Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare,

 

Azi tre sa-mi schimb maneta de frana. Imi puteti spune si mie ce chei mi-ar trebui ? M-as putea descurca doar cu cele din trusa motocicletei ? Sau de ce altceva as mai avea nevoie ? Este o operatiune usoara sau o sa intampin greutati ?

Sa ma duc la un mecanic sa mi-o schimbe mai bine ?

 

Multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Azi tre sa-mi schimb maneta de frana. Imi puteti spune si mie ce chei mi-ar trebui ? M-as putea descurca doar cu cele din trusa motocicletei ? Sau de ce altceva as mai avea nevoie ? Este o operatiune usoara sau o sa intampin greutati ?

Sa ma duc la un mecanic sa mi-o schimbe mai bine ?

 

Multumesc frumos.

iti trebuie 5 min , sau max 10 min libere si o cheie de 10 !

 

Spor !

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Azi tre sa-mi schimb maneta de frana. Imi puteti spune si mie ce chei mi-ar trebui ? M-as putea descurca doar cu cele din trusa motocicletei ? Sau de ce altceva as mai avea nevoie ? Este o operatiune usoara sau o sa intampin greutati ?

Sa ma duc la un mecanic sa mi-o schimbe mai bine ?

 

Multumesc frumos.

io zic ca trebe o surubelnita si o cheie de 10.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti!

Pentru moment, sunt cel mai nou membru din familia transalpistilor :)

azi mi-am luat si eu o frumusete din 97...si in primii 70 de km, cu putin forestier, s-a comportat neasteptat de bine, senzatia super, eu venind de pe chopper...

ma apuc acum sa citesc tot topicul, poate am multe de invatat :)

ah, are o mica bubitza, melcul ala de la roata nu mai functioneaza, nu imi indica viteza si kilometrajul...ce sfaturi imi dati, stiti de unde pot lua si cu cit?oricum, atata timp cat motorul toare, ce imi fac probleme mari, se rezolva

incerc sa pun o poza cu "vaca" :)

numai bine, si asfalt...uscat in general, dar nu strica si putin dirt din cand in cand...pana la urma...turing-enduro ne-am ales...

:lol:

post-23678-1247258828_thumb.jpg

post-23678-1247258862_thumb.jpg

post-23678-1247258890_thumb.jpg

post-23678-1247258923_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti!

Pentru moment, sunt cel mai nou membru din familia transalpistilor :lol:

azi mi-am luat si eu o frumusete din 97...si in primii 70 de km,

Sa il stapenesti sanatos !

 

Adevaru ii ca melcu ala de plastic ii cam cea mai mare " buba " la TransALP si necesita intretinere !

Si mie mi s-a dus de vreo 2 sapt si l-am lipit la loc. Sa rupt una din cele doua urechiuse de plastic. L-am degresat foarte bine cu diluant si l-am lipit la loc cu picatura. Si pe exterior l-am dat cu lac de lemn si am infasurat atza de cusut , sa tina mai bine :) Trebuie din cand in cand desfacuta roata si schimbata vaselina sa fie in permanenta uns si sa mearga usor.

 

Daca ii rupt in asa fel incat numai poti face nimik cu el , ii 23 euro unu nou. Si normal ti-l poate duce oricine care comanda din LOUIS.

Inainte sa il pui innapoi , si daca il lipesti si daca iei unu nou , sa verifici sa nu fie blocat melcu ala de fier , lung , unde intra cablu de kilometraj. Din cauza lu ala se rup plasticurile. Ala se intepeneste , se blocheaza si rupe urechea la melcul din plastic.

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci sunt doi melci :lol:

de ieri il am, deci habar nu am cum naiba ar trebui sa arate, sau nici macar de la ce surubele se desface...

oricum, din cate ai spus, pare o problema minora...daca nu reusesc sa il dreg "romanian style" fac ochi mari si lacrimosi la ai mei, si sper sa imi deconteze aia 23 de auro... :)

multzam mult de sfat :)

sa ne auzim cu bine !

