rul Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 am scris si pe Transalp.ro dar impart info si aici. Inspirat de xrv.org.uk am facut niste distantiere pentru furca. 7cm, ca sa-mi creasca nitel garda la sol. sunt curios de rezultat . Uploaded with ImageShack.com Uploaded with ImageShack.com Uploaded with ImageShack.com am scris si pe Transalp.ro dar impart info si aici. Inspirat de xrv.org.uk am facut niste distantiere pentru furca. 7cm, ca sa-mi creasca nitel garda la sol. sunt curios de rezultat . Uploaded with ImageShack.com Uploaded with ImageShack.com Uploaded with ImageShack.com Chiar nu ai nevoie de acele distantiere interne sau nu la aceea dimensiune..max 1-2 cm!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Cele de tabla dispar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 O sa ma duc direct la Darian azi ca la numarul de telefon 0722564409 nu raspunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
666XLV Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Salutare! Are cineva de vanzare sau ma poate indruma intr-o oarecare parte pentru un far si ceasuri de PD10? Multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 (editat) Cele de tabla dispar. OK ..dar cred ca sunt mai usoare cele de tabla si puneai numai cat iti trebuia din masa plastica ...bucsile mici din foto la ce folosesc?..incearca sa "scobesti "din inaltatoare ca sunt prea grele daca sunt facute din otel(mi-am facut si eu pt africana cand aveam roata de 17" pe fata )...spor la surubarit!! Editat Octombrie 9, 2013 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Bucsile mici sunt de la oase. E cea veche cu rezerva, ca cea de pe mobra e dintrun otel necalit. Cilindrii de polipropilena sunt f f usori, ca cei din tabla. Intradevar, distantierele sunt grele. 800gr bucata. Se simte. Am fo fraier ca am zis sa nu scobeasca. Vad eu ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 (editat) Incearca la Darian. El mi-a modificat saua cand aveam Transalp si am fost foarte multumit. /index.php?/topic/291530-reparatimodificari-sei/page-5 Am lasat saua lui Darian ieri, acum merg fara sa ca nu am de ales ) Sa vedem in cat timp o rezolva Editat Octombrie 10, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei M Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Am lasat saua lui Darian ieri, acum merg fara sa ca nu am de ales ) Sa vedem in cat timp o rezolva Noroc ca pe Transalp poti merge ridicat in scarite. Desi, prin oras, ti-ar trebui abilitati de trial ca sa stai numai in picioare. Vezi sa nu strivesti CDI-ul cu fundul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 (editat) Noroc ca pe Transalp poti merge ridicat in scarite. Desi, prin oras, ti-ar trebui abilitati de trial ca sa stai numai in picioare. Vezi sa nu strivesti CDI-ul cu fundul. Cam stau cu fundul pe cdi. Din cauza pozitiei mai joase cand vreau sa pun piciorul jos, se agata calcaiele de la bocanci in scarite. Se mai uitau unii dubios la mine in trafic ca am un polar pus in loc de sa. Problema cea mai mare a fost ca am pus o punga pe cdi in cazul in care cade roua dimineata, problema e ca cdi-ul e chiar langa admisia ade aer si se cam balbaia si nu tragea la turatii mari pana m-am prins ca intra punga la admisia de aer update: m-a sunat Darian sa vin sa iau saua, nici doua zile n-a durat, Editat Octombrie 11, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 update: m-a sunat Darian sa vin sa iau saua, nici doua zile n-a durat, probabil citeste si el topicul ... