Sari la conținut

Postări Recomandate

Ce înțelegi prin combinație? Vânzare sau plimbare?

 

Prin ,,combinatie", inteleg un schimb de mobre.

Termenul ,,plimbare" are sensuri diferite pentru cele doua motociclete.

:grinbandit:

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin ,,combinatie", inteleg un schimb de mobre.

Termenul ,,plimbare" are sensuri diferite pentru cele doua motociclete.

:unsure:

 

hm, eu unul cred ca nu as da o mobra a carei intretinere se socoteste in mii de kilometri contra uneia care se intretine la sute de ore. bine, de fapt ba bag doar in vorba ca eu am si dereu deci sunt offtopic :grinbandit:

Editat de vintze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hm, eu unul cred ca nu as da o mobra a carei intretinere se socoteste in mii de kilometri contra uneia care se intretine la sute de ore. bine, de fapt ba bag doar in vorba ca eu am si dereu deci sunt offtopic :grinbandit:

 

Nu contest ce spui tu, insa ma gandesc ca printre voi este cineva care vrea sa se apuce de hard enduro. Eu, de exemplu, vreau sa ma apuc iar de touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum cateva ore am reusit performanta sa ma izbesc cu ... un scuter. Cu 2 pasageri handicapati. Veneam cu vreo 70 la ora si ei in fata mea s-au hotarat sa faca stanga fara sa semnalizeze, unde? nu stiu, exact cand urma sa ii depasesc... I-am evitat cat am putut si i-am izbit in plin, au zburat in lateral si eu mi-am continuat drumul pe contrasens.... nici nu am cazut, am oprit mai incolo sa ma duc sa ma iau de ei...

Nu au patit mare lucru, julituri in coate si genunchi, topcase rupt, maneta dreapta rupta. Speriati. Cica semnalizasera... hmmm.

Eu, masca fata sparta jos, farul mai sus cu vreo 10cm... urechile carenelor de prindere rupte... :)(

N-am avut ce sa ma cert cu ei, au zis ca nu vor nimic, eu nu voiam nimic, eram putin cu musca pe caciula ca mergeam cam repede...

 

Am remediat farul, l-am adus pe pozitie, masca urmeaza sa o lipesc, asta e....

 

Atentie la scutere!

 

Acuma am transalp streetfighter, de dus tot m-am dus unde trebuia sa ma duc, dar fara carene... la 100 la ora te da vantul jos... nasol tare fara carene.

I oras e faina tare, pare mai usoara si mai manevrabila...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum cateva ore am reusit performanta sa ma izbesc cu ... un scuter. Cu 2 pasageri handicapati. Veneam cu vreo 70 la ora si ei in fata mea s-au hotarat sa faca stanga fara sa semnalizeze, unde? nu stiu, exact cand urma sa ii depasesc... I-am evitat cat am putut si i-am izbit in plin, au zburat in lateral si eu mi-am continuat drumul pe contrasens.... nici nu am cazut, am oprit mai incolo sa ma duc sa ma iau de ei...

Nu au patit mare lucru, julituri in coate si genunchi, topcase rupt, maneta dreapta rupta. Speriati. Cica semnalizasera... hmmm.

Eu, masca fata sparta jos, farul mai sus cu vreo 10cm... urechile carenelor de prindere rupte... :)(

N-am avut ce sa ma cert cu ei, au zis ca nu vor nimic, eu nu voiam nimic, eram putin cu musca pe caciula ca mergeam cam repede...

 

Am remediat farul, l-am adus pe pozitie, masca urmeaza sa o lipesc, asta e....

 

Atentie la scutere!

 

Acuma am transalp streetfighter, de dus tot m-am dus unde trebuia sa ma duc, dar fara carene... la 100 la ora te da vantul jos... nasol tare fara carene.

I oras e faina tare, pare mai usoara si mai manevrabila...

naÂşpa moment. bine că eÂşti tu întreg... eu mi-am zdrelit carenele la Codlea, cu băieții de acolo + Angi bonus. Dar m-am distrat de m-am cacao pe mine :)

Editat de vintze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care aveti in trusa se scule cheia de bujii originala de TransALP , aveti mare grija de ea ca ii "AUR" :D

Acuma am schimbat bujiile la mine si am reusit sa le fara sa desfac nimica la motor. Ii adevarat ca totul ii la limita, dar se poate. Am avut noroc ca a are fratemio in trusa lui de scule de la modelu de 650.

