rollandstich Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 Va salut! Doresc sa fac o aprindere electronica pt CBF ,tranzistorizata care primeste o tensiune de 700-800 volti direct pe bobina dar cu amperaj mic.Avantajul ar fii ca distanta la bujie se poate marii la 2mm ,arderea se imbunatateste si bineinteles si puterea la motor .Deoarece nu sunt la prima abatere de genul (am mai facut pt VW, Skoda,si Opel unde lucreaza fara nici o problema), vreau sa fac si pt CBF . Asadar cine ma poate ajuta cu o bobina pt a demara acest proiect? Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 Plimbare de sfarsit de sezon... Motocicleta o sa intre la iernat, imi poate explica cineva de ce se recomanda umplerea rezervorului, mentionez ca in sezonul rece mobra este garata in sufragerie si ma deranjeaza mirosul benzinei, ma gandeam sa las doar vreun litru-doi in rezervor sa nu se usuce garniturile de pe la carburatoare..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 E recomandat cand o tii afara, din cauza fluctuatiilor de temperatura se condenseaza apa in rezervor si-ti rugineste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 E recomandat cand o tii afara, din cauza fluctuatiilor de temperatura se condenseaza apa in rezervor si-ti rugineste. Rezervorul este din plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 La CBF? Poate la astea mai noi. La 2005 era metal, facea ciupituri de rugina unde il atingeai. Nu mai zic de tankcase cu magnet care se lipea de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 La CBF? Poate la astea mai noi. La 2005 era metal, facea ciupituri de rugina unde il atingeai. Nu mai zic de tankcase cu magnet care se lipea de el. Carcasa este din metal. La interior, recipientul cu benzina este din plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 2005 e classic, not plastic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 2005 e classic, not plastic La mine este din plastic. Cand am avit CBF nu l-am demontat sa vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Neata lume, ultima plimbare, cea mai lunga dealtfel pe anul asta. Bucuresti - Satu Mare, 12 Octombrie, aproape 700 km, vreo 10h. N-am facut poze din pacate dar amintirile raman . Ce sa zic, motorul s-a comportat excelent, (consum undeva pe la 5 la suta de km), foarte confortabil, am facut vreo 4 pauze numai, 2 sa alimentez si inca 2 de tigara. pe cat de urata a fost vremea la prima ora, cam cat a tinut autostrada Bucuresti Pitesti (ceata densa si pe alocuri burnita) pe atat de frumoasa a fost in restul zilei. Exceptand dimineata vreme de 1,5 ore, am avut parte de o zi de vara in toata regula tot drumul pana la destinatie. Avem o tara tare frumoasa iar daca ajungeti vreodata prin Salaj recomand pentru joaca Dealul Meses Bafta si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 (editat) Rezervorul la CBF este metal tot, nu are nimic de plastic inauntru. Clasic, ce sa e aia? arata confortabil. Editat Octombrie 16, 2013 de stokerel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Saua e facuta de Darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollandstich Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Va salut! Doresc sa fac o aprindere electronica pt CBF ,tranzistorizata care primeste o tensiune de 700-800 volti direct pe bobina dar cu amperaj mic.Avantajul ar fii ca distanta la bujie se poate marii la 2mm ,arderea se imbunatateste si bineinteles si puterea la motor .Deoarece nu sunt la prima abatere de genul (am mai facut pt VW, Skoda,si Opel unde lucreaza fara nici o problema), vreau sa fac si pt CBF . Asadar cine ma poate ajuta cu o bobina pt a demara acest proiect? Va multumesc! Nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Si iata ca e gata si saua noua! Refacut de maestrul moto_dan !! S-a adaugat cam 1 cm de burete la pilot, partea de pasager a fost un pic extinsa catre fata si a primit etra burete + s-a inatlat un pic fata sa nu mai alunece la fiecare frana mica. Materialul este unul anti-alunecare foarte placut la atingere si moale/flexibil. NU se intinde cu vremea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmaiulian Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 E foarte misto din poza. Cat a costat ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 E foarte misto din poza. Cat a costat ??? 