 

BTW, daca stii pe undeva vreo schema tehnica (nu ca as fi vreun pui de mecanic...), dupa care sa ma uit si eu la surubele si melci, sa imi fac o idee, te rog sa lasi un link. nu cred ca e cazul de mers la mecanic...nu? nu de alta, da am dat TOTI banii pe el, plus imprumuturi, si nu mai am malai nici de inmatriculare :))

 

ce ziceti, am facut afacere? 1900 de euro, din 97, 56000, lant nou, 2 parbrize, topcase, tankbag, cric central, merge s suna super bine !

Editat de vlady_phx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ziceti, am facut afacere? 1900 de euro, din 97, 56000, lant nou, 2 parbrize, topcase, tankbag, cric central, merge s suna super bine !

 

 

:)

 

arata groaznic.....zidul din spatela mobrei!!! :)

acum poti sa fii mandru de tara ta cu gropi ce-ti sunt prieten numai tie, cu moto tau :)

te asteptam la TA intalnire la Obarsie pentru vazut live.

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

 

arata groaznic.....zidul din spatela mobrei!!! :)

acum poti sa fii mandru de tara ta cu gropi ce-ti sunt prieten numai tie, cu moto tau :)

te asteptam la TA intalnire la Obarsie pentru vazut live.

 

:lol:

 

 

imi cer scuze ca sunt pe langa, dar cand si exact unde e intalnirea transapinelor?

sper sa-mi rezolv actele pana atunci, ca sunt prins la Sibiu cu armata, si trebe numere de BV...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci sunt doi melci :lol:

de ieri il am, deci habar nu am cum naiba ar trebui sa arate, sau nici macar de la ce surubele se desface...

oricum, din cate ai spus, pare o problema minora...daca nu reusesc sa il dreg "romanian style" fac ochi mari si lacrimosi la ai mei, si sper sa imi deconteze aia 23 de auro... :)

multzam mult de sfat :)

sa ne auzim cu bine !

 

BTW, daca stii pe undeva vreo schema tehnica (nu ca as fi vreun pui de mecanic...), dupa care sa ma uit si eu la surubele si melci, sa imi fac o idee, te rog sa lasi un link. nu cred ca e cazul de mers la mecanic...nu? nu de alta, da am dat TOTI banii pe el, plus imprumuturi, si nu mai am malai nici de inmatriculare :))

 

ce ziceti, am facut afacere? 1900 de euro, din 97, 56000, lant nou, 2 parbrize, topcase, tankbag, cric central, merge s suna super bine !

Eu nu am gasit o schema sa vezi ce ii acolo cu melcul. Dar nu necesita sa mergi la mecanic.

Trebuie desfacuta roata fata , daca ai crick central nu ai treaba.

Deschizi cele patru suruburi de 10 , deschizi surubul principal de la roata , si ai si un surubel de la kilometraj care il deschzi cu surubelnita(ca sa iasa cablu). Scoti tija de la roata si gata. Sa bagi si un butuc ceva sub scut sa nu iti pice motoru in bot.

 

Ai un melc rotund de plastic alb , cu doua urechiuse si cu canale in el care invarte un alt melc de metal , care la randul lui invarte cablu de kilometraj.

Daca rezolvi sa lipesti melcul ala de plastic ar fi mai bine , economisesti niste bani. Numa trebuie sa-l faci fain , sa il shlefuiesti , sa vezi sa nu agate niciunde ...

 

Sper sa te descurci , spor la treaba .

 

 

PS: Intalnirea TRANSALPISTILOR.

- locul faptei va fi in zona Obirsia Lotrului, judetul Hunedoara.

- perioada de desfasurare: 30 iulie - 02 August 2009

- taxa de participare: 0

- traseul si localizare: Click Aici!

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi cer scuze ca sunt pe langa, dar cand si exact unde e intalnirea transapinelor?

sper sa-mi rezolv actele pana atunci, ca sunt prins la Sibiu cu armata, si trebe numere de BV...

 

 

:)

 

uite ici non ami: studiaza te rog......

