popa84silviu Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 Cine are asemenea motor vreau sa intreb si eu ceva 1. nu stiu de ce are sub pompa de apa o gaurica (cred ca, din fabrica) pe unde cand il pornesc se scurge ulei nu mul da m-a enerveaza si + ca, dupa 400 km am fost pe - cu uleiul ? am complectat si acum nu stiu ce sa mai zic si de nivel ori nu stiu eu s-a ma uit ori nu e destul in el daca il i-au de pe picior si il tin drept nu vine uleiul si daca il inclin spre mine e aproape peste nivel revin la pozitia drept si nu prea mai scade linia 1 minut cel putin ca, nu am mai avut rabdarea sa stau cu el asa. Rog ajutor pentru un incepator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 20, 2007 Share Postat Mai 20, 2007 Eu am avut un klr din 99 si-ti pot spune ca n-am fost niciodata nevoit sa completez uleiul. Nu avea scurgeri pe nicaieri si nici nu consuma ulei. Ce spui tu de gaura aia imi suna a fi o gaura de prea plin, dar e posibil sa ma insel amarnic. In mod normal, nivelul uleiului se ia cu motocicleta tinuta dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popa84silviu Postat Mai 21, 2007 Autor Share Postat Mai 21, 2007 Nimeni nu a mai avut asa ceva?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 Daca nu ma insel, am impresia ca este un model pentru America. Nu prea sunt multi in tara care au acest tip de motocicleta. Cel mai bine e sa mergi la un mecanic si sa vezi exact despre ce e vorba. Oricum, nu e normal sa curga ulei din motor atunci cand pornesti. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popa84silviu Postat Mai 22, 2007 Autor Share Postat Mai 22, 2007 Ce te face sa crezi ca, e model pt. USA ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 Ce te face sa crezi ca, e model pt. USA ? Sunt f multe in America si putine in EU Al meu avea kilometraj in mile.......si-am mai vazut vreo doua in RO tot asa. Multe discutii despre acest model pe site-uri Americane (imi aduc aminte ca pe advrider cineva spunea ca este un model pt USA). Putine la vanzare in EU. Am zis: "Daca nu ma insel, am impresia ca este un model pentru America". Este o presupunere de-a mea. Nu stiu sigur. Nu vreau sa te induc in eroare. Se poate sa ma insel. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 am eu din 93 klr si nu are nici o gaurica acolo si nu curge ulei ...nu e voie uite poza cu el .........si DA e pt sau din america ps: de unde esti ? poate ne gasim mai multi cu jucaria asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popa84silviu Postat Mai 24, 2007 Autor Share Postat Mai 24, 2007 Sunt din AR da, am mai stat cu cineva de vorba si o zis ca, e normal sa aiba asemenea gaura!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popa84silviu Postat Ianuarie 10, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2008 nimeni nu mai zice nimic de kawasaki klr 600 uide de exemplu vreau sa stiu ce pinion aveti pe spate nr. dinti si pe fata la fel si binenteles la ce il folositi sosea , enduro, hard enduro ? Si sa vina primavara odata sa mai ies si eu cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 salut. eu am un KLX 650 din 93 , nu prea are multe in comun cu KLR , dar totusi am avut si eu o problema cu uleiul la inceput, consuma destul de mult si trebuia sa complectez, dar a bagat ceva aditiv taicamio in el si de atunci nu a mai consumat deloc , a ramas la acelasi nivel . are si asta o gaurica pe unde se scurge ulei , eu cred k este surplusul sau ceva de genu Eu cand am luat motorul avea un furtun (de la gazul de carter zice taicamio k este ) astupat cu un surub si cand am scos acel surub a curs niste ulei , am bagat surubul inapoi si dupa un timp iar s-a adunat ulei . De atunci am scos surubul k a zis taicamio k ala nu are ce cauta acolo si nu mai curge ulei decat foarte rar vad sub motor cate o pata mica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popa84silviu Postat Ianuarie 11, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2008 zi te rog si ce aditiv ai bagat in el si ce ulei folosesti eventual si ce ulei sa bag in amortizoarele fata . pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 il intreb pe taicamio ce aditiv era si iti zic si ce ulei este .am schimbat si in amortizoarele fata ulei dar trebuie sa ma uit de care era , acum vreau sa il schimb iar k am manual si sa bag conform acestuia. --- Mesaj completat în 12 Jan 2008 19:47 -------------am vb cu taicamio si o zis k aditivu ii dinala ce se baga si la masina si el a cumparat care era mai ieftin , dar este si mai scump si mai bun Metabond sau Duralube etc... am bagat ulei Agip in motor , iar in furca fata ceva ulei de telescoape era si cica l-a luat pe cel mai scump( stiu ca era asa verde ), dar caut in garaj bidonu si ma uit cum se numeste k nu mai tin minte. eu vreau acuma sa desfac iar furca fata si sa-i schimb uleiul si simeringulrile . --- Mesaj completat în 