240 de RON. Poate sa faca si alte modele, in mai multe culori dar eu am vrut sa pastrez simplu si ieftin )) ... ma interesa sa fac saua mai comoda caci la drumuri lungi de peste 4-500 de km deja cel vechi era foarte obositor. Am facut 950 de km si a doua zii umblam ca pinguinu )... din pacate mai aveam de mers inca 400 si in ziua respectiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) eu am optat pt suport lombar la saua pilot dar materialul folosit este ordinar, in primavara cred ca o sa apelez si eu la dan pt inlocuirea invelitorii Editat Noiembrie 4, 2013 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 (editat) Eu am luat ca model saua comerciala de touring pentru CBF... acela de costa 320 de euro (adica asta: http://www.topsellerie.com/@images/selles/larges/2345.jpg ) Eu am vrut sa ofer mai mult spatiu pasagerei si sa fac ambele zone mai comode pentru drum lung intr-un buget de 300 de ron (asta e, cum zice si proverbul: si cu s*** in c*r si cu sufletu in rai nu merge) Dupa niste incercari si masurari impreuna cu Dan am ajuns la concluzia ca nu e cea mai buna solutie (defapt lua mult din spatiul meu de sezut) si ar fii ridicat si costurile mult daca faceam sa arate ca acela. Asa ca a marit partea pasagerului sa vina peste saua pilotului.Daca vrei ceva mai complex discuti cu el, sigur are o soultie doar ca se modifica si pretul. Am si eu o intrebare: prabriz de touring ... aveti careva? pareri daca merita sau nu, ce model, cat a costat si de unde l-ati luat? Pana acuma am vazut de la Givi D303ST ... are 54 de cm si de la MRA care are 51 parca, ambele modele fiind cu 10+ cm mai inalte decat cel original, si se misca undeva pe la 80-100 de euro. Editat Noiembrie 5, 2013 de dragonlord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) Eu am luat ca model saua comerciala de touring pentru CBF... acela de costa 320 de euro (adica asta: http://www.topsellerie.com/@images/selles/larges/2345.jpg ) Eu am vrut sa ofer mai mult spatiu pasagerei si sa fac ambele zone mai comode pentru drum lung intr-un buget de 300 de ron (asta e, cum zice si proverbul: si cu s*** in c*r si cu sufletu in rai nu merge) Dupa niste incercari si masurari impreuna cu Dan am ajuns la concluzia ca nu e cea mai buna solutie (defapt lua mult din spatiul meu de sezut) si ar fii ridicat si costurile mult daca faceam sa arate ca acela. Asa ca a marit partea pasagerului sa vina peste saua pilotului. Daca vrei ceva mai complex discuti cu el, sigur are o soultie doar ca se modifica si pretul. Am si eu o intrebare: prabriz de touring ... aveti careva? pareri daca merita sau nu, ce model, cat a costat si de unde l-ati luat? Pana acuma am vazut de la Givi D303ST ... are 54 de cm si de la MRA care are 51 parca, ambele modele fiind cu 10+ cm mai inalte decat cel original, si se misca undeva pe la 80-100 de euro. Eu am de la GIVI. Ai protectie mai buna la vant (poti sa mergi lejer fara sa te lasi pe rezervor si la 200km/h). La zgomot insa nu e mare diferenta. Combinatia inaltime/casca/parbiz la mine a rezultat in dopuri/casti obligatoriu la orice drum. Poate pentru un rider de o alta inaltime si cu o alta casca o fi mai bun. La mine daca ma las un 5-10 cm, e liniste si pace. Iar la viteze mici (60/70 km/h) e chiar mai zgomotos decat cel standard. Editat Noiembrie 26, 2013 de DragosM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 O sa aflam la primavara. Am cumparat un Givi D303ST Craciun fericit tuturor!!! Poza e furata de pe FB .... mosu anu asta vine " ho... ho... Honda! " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 Ciao, ma gandeam ca