Sari la conținut

Postări Recomandate

'Mneata si bine v-am regasit! Sper ca v-ati distrat la intalnire si toti ati ajuns cu bine pe la casele voastre. Abia astept sa vad poze si sa "aud" impresii...

Pana atunci insa, am o mica problema... Sambata, la intoarcerea acasa de prin plimbari, m-am relaxat un pic si am dat drumul ghidonului ca sa-mi inchid fermoarul la maneca pentru ca intra cam mult aer si mi-era frig :rolleyes:. Aveam cam 70kmh si era drum drept si plat etc. Ei bine, in acel moment vacuta mea a inceput sa vobleze destul de violent. Presupun ca ar fi o problema de centrare a rotii fata sau de echilibrare... In mers nu simt nimic anormal, se aseaza linistita pe curbe, la franari nu tremura.. dar m-a pus pe ganduri voblajul ala, mai ales ca nu am mai experimentat senzatia... Nu am avut curajul sa repet experienta pentru ca incepuse sa ploua marunt ...

Asadar, de unde sa incep, la ce sa ma uit? Orice sfaturi sunt binevenite.

/index.php?...p;#entry2038092

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am citit mesajele voastre, m-am uitat ca melcu' sa vad daca "bate" dar imi pare centrata. Am strans un pic frana si am rotit de roata sa vad daca nu cumva discurile sunt de vina, dar nimic... Oricum trebuie sa ajung la service ca sa-mi reprogrameze a doua cheie, asa ca o sa profit sa schimb si filtrul de aer si o sa-i rog sa verifice si roata.

btw, mi-au zis astia de la service ca trebuie sa dea jos rezervorul ca sa programeze cheia (?!)... de ce ar face asta?

Editat de M a v e r i c k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da eu ce-am zis - "centrarea"

pe tine nu te bag in seama :laugh:

BTW, 15 august, zici?

Exista sanse sa ajung, dar singur

 

btw, mi-au zis astia de la service ca trebuie sa dea jos rezervorul ca sa programeze cheia (?!)... de ce ar face asta?

Pentru ca acolo e mufa de la ECU

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe tine nu te bag in seama :laugh:

BTW, 15 august, zici?

Exista sanse sa ajung, dar singur

DA, 15 august. Ar fi beton. Ma suni sa te culeg de undeva daca vii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna domnilor!

O intrebare am: de ce la o turatie de 5000 rmp am viteza de 108 km/h ( aproape ) si toti ceilalti au 120 km/h, in conditiile in care am foaie de 45 pe spate? Carburatoarele au fost sincronizate de curand. Inainte de asta nu pot stii cum era intrucat de abia am achizitionat-o.

 

merci mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna domnilor!

O intrebare am: de ce la o turatie de 5000 rmp am viteza de 108 km/h ( aproape ) si toti ceilalti au 120 km/h, in conditiile in care am foaie de 45 pe spate? Carburatoarele au fost sincronizate de curand. Inainte de asta nu pot stii cum era intrucat de abia am achizitionat-o.

 

merci mult

 

toti ceilalti cine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna domnilor!

O intrebare am: de ce la o turatie de 5000 rmp am viteza de 108 km/h ( aproape ) si toti ceilalti au 120 km/h, in conditiile in care am foaie de 45 pe spate?

Niciun Transalp nu are 5000 rpm la 120

eventual 6000 rpm

la o echipare standard, un TA de 600, PD06, are 5000 rpm la 100 km/h

Nu stiu la alea de 650 cat trebuie sa fie

 

Pinionul (foaia, cum ziceti voi) de spate de 45 nu e standard

Standard e 47 la cele de 600 si 48 la cele de 650

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei pe care i-am intrebat pe transalp.ro sau din cunostinte. Chiar si pe inregistrarile de pe youtube se vede ca la 5000 rpm sunt cam 120km/h, unde la mine de abia 108, aproape.

LA 5000RPM ai 100KM/H !!! lasa iutubu ca e plin de bullshit - arata si mie filmuletele cu bord de TA in mers... ca eu nu am vazut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei pe care i-am intrebat pe transalp.ro sau din cunostinte. Chiar si pe inregistrarile de pe youtube se vede ca la 5000 rpm sunt cam 120km/h, unde la mine de abia 108, aproape.

 

inseamna ca motorul tau nu baga 220km/h, ai incercat sa-i dai a 6-a? mai bine da-l si ia-ti gsxr

Editat de vintze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Accept ironiile, insa eram doar nedumerit pentru ca nu am mai avut TA pana acum si nu stiam ce turatii au in diferite trepte si viteze; toate spusele voastre m-au linistit, pentru ca traiam cu impresia ca este ceva in neregula cu al meu. De viteza nu se pune problema pentru ca nu imi place chiar deloc ,100-120 este viteza ideala, doar am luat aceste motoare pentru plimbari si natura; daca mergem cu 200 unde-i frumusetea?! Pe youtube am inceput sa ma uit cand am vazut pe transalp.ro ca sunt si TA care au 5000 la 120km/h. Sunt filmutele in care accelereaza pana la viteza maxima, si in decelerare se pot vedea turatiile si viteza.