Doar 2 bujii is mai complicat de scos. Lateralele ii simplu. Is la indemana.

 

 

post-26086-1254043766_thumb.jpg post-26086-1254043803_thumb.jpg post-26086-1254043836_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pfff zi unde o lasi la noapte ca vin sa ti-o fur :D nu am gasit nici unde asa ceva....de pe net is pre groase in carne...nu le pot baga...am fost la STIHL la drujbe si am luat una...am sa o modific putin sa o pot folosi...

 

Cheie bujii de 18 lunga si subtire...e o raritate....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pfff zi unde o lasi la noapte ca vin sa ti-o fur :D

Cu restul sculelor sub seaua de la TransALP`ul lui fratemio :blink: Furi tot motoru :D

Chiar a fost gandita bine acea cheie ... face mult sa poti schimba fara sa desfaci nimica la motor. Am auzit pe altii care si-au desfacut carene , rezervor ... ca nu ajungeau nici cum sa le scoata, bujiile.

Eu le-am schimbat dupa 36.000 km, facuti de mine ( nu stiu cat a mai umblat anteriorul proprietar cu aceste bujii.) Am zis ca ar fi cazu sa le schimb , dar nu simt nici o diferenta ! Nici nu aveam cum sa simt din moment ce merge totul perfect :jump:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma apropii de 10 mii facuti numai anu asta ( il am de prin iunie ) , la fel nu stiu cat sa mai facut inainte cu el da cand ti se pune "pasarica" pe creier ca "TRABA" sa vada si pupila mea bujia lu' Bibica ( numele de alint... :D ) ...nu intrebati de ce trebe ca nu stiu...poate doar niste mici rateuri dimineata dupa pornire in cilindru spate.Daca o pornesc fara soc fara nimic o ia imediat dar daca nu accelerez putin de tot sa zicem pana la 1500 ~ 1700 rot/min in urmatoarele 5 ~ 8 sec imi moare motorul pierde progresiv in ture pana cand se opreste, e acuma daca o tin numai din acceleratie si nu incept sa umblu la soc in asa fel incat sa ramana la 1500 ~ 1700 numa din soc fara acceleratie se aude din cand in cand cate un TANC ....iara pauza cateva secunde iara un TANC asa infundat si tot asa de vreo 4 5 ori( nu are ciclicitate sa zic asa se intampla aleatoriu) ...si numa din cilindru spate tre sa fi foarte atent sa il sesizez, cu socul tras ca sa tina turatia ~ 1500 fara sa fie trasa deloc acceleratia nu se mai aude nimic , merge lin frumos si pe parcursul a 3~ 5 min cat fug inapoi in casa sa ma echipez turatia creste la 2000 2100 ture pana vin , apa trece de prima linie cu 1mm si totul merge perfect.

 

Nu prea are treaba cu bujia cred...da vrea "pasarica" aia nenorocita sa scoata sa vada bujia...si normal sa le inlocuiesc sa stiu o treaba ca nu is o avere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma apropii de 10 mii facuti numai anu asta ( il am de prin iunie ) , la fel nu stiu cat sa mai facut inainte cu el da cand ti se pune "pasarica" pe creier ca "TRABA" sa vada si pupila mea bujia lu' Bibica ( numele de alint... :D ) ...nu intrebati de ce trebe ca nu stiu...poate doar niste mici rateuri dimineata dupa pornire in cilindru spate.Daca o pornesc fara soc fara nimic o ia imediat dar daca nu accelerez putin de tot sa zicem pana la 1500 ~ 1700 rot/min in urmatoarele 5 ~ 8 sec imi moare motorul pierde progresiv in ture pana cand se opreste, e acuma daca o tin numai din acceleratie si nu incept sa umblu la soc in asa fel incat sa ramana la 1500 ~ 1700 numa din soc fara acceleratie se aude din cand in cand cate un TANC ....iara pauza cateva secunde iara un TANC asa infundat si tot asa de vreo 4 5 ori( nu are ciclicitate sa zic asa se intampla aleatoriu) ...si numa din cilindru spate tre sa fi foarte atent sa il sesizez, cu socul tras ca sa tina turatia ~ 1500 fara sa fie trasa deloc acceleratia nu se mai aude nimic , merge lin frumos si pe parcursul a 3~ 5 min cat fug inapoi in casa sa ma echipez turatia creste la 2000 2100 ture pana vin , apa trece de prima linie cu 1mm si totul merge perfect.