pt sezonul ce vine sa-mi vopsesc la CBF jantele argintiu metalizat in camp electrostatic iar carena frontala(cea neagra) sa o fac tot argintie, ca la cele de 1000, o da bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 (editat) Hello everyone, De ieri am intrat si eu in grupul posesorilor de Honda CBF 600 S. Am citit si rascitit topicul asta, am analizat si alte modele (Yamaha FZ6, Suzuki SV 650 si BMW F 650 GS) si am ajuns la concluzia ca aceasta motocicleta mi se potriveste - imi doream una care sa mearga la long distance touring dar care sa se descurce bine si in oras. Si sa nu fie prea nervoasa, dar sa aiba cuplu ok. Am citit pareri, comparat caracteristici tehnice, incercat motociclete din fiecare model. Ieri am adus motocicleta acasa - o CBF neagra din 2005, am si mers un pic pe ea si mi se pare vis (inainte am avut CB 500 - am vazut ca mai era cineva pe aici care a facut aceeasi tranzitie). Hai cu primavara si cu drumurile lungi. Editat Ianuarie 12, 2014 de northern_freyja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 S-o stapanest sanatoasa si cati mai multi km, si eu am avut CB500, parerea mea este ca CBF-ul este mai slabut in demaraj dar parca consuma mai putin; ai grija cu pornirea, trebuie "invatata" ca sa nu o ineci, de ex. cu socul tras dai gaz de doua ori inainte de a-i pune contactul;bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 (editat) Stiu cel putin 2 care au trecut de la CB500 la CBF 600, eu si @adam. Intre timp amandoi le-am schimbat. E o motociclete buna, dar cea pe carburatie e sensibila la pornirea la rece iarna. Nu e tourer, dar merge, mai ales pentru o fata care nu e foarte inalta, daca ai pana in 175 o sa stai bine pe ea; oricum e mult mai buna ca CB-ul pentru asa ceva, dar consuma mai mult. PS. Pune HID ("xenon") pe scurta, ajuta si e foarte simplu si ieftin de facut. Cauta bec de 4300k, nu 6000 sau alte OZN-uri ca vrei sa vezi pe unde mergi, nu sa arati ca un martian cocalar. Editat Ianuarie 12, 2014 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Exista si CBF-uri pe injectie care consuma (ceva) mai putin, si probabil s-au mai ieftinit pentru ca se produc de vreo 6 ani. CBF mi s-a parut un commuter ideal, genul cu care sa te duci la job 10-20Km, oras + DN. Sau pentru ture scurte (sub 500Km). Incearca sa le faca bine pe toate dar din cauza asta nu exceleaza la nimic. Nu e nici scuter de oras, nici touring in adevaratul sens al cuvantului. Robusta, ciclistica decenta, fiabilitate Honda (era sa zic japoneza, dar e facuta in Italia).Motocicleta ideala pentru incepatori, chiar si pentru aia la primul motor, daca au cel putin doi neuroni functionali. Dupa ce te saturi de ea probabil o sa vrei ceva mai "nişat", ori SS, ori enduro, ori chopper, in functie de gusturile personale si vechimea in domeniu. Daca as fi obligat sa aleg o singura motocicleta pentru tot restul vietii, de mers peste tot (oras inclusiv) probabil CBF ar fi in top 3 alegeri. Dar pentru ca nu mai cred in motociclete bune la toate, la fel cum nu exista nici masini bune la toate, am trecut la nişate. Masina trebuie sa fie "all-rounder" ca o folosesc tot anul peste tot, dar motorul fiind un hobby il pot adapta la fiecare 3-4 ani in functie de "damblaua" perioadei respective. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Salutare, in primul rand scuze pentru off topic dar m-am gandit ca e calea cea mai scurta. Mi-am vandut CBF-ul de 500 si am ramas cu urmatoarele accesorii compatibile inclusiv cu CBF 600: - suport metalic + tavita fixare Monolock/Monokey- 50 euro - top case Kappa 52 l - 100 euro (incap 2 full-face-uri) - evacuare slip-on Leo Vince SBK Evolution II carbon pentru CBF600S (nemontata, e noua in cutie) - 200 euro Mai am si un kit de lant DID nou in cutie dar nu este compatibil cu CBF 600 din cate stiu... Daca e cineva interesat de vreunul dintre accesoriile de mai sus pot fi contactat la 0729 78 66 84 Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.