andrey_832 Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 arcurile provin de la o sa de bicicleta. pare tentanta ideea cu capetele alea pt esapamente dar in cap am altceav...niste codite de randunica(cum au unele modele de la indian) puse pe orizontala.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 alte cateva poze..aripa spate, saua in forma finala si inceputul suportului ptr nr lateral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 11, 2008 Autor Share Postat Mai 11, 2008 una si cu proprietaru .cu alt cormany cel de dinainte il dau! daca e careva interesat ne intelegem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 Ai folosit o teava de cupru pt. frana? (in poza asa pare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 avent se folosesc mult in ziua de azi tevie de cupru si pe bobbere si pe custom....da mult a stil clasic ....in multe ateliere se folosesc tevile de cupru sunt anumite tevi care sunt foarte usor de modelat...le dai frma ce vrei indoindule cu mina ...pur si simplu... salut si numa bine..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 11, 2008 Autor Share Postat Mai 11, 2008 Ai folosit o teava de cupru pt. frana?(in poza asa pare) ma mir ca numa acu ai vazut-o!asta a fost si inainte, doar ca astai noua! avent se folosesc mult in ziua de azi tevie de cupru si pe bobbere si pe custom....da mult a stil clasic ....in multe ateliere se folosesc tevile de cupru sunt anumite tevi care sunt foarte usor de modelat...le dai frma ce vrei indoindule cu mina ...pur si simplu... salut si numa bine..... I agree! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 ma mir ca numa acu ai vazut-o!asta a fost si inainte, doar ca astai noua! Da, dar acum mi-am pus doar intrebarea: ce se intampla cand incepe sa lucreze furca? Stiu ca atata iti permite cuprul dar nu era mai indicat sa faci trecerea (de la cauciuc la teava de cupru) pe cealalta tija, sa nu soliciti deloc teava? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 Da, dar acum mi-am pus doar intrebarea: ce se intampla cand incepe sa lucreze furca? Stiu ca atata iti permite cuprul dar nu era mai indicat sa faci trecerea (de la cauciuc la teava de cupru) pe cealalta tija, sa nu soliciti deloc teava? Pai hai sa ne uitam bine la poze,din cele trei poze reiese clar ca a pus teava de cupru de jos de la furtun pina sus la pompa de frina.sus la ghidon ...cum a facut el este perfect pt ca bratul din spate a furcii cu ghidonul e rigid...asa ca este bine.....asa cum a montat teava... Se putea pune pe bara din fata, cum spui tu avent. Doar daca avea pus furtun pe partea de sus a ghidonului ....dar in cazul functionarii furcii din fata in miscare , avea miscare si la furtunul de sus si la furtunul de jos prea mare ....deci nu era prea indicat..... ..... sper ca mam facut inteles...am explicat bine? asta e parerea mea...am si vazut o gramada de furci springer ....cred ca nu ma insel in cea ce spun salut roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 (editat) Pai hai sa ne uitam bine la poze,din cele trei poze reiese clar ca a pus teava de cupru de jos de la furtun pina sus la pompa de frina.sus la ghidon ...cum a facut el este perfect pt ca bratul din spate a furcii cu ghidonul e rigid...asa ca este bine.....asa cum a montat teava... Se putea pune pe bara din fata, cum spui tu avent. Doar daca avea pus furtun pe partea de sus a ghidonului ....dar in cazul functionarii furcii din fata in miscare , avea miscare si la furtunul de sus si la furtunul de jos prea mare ....deci nu era prea indicat..... ..... sper ca mam facut inteles...am explicat bine? asta e parerea mea...am si vazut o gramada de furci springer ....cred ca nu ma insel in cea ce spun salut roby cred ca Avent se referea la altceva. in poza cu "propretarul" pare ca imbinarea dintrea teava de cupru si furtunul de cauciuc este prinsa de bratul oscilant al furcii. cred ca Avent vroia sa spuna ca ar fii fost mai bine sa fie cu aprox. 10 cm mai in spate astfel nesolicitand deloc miscarea tevii. adica partea 1 sa fie mutata in partea 2. din poze totusi nu se vede clar daca imbinarea chiar este prinsa de partea mobila a furcii sau este lasata libera. daca e prinsa Avent s-ar putea sa aiba dreptate. cel mai bine e sa-l rugam pe mas_oyama sa faca 2 poze de aproape. numai bine din filmulet totusi se vede ca functioneaza perfect. Bravo maestre :lol: Editat Mai 12, 2008 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 (editat) pai bratul oscilant cel ce se misca cel mai mult este tot ansamblul, cel din fata pe care sunt arcurile se misca cel mai mult....stiu bine ce zic...am experienta cu furcile springer si in cele trei poze se vede clar....despre ce vorbesc si pe youtobe