 

Nu prea are treaba cu bujia cred...da vrea "pasarica" aia nenorocita sa scoata sa vada bujia...si normal sa le inlocuiesc sa stiu o treaba ca nu is o avere.

Nu ii bujia asta ce zici tu.

Si mie imi face asa la rece. Daca bag shocu imediat innapoi si nu il las 1-2-3 min, atunci si mie imi da un rateu dinala cum zici tu. Eu zic ca ii de la aer ceva. Shocu iti inchide aeru... el nefiind tras , trage aer rece si tusheste :D

Eu zic sa nu iti schimbi nimica... poti sa le iei daca vrei sa le ai acolo ! Si daca vreodata o sa simti ceva ca ii in neregula si crezi ca ar putea fi de la bujii schimbale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care aveti in trusa se scule cheia de bujii originala de TransALP , aveti mare grija de ea ca ii "AUR" :D

Acuma am schimbat bujiile la mine si am reusit sa le fara sa desfac nimica la motor. Ii adevarat ca totul ii la limita, dar se poate. Am avut noroc ca a are fratemio in trusa lui de scule de la modelu de 650.

Doar 2 bujii is mai complicat de scos. Lateralele ii simplu. Is la indemana.

 

 

post-26086-1254043766_thumb.jpg post-26086-1254043803_thumb.jpg post-26086-1254043836_thumb.jpg

Aoleu Gogule, dar sa stii ca bujiile se mai si curata din cand in cand... Cel putin in poza din dreapta aia arata a nescoasa de pe motor de cand e ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shocu iti inchide aeru... el nefiind tras , trage aer rece si tusheste

Asa o fi la Dacie

La TA si la multe alte motociclete, socul deschide traseul benzinei care vine prin jiclorul special instalat in camera de nivel constant

Volumul de aer e neschimbat

Datorita acestei metode, turatia motorului creste fara sa fie nevoie de acceleratie

La carburatoarele care inchid aerul, exista si un mecanism care mareste turatia de mers in gol in momentul in care tragi socul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleu Gogule, dar sa stii ca bujiile se mai si curata din cand in cand... Cel putin in poza din dreapta aia arata a nescoasa de pe motor de cand e ea...

Stiu ca nu au fost scoase bujiile :blink: Cel putin de cand ii motoru la mine. Oricum nu se simte diferenta intre cele " murdare " ce le-am avut si astea noi.

Mesaj completat

Asa o fi la Dacie

La TA si la multe alte motociclete, socul deschide traseul benzinei care vine prin jiclorul special instalat in camera de nivel constant

Volumul de aer e neschimbat

Datorita acestei metode, turatia motorului creste fara sa fie nevoie de acceleratie

La carburatoarele care inchid aerul, exista si un mecanism care mareste turatia de mers in gol in momentul in care tragi socul :D

Aha , bine ca ne-ai lamurit. Eu asa stiam ca inchide aerul. Dar vad tu esti mai documentat ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha , bine ca ne-ai lamurit. Eu asa stiam ca inchide aerul. Dar vad tu esti mai documentat !

Ei, nu e chiar asa

Unele chestii le stiu eu mai bine, altele voi

De aia suntem pe forum, sa ne discutam si sa ne corectam :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de saptamana trecuta sunt si eu posesor de Transalp, am luat un 650 adus din Italia, cu mecanica in stare buna spre foarte buna, mici semne de ici pe colo, dar nimic ce nu poate fi rezolvat. I-am tras o revizie elementara, filtre (ulei, aer), ulei si placute fata, si pe zi ce trece ma indragostesc din ce in ce mai mult de motoreta... E maricica, dar nu impractica, am 1.88 si aproape suta de kile, si desi sunt incepator nu am probleme in a o manevra, mi se pare o motocicleta polivalenta si comoda la drum intins. Desi am citit in mare parte forumul de transalp si in general forumul motociclism.ro, (sunt membru vechi, dar nepostant), mai revin cu niste mici intrebari.

