Sari la conținut

Postări Recomandate

am scris si pe Transalp.ro dar impart info si aici.

Inspirat de xrv.org.uk am facut niste distantiere pentru furca. 7cm, ca sa-mi creasca nitel garda la sol. sunt curios de rezultat .

woui.jpgUploaded with ImageShack.com

wwi8.jpgUploaded with ImageShack.com

tqvd.jpgUploaded with ImageShack.com

 

am scris si pe Transalp.ro dar impart info si aici.

Inspirat de xrv.org.uk am facut niste distantiere pentru furca. 7cm, ca sa-mi creasca nitel garda la sol. sunt curios de rezultat .

woui.jpgUploaded with ImageShack.com

wwi8.jpgUploaded with ImageShack.com

tqvd.jpgUploaded with ImageShack.com

Chiar nu ai nevoie de acele distantiere interne sau nu la aceea dimensiune..max 1-2 cm!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele de tabla dispar.

OK ..dar cred ca sunt mai usoare cele de tabla si puneai numai cat iti trebuia din masa plastica ...bucsile mici din foto la ce folosesc?..incearca sa "scobesti "din inaltatoare ca sunt prea grele daca sunt facute din otel(mi-am facut si eu pt africana cand aveam roata de 17" pe fata )...spor la surubarit!!

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bucsile mici sunt de la oase. E cea veche cu rezerva, ca cea de pe mobra e dintrun otel necalit.

Cilindrii de polipropilena sunt f f usori, ca cei din tabla.

Intradevar, distantierele sunt grele. 800gr bucata. Se simte. Am fo fraier ca am zis sa nu scobeasca. Vad eu ce si cum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca la Darian. El mi-a modificat saua cand aveam Transalp si am fost foarte multumit.

/index.php?/topic/291530-reparatimodificari-sei/page-5

Am lasat saua lui Darian ieri, acum merg fara sa ca nu am de ales :)) Sa vedem in cat timp o rezolva :D

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am lasat saua lui Darian ieri, acum merg fara sa ca nu am de ales :)) Sa vedem in cat timp o rezolva :D

:D Noroc ca pe Transalp poti merge ridicat in scarite. Desi, prin oras, ti-ar trebui abilitati de trial ca sa stai numai in picioare. Vezi sa nu strivesti CDI-ul cu fundul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

:D Noroc ca pe Transalp poti merge ridicat in scarite. Desi, prin oras, ti-ar trebui abilitati de trial ca sa stai numai in picioare. Vezi sa nu strivesti CDI-ul cu fundul.

Cam stau cu fundul pe cdi. Din cauza pozitiei mai joase cand vreau sa pun piciorul jos, se agata calcaiele de la bocanci in scarite. Se mai uitau unii dubios la mine in trafic ca am un polar pus in loc de sa. Problema cea mai mare a fost ca am pus o punga pe cdi in cazul in care cade roua dimineata, problema e ca cdi-ul e chiar langa admisia ade aer si se cam balbaia si nu tragea la turatii mari pana m-am prins ca intra punga la admisia de aer :crack:

 

update: m-a sunat Darian sa vin sa iau saua, nici doua zile n-a durat,

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma intereseaza sa-mi refac saua de la Transalp la cineva in Bucuresti. Stiti careva cine se ocupa cu tapitarea de sei? In principiu vreau alt material si modificata sa fie mai joasa sa ajung mai usor cu picioarele jos.

 

Multumesc anticipat.

 

1008398_539833529418311_2955944_o.jpg

 

 

Asa arata acum saua facuta de Darian.

post-67547-0-74020500-1381597641_thumb.jpg

post-67547-0-22235700-1381597648_thumb.jpg

post-67547-0-41557500-1381597656_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, de la ei l-am luat.

Le-am trimis si eu un mail in weekend, o sa se onoreze comanda dar mai am de asteptat o luna pentru crash bar. Mi se pare ca au niste preturi foarte ok pentru crash bar si suporti de side cases.

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ramas placut surprins de prestatia Trasnsalpului de 650cm3 si daca pui in balanta plusurile si minusurile consider ca este o motocicleta super faina si cu nimic mai prejos decat "africana"!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raul ..pt ce este nevoie de bascula de africa pe transalp..pt greutate sau are si alte beneficicii? te-ai mai intoarce acum la africana?..fii sincer!! :tempted:

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raul ..pt ce este nevoie de bascula de africa pe transalp..pt greutate sau are si alte beneficicii? te-ai mai intoarce acum la africana?..fii sincer!! :tempted:

:) mai...mistoul de la iesirea pe valea cernei m-o afectat. Asa ca am zis sa am ceva de afrikana pe mobra ca sa nu se mai ia de martoaga mea. Imi place afrikana, daca am noroc la loto imi cumpar un rd04 tipla.

Fata de afrikana simt lipsa celor 150cc si cursa suspensiilor, si desigur autonomia.

Acuma nu vreau sa fac comparatie, pt mine TA e ideal, ca ma plimb singur si fara bagaje multe. AT e caraus de cursa lunga pt 2 in sa cu multe bagaje.

Modificarile le fac pt a usura mobra, desi ,am cantarit, evacuarea orig. are 4,7kg fata de 6kg cat citisem.Produro parca 3,5kg. Sper sa imi dea un plus de cai putere. Momentan am filtru sport homemade, cu burete.poate un K&N la anu. Bascula de AT are reglajele la roata ideale, urasc suruburile si piulitele, arata mai bine, fiind de aluminiu cred ca e mai usoara . O sa cantaresc cu cat.

Am vrut furca de afrikana dar nu-s parale, si furca ce o am e nou nouta in maruntaie si isi face treaba.

Cat despre scut...musai unu de aluminiu ca asta orig. E urat cu spume.

Transalpul castiga detasat la capitolul piese de schimb. Garla si cheap. Plus ca se poate modifica usor sm, relativ ieftin. E un tip pe adv ce a modificat Ta din 90 si sufla in ceafa celor de la Ktm in competitiile de rally raid. Si a schimbat doar suspensiile si

 

fata spate, bascula de At si carenajul. Scoate tipul maximul din 600cc. Parca si francezul de la rallyraid camp a arata ce poate un transalp obosit daramite unul intretinut cu ceva add-ons

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...