Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu te costa bre nimic, pentru motociclete nu exista taxa de prima inmatriculare.

'Ce nu-l suni pe nea ala de la Arad, sigur stie cat costa daca se ocupa cu import motorete, ce crezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mz 125,

inmatricularea te duce( cu totul- itp,verificare serii,carte de RO,asigurare,eliberare talon,numere preferentiale) fix la 940 RON !

NU SE PLATESTE TAXA DE MEDIU !

 

ozzy,

intamplarea a facut sa am, acum vreo 10 luni HONDA CBR f2 -93, dupa multi una din cele mai confortabile vitezane.prostia de a o lua a venit din lipsa de bani pentru o enduroiaca mare si ca facusem o pauza de aproape un an-fara motor.in fine,zis si facut...am dat banul si am luat metereta.avand in vedere ca stateam intr-un orasel mic (alexandria) era destul de buna,INSA....zic intr-o zi...mai nene ,hai la bucuresti. cum nu am de lucru iau si o pasagera.toate bune si frumoase,mers excelent pana la bucuresti,prin bucuresti.Buuun...hai sa ne intoarcem..facusem cam 110 km. pe la vreo 30 si ceva de km de bucuresti au in ceput sa imi amorteasca bratele, gatul ma durea asa de tare de la pozitie ca ,la un moment,stateam efectiv ca la enduro-cu spatele drept-fapt ce nu mi-a permis o viteza mai mare de 80-90.lasand toate astea la o parte-Cel mai tare cred ca a avut de suferit DOSUL !-nu radeti ! dupa 150 de km pe ea ajunsesem sa ma plimb dupa o fesa pe alta,pe marginile seii.ultimii 40 de kilometrii pot spune ca au fost UN CHIN din toate punctele de vedere !

pasagera a acuzat dureri in zona mijlocului-TOT DIN CAUZA POZITIEI-in sus si foarte aplecat !

revin la dragostea mea-TransAlp -

mz125- te anunt ca,asta vara,cu ocazia intrunirii transalpistilor,a facut cu vacuta 800 de kilometrii FARA NICIO DURERE DE -gat,spate,mijloc,genunchi si restul!-Pasagerul mai avea putin si adormea!

CAM ASTA INSEAMNA TRANSALP ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asigurarea nu inseamna inmatriculare - nu le amesteca.

Bine, asigurarea obligatorie trebuie cumparata tot cu ocazia inmatricularii dar nu e taxa de inmatriculare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asigurarea nu inseamna inmatriculare - nu le amesteca.

Bine, asigurarea obligatorie trebuie cumparata tot cu ocazia inmatricularii dar nu e taxa de inmatriculare.

Asigurarea pe 6 luni este obligatorie la eliberarea numerelor de inmatriculare !

eu i-am spus pretul final pana cand poate circula cu mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA, normal ca e obligatorie, dar nu e taxa de inmatriculare, asta voiam sa zic.

 

Cand intreaba cineva cat a costat inmatriculatul ii spui cat costa inmatriculatul, daca vrei ii specifici ca trebe si asigurare, care e obligatorie oricum.

 

Corect e sa spui: m-a costat XXX lei inmatriculatul si YYY lei asigurarea pe ZZ/luni. Taxele de inmatriculare si asigurarea sunt 2 mancari de peste total diferite.

 

Tot la inmatriculare trebuie sa ai si o motocicleta, nu incluzi si pretul ei in taxele de inmatriculare, nu-i asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am adaugat si asigurarea in pretul inmatricularii in sensul ca am vrut sa-i spun la ce bani sa se astepte,cu TOTUL, pana cand poate merge,regulamentar,cu motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am adaugat si asigurarea in pretul inmatricularii in sensul ca am vrut sa-i spun la ce bani sa se astepte,cu TOTUL, pana cand poate merge,regulamentar,cu motoreta.

Corect zici! La prima inmatriculare automat intra si asigurarea obligatorie. Daca vrei sa socotesti doar inmatricularea scade cam 160-17- lei, pretul asigurarii. Eu acum 3 luni am platit pentru inmatricularea transalpului meu cam 900 lei. Nu mai pun la socoteala si numerele rosii 100 lei pe care a trebuit sa le scot ca sa pot circula cu ea pana la RAR. Deci cam astea sunt preturile. Nu se aplica taxe de prima inmatriculare ca la masini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plictisitoooooooor. asa e transalpul. nu vrea nicodata nimic. schimbi ulei, schimbi placute de frana, nu face niciodata nici un fel de problema. nu te smuceste, nu te tranteste (decat daca vrei tu in mod special ;)

) te duce cat te tine pe tine sezutul. toti astia care il laudam atat suntem niste babalaci cu oasele intepenite caroara ne place mai mult confortul si fiabilitate decat. senzatiile cu adevarat tari.

p.s. tolomacul din video sunt eu, deci eu am voie sa fac misto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am adaugat si asigurarea in pretul inmatricularii in sensul ca am vrut sa-i spun la ce bani sa se astepte,cu TOTUL, pana cand poate merge,regulamentar,cu motoreta.

