Andi Postat Septembrie 9, 2004 Share Postat Septembrie 9, 2004 Prima poza oficiala pt. gsxr1000-2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanelu Postat Septembrie 9, 2004 Share Postat Septembrie 9, 2004 mie imi place, cred cacalitatea prelucrarii este foarte ridicata + ca toba aia nu e nici sub sa si nici una conventionala pe lateral....curajosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Septembrie 9, 2004 Share Postat Septembrie 9, 2004 mie imi place, cred cacalitatea prelucrarii este foarte ridicata + ca toba aia nu e nici sub sa si nici una conventionala pe lateral....curajosi Da, interesant, dar trebuie sa ne placa neaparat lucrurile neconventionale? This is the first official picture of Suzuki's 2005 GSX-R1000. It promises to be even more powerful and even sharper handling than the current cutting edge K4 version. Engine capacity is up from 988cc to 999cc, its wheelbase is .5mm shorter and it weighs 2kg less than the current model. At 166kg it's lighter than most 600s. One thing is clear from this first picture - the rumoured duckbill-MotoGP-style front end styling the 05 model was thought to be using, has been ditched in favour of a sexier, purposeful look. The whopping titanium end can is likely to provoke debate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozo Postat Septembrie 9, 2004 Share Postat Septembrie 9, 2004 doamne ce hidosenie de toba... beacs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveGSXR Postat Septembrie 9, 2004 Share Postat Septembrie 9, 2004 De aia exista Yoshimura si Akrapovic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Septembrie 24, 2004 Share Postat Septembrie 24, 2004 GIXXER Rules ! Si ca in anii trecuti, noul GSX-R le va da rushine celorlalte motoare de 1000! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanelu Postat Septembrie 24, 2004 Share Postat Septembrie 24, 2004 balaure, nu te mai emotiona atat ca suzuki 2003 si-a luat-o pe cocoasa de la toate 2004.....acum normal ca 2005 va fi ceva peste 2004....da stai sa vezi ca in 2006 scot astia iar altele si suzuki si-o ia pe carca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Septembrie 24, 2004 Share Postat Septembrie 24, 2004 si totusi SUZUKI este si si va ramane "OVER THE TOP" parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Septembrie 24, 2004 Share Postat Septembrie 24, 2004 Deci concluzia care este? Pana unde se va ajunge cu caii putere? La peste 200 la un motor supersport de strada? Oricum, toate superbike astea noi si cele care vor urma sunt cam puternice doar sa te plimbi cu ele pe strada, se impune un circuit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Septembrie 27, 2004 Share Postat Septembrie 27, 2004 eu tot nu am incredere in cadrul ala cu multe suduri pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young rider Postat Septembrie 27, 2004 Share Postat Septembrie 27, 2004 fratilor , ca design e tare rau...acum sa vedem restu`... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUKE Postat Septembrie 30, 2004 Share Postat Septembrie 30, 2004 eu tot nu am incredere in cadrul ala cu multe suduri pe el Hai serios ?! Ai vazut vreodata un Ducati de aproape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Septembrie 30, 2004 Share Postat Septembrie 30, 2004 nu e totuna sudura in otel cu aia in aluminiu plus ca sunt diferente mari in ceea ce priveste structura de rezistenta suduri in aluminiu are si CBR 600 RR dar si asta are o alta structura de rezistenta chestia e ca la suzuki se putea face (tehnologic vorbind) dintr-o bucata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Octombrie 1, 2004 Share Postat Octombrie 1, 2004 nu e totuna sudura in otel cu aia in aluminiu plus ca sunt diferente mari in ceea ce priveste structura de rezistenta suduri in aluminiu are si CBR 600 RR dar si asta are o alta structura de rezistenta chestia e ca la suzuki se putea face (tehnologic vorbind) dintr-o bucata daca spui tu ! sa te credem pe cuvant , ca... "prostii aia de japonezi" nu stiu si au taiat cadrul sa aiba mai apoi ce suda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Octombrie 4, 2004 Share Postat Octombrie 4, 2004 Kawasaki ZX10R Still the World Fastest Liter Bike Ever Built! 184 HP la 173 Kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Octombrie 5, 2004 Share Postat Octombrie 5, 2004 Kawasaki ZX10R Still the World Fastest Liter Bike Ever Built! 184 HP la 173 Kg. Interesant ce au decoperit cei de la TWO Aprilia RSV 2001 declara o masa de 183 kg dar cu rezervorul plin (18 litri) tragea 225 pe cantar (42 kg diferenta!!!) R1 sustine ca are 172 dar pe cantar arata 207 (35 de kile de benzina, ulei si mai ce?) KTM 450 EXC zice ca are 113,5 kg in ordine de mers dar fara combustibil. dar cu cei 8,5 litri de gaz bagati ... 123 kg benzina are desitate mai mica de 1 ... @ 0,737 kg/l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Hairy Poker Postat Octombrie 14, 2004 Share Postat Octombrie 14, 2004 Prima poza oficiala pt. gsxr1000-2005 si poza unde este?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealien Postat Octombrie 20, 2004 Share Postat Octombrie 20, 2004 Long LIVE SUZUKI !!! RIDE THE WINDS OF CHANGE!!!! see YA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Hammer Postat Octombrie 21, 2004 Share Postat Octombrie 21, 2004 doamne ce teava de esapament super penala foarte naspa , ar fi fost mult mai reusita motocicleta daca era o teava de esapamnet mai de Doamne ajuta , nu un furnal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Hairy Poker Postat Octombrie 21, 2004 Share Postat Octombrie 21, 2004 un lucru nu intzeleg, unde este poza la care va tot uitatzi voi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Noiembrie 10, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2004 Si asta e dragutza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat Decembrie 9, 2004 Share Postat Decembrie 9, 2004 ..... si daca ma saruta data viitoare..... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MeMaD Postat Decembrie 15, 2004 Share Postat Decembrie 15, 2004 un lucru nu intzeleg, unde este poza la care va tot uitatzi voi.... e in primu post! oricum,kawa zx10r still rulz la 1000cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mos Craciun Postat Decembrie 23, 2004 Share Postat Decembrie 23, 2004 Nici nu stii cata dreptate ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Decembrie 23, 2004 Autor Share Postat Decembrie 23, 2004 e in primu post! oricum,kawa zx10r still rulz la 1000cc. Gresit.Gsxr 2004 e taticul lor. La curse inca nu l-au batut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.