 

http://www.transalp.ro/forum/transalp-meet...-2009-t277.html

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe exterior l-am dat cu lac de lemn si am infasurat atza de cusut , sa tina mai bine :) Trebuie din cand in cand desfacuta roata si schimbata vaselina sa fie in permanenta uns si sa mearga usor.

:)

Esti demential! :)

Nu era mai potrivit sa schimbi simeringul? :lol:

Nu am zis de atatea ori ca din cauza uzurii simeringului intra mizerie si se strica melcul de plastic?

Ce copii neascultatori... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult, baieti. m-am lamurit cu intalnirea, o sa fie foarte tare

fac tot posibilul sa ajung, daca nu de joi, macar de vineri. mi-ar placea sa ma lipesc de o gasca sau ceva care trece prin sibiu, ca sa nu umblu singur p'acolo...

 

in legatura cu melcul, chiar o sa ma ocup de problema, vad eu cand, si cu cine...singur nu ma bag la un motor de 2 zile :lol:

sper ca nu o sa fie nicio problema la ITP ca nu imi arata viteza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper ca nu o sa fie nicio problema la ITP ca nu imi arata viteza...

pai ei de unde sa stie? doar n-o sa se plimbe cu motocicleta...

 

Sa il stapenesti sanatos !

 

Adevaru ii ca melcu ala de plastic ii cam cea mai mare " buba " la TransALP si necesita intretinere !

Si mie mi s-a dus de vreo 2 sapt si l-am lipit la loc. Sa rupt una din cele doua urechiuse de plastic. L-am degresat foarte bine cu diluant si l-am lipit la loc cu picatura. Si pe exterior l-am dat cu lac de lemn si am infasurat atza de cusut , sa tina mai bine :lol: Trebuie din cand in cand desfacuta roata si schimbata vaselina sa fie in permanenta uns si sa mearga usor.

 

Daca ii rupt in asa fel incat numai poti face nimik cu el , ii 23 euro unu nou. Si normal ti-l poate duce oricine care comanda din LOUIS.

Inainte sa il pui innapoi , si daca il lipesti si daca iei unu nou , sa verifici sa nu fie blocat melcu ala de fier , lung , unde intra cablu de kilometraj. Din cauza lu ala se rup plasticurile. Ala se intepeneste , se blocheaza si rupe urechea la melcul din plastic.

pentru construit picioruse de plastic si reparat carene pe ici pe colo recomand cu caldura:

 

WGF-3002L.jpg

 

este destul de ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

Esti demential! :)

Nu era mai potrivit sa schimbi simeringul? :)

Omu trebuie sa fie inventiv :)

 

Apropo de simering , am inteles ca o sa-l schimbi si tu la TransALP . Daca o sa fie pus sus vreau sa-l vad cum arata , sa vad diferenta. Daca ii ok , te rog sa imi zici si mie unde ai gasit si imi i-au si eu unu :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de simering , am inteles ca o sa-l schimbi si tu la TransALP . Daca o sa fie pus sus vreau sa-l vad cum arata , sa vad diferenta. Daca ii ok , te rog sa imi zici si mie unde ai gasit si imi i-au si eu unu

De la magazinele alea doua de pe A. Saguna

Dimensinea necesara e 50x40x6

Dar de obicei la noi se gaseste 50x40x8 sau daca ai noroc 50x40x7, caz in care ai mai putin de pilit

Neaparat trebuie sa-l reduci la grosimea de 6 mm, altfel freaca p'acolo si franeaza, nici nu poti strange roata, ca se blocheaza complet :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, care sunteti din Sibiu, va cer ajutorul in a-mi adaposti frumusetzea macar o perioada scurta, pana o inmatriculez si cumpar o husa, ca acum stau prost de tot cu banii, si mi se rupe inima ca o ploua :lol:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la magazinele alea doua de pe A. Saguna

Dimensinea necesara e 50x40x6

Dar de obicei la noi se gaseste 50x40x8 sau daca ai noroc 50x40x7, caz in care ai mai putin de pilit

Neaparat trebuie sa-l reduci la grosimea de 6 mm, altfel freaca p'acolo si franeaza, nici nu poti strange roata, ca se blocheaza complet :lol:

Aia stiu , ca de acolo o luat si Atti acuma cand si-a schimbat toti rulmentii. Si el a avut prob cu simeringul fata , dar a pilit din el si gata.

