Sari la conținut

Suzuki Dr 250 S


Postări Recomandate

  • 4 months later...

De unde pot cumpara urmatoarele consumabile si cam cat costa (DR 250S / 1990):

- filtru de aer

- filtru de ulei

 

Unde gasesc pe net un Manual de Service de DR 250S sau un Parts Manual.

Ce am gasit este in GERMANA si este de DR 350.

 

Stiu ca unele lucruri se potrivesc intre cele 2 x motoare (250 si 350) dar pe mine ma intereseaza furca inversata de pe fata dela DR250S care nu exista la DR350.

 

Stie cineva daca cumva furca fata de la DR 250 este compatibila cu vr-un motor din vremea respectiva?

anii '90?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu sigur ca intre 1993-1996 la DR.350 s-a folosit si furca intoarsa(upside-down). asa ca avand aceiasi bicicleta sigur se potriveste si furca.

Editat de bibanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde pot cumpara urmatoarele consumabile si cam cat costa (DR 250S / 1990):

- filtru de aer

- filtru de ulei

 

Unde gasesc pe net un Manual de Service de DR 250S sau un Parts Manual.

Ce am gasit este in GERMANA si este de DR 350.

 

Stiu ca unele lucruri se potrivesc intre cele 2 x motoare (250 si 350) dar pe mine ma intereseaza furca inversata de pe fata dela DR250S care nu exista la DR350.

 

Stie cineva daca cumva furca fata de la DR 250 este compatibila cu vr-un motor din vremea respectiva?

anii '90?

salut

consumabile: se potriveste TOT de la 350

filtrul de ulei e fho 18 ron, cel de aer il comanzi de la louis

tot, in afar de setul motor, se potriveste de la 250 la 350(bordul nu, 250 nu are turometru). Carburatoarele sunt aceleas....

despre furca nu stiu ce sa-ti spun, 350 cu USD nu am vazut, dar se potriveste de la Rm 250 si dr 250 s

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasiti USD la un model DR 350 SHC (seat height control) !

la modelele pe albastru/alb sunt argintii , la cele pe galben sunt aurii .

 

am eu unul si e din '95, pornire kick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

are front sprocket 13 si rear sprocket 49, care sunt stock (cred )

 

vreau sa schimb spatele sau fata sau amandoua ca sa am mai mult power,

dar nu stiu cum sa le combin.

 

stie careva daca schimb sprocketul pe spate cu unul mai mare, ar trebui sa schimb si lantul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are front sprocket 13 si rear sprocket 49, care sunt stock (cred )

 

vreau sa schimb spatele sau fata sau amandoua ca sa am mai mult power,

dar nu stiu cum sa le combin.

 

stie careva daca schimb sprocketul pe spate cu unul mai mare, ar trebui sa schimb si lantul?

baga 12 cu...ce gasesti!! 12 cu 52 daca gasesti.

lantul s-ar putea sa il schimbi. Fa si tu o treaba, slabeste axul spate si slabeste lantul la maxim sa vezi cat spatiu mai ai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca le maresti pe amandoua raportul dintre numarul de dinti ramane tot ala sau pe aproape.

Cu cat raportul dintre ele e mai mic, creste viteza maxima si scade cuplul la roata. Pentru urcusuri si demaraje, folosesti un pinion mic de atac si unul mare la roata.

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...