12 Jan 2008 19:56 -------------am vb cu taicamio si o zis k aditivu ii dinala ce se baga si la masina si el a cumparat care era mai ieftin , dar este si mai scump si mai bun Metabond sau Duralube etc... am bagat ulei Agip in motor , iar in furca fata ceva ulei de telescoape era si cica l-a luat pe cel mai scump( stiu ca era asa verde ), dar caut in garaj bidonu si ma uit cum se numeste k nu mai tin minte. eu vreau acuma sa desfac iar furca fata si sa-i schimb uleiul si simeringulrile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hexogenkiller Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 Hai sa-ti explic eu cum sta treaba cu klr-ul de 600 ca am avut unul. In primul rand s-a facut in paralel cu ala de 650 care e alta mancare de peste. Al meu era de 600 din 95 tot cu frana pe tambur(nu s-a facut decat cu frana pe tambur asta pe 600) Este mai usor decat ala de 650(mai potrivit pentru enduro) motorul e mai slab(42 de cai vs 48-cel de 650).Franele sunt mai mult decat varza; e moarte curata sa mergi cu el prin traficul din bucuresti.Asta e problema lui din nastere are etrier cu un singur pistonas si nu franeaza mai deloc.Al meu cand l-am luat avea furtun racing la frana fata(d-ala cu camsa de metal care se dilata mai putin la franare) si tot frana prost; imi imaginez cum franeaza cu furtunul original.La cel de 650 sunt alte frane mult mai eficiente.Ca solutie tehnica exista pe piata americana un disc de 300mm cu adaptor distantier pentru etrier si cu ala se schimba treaba cu franatul dar costa destul de mult(daca vrei sa il tii merita). Motorul mi s-a parut foarte elastic accelereaza frumos si la turatii mici in trepte superioare de viteza.Consuma putin 4-4,5% dar nu prea are putere motorul(eu compar cu dominatorul pe care l-am avut) Suspensia foarte buna. F important: modelele astea de 600 din cate stiu eu sunt limitate din fabrica(nu toate) Ai un surub de aer in fundul carburatorului care trebuie inchis la maxim si deschis apoi 2,5-3 ture.Ai sa vezi ca dupa treaba asta o sa traga mai bine si nu o sa mai dea rateurile alea pe decelerare.Surubul ala s-ar putea ca la tine sa fie sub un capacel de metal pe care trebiue sa il gauresti si sa il scoti(e ca un sigiliu ca sa nu se umble la surubul de aer la cele limitate)Daca esti din Bucuresti suna-ma si te ajut eu sa faci asta ca stiu cum 0731302395. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popa84silviu Postat Ianuarie 14, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2008 Multumesc tuturor !! De frana inca nu m-a plang (nu am avut experiente neplacute pana acum) O sa incerc sa vad ce pot face cu surubul ala din fundul carburatorului (in partea de jos a carburatorului se afla surubul de aer, adica acolo unde e furtunelul ala pe care curge benzina cand cad?) Am schimat sambata filtru aer (am pus un burete nou) si am bagat duminica o tura si am fost surprins putin (trage mai bine ) Am de gand sa schimb si pinionul spate are numai 42 dinti cu ceva peste 45 numai sa gasesc $$$ prin portofel. --- Mesaj completat în 16 Jan 2008 16:00 ------------- Nu gasesc surubu te rog baga o sageata unde e nenorocitu de surub ! Merci si scuze de deranj! --- Mesaj completat în 16 Jan 2008 19:08 ------------- --- Mesaj completat în 17 Jan 2008 17:02 -------------da de un demarator de unde pot cumpara si cum se poate pune pe el(ceva decompresor?) nu am vazut sa aiba in partea de sus a motorului --- Mesaj completat în 18 Jan 2008 15:46 ------------- il intreb pe taicamio ce aditiv era si iti zic si ce ulei este .am schimbat si in amortizoarele fata ulei dar trebuie sa ma uit de care era , acum vreau sa il schimb iar k am manual si sa bag conform acestuia. <small>--- Mesaj completat în 12 Jan 2008 19:47 -------------</small><br/>am vb cu taicamio si o zis k aditivu ii dinala ce se baga si la masina si el a cumparat care era mai ieftin , dar este si mai scump si mai bun Metabond sau Duralube etc... am bagat ulei Agip in motor , iar in furca fata ceva ulei de telescoape era si cica l-a luat pe cel mai scump( stiu ca era asa verde ), dar caut in garaj bidonu si ma uit cum se numeste k nu mai tin minte. eu vreau acuma sa desfac iar furca fata si sa-i schimb uleiul si simeringulrile . <small>--- Mesaj completat în 12 Jan 2008 19:56 -------------</small><br/>am vb cu taicamio si o zis k aditivu ii dinala ce se baga si la masina si el a cumparat care era mai ieftin , dar este si mai scump si mai bun Metabond sau Duralube etc... am bagat ulei Agip in motor , iar in furca fata ceva ulei de telescoape era si cica l-a luat pe cel mai scump( stiu ca era asa verde ), dar caut in garaj bidonu si ma uit cum se numeste k nu mai tin minte. eu vreau acuma sa desfac iar furca fata si sa-i schimb uleiul si simeringulrile nimeni nimic ? --- Mesaj completat în 20 Jan 2008 12:58 ------------- salut. eu am un KLX 650 din 93 , nu prea are multe in comun