 

merci si voie buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Accept ironiile, insa eram doar nedumerit pentru ca nu am mai avut TA pana acum si nu stiam ce turatii au in diferite trepte si viteze; toate spusele voastre m-au linistit, pentru ca traiam cu impresia ca este ceva in neregula cu al meu. De viteza nu se pune problema pentru ca nu imi place chiar deloc ,100-120 este viteza ideala, doar am luat aceste motoare pentru plimbari si natura; daca mergem cu 200 unde-i frumusetea?! Pe youtube am inceput sa ma uit cand am vazut pe transalp.ro ca sunt si TA care au 5000 la 120km/h. Sunt filmutele in care accelereaza pana la viteza maxima, si in decelerare se pot vedea turatiile si viteza.

 

merci si voie buna

o fi de 650, sau cea de 700, transalpul sigur nu face asa...

 

si 200 la ora are frumusetea ei... ;)

 

asta e a mea Imag024.jpg

Imag033.jpg

Mesaj completat

ps- scuzati calitatea pozelor, eram in mers, singur, si sunt facute cu telefonul... :)

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate e bridata mobra ta... Adica se monteaza niste restrictii in galeria de admisie ca sa reduca putea la 34CP (25KW), obligatoriu in primii doi ani de permis prin majoritatea tarilor EU.

da, dar asta se specifica in cartea de identitate si in talon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, dar asta se specifica in cartea de identitate si in talon.

Bogdane, poliția cehă Âştie de pozele astea ale tale ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane, poliția cehă Âştie de pozele astea ale tale :)

 

M-ai pârât repede, nu? Dacă primesc ceva acasă, ție ți le trimit... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Elo!

Acum ceva vreme ma vaitam ca-mi vobleaza mobra pe la 70km/h. Am fost la garaj, s-au uitat oamenii aia la roata, centrata, echilibrata... dar nada. Continua cu incapatanare sa faca la fel. Pana cand Piccolino, intors de prin haiducie, si-a aplecat urechea la necazurile mele si mi-a spus de ce face asa: "din cauza topcase-ului; scoate top-case-ul si o sa-i treaca". Si a avut dreptate. Multumiri.

 

ps: bineinteles ca top-case-ul e inapoi la locul lui acum, dar macar nu ma mai stresez. ;)

 

Acum (sper sa nu ma acuzati de spam) mai vreau sa ma mai plang un pic: becul de la frana spate ramane aprins dupa ce eliberez frana incet. Daca-i dau drumul repede (rotesc piciorul si pedala "sare" inapoi in pozitie) e OK. M-am uitat eu pe acolo dupa ce mi-a atras atentia un sofer, dar nu am reusit decat sa ma ard pe la degete :). Cum arata contactul ala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

despre becul de la frana:

contactul este in spatele cadrului, e legat cu un arc lung de pedala de frana.

Are o rotita pe care trebuie sa o infiletezi sau desfiletezi (vezi si tu) si poti sa-i dai si un spray de contact.

Editat de cornelijus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Elo!

Acum ceva vreme ma vaitam ca-mi vobleaza mobra pe la 70km/h. Am fost la garaj, s-au uitat oamenii aia la roata, centrata, echilibrata... dar nada. Continua cu incapatanare sa faca la fel. Pana cand Piccolino, intors de prin haiducie, si-a aplecat urechea la necazurile mele si mi-a spus de ce face asa: "din cauza topcase-ului; scoate top-case-ul si o sa-i treaca". Si a avut dreptate. Multumiri.

 

ps: bineinteles ca top-case-ul e inapoi la locul lui acum, dar macar nu ma mai stresez. ;)

 

Acum (sper sa nu ma acuzati de spam) mai vreau sa ma mai plang un pic: becul de la frana spate ramane aprins dupa ce eliberez frana incet. Daca-i dau drumul repede (rotesc piciorul si pedala "sare" inapoi in pozitie) e OK. M-am uitat eu pe acolo dupa ce mi-a atras atentia un sofer, dar nu am reusit decat sa ma ard pe la degete :). Cum arata contactul ala?

 

cand ai topcase-ul stai si tu pe rezervor... :blink: (schimba uleiul in furca) (voblarea mai apare si cand e cauciucul nou-nout)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ca proaspat posesor de TA (1994) si viitor posesor de permis cat. A, intreb si eu ca cel prevazator: care e codul de crash-bar de la louis?

Si inca o intrebare pentru cei ce au crashbar-uri de la Louis: vin cu suruburi and stuff? Se potrivesc bine?

 

 

Merci,

Florin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crash-barul din Louis vine cu tot ce trebe,de potrivit se potriveste bine,cu mici ajustari ;) (tras de el cat se poate de tare sa se potriveasca exact pe gaura)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ca proaspat posesor de TA (1994) si viitor posesor de permis cat. A, intreb si eu ca cel prevazator: care e codul de crash-bar de la louis?

Si inca o intrebare pentru cei ce au crashbar-uri de la Louis: vin cu suruburi and stuff? Se potrivesc bine?

 

 

Merci,

Florin

 

modelul care-l l-am luat eu nu mai este pe louis, si s-a potrivit perfect, l-am montat in jumatate de ora cu usurinta. si avea tot cei trebuie, pana la ultiam saiba sau dstantier...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10023915

 

ca idee, cand cautati la Louis ceva pt TA, intrati la Bike Datenbanken (sau whatever) si acolo alegeti modelul Honda Transalp si va afiseaza tot ce au pentru ea. Am gasit crasbaru in 2 minute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...