Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut, ma intereseaza sa-mi refac saua de la Transalp la cineva in Bucuresti. Stiti careva cine se ocupa cu tapitarea de sei? In principiu vreau alt material si modificata sa fie mai joasa sa ajung mai usor cu picioarele jos.

 

Multumesc anticipat.

 

1008398_539833529418311_2955944_o.jpg

 

 

Asa arata acum saua facuta de Darian.

post-67547-0-74020500-1381597641_thumb.jpg

post-67547-0-22235700-1381597648_thumb.jpg

post-67547-0-41557500-1381597656_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, de la ei l-am luat.

Le-am trimis si eu un mail in weekend, o sa se onoreze comanda dar mai am de asteptat o luna pentru crash bar. Mi se pare ca au niste preturi foarte ok pentru crash bar si suporti de side cases.

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ramas placut surprins de prestatia Trasnsalpului de 650cm3 si daca pui in balanta plusurile si minusurile consider ca este o motocicleta super faina si cu nimic mai prejos decat "africana"!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raul ..pt ce este nevoie de bascula de africa pe transalp..pt greutate sau are si alte beneficicii? te-ai mai intoarce acum la africana?..fii sincer!! :tempted:

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raul ..pt ce este nevoie de bascula de africa pe transalp..pt greutate sau are si alte beneficicii? te-ai mai intoarce acum la africana?..fii sincer!! :tempted:

:) mai...mistoul de la iesirea pe valea cernei m-o afectat. Asa ca am zis sa am ceva de afrikana pe mobra ca sa nu se mai ia de martoaga mea. Imi place afrikana, daca am noroc la loto imi cumpar un rd04 tipla.

Fata de afrikana simt lipsa celor 150cc si cursa suspensiilor, si desigur autonomia.

Acuma nu vreau sa fac comparatie, pt mine TA e ideal, ca ma plimb singur si fara bagaje multe. AT e caraus de cursa lunga pt 2 in sa cu multe bagaje.

Modificarile le fac pt a usura mobra, desi ,am cantarit, evacuarea orig. are 4,7kg fata de 6kg cat citisem.Produro parca 3,5kg. Sper sa imi dea un plus de cai putere. Momentan am filtru sport homemade, cu burete.poate un K&N la anu. Bascula de AT are reglajele la roata ideale, urasc suruburile si piulitele, arata mai bine, fiind de aluminiu cred ca e mai usoara . O sa cantaresc cu cat.

Am vrut furca de afrikana dar nu-s parale, si furca ce o am e nou nouta in maruntaie si isi face treaba.

Cat despre scut...musai unu de aluminiu ca asta orig. E urat cu spume.

Transalpul castiga detasat la capitolul piese de schimb. Garla si cheap. Plus ca se poate modifica usor sm, relativ ieftin. E un tip pe adv ce a modificat Ta din 90 si sufla in ceafa celor de la Ktm in competitiile de rally raid. Si a schimbat doar suspensiile si

 

fata spate, bascula de At si carenajul. Scoate tipul maximul din 600cc. Parca si francezul de la rallyraid camp a arata ce poate un transalp obosit daramite unul intretinut cu ceva add-ons

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are fata aia de pokemon!! :crack: iar mie personal nu imi plac nici primele modele cu fata de "aspirator practic"..daca nu stiti cei acela un" aspirator practic" intrebatii pe cei mai in varsta!! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plastice serioase în primul rând.

Pe urmă mi s-a părut tot timpul mai bine raportat consumul vs putere la el, faţă de suratele mai mari. ( deşi dacă vorbim de 700, acela pe şosea este ţeapăn, nu se compară cu 600/650 ).

Se lucrează mult mai uşor la el, pe când la 650 dacă ai nevoie de acces prin partea frontală trebuie să dai toate carenele jos ( care defapt alcătuiesc o singură carenă mare, frontala + laterale ). Îmi place şi poziţionarea trusei de scule, mult mai accesibilă faţă de spaţiul de sub şa.

Şi-apăi este şi pare mai mică în dimensiunile părţii frontale, numai bună de-un enduro-touring . Pentru asta fost făcută, deci se presupune că ajungi şi în spaţii unde dimensiunea contează, dar ai să o şi trânteşti şi ... stai pe urmă să cauţi bucăţi de carene prin noroi ?

Ce nu mia plăcut la XL600 a fost ghidonul poziţionat foarte jos.

 

Şi pentru că e Transalp de la mă-sa ! :D

 

( nu ştiu dacă are logică ce-am scris mai sus, îmi cad ochii în gură )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are fata aia de pokemon!! :crack: iar mie personal nu imi plac nici primele modele cu fata de "aspirator practic"..daca nu stiti cei acela un" aspirator practic" intrebatii pe cei mai in varsta!! :peace:

Era o treaba daca ii puneau 2 faruri rotunde. Cercul nu se demodeaza

 

Totusi e catchy fata asta de respiratorpost-43689-0-41395300-1382294913_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...