 

Da, asta am inteles de prima oara. La ce sa se astepte cu totul, da, foarte bine. :banana:

Eu doar am specificat ca-s chestii diferite. Inmatricularea o platesti cand inmatriculezi mobra, asigurarea o platesti in fiecare an. Ca e o preconditie la inmatriculare e partea a doua.

Cum spuneam, si sa ai motocicleta in sine e o preconditie la inmatriculare, si sa ai domiciliu in Romania e o preconditie, si sa ai 18 ani e o preconditie, si sa faci RAR-ul e o preconditie, si sa faci identificarea e o preconditie, s.a.m.d. printre care si sa-i faci o asigurare obligatorie. (continuam pana maine daca vrei ;) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suntem niste babalaci cu oasele intepenite caroara ne place mai mult confortul si fiabilitate decat. senzatiile cu adevarat tari.

ce babalaci domne? ce astora mai tineri nu ne place confortul si siguranta?

nu e musai sa fi tanar si tembel,cu A-ul in portofel sa ai vitezana si sa mergi in 200+...

ps. mi-a si iesit si rima ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce babalaci domne? ce astora mai tineri nu ne place confortul si siguranta?

nu e musai sa fi tanar si tembel,cu A-ul in portofel sa ai vitezana si sa mergi in 200+...

ps. mi-a si iesit si rima ;)

 

Da...am vazut ceva motociclisti care s-au uitat mirati la mine ca nu mi-am luat ceva mai sportiv.

 

 

Ce nu inteleg eu e cum de ati platit asa mult pe inmatriculat.

Eu am dat anul trecut in aprilie in jur de 550-600 de lei cu tot cu numere rosii...

RAR'ul a fost atunci in jur de 150-200 de lei, asigurarea 130, taxa de talon 55, taxa de inmatriculat in jur de 50 si a mai fost taxa de numar care nu stiu cat a fost, iar un set de numere rosii a fost aproximativ 100 de lei.

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...am vazut ceva motociclisti care s-au uitat mirati la mine ca nu mi-am luat ceva mai sportiv.

 

 

Ce nu inteleg eu e cum de ati platit asa mult pe inmatriculat.

Eu am dat anul trecut in aprilie in jur de 550-600 de lei cu tot cu numere rosii...

RAR'ul a fost atunci in jur de 150-200 de lei, asigurarea 130, taxa de talon 55, taxa de inmatriculat in jur de 50 si a mai fost taxa de numar care nu stiu cat a fost, iar un set de numere rosii a fost aproximativ 100 de lei.

anul trecut sau in 2009?

cel mai mult a costat cartea de Ro-undeva la 480 lei, asigurarea 150 lei, taxa talon 55,taxa numar a fost 70 de lei si inca ceva pe la primarie si BCR...

am uitat sa specific TRADUCEREA ACTELOR ! a costat ''mandra'' 250 lei !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa mai povestesc si eu

Cei care ma cunosc ;) stiu ca pe langa TDM-ul din semnatura am si TA

Astazi, dupa cateva saptamani, le-am pornit

TA a pornit la a treia cheie (eu nu tin apasat mai mult de 2 secunde)

TDM, cu toate ca e mai noua, a pornit la ultima :banana:

Asa cum scria Vintze, TA este o motocicleta plictisitoare

Din 2007 pana acum am schimbat doar consumabilele si bateria (care e tot consumabila)

A, si sa nu mint, am avut si eu parte de problema cu melcul la kilometraj si inimitabilele CDI-uri

In rest, Godspeed, Korben!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer... si mie imi este un pic greu asa...sa mearga toate,mereu !

parca mi-e dor sa fiu mereu negru de unsoare pe maini,sa am mereu scule dupa mine si sa miros a benizna!

daca nu mesteresti mereu la ea...NU SIMTI CA MERGI ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul trecut sau in 2009?

cel mai mult a costat cartea de Ro-undeva la 480 lei, asigurarea 150 lei, taxa talon 55,taxa numar a fost 70 de lei si inca ceva pe la primarie si BCR...

am uitat sa specific TRADUCEREA ACTELOR ! a costat ''mandra'' 250 lei !

 

In 2010....dar...

 

Inregistrarea a costat atat din cauza ca a ta probabil nu are omologare europeana. Si Dominatorul si DT'ul(care le-am avut) nu au avut si omologarea de care vorbesc si a costat in jur de 500 de lei la fiecare. Daca am observat bine, tipul de la RAR s-a uitat la Transalpul meu la placuta de pe cadru si era scris CE si un numar.

