Dane_Bad Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 trimiteti-i un pm userului Floralp, el are un TA 2005 si si-a facut suporti pt genti laterale pun aici poze cu crash bar-ul, in caz ca mai vrea cineva sa-si faca nu stiu cat de bine am prins detaliile care va intereseaza, dar daca sunt neclaritati, spuneti-mi Mesaj completat am gasit si o poza cu moto lui Floralp daca nu va ajuta poza va da detalii el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 (editat) Am si eu o rugaminte, pentru cei care