Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

Plimbare de sfarsit de sezon...

 

Motocicleta o sa intre la iernat, imi poate explica cineva de ce se recomanda umplerea rezervorului, mentionez ca in sezonul rece mobra este garata in sufragerie si ma deranjeaza mirosul benzinei, ma gandeam sa las doar vreun litru-doi in rezervor sa nu se usuce garniturile de pe la carburatoare.....

post-14660-0-12071800-1381661941_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La CBF? Poate la astea mai noi. La 2005 era metal, facea ciupituri de rugina unde il atingeai. Nu mai zic de tankcase cu magnet care se lipea de el.

 

Carcasa este din metal.

La interior, recipientul cu benzina este din plastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata lume,

 

ultima plimbare, cea mai lunga dealtfel pe anul asta. Bucuresti - Satu Mare, 12 Octombrie, aproape 700 km, vreo 10h.

 

N-am facut poze din pacate dar amintirile raman :pics: .

 

Ce sa zic, motorul s-a comportat excelent, (consum undeva pe la 5 la suta de km), foarte confortabil, am facut vreo 4 pauze numai, 2 sa alimentez si inca 2 de tigara. pe cat de urata a fost vremea la prima ora, cam cat a tinut autostrada Bucuresti Pitesti (ceata densa si pe alocuri burnita) pe atat de frumoasa a fost in restul zilei. Exceptand dimineata vreme de 1,5 ore, am avut parte de o zi de vara in toata regula tot drumul pana la destinatie.

 

Avem o tara tare frumoasa iar daca ajungeti vreodata prin Salaj recomand pentru joaca Dealul Meses

 

Bafta si asfalt uscat :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

Doresc sa fac o aprindere electronica pt CBF ,tranzistorizata care primeste o tensiune de 700-800 volti direct pe bobina dar cu amperaj mic.Avantajul ar fii ca distanta la bujie se poate marii la 2mm ,arderea se imbunatateste si bineinteles si puterea la motor .Deoarece nu sunt la prima abatere de genul (am mai facut pt VW, Skoda,si Opel unde lucreaza fara nici o problema), vreau sa fac si pt CBF . Asadar cine ma poate ajuta cu o bobina pt a demara acest proiect? Va multumesc!

Nimeni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Si iata ca e gata si saua noua! Refacut de maestrul moto_dan !!

 

S-a adaugat cam 1 cm de burete la pilot, partea de pasager a fost un pic extinsa catre fata si a primit etra burete + s-a inatlat un pic fata sa nu mai alunece la fiecare frana mica.

Materialul este unul anti-alunecare foarte placut la atingere si moale/flexibil. NU se intinde cu vremea.

 

 

post-43874-0-21126700-1383308419_thumb.jpg

post-43874-0-56926700-1383308431_thumb.jpg

post-43874-0-43489200-1383308448_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte misto din poza. Cat a costat ???

240 de RON. Poate sa faca si alte modele, in mai multe culori dar eu am vrut sa pastrez simplu si ieftin :))) ... ma interesa sa fac saua mai comoda caci la drumuri lungi de peste 4-500 de km deja cel vechi era foarte obositor.

Am facut 950 de km si a doua zii umblam ca pinguinu :))... din pacate mai aveam de mers inca 400 si in ziua respectiva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat ca model saua comerciala de touring pentru CBF... acela de costa 320 de euro (adica asta: http://www.topsellerie.com/@images/selles/larges/2345.jpg )

Eu am vrut sa ofer mai mult spatiu pasagerei si sa fac ambele zone mai comode pentru drum lung intr-un buget de 300 de ron (asta e, cum zice si proverbul: si cu s*** in c*r si cu sufletu in rai nu merge)

Dupa niste incercari si masurari impreuna cu Dan am ajuns la concluzia ca nu e cea mai buna solutie (defapt lua mult din spatiul meu de sezut) si ar fii ridicat si costurile mult daca faceam sa arate ca acela. Asa ca a marit partea pasagerului sa vina peste saua pilotului.
Daca vrei ceva mai complex discuti cu el, sigur are o soultie doar ca se modifica si pretul.