 

Taxa de numar mi se pare grosolana. Numere pentru masina(care sunt 2 - aleatorii) au costat in noiembrie 55 de lei. La Transalp numarul a fost 25 sau 30 de lei.

 

Traducerea actelor a fost 30 de lei(germana=>romana). Tie ti le-a mai tradus in 3-4 limbi inainte sa ajunga la romana?

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tie ti le-a mai tradus in 3-4 limbi inainte sa ajunga la romana?

nu am idee.d-abia terminase perioada de ''gratie'' cu numerele rosii si atat de tare am vrut sa pot sa ies cu ea regulamentar incat nu am mai tinut cont de banii astia( am fost la 2 birouri de traduceri si preturile erau cam la fel-250 lei pentru cartea de italia cu radiere,certificatul de proprietar al vechiului stapan si actul de vanzare cumparare). acum parca-mi pare rau,mai ales de aia 480 care mi s-au parut exagerati pentru o motocicleta,dar....ASTA E !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum parca-mi pare rau,mai ales de aia 480 care mi s-au parut exagerati pentru o motocicleta,dar....ASTA E !

 

Aia erau oricum obligatorii. Mie mi se pare ciudat de scumpa traducerea. Cred ca ai dat peste aia cu prea multa munca sau care au vrut sa profite. Altfel nu imi pot explica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia erau oricum obligatorii. Mie mi se pare ciudat de scumpa traducerea. Cred ca ai dat peste aia cu prea multa munca sau care au vrut sa profite. Altfel nu imi pot explica.

am fost si presat de timp...prima data am zis si eu ca e mult,dar cand am intrat pe a2a usa si mi-au dat acelasi scor...m-am lasat pagubas.oricum...am avut ceva probleme la politie in sensul ca nu stiau ei,domne, cum a ajuns motocicleta in tara - pe roti sau in remorca. previzibil,cand am cumparat-o,i-am cerut intermediarului si o copie dupa talonul remorcii in cauza.dupa ce am facut dovada intrarii motocicletei in tara,s-au gandit ca e nevoie de o declaratie a intermediarului,pe propie raspundere, ca a adus-o. Asta mi s-a parut o prostie din moment ce am facut dovada radierii,a existentei fostului propietar,a contractului de vanzare cumparare din italia si din romania,a cartii originale si a copiei talonului de acolo,stampilei de la vama,a remorcii cu care a fost adusa.Nu am avut ce sa fac si a trebuit sa le zic ca am fost eu in Italia cu intermediarul si ca declar,pe propie raspundere ,ca am adus-o...distractia asta mai m-a costat inca 30 de lei-declaratia la notar.Cam asta-i politia romana.

De aia nu am mai stat sa caut alte birouri de traduceri si am zis sa termin odata cu circul si sa pot merge,linistit, cu noua vacuta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare !

 

 

Daca e cineva interesat de upgrade .....>

 

 

 

/index.php?showtopic=617236

a mai incercat si pedros... nu stiu daca a reusit :banana: la cat costa benzina acum, mie mi se pare un pic downgrade :banana:. dar... bafta! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cat costa benzina acum, mie mi se pare un pic downgrade

mda...

Nu vreau sa fiu inteles gresit, chiar imi place Africa Twin, dar la preturile astea...

 

La banii astia sunt o gramada de motociclete, am gasit TA din 2006 la 4000 euro

Sunt uimit de preturile cerute pe Africa Twin, nu numai in Romania, am vazut si pe mobile.de

O fi ea Honda, o fi legendara Africa Twin, dar tot nu vad de ce se cere asa de mult pe ea (nemtii cer chiar si 5500 euro)

De ce?

Pentru ca au reusit sa faca un motor de 750 cmc care da numai 60 CP?

Pentru ca consuma mai mult?

Pentru ca e mai grea?

 

Mesaj completat

a mai incercat si pedros...

a lui e cam... băbuță

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda...

Nu vreau sa fiu inteles gresit, chiar imi place Africa Twin, dar la preturile astea...

 

La banii astia sunt o gramada de motociclete, am gasit TA din 2006 la 4000 euro

Sunt uimit de preturile cerute pe Africa Twin, nu numai in Romania, am vazut si pe mobile.de

O fi ea Honda, o fi legendara Africa Twin, dar tot nu vad de ce se cere asa de mult pe ea (nemtii cer chiar si 5500 euro)

De ce?

Pentru ca au reusit sa faca un motor de 750 cmc care da numai 60 CP?

Pentru ca consuma mai mult?

Pentru ca e mai grea?

 

Mesaj completat

 

a lui e cam... băbuță

 

Cumpara-ti una si ai sa intelegi de ce ;)

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...