore"si care poate chiar trebuie- o frana mai buna, roti la care sa nu spitezi o data pe luna o sa mai joasa ,sa atingi ceva mai mult decat cu varful adidasilor...etc...)CA SA-MI REPAR GRESEALA,O SA INCERC SA FAC/POSTEZ CEVA POZE LA NIPRUL UNUI AMIC CARE L-A PASTRAT EXACT CUM A FOST! OK? sa ma dau pe "brazda"! Ciao! mai nene...da' ce zic aia pe www.oppozit.ru ?! nenorocita limba rusa asta daca nu o stii ma oftic ca nu stiu "pe unde sa o iau" prin site-ul asta....pozele erau promitatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttcostin Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 Scuze ,sunt putin off topic dar am nevoie de o piesa pentru DNEPR pe care se pare ca nu o gasesc de 2-3 saptamani.Este vorba de furca ce face legatura intre arborele secundar al cutiei de viteze si cuplajul de cauciuc.Daca are cineva asa ceva in Bucuresti va rog dati un bip la 0726330212 si va sun imediat!Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 atunci scuze duc lipsa de nipru nemodificat(si hai nu mai fii asa de rau...ca doar n-am taiat cadrul , n-am pus roata de dacie pe spate etc... doar cateva imbunatatiri "minore"si care poate chiar trebuie- o frana mai buna, roti la care sa nu spitezi o data pe luna o sa mai joasa ,sa atingi ceva mai mult decat cu varful adidasilor...etc...)CA SA-MI REPAR GRESEALA,O SA INCERC SA FAC/POSTEZ CEVA POZE LA NIPRUL UNUI AMIC CARE L-A PASTRAT EXACT CUM A FOST! OK? sa ma dau pe "brazda"! Ciao! mai nene...da' ce zic aia pe www.oppozit.ru ?! nenorocita limba rusa asta daca nu o stii ma oftic ca nu stiu "pe unde sa o iau" prin site-ul asta....pozele erau promitatoare nu am vrut sa fiu rautacios, nu asta era scopul. ai dreptate in unele privinte, cel putin si eu vreau sa-mi schimb carburatoarele cu niste mikuni. asfalt uscat @ttcostin nu esti oftopic, vezi primul post al lui mixi dixi. aici putem cere sfaturi, ajutor si chiar piese. incearca la tunaru ca e in bucuresti, daca nu, suna-l pe gaspar ca sigur are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttcostin Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 @ttcostin nu esti oftopic, vezi primul post al lui mixi dixi. aici putem cere sfaturi, ajutor si chiar piese. incearca la tunaru ca e in bucuresti, daca nu, suna-l pe gaspar ca sigur are. Multumesc pentru sfaturi dar am fracut de 2 ori comanda fara succes.Astazi am postat ca ultima solutie si in 2 ore am rezolvat problema.MULTUMESC FOARTE MULT PENTRU AJUTOR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 CE SA FAAAAACI ? MAI MAGIC4CE MA SPERII NUUMA CAND VAD CE AI PUTUT SA SCRII.... pe cuvantul meu ca faci cea mai mare greseala cum sa schimbi carburatoarele (poate mai ai si K68-uri...) ori te iei dupa astia pe forum?! : " fuge de rupe frate cu carburi de japoneza....... ..... consuma 2 la suta etc... si alte aberatii de-astea...)si eu reomandam pana nu demult sa monteze carb de jaaponeza , si dupa ce m-am scarpinat de vreo 4mil , si am luat o baterie de carburatoare vacumatice, le-am adaptat , si am incercat sa pornesc jivina , ca doar aaveam MARI sperantze... NICI NU A PORNIT DACA MA CREZI... SI NU AM RENUNTAT USOR DELOC...AM CHEMAT TOTI AMICI BIKERI ,SI PE AMICII AMICILOR MEI BIKERI SI TOT NU I-AM DAT DE CAP... carburatoarele nu aveau nici o vina ... doar EU SI MINTEA MEA BOLNAVA ERAU DE VINA... Dnepr, Ural sunt motociclete facute de rusi ... te rog intreaba pe aici pe forum pe cei care si-au cumparat Ural nou(vreo 6000 de Euro) si cati au pastrat carburatoarele japoneze cu care au venit echipate motocicletele.... Eu am ajuns la aceeasi concluzie cu Aleko de pe forum , cum ca nu e deloc bine sa pui carburatoare japoneze pe motoarele astea boxer...poate doar BING , da alea nu prea le gasesti... AH , SI INCA CEVA: A FOST UN CAZ MUUULT MEDIATIZAT PE FORUM CU O PERSOANA CARE A PUS CARBURATOARE JAPAN PE NIPRU SI TOATE BUNE SI FRUMOASE pana cand a vrut acel biker sa plece si el acasa ca omu'(s-a intamplat in fatza la Etrusco , parca...) SI AICI SA TE TII: PANA LA BAR A MERS PE EA, CAND A VRUT SA PLECE NU A MAI PORNIT NICI DUPA 100 DE PEDALE... ! acuma , stii ceva? si cu litrul ala de benzina "economisit" da carb japoneze, si fara el... ce mie 7% ce mie 6 %?! la cat ma plimb eu cu ea, poate sa consume si 9% atata timp cat nu-mi face probleme , pentru mine e OK!sa ma scuzi ca m-am intins atat cu postul dar sper sa nu faci greseala asta si sa pui carb japoneze pe nipru/Ural... o pereche de K68-uri sunt absolut 100% sigur ca isi vor face treaba exemplar , si nu ai nevoie de nici o modificare ... doar faci comanda, astepti , platesti , le iei , si cand ajungi acasa le montezi SI GATA BALCIUL nici nu ai idee cat m-am chinuit sa adaptez carburile acelea si cat m-a costat... mai bine ma lipseam CIAO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 (editat) multumesc... si totusi... fac zilnic pe motor cam 10 km (drumul pana la cursuri si inapoi) si cate o iesire in weekend mai mare. ma omoara cu consumul: 8.9.12 la suta stiu ca fosta nipra a lui madcox avea carburatoare keihin, consum in jur de 5-5.5% cu cca 100 km/h. eu nu merg cu suta la ora ca nu-mi place, asa ca suna bine. stiu sigur ca nu a avut probleme cu ea dar... fiind dnepr la mine s-ar putea sa nu mearga acelasi lucru facut de el. ramane doar incercarea si... vorba proverbului romanesc... moarte n-are (spar ca nici nipra mea ) Editat Iunie 17, 2007 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 (editat) am facut recent un drum de 200 de km cu 12 litri....30 de km au fost facuti cu a 1-a si cu picioarele pe jos , ca numai tafurile mai umblau p-acolo... la drum intins ii place cu 70-80-90...acolo suna placut motorul, dar am pitigat-o si cu 120 sa vedem ce poate in caz de depasiri.....Are nevoie de de 5-6 secunde sa sara de la 80 la 120...se intampla ceva cu vacuumaticele, raspund mai lent, dar dupa aia parca ii dai jar...accelereaza brusc motorul .Cand inchizi gazul mai vrea un pic si dupa aia se potoleste... ...asta e parerea cuiva care sa da zilnic cu niprogena cu vacuumatice... Editat Iunie 17, 2007 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 salut Mircea! da' ce vacumatice mai sunt si astea? nu seamana cu cele pe care ti le-am trimis eu! Ma bucur ca tu ai reusit sa le faci sa mearga !eu raman cu rusestile... K68 vor fi urmatoarele carburi pentru niprul meu! CIAO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 Ural M61 cu atas incarcat cu a 2-a persoana si bagaje Buc-Brasov si retur (dus pe cheia intors pe DN1), K68 ucrainiene- 7%- 70km/h la drum intins Dnepr MT16 cu atas incarcat cu a 2-a persoana si bagaje Buc-Brasov retur, K68 rusesti- 7,1%- 70km/h la drum intins Ural Solo 750 singur in sea ~ 450km buc-bv-rucar-campulung-pitesti-buc ~ 5,7% K68 rusesti, 100-110km/h la drum intins. Conditii de drum diverse, de la mers pe trotuar cu 20 la ora, apoi mersul in grup pe serpentine, sau drum intins.K68 cand le iei au acul si nivelul reglat deja, ma tre sa umbli la suruburi. Si daca il reglezi foarte usor imbogatit, chiar daca in trafic iti strica bujii, va consuma mai putin putin si va fi mai sanatos in timp. Magic4ce io stiu Niprul pe care l-ai luat. Imi amintesc ca parca nu avea filtru de aer, ceea ce e un mare neajuns. Madcox mergea repede, motocicleta are km indicati. Iarna o sa fie problema majora la pornire. Ca sa fii sigur ca nu ai belele la drum, tre sa verifici bine flansele, si sa mergi si tu 100 sa tai contactul si apoi sa vezi bujiile cum arata, sa nu fie chiar albe -albe, un maro deschis. Asa, si cand dai pedale, vezi sa nu desprinzi carburatia pe stanga. Io m-as lipsi de probleme astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 ca bine zici ALEKO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 stiu ca fosta nipra a lui madcox avea carburatoare keihin, consum in jur de 5-5.5% cu cca 100 km/h. Intradevar are carburi Keihin(ca sa-l citez, mi-a spus ca sunt un fel de vacuumatice mai primitive-deci presupun ca difera fata de mikuni).Nu stiu cat consuma ca nu i-am facut niciodata consumul, dar nu mi se pare sa ia prea mult. Lagul mi se pare ca il are la orice viteza nu doar la viteze mari.Dar daca tragi de acceleratie cu o secunda inainte(nu stiu daca m-am exprimat bine) se rezolva problema. Nu stiu daca e dela carburi sau de la reglajul aprinderii, dar in orice conditii o ia la prima pedala.E chestia care-mi place cel mai mult la ea. As vrea sa-i pun doua filtre de aer conice.Nu atat pt performante cat pentru aspect.A incercat sau stie cineva cum se comporta cu filtre conice pe fiecare carburator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 se comporta ok si mai liberdecat cu filtrul original, dar nu cred ca pe orice vrrme. si unde stai cu picioarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 Pai prin zona aia oricum trec racordurile.M-am obisnuit sa calc doar cu varfurile.In cazul in care nu merg puse in prelungirea carburatoarelor folosesc coturi si le pun vertical. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 alo, nea alecule, pai daca o avem p-aia a lui madcox mai schimbam eu carburile? rusinica... n-ai citit ce s-a scris am zis ca stiam de nipra lui ca asa si pe dincolo. in orice caz... multam de sfaturi si statistici. alta chestie... azi m-am plimbat mai multicel si a inceput ploaia in timp ce eu eram pe drum sfaraia ca dracu' da si yo eram la dracu-n praznic si am venit spre casa pe ploaie cu vit mica. ce efecte poate avea ploaia pe motorul incins? ca am citit in manual ca nu e bine sa o speli daca e cald motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.