Sari la conținut

Gsxr 1000


Andi
 Share

Postări Recomandate

mie imi place, cred cacalitatea prelucrarii este foarte ridicata + ca toba aia nu e nici sub sa si nici una conventionala pe lateral....curajosi  :banana:

Da, interesant, dar trebuie sa ne placa neaparat lucrurile neconventionale?

 

This is the first official picture of Suzuki's 2005 GSX-R1000.

It promises to be even more powerful and even sharper handling than the current cutting edge K4 version.

Engine capacity is up from 988cc to 999cc, its wheelbase is .5mm shorter and it weighs 2kg less than the current model. At 166kg it's lighter than most 600s.

One thing is clear from this first picture - the rumoured duckbill-MotoGP-style front end styling the 05 model was thought to be using, has been ditched in favour of a sexier, purposeful look.

The whopping titanium end can is likely to provoke debate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Deci concluzia care este? B)

Pana unde se va ajunge cu caii putere? La peste 200 la un motor supersport de strada? :what:

Oricum, toate superbike astea noi si cele care vor urma sunt cam puternice doar sa te plimbi cu ele pe strada, se impune un circuit!

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e totuna sudura in otel cu aia in aluminiu plus ca sunt diferente mari in ceea ce priveste structura de rezistenta

 

suduri in aluminiu are si CBR 600 RR dar si asta are o alta structura de rezistenta

chestia e ca la suzuki se putea face (tehnologic vorbind) dintr-o bucata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e totuna sudura in otel cu aia in aluminiu plus ca sunt diferente mari in ceea ce priveste structura de rezistenta

 

suduri in aluminiu are si CBR 600 RR dar si asta are o alta structura de rezistenta

chestia e ca la suzuki se putea face (tehnologic vorbind) dintr-o bucata

B) :what: daca spui tu ! sa te credem pe cuvant , ca... "prostii aia de japonezi" nu stiu si au taiat cadrul sa aiba mai apoi ce suda :laugh: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kawasaki ZX10R Still the World Fastest Liter Bike Ever Built!

 

184 HP la 173 Kg. B)

Interesant ce au decoperit cei de la TWO

 

Aprilia RSV 2001 declara o masa de 183 kg dar cu rezervorul plin (18 litri) tragea 225 pe cantar (42 kg diferenta!!!)

R1 sustine ca are 172 dar pe cantar arata 207

(35 de kile de benzina, ulei si mai ce?)

 

KTM 450 EXC zice ca are 113,5 kg in ordine de mers dar fara combustibil. dar cu cei 8,5 litri de gaz bagati ... 123 kg

 

benzina are desitate mai mica de 1 ... @ 0,737 kg/l

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...