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 probabil citeste si el topicul ... stima, paul sau nu are de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Salut, ma intereseaza sa-mi refac saua de la Transalp la cineva in Bucuresti. Stiti careva cine se ocupa cu tapitarea de sei? In principiu vreau alt material si modificata sa fie mai joasa sa ajung mai usor cu picioarele jos. Multumesc anticipat. Asa arata acum saua facuta de Darian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Arata bine. Price. Sa ne tii la curent cum se prezinta la intemperii si in timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei M Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Asa arata saua facuta de Darian pentru Transalp-ul meu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Asa arata saua facuta de Darian pentru Transalp-ul meu: Foarte frumos, spune-mi te rog, crash barul acela e cel de aici http://www.heavyduties.ro/honda/ta600/transalp600.html ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei M Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Foarte frumos, spune-mi te rog, crash barul acela e cel de aici http://www.heavyduties.ro/honda/ta600/transalp600.html ? Da, de la ei l-am luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 (editat) Da, de la ei l-am luat. Le-am trimis si eu un mail in weekend, o sa se onoreze comanda dar mai am de asteptat o luna pentru crash bar. Mi se pare ca au niste preturi foarte ok pentru crash bar si suporti de side cases. Editat Octombrie 14, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei M Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 Am de vanzare un parbriz standard de PD10, cu sigla Dakar pe el - 50 lei + transport. Mai multe detalii aici: /index.php?/topic/703374-vand-parbriz-standard-transalp-pd10/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 Cateva poze de la o tura prin padure, am testat inaltatoarele de 3 cm si noroiul plin de "fericirea" oilor. Bine ca n-am făcut cunostina cu el. Enjoy!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 Am ramas placut surprins de prestatia Trasnsalpului de 650cm3 si daca pui in balanta plusurile si minusurile consider ca este o motocicleta super faina si cu nimic mai prejos decat "africana"!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 super incantat de distantiere, sa ii pun bascula de AT si produro-ul si mobra ideala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 (editat) Raul ..pt ce este nevoie de bascula de africa pe transalp..pt greutate sau are si alte beneficicii? te-ai mai intoarce acum la africana?..fii sincer!! Editat Octombrie 20, 2013 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Ai stricat parchetu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 (editat) Raul ..pt ce este nevoie de bascula de africa pe transalp..pt greutate sau are si alte beneficicii? te-ai mai intoarce acum la africana?..fii sincer!! mai...mistoul de la iesirea pe valea cernei m-o afectat. Asa ca am zis sa am ceva de afrikana pe mobra ca sa nu se mai ia de martoaga mea. Imi place afrikana, daca am noroc la loto imi cumpar un rd04 tipla. Fata de afrikana simt lipsa celor 150cc si cursa suspensiilor, si desigur autonomia. Acuma nu vreau sa fac comparatie, pt mine TA e ideal, ca ma plimb singur si fara bagaje multe. AT e caraus de cursa lunga pt 2 in sa cu multe bagaje. Modificarile le fac pt a usura mobra, desi ,am cantarit, evacuarea orig. are 4,7kg fata de 6kg cat citisem.Produro parca 3,5kg. Sper sa imi dea un plus de cai putere. Momentan am filtru sport homemade, cu burete.poate un K&N la anu. Bascula de AT are reglajele la roata ideale, urasc suruburile si piulitele, arata mai bine, fiind de aluminiu cred ca e mai usoara . O sa cantaresc cu cat. Am vrut furca de afrikana dar nu-s parale, si furca ce o am e nou nouta in maruntaie si isi face treaba. Cat despre scut...musai unu de aluminiu ca asta orig. E urat cu spume. Transalpul castiga detasat la capitolul piese de schimb. Garla si cheap. Plus ca se poate modifica usor sm, relativ ieftin. E un tip pe adv ce a modificat Ta din 90 si sufla in ceafa celor de la Ktm in competitiile de rally raid. Si a schimbat doar suspensiile si fata spate, bascula de At si carenajul. Scoate tipul maximul din 600cc. Parca si francezul de la rallyraid camp a arata ce poate un transalp obosit daramite unul intretinut cu ceva add-ons Editat Octombrie 20, 2013 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 salutare! execut inaltatoare de ghidon de diferite marimi, 30 mm sau 20mm din aluminiu pt ghidon de 22 mm grosime. 0740 199 234 Dani pret 80 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.