DonHacker Postat Octombrie 17, 2007 Autor Share Postat Octombrie 17, 2007 Un mic filmuletz sa vedeti ce mai face DR'ul ) : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 Un mic filmuletz sa vedeti ce mai face DR'ul ) : Bai,nam mai ras atat de mult,te-ai bagat in groapa aia de namol parca te-ai fi pus pe buda incetisor si pana jos. Succes in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 ai avut vreo problema tehnica la el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonHacker Postat Octombrie 22, 2007 Autor Share Postat Octombrie 22, 2007 Vreo 8-9 pene de cauciuc ). In rest nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boieru Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 De unde pot cumpara urmatoarele consumabile si cam cat costa (DR 250S / 1990): - filtru de aer - filtru de ulei Unde gasesc pe net un Manual de Service de DR 250S sau un Parts Manual. Ce am gasit este in GERMANA si este de DR 350. Stiu ca unele lucruri se potrivesc intre cele 2 x motoare (250 si 350) dar pe mine ma intereseaza furca inversata de pe fata dela DR250S care nu exista la DR350. Stie cineva daca cumva furca fata de la DR 250 este compatibila cu vr-un motor din vremea respectiva? anii '90? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 (editat) Stiu sigur ca intre 1993-1996 la DR.350 s-a folosit si furca intoarsa(upside-down). asa ca avand aceiasi bicicleta sigur se potriveste si furca. Editat Februarie 26, 2008 de bibanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 De unde pot cumpara urmatoarele consumabile si cam cat costa (DR 250S / 1990): - filtru de aer - filtru de ulei Unde gasesc pe net un Manual de Service de DR 250S sau un Parts Manual. Ce am gasit este in GERMANA si este de DR 350. Stiu ca unele lucruri se potrivesc intre cele 2 x motoare (250 si 350) dar pe mine ma intereseaza furca inversata de pe fata dela DR250S care nu exista la DR350. Stie cineva daca cumva furca fata de la DR 250 este compatibila cu vr-un motor din vremea respectiva? anii '90? salut consumabile: se potriveste TOT de la 350 filtrul de ulei e fho 18 ron, cel de aer il comanzi de la louis tot, in afar de setul motor, se potriveste de la 250 la 350(bordul nu, 250 nu are turometru). Carburatoarele sunt aceleas.... despre furca nu stiu ce sa-ti spun, 350 cu USD nu am vazut, dar se potriveste de la Rm 250 si dr 250 s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 gasiti USD la un model DR 350 SHC (seat height control) ! la modelele pe albastru/alb sunt argintii , la cele pe galben sunt aurii . am eu unul si e din '95, pornire kick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boieru Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Stie careva ce sprocket sunt pe DR 250S Pe spate stiu ca este de 49 Dar pe fata de cat este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Stie careva ce sprocket sunt pe DR 250S Pe spate stiu ca este de 49 Dar pe fata de cat este? 13 sau 14...intr-o vreme aveam 12 cu 51 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boieru Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 are front sprocket 13 si rear sprocket 49, care sunt stock (cred ) vreau sa schimb spatele sau fata sau amandoua ca sa am mai mult power, dar nu stiu cum sa le combin. stie careva daca schimb sprocketul pe spate cu unul mai mare, ar trebui sa schimb si lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 are front sprocket 13 si rear sprocket 49, care sunt stock (cred ) vreau sa schimb spatele sau fata sau amandoua ca sa am mai mult power, dar nu stiu cum sa le combin. stie careva daca schimb sprocketul pe spate cu unul mai mare, ar trebui sa schimb si lantul? baga 12 cu...ce gasesti!! 12 cu 52 daca gasesti. lantul s-ar putea sa il schimbi. Fa si tu o treaba, slabeste axul spate si slabeste lantul la maxim sa vezi cat spatiu mai ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boieru Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 aha, deci nu trebuie sa maresc si fata si spatele in acelasi timp? micsorez fata si maresc spatele? interesant... uite ce am gasit: http://www.gearingcommander.com/ dar din pacate nu stiu rapoartele intre viteze, si presupun ca nu sunt identice cu cele de la DR 350 ( unde am manualul de service, si le pot afla) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 (editat) Daca le maresti pe amandoua raportul dintre numarul de dinti ramane tot ala sau pe aproape. Cu cat raportul dintre ele e mai mic, creste viteza maxima si scade cuplul la roata. Pentru urcusuri si demaraje, folosesti un pinion mic de atac si unul mare la roata. Editat Mai 7, 2008 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro_man Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 sal....eu am o beta de dr-350.e din 2004 .ea initial a fost super moto...dar eu am modificato de enduro;))....nu stiti unde pot gasi un amortizor de spate de dr 350?...al meu e foarte rigid..fata am modificato ,i-am pus de ktm...ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.