cu KLR , dar totusi am avut si eu o problema cu uleiul la inceput, consuma destul de mult si trebuia sa complectez, dar a bagat ceva aditiv taicamio in el si de atunci nu a mai consumat deloc , a ramas la acelasi nivel . are si asta o gaurica pe unde se scurge ulei , eu cred k este surplusul sau ceva de genu Eu cand am luat motorul avea un furtun (de la gazul de carter zice taicamio k este ) astupat cu un surub si cand am scos acel surub a curs niste ulei , am bagat surubul inapoi si dupa un timp iar s-a adunat ulei . De atunci am scos surubul k a zis taicamio k ala nu are ce cauta acolo si nu mai curge ulei decat foarte rar vad sub motor cate o pata mica . Nu imi mai zici ce aditiv ai bagat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floppy off-road Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 SALUT AM EU KLR DIN 93 SI NU AM PROBLEME CU NIMIC LA EL.FRANELE SUPPER NU CONSUMA ULEI.TRAGE DE RUPE SANT FOARTE MULTUMIT DE EL 0747552818 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popa84silviu Postat Martie 10, 2008 Autor Share Postat Martie 10, 2008 La ce il folosesti de nu consuma ulei deloc, numai pe sosea??? Mai stiu eu pe unu ce ziceea ca, nu consuma si dupa o perioada si-a bulit motoru (lipsa ulei) In rest merge biene nu pot sa zic ca, am probleme cu el. Si eu sunt multumit de el binenteles la cat am dat pe el. Bafta si mai astept pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 eu acuma am schimbat uleiul si filtrul la KLX si acuma vreau sa vad daca o sa consume ulei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 (editat) Salut! Klr-ul de 600 are decompresor dar nu-l vezi tu, este un sistem centrifugal care tine supapa de evacuare de pe dreapta un pic deschisa la turatii joase, in momentul in care porneste intra in ciclul normal al distributiei.Daca citesti manualul atent o sa vezi ca scrie acolo despre el se numeste KACR(Kawasaki Automatic Compression Release. Multumesc tuturor !! De frana inca nu m-a plang (nu am avut experiente neplacute pana acum) O sa incerc sa vad ce pot face cu surubul ala din fundul carburatorului (in partea de jos a carburatorului se afla surubul de aer, adica acolo unde e furtunelul ala pe care curge benzina cand cad?) Am schimat sambata filtru aer (am pus un burete nou) si am bagat duminica o tura si am fost surprins putin (trage mai bine ) Am de gand sa schimb si pinionul spate are numai 42 dinti cu ceva peste 45 numai sa gasesc $$$ prin portofel. <small>--- Mesaj completat în 16 Jan 2008 16:00 -------------</small><br/> Nu gasesc surubu te rog baga o sageata unde e nenorocitu de surub ! Merci si scuze de deranj! <small>--- Mesaj completat în 16 Jan 2008 19:08 -------------</small><br/> <small>--- Mesaj completat în 17 Jan 2008 17:02 -------------</small><br/>da de un demarator de unde pot cumpara si cum se poate pune pe el(ceva decompresor?) nu am vazut sa aiba in partea de sus a motorului <small>--- Mesaj completat în 18 Jan 2008 15:46 -------------</small><br/> nimeni nimic ? <small>--- Mesaj completat în 20 Jan 2008 12:58 -------------</small><br/> Nu imi mai zici ce aditiv ai bagat ? PS. Orice motor consuma ulei, numai ca unele consuma mai mult altele mai putin. Editat Martie 11, 2008 de cristian ionescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popa84silviu Postat Martie 12, 2008 Autor Share Postat Martie 12, 2008 Perfect adevarat. Si daca, pe (probate si incercate) folosesti motoru la enduro spre hard si il si mai dai la o cursa de cateva ori peste cap si mai si sta cateva sec. culcat si mai stiu eu in ce pozitie nasoala consumul de ulei creste semnificativ. (parerea mea) Daca iei frumos prietena si bagi km pe sosea sau pe drumuri de tara (consumul e mic, de ulei si benzina ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 si eu am un KLR 650 2003, cam rar, nu prea vad me multi cu japoneze de astea, consuma si al meu ulei, si nustiu dc in rest sunt multumit de el... o singura faza numi mai place... cam la 2 3 zile trebuie sa completez cu suruburi .... cam le pierd! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 cam la 2 3 zile trebuie sa completez cu suruburi .... cam le pierd! baga-le cu loctite sau bison metal lock. toate monocilindrele pierd suruburi de la vibratii. KTM e campioana la asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 baga-le cu loctite sau bison metal lock. toate monocilindrele pierd suruburi de la vibratii. KTM e campioana la asta. ma gandeam ca numai mie mi se intampla asa.... dupa 2 zile can ma uit dispar suruburi de pe la plastice, surubu care tine socul lam pierdut de 3 4 ori , ma temeam ca numa l-a al meu e asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gardean Florin Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Am si eu un klr de 600, si imi porneste termocupla prea repede,ma poate ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.