Deocamdata i-am pus un Motul 5100 10W-40, am vazut ca multa lume il recomanda, mecanicii, excelenti de altfel, mi-au recomandat Yacco tura viitoare, ce ziceti?

Si o intrebare care are legatura in general cu motoretele si nu neaparat cu transalpul, dar o pun aici, ca am vazut ca pe acest thread sunt multi veterani ai forumului si poate imi da cineva un sfat... sau ma trimite la un specialist priceput... Motoreta a venit cu o alarma Fox pusa pe ea (probabil o chinezarie, vanduta sub brandul Fox in italia), care a mers bine cateva zile, dar la un moment dat a cam luat-o razna, in sensul in care am declansat-o din greseala, si nu am putut sa o mai opresc din niciuna din cele 2 telecomenzi, s-a oprit acustica singura, dar au ramas toate semnalizarile clipind, si pornirea motorului blocata. Dupa vreo 5 minute cand am vazut ca nu se mai opreste am scos alimentarea alarmei de la baterie sa nu o termine cu "avaria" (am vazut ca bateria e destul de anemica, ca dimensiuni) si am facut override pe protectia de motor ca sa-l pot folosi. Acu vine si intrebarea... aveti stiinta de cineva care se pricepe la jucarii din astea? sau sa pun mana si sa cumpar o alarma mai "desteapta"? Am vazut un SPY M800 care-mi face cu ochiul, dar inca nu stiu daca asigura montaj si in Bucuresti.

Sper ca nu m-am bagat ca musca-n ciorba, dar nu am multi prieteni motoristi, deocamdata, si am zis ca pe aici gaesc oameni buni pe care pot sa-i stresez cu "curiozitatile" mele. Asfalt uscat!

Editat de LEXX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.transalp.ro/forum/ce-ulei-folosim-t28.html uite aici un mic topic dedicat uleiurilor

 

Personal merg pe Motul 5100 10w40 de ~ 8500 km ...nu am ce sa ii reprosez pana acuma , l-am schimbat la 6000km ...trebuia la 5000 km data viitoare stiu.Cand l-am laut am avut in el ceva Castrol nush ce...ca am aruncat tot desi era nou uleiul omul mi-a aratat cutia si cum a schimbat filtru si uleiul dupa max 1500 km am pus alt filtru si am aruncat tot uleiul pur si simplu nu mia placut cum se aude si cum schimb vitezele si cum gasesc 0 . Am gasit in Motul 5100 10w40 ce am nevoie de la un ulei pret cum se comporta motorul ...nu am de gand sa caut altceva pt mine subiectul ulei a fost inchis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci pe 5100 raman si eu, intr-adevar se aude altfel motorul, si de schimbat schimba muult mai bine, plus ca inainte aveam greutati in a gasi neutru cu motorul incins, iar acum schimba impecabil indiferent de temperatura.

Sa speram ca gasesc si un cunoscator in ale alarmelor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca nu m-am bagat ca musca-n ciorba, dar nu am multi prieteni motoristi, deocamdata, si am zis ca pe aici gaesc oameni buni pe care pot sa-i stresez cu "curiozitatile" mele. Asfalt uscat!

Vezi ca Bucurestiul e plin de transalpuri si transalpisti

baga un ochi pe transalp.ro si vei vedea despre ce e vorba

 

P.S. Asfalt??? cui ii trebuie asfalt cand ai Transalp :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci pe 5100 raman si eu, intr-adevar se aude altfel motorul, si de schimbat schimba muult mai bine, plus ca inainte aveam greutati in a gasi neutru cu motorul incins, iar acum schimba impecabil indiferent de temperatura.

Sa speram ca gasesc si un cunoscator in ale alarmelor :blink:

 

:D

 

io sunt pe repsol si sunt f multumit.

 

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...