Eu am crezut ca sti ceva original...

 

Oricum dupa ce revin din tura de tara ma pun si eu sa schimb toti rulmentii si simeringuri de la roti.

Saptamana viitoare imi schimb si rulmentii aia de la jug. Sa stiu ca is brici :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Sunt un proaspat posesor de TA (cam 5 zile)si ieri am facut prima plimbare cu pasager. Am avut surpriza ca la denivelari mai mari imi ajunge telescopul la compresia maxima si bate detul de tare. Cum am zis asta se intampla numai cand sunt cu pasager. Oare de la ce vine? o fi micsorat posesorul anterior inaltimea din telescopul spate? Ce se poate face ca sa nu mai bata? (merg destul de des cu pasagera, e motor de familie :lol: )

 

Multam,

Sabin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Sunt un proaspat posesor de TA (cam 5 zile)si ieri am facut prima plimbare cu pasager. Am avut surpriza ca la denivelari mai mari imi ajunge telescopul la compresia maxima si bate detul de tare. Cum am zis asta se intampla numai cand sunt cu pasager. Oare de la ce vine? o fi micsorat posesorul anterior inaltimea din telescopul spate? Ce se poate face ca sa nu mai bata? (merg destul de des cu pasagera, e motor de familie :lol: )

 

Multam,

Sabin

trebuie inaltat din piulitele 1 si 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PROBLEMA

 

vreo 7 spize sunt ruginite, sau oxidate, si pe discurile de frana au aparut, dupa ploaia de ieri, asa mi se pare, mici mici bubitze tot de rugina...

CU CE SA LE CURAT?? am dat cu un smirgler fin de tot pe spitze, da tot a aparut rugina...cu ce sa dau?

cu 40 wd?

nu mai vreau sa apara :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aooleeu... toate discurile de frana rugunesc! La prima franare se curata, nu te apuca sa le dai cu smirghe!

 

Spitele la fel, ignora problema, oricum nu o sa rugineasca niciodata in asa hal incat sa se subtieze.. :lol:

 

Daca o sa cureti rugina de pe spite, data viitoare o sa rugineasca si mai repede. Lasa-le asa, eventual cand nu o sa ai ce face, demonteaza roata cu pricina si curata-le si vopseste-le sau da-le cu lac cu ce vrei tu..

 

Spitele mele sunt negre, un amestec de jeg - rugina - ulei - etc.... trebuie scrijelit putin pana ajungi la fier... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Sunt un proaspat posesor de TA (cam 5 zile)si ieri am facut prima plimbare cu pasager. Am avut surpriza ca la denivelari mai mari imi ajunge telescopul la compresia maxima si bate detul de tare. Cum am zis asta se intampla numai cand sunt cu pasager. Oare de la ce vine? o fi micsorat posesorul anterior inaltimea din telescopul spate? Ce se poate face ca sa nu mai bata? (merg destul de des cu pasagera, e motor de familie :lol: )

 

Multam,

Sabin

 

Merci de sfat. Am sa incerc.

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, discul de frana ramane de vazut , da spitzele nu pot sa le ignor...

ma enerveaza

macar daca erau toate maro

o sa le iau bine la smirgler intr-o zi, si le dau eu cu ceva, gasesc.

oricum, mersi de raspuns, m-am mai linistit

si toba e maronie pe la iesirea din cilindru, da la aia nu ma bag ca frige...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si toba e maronie pe la iesirea din cilindru, da la aia nu ma bag ca frige...

Asa ii modelu ... :) la toti se face asa toba.

 

Dupa cate ai zis ca is cam ruginite toate pe moto , da de inteles ca a stat cam mult fara sa umble! Asta mai mult te pune pe ganduri la garnituri de guma , dintre carburatoare si cilindru si zone dinastea. Nu le face prea bine sa stea ! Cel mai bine ii cand umbli cat mai des cu un motor ! Atunci nici nu rugineste ... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...