 

Am si eu o intrebare: prabriz de touring ... aveti careva? pareri daca merita sau nu, ce model, cat a costat si de unde l-ati luat?

 

Pana acuma am vazut de la Givi D303ST ... are 54 de cm si de la MRA care are 51 parca, ambele modele fiind cu 10+ cm mai inalte decat cel original, si se misca undeva pe la 80-100 de euro.

Editat de dragonlord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Eu am luat ca model saua comerciala de touring pentru CBF... acela de costa 320 de euro (adica asta: http://www.topsellerie.com/@images/selles/larges/2345.jpg )

Eu am vrut sa ofer mai mult spatiu pasagerei si sa fac ambele zone mai comode pentru drum lung intr-un buget de 300 de ron (asta e, cum zice si proverbul: si cu s*** in c*r si cu sufletu in rai nu merge)

Dupa niste incercari si masurari impreuna cu Dan am ajuns la concluzia ca nu e cea mai buna solutie (defapt lua mult din spatiul meu de sezut) si ar fii ridicat si costurile mult daca faceam sa arate ca acela. Asa ca a marit partea pasagerului sa vina peste saua pilotului.

Daca vrei ceva mai complex discuti cu el, sigur are o soultie doar ca se modifica si pretul.

 

Am si eu o intrebare: prabriz de touring ... aveti careva? pareri daca merita sau nu, ce model, cat a costat si de unde l-ati luat?

 

Pana acuma am vazut de la Givi D303ST ... are 54 de cm si de la MRA care are 51 parca, ambele modele fiind cu 10+ cm mai inalte decat cel original, si se misca undeva pe la 80-100 de euro.

 

Eu am de la GIVI. Ai protectie mai buna la vant (poti sa mergi lejer fara sa te lasi pe rezervor si la 200km/h). La zgomot insa nu e mare diferenta. Combinatia inaltime/casca/parbiz la mine a rezultat in dopuri/casti obligatoriu la orice drum. Poate pentru un rider de o alta inaltime si cu o alta casca o fi mai bun. La mine daca ma las un 5-10 cm, e liniste si pace. Iar la viteze mici (60/70 km/h) e chiar mai zgomotos decat cel standard.

Editat de DragosM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hello everyone,

 

De ieri am intrat si eu in grupul posesorilor de Honda CBF 600 S. :)

 

Am citit si rascitit topicul asta, am analizat si alte modele (Yamaha FZ6, Suzuki SV 650 si BMW F 650 GS) si am ajuns la concluzia ca aceasta motocicleta mi se potriveste - imi doream una care sa mearga la long distance touring dar care sa se descurce bine si in oras. Si sa nu fie prea nervoasa, dar sa aiba cuplu ok. Am citit pareri, comparat caracteristici tehnice, incercat motociclete din fiecare model. Ieri am adus motocicleta acasa - o CBF neagra din 2005, am si mers un pic pe ea si mi se pare vis (inainte am avut CB 500 - am vazut ca mai era cineva pe aici care a facut aceeasi tranzitie).

 

Hai cu primavara si cu drumurile lungi. :cheers:

Editat de northern_freyja
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanest sanatoasa si cati mai multi km, si eu am avut CB500, parerea mea este ca CBF-ul este mai slabut in demaraj dar parca consuma mai putin; ai grija cu pornirea, trebuie "invatata" ca sa nu o ineci, de ex. cu socul tras dai gaz de doua ori inainte de a-i pune contactul;bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Stiu cel putin 2 care au trecut de la CB500 la CBF 600, eu si @adam. Intre timp amandoi le-am schimbat.