se vede clar ca functioneaza perfect ansamblul furtun teva de cupru atit ca pe filmullet teava e vopsita neagra..... bine ca are oyama o gramada de filmulete unde se poate vedea tot cum functioneaza... salut Editat Mai 12, 2008 de robychopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 D'le robychopper, am inteles cu totii ca ai experienta cu furcile springer, dar intrebarea era alta. Furca functioneaz, e ok. Problema (din punctul meu de vedere) este teava de cupru care va fi solicitata cand lucreaza furca, datorita prinderii pe bratul oscilant (tija rasucita in cazul de fata) si nu pe bratul fix. Astfel teava de cupru preia o parte din sarcina/treaba furtunului de cauciuc. In cazul in care se considera ca teava de cupru are destula elasticitate cat sa-i permita acea miscare, putea fain frumos s-o faca pe toata din cupru si sa nu se mai complice si cu furtunul de cauciuc. Intreb si io, nu vreau sa supar sau sa contest experienta altora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 12, 2008 Autor Share Postat Mai 12, 2008 (editat) d'omnilor hai sa va lamuresc! tot sistemul de frinare este fix si nu se misca nimic cu exceptia Acelor ultimi 25-30cm de la etrier. ca sa nu preia nici ceea mai mica sarcina furtunul de frina cel de cupru la imbinarea dintre furtunul de cauciuc si cel de cupru are un niplu(PIESA DE LEGATURA) , ei! acest niplu l-am prins cu un colier de plastic negru de bratul FIX al furcii, SI NU CEL OSCILANT, daca prinde-am furtunul de bratul ascilant era crima pentru furtunul de cupru, e logica treaba. de aceea si sta asa rasucit in sus, am calculat lungimea maxima a calatoriei furci si am lasat tolenta la furtunul de cauciuc , ca atunci cind lucreaza furca sa aibe unde sa fuga furtunul in sus in jos. deci! sa recapitulam: -etrier (care oscileaza odata cu roata logic..) -furtun de cauciuc cu toleranta de calatorie -niplu care e legat pe bratul fix. - furtun de cupru care urca pe bratul fix al furci trece pe sub arborele superior urca in sus pe ghidon, unde intilneste un alt furtun de cauciuc cu care face legatura la pompa. voi face si citeva poze. oricum mi-am batut mult capul si mi-a dat mult de " furca" pina am scos-o la capat, si nu oricum ci bine si complet functional Editat Mai 12, 2008 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Prietene,te felicit. A iesit extraordinar.(am o problema cu oglinzile dar sunt un rau necesar). Bravos!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 12, 2008 Autor Share Postat Mai 12, 2008 rectific! nu e prins de niplu ci chiar de furtun de cupru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 fain , zic ca o sa functioneze fara probleme , vezi tu la prima tura mai lunga ,( saua o sa-ti placa mai ales cand ploua ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 12, 2008 Autor Share Postat Mai 12, 2008 Prietene,te felicit. A iesit extraordinar.(am o problema cu oglinzile dar sunt un rau necesar). Bravos!! Si eu am o problema... cu cablele electrice cu toate comenzile de pe ghidon, oglinzile,dar! te citez " sunt un rau necesar" ieri cind am schimbat ghidonul l-am pus sus si m-am dus sa iau o surubelenita,ca urma sa pun comenzile si cind m-am intors si am vazut ghidonul acela curat fara cablaraie, mi-a venit sa pling. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 (editat) Avent acolo unde ai scris tu brat oscilant nare nici o prindere pe bratul oscilant dupa cum se vede teava de cupru e prinsa doar cu o brida pe bratul fix,nu cred ca gresesc in asta,daca gresesc sa ma corecteze proprietarul, ...nare cum sa puna bara de cupru pe tot parcursul ,fiind in miscare tot ansamblul..asa cum a facut e bine.....poate mam explicat gresit ca de cind is pe aici cam nu prea ma explic bine, nevorbind romina doar pe forum si la telefon.... salut si scuze daca ceva nu am zis bine... daca gasea teava flexibala putea pune asa era mult mai bine(exemplu in poza) in general cam toate sprigerurile au furtun flexibil pe tot parcursul de la pompa la etrier Editat Mai 12, 2008 de robychopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 12, 2008 Autor Share Postat Mai 12, 2008 deci pina la urma ce am zis eu a fost bine...nare cum sa puna bara de cupru pe tot parcursul ,fiind in miscare tot ansamblul..asa cum a facut e bine.....poate mam explicat gresit ca de cind is pe aici cam nu prea ma explic bine nevorbind romina doar pe forum si la telefon....salut uite poze sa va lamuriti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 uite poze sa va lamuriti! pai e exact ce eu am zis e prinsa bara de cupru cu o brida de bara fixa ..e facuta instalatia asa cum trebe nam zis nimic gresit...am dreptate? poate mam explicat intrun fel in care nam fost inteles sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 12, 2008 Autor Share Postat Mai 12, 2008 pai e exact ce eu am zis e prinsa bara de cupru cu o brida de bara fixa ..e facuta instalatia asa cum trebe nam zis nimic gresit...am dreptate? poate mam explicat intrun fel in care nam fost inteles sorry nu te-ai exprimat gresit! ai avut dreptate de la bun inceput, las ma ca e buna Limba ta romana din unghiul in care a fost facuta poza Avent a vazut-o prinsa de bratul oscilant si cum era normal omului iau venit intrebarile nedumeririle. A fost o neintelegere de amindoua partile,eu fiind din exterior, v-am" citit " la amindoi gindurile ne-am inteles acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 mie imi place ca pe chestii tehnice am maidiscutat si mam mai cotrazis eu cu AVENT....te salut domnu avent... pina la urma a iesit cu bine... robychopper rules glumesc binenteles..... apropo oyama ...ai putea trece prin ghidon anumite cabluri teai gindit???? poate e vreo varianta...studiaza si vezi ce ai putea face... salutare la voi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 ti-a iesit criminal oyama, pedala o lasi asa? ar arata mai bine cu o pedala din aia de bicla veche montata pe bratul pedalei de pornire azi am facut si eu o preansamblare a tablariei pe motor.. . acusi-acusi ma dau si eu cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 (editat) e cam nasoala pozitionarea stopului asa. uite ce vede manelistul posesor de dacie 1310 cu vultur pe capota si semn de la bemveu noaptea cand tu semnalizezi STANGA sa depasesti pe un drum "extraurban" cu lumina naturala de la luna sigur "Asu' Volanului" va crede ca ii faci loc Zi si Noapte ps imi plac de mor aripa spate si ghidonul Editat Mai 12, 2008 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 (editat) azi am facut si eu o preansamblare a tablariei pe motor.. . acusi-acusi ma dau si eu cu el Schimba stopul ala de mobra ca arata foarte urit cu el si semnalizatoarele alea strica enorm de mult linia motorului..... o intrebare ce e chestia aia cromata bara acea de pe aripa spate la ce folosesste..... fiecare cu gusturile lui dar eu is de parere ca ar trebui schimbat stopul si semnalizatoarele ....vad ca esti prospect la trust m.c.? ....din toti fratii tai nu are unul un stop si niste semnalizatoare pt tine la pret acceptabil.... salut Editat Mai 12, 2008 de robychopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 13, 2008 Autor Share Postat Mai 13, 2008 mie imi place ca pe chestii tehnice am maidiscutat si mam mai cotrazis eu cu AVENT....te salut domnu avent... pina la urma a iesit cu bine... robychopper rules glumesc binenteles..... apropo oyama ...ai putea trece prin ghidon anumite cabluri teai gindit???? poate e vreo varianta...studiaza si vezi ce ai putea face... salutare la voi.... am studiat am si incercat la dracu de au vru sa mearga, pe asta nici asa nu am cum ca e sudat in unghi bara peste bara, deci nici o sansa. legat de springer si eu am studiat mult pina am inceput efectiv sa-l execut, imi fac teme de casa si studiez o furca paralelogram, imi place la nebunie si furcile de pe Indian-uri cu arc lamelar, da sanse mai putine de a calcula exact foile de arc sa preia sarcinile din greutatea mobrei si nici nu am de unde face rost de asa ceva. cu asta paralelogram e mai usor de rezolvat, pun un telescop de Ij si gata. Vad ce-mi rezerva viitorul si timpul, ca bani dai dracu! noi i facem nu ei pe noi ti-a iesit criminal oyama, pedala o lasi asa? ar arata mai bine cu o pedala din aia de bicla veche montata pe bratul pedalei de pornire azi am facut si eu o preansamblare a tablariei pe motor.. . acusi-acusi ma dau si eu cu el multumesc de aprecieri! i dau perfecta dreptate la Magic cu pozitionarea stopului, cind aveam pus pe a mea nr lateral avea si lumina pe nr, si stop pe aripa tocmai pe motivul discutat mai sus de Magic, si nu e de neglijat. iti trimti eu suportul de nr lateral al meu daca vrei, e posibil sa dea un pic in toba, nu ai de facut decit sa prinzi nr. si sa pui o lampita si de dacia e buna ,ceea care luminazeapalcuta de indentificare. Aripa spate e reusita, da mult a bobber, ai grija insa sa nu fie prea jos pusa ca va freca roata in ea, is patit . Ghidonul e grozav da bine , insa ori iti va luat mult pina te vei obisnuii cu el ori il vei da jos, iti vor obosi mainile in primi 10km de mers, belivme, de asemenea is patit. apropo unde ai gasit presa , aparat de roluit teava? e de 25 din inox? spor! hai ca prinde contur. mi-ai luat gindul, chiar vroiam sa pun o pedala de bicigleta din aluminiu neagra da e sudata asta originala pe bratul pedalei, asa ca numa daca voi lua una noua, ca altfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.