HONDANEGRU Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 Am un amic cu un ducati ST2 avea lantul cam larg si am incercat sa il intindem ieri faza naspa este ca stiam ca poate fi uzat inegal..dar..mi s-a parut exagerat ce se intampla, si anume: il potriveam sa aiba un joc de 2-3 cm, invarteam de roata si jocul se micsora pana la a ramane fest, strans de tot, fara nici un joc, apoi se largea...si se putea ridica mult de tot,4-5 cm ce se poate face? e normal sa fie asa? daca invarteam roata cu mana se bloca cand ajungea la portiuna unde era strans ma gandesc ca daca da intr-o gropa fix atunci cand e maxim de intins..se poate rupe.. inca o faza are niste gradatii pe furca din spate le puneam sa zicem la o valoare egala, la 8 diviziuni de exemplu strangeam pe partea dreapta si se tragea spre 9 divizuni,iar cand strangeam pe partea stanga se ducea spre 7..pentru ca suruburile se strageau in directii diferite e normal asa? adica, de la inceput cand strangi, ar trebui sa le pui la diviziuni diferite ca dupa stragere sa fie la gradatii egale..sau cum? multam' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 faza ca are uzura inegala nu este bine! trebuie schimbat si lantul si pinioanele cat mai repede...... ced poti face acumese sa vezi unde are jocul cel mai mic si sa-l intinzi in pozitia aia adica sa-i faci un joc de vreo 2 cm! asta pana vei lua un kit nou! iar de intins trebuie date intinzatoarele la gradatii egale cu ajutorul suruburilor de reglaj stranse contrele suruburilor.... si pe urma strans axul rotii... si trebuie tinut un pic de roata adica presata pe intinzatori! si nu o sa mai fuga de la gradatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Mai 23, 2007 Autor Share Postat Mai 23, 2007 daca il intindem la pozitia cu jopc minim..mi-e sa nu sara de pe pinioane..si a ript-o in fericire ca ma gandesc ca daca la pozitia de joc minim ii dam 2 cm..la ala de joc maxi..o sa aiba 5-6 cm mi se pare mult asa am facut si noi, cu intinsul si suruburile adica am facut sa: am desfacut piulitele de la ax, apoi am strans din piulitele intinzatoare la gradatii egale, si cand am strans din nou piulitelede ax, se modifica pozitia cum facem faza asta? "trebuie tinut un pic de roata adica presata pe intinzatori" cu ce sa o presam? cu mana? e suficient? adica apasam, tragem de ea..sau cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 da tineti apasata pe ea inspre fata adica o tineti fixa pe pozitie ca sa nu mai fuga cand strangetin axul!o tineti cu mana! in general dupa ce fixati intinzatorii e necesar sa impingeti roata si atat apoi o strangeti! nu e neaparat nevoie sa o tineti fixa acum nu stiu ce fel de intinzatori ai.... daca intinzatorii sunt ca la suzuki sunt nashpa ca aia nu sunt stau fix pe bascula si dupa ce strangi roata intradevar unu se duce o gradatie mai sus unul se dece una mai jos dar roata ramane in aceeasi pozitie...trebuie vazut! pana iti iei alt lant si aqlte pinioane cu intinderea lantului nu ai ce sa faci daca l-ai intins cum spui nu ai ce face decat sa mergi incet altfel poate devenii periculos.... daca-l intinzi prea tare e posibil sa se rupa.... asa ca mare grije! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 Lantul ala trebuie schimbat de urgenta Daca e mai larg si sare mai e cum mai e, sunt sanse sa scapi doar cu o sperietura si sa ramai pe roti fara daune la motor...in schimb daca e prea strans si se rupe , iti poate sparge blocul motor, iti poate stramba chiar bascula si cu ocazia asta blocheaza spatele , daca esti la viteza mare ai cam pus-o Cu intinzartoarele...am o vaga banuiala ca ceva e stramb , axul rotii de exemplu sau e uzura pe bascula in locul unde se prinde roata. Verificati ! Daca totul e ok, ineti roat aimpinsa in intinzatoare cand strangeti axul si nu mai are cum sa sara gradatii SPOR ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Mai 24, 2007 Autor Share Postat Mai 24, 2007 motorul era pe cricul central,cu roata din spate in aer ar fi bine sa ne apasam pe sa, dupa ce o reglam, ca sa stea pe pamant roata din spate? adica aia din fata sa fie in aer si apoi sa strangem suruburile de la ax? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Aceeasi problema am avut si eu. Am rezolvat-o schimband lantul si credema e altceva. Schimba tot chitul, lant+pinioane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 1- daca lantul se tensioneaza sau detensioneaza cand strangi roata ...ai axul sau bascula starmba 2- daca invatri de roata ,iar lantul se tensioneaza si detensioneaza ...kit transmisie uzat 3- lantul se intinde cu piulita axuli rotii putin slabita (atata cat roata sa culiseze la starngerea intinzatoarelor) Bravo MAO zi-le neica zi-le asa!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Intotdeauna lantul se strange f.f.f.f putin atunci cand strangi piulita axului... priviti in desen de ce... de aceea cand stabilesti intinderea lantului trebuie sa tii cont si de asta.. de obicei piulita axului rotii se slabeste foarte foarte putin si se lucreaza apoi numai cu intinzatoarele pentru a elimina cat se poate aceasta eroare... cu cat axul este slabit mai tare cu atat lantul se va strabge mai tare la strangere... cele 2 linii (rosii si negre) reprezinta bratele basculei in cele doua pozitii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.