 

E o motociclete buna, dar cea pe carburatie e sensibila la pornirea la rece iarna. Nu e tourer, dar merge, mai ales pentru o fata care nu e foarte inalta, daca ai pana in 175 o sa stai bine pe ea; oricum e mult mai buna ca CB-ul pentru asa ceva, dar consuma mai mult.

 

PS. Pune HID ("xenon") pe scurta, ajuta si e foarte simplu si ieftin de facut. Cauta bec de 4300k, nu 6000 sau alte OZN-uri ca vrei sa vezi pe unde mergi, nu sa arati ca un martian cocalar.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista si CBF-uri pe injectie care consuma (ceva) mai putin, si probabil s-au mai ieftinit pentru ca se produc de vreo 6 ani. CBF mi s-a parut un commuter ideal, genul cu care sa te duci la job 10-20Km, oras + DN. Sau pentru ture scurte (sub 500Km). Incearca sa le faca bine pe toate dar din cauza asta nu exceleaza la nimic. Nu e nici scuter de oras, nici touring in adevaratul sens al cuvantului. Robusta, ciclistica decenta, fiabilitate Honda (era sa zic japoneza, dar e facuta in Italia).

Motocicleta ideala pentru incepatori, chiar si pentru aia la primul motor, daca au cel putin doi neuroni functionali. Dupa ce te saturi de ea probabil o sa vrei ceva mai "nişat", ori SS, ori enduro, ori chopper, in functie de gusturile personale si vechimea in domeniu. Daca as fi obligat sa aleg o singura motocicleta pentru tot restul vietii, de mers peste tot (oras inclusiv) probabil CBF ar fi in top 3 alegeri. Dar pentru ca nu mai cred in motociclete bune la toate, la fel cum nu exista nici masini bune la toate, am trecut la nişate. Masina trebuie sa fie "all-rounder" ca o folosesc tot anul peste tot, dar motorul fiind un hobby il pot adapta la fiecare 3-4 ani in functie de "damblaua" perioadei respective.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

in primul rand scuze pentru off topic dar m-am gandit ca e calea cea mai scurta.

 

Mi-am vandut CBF-ul de 500 si am ramas cu urmatoarele accesorii compatibile inclusiv cu CBF 600:

 

- suport metalic + tavita fixare Monolock/Monokey- 50 euro

- top case Kappa 52 l - 100 euro (incap 2 full-face-uri)

- evacuare slip-on Leo Vince SBK Evolution II carbon pentru CBF600S (nemontata, e noua in cutie) - 200 euro

 

Mai am si un kit de lant DID nou in cutie dar nu este compatibil cu CBF 600 din cate stiu...

 

Daca e cineva interesat de vreunul dintre accesoriile de mai sus pot fi contactat la 0729 78 66 84 Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce te saturi de ea probabil o sa vrei ceva mai "nişat", ori SS, ori enduro, ori chopper, in functie de gusturile personale si vechimea in domeniu.

 

Nope, la mine fiind al doilea motor, m-am tot gandit ce vreau. "Pornirile" mele sunt spre touring, nu ma intereseaza SS/chopper si soft enduro e ok dar nu mai mult.

 

CB 500 era ideala pentru oras dar nu putea sa imi ofere acelasi comfort in afara. Voiam un pic mai multa putere in depasiri, mai multa stabilitate, un pic de carenaj... o mobra care sa isi pastreze si manevrabilitatea prin oras dar sa aiba in plus si ceva mai mult pentru touring. Nu am masina si nici nu vreau, cu motocicleta ma strecor mai bine prin oras. :)

 

CBF-ul poate sa imi ofere toate astea, acum sa vedem cum o sa ne impacam pe termen mai lung - in principiu am luat motocicleta sa o tin mai multe sezoane. Vad ca zici de drumuri sub 500 km - inclin sa cred ca voi reusi sa fac cu CBF-ul lejer mai mult de atat (am facut 550 km cel mai mult intr-o zi cu CB-ul si n-a fost chiar oribil, nu cred ca CBF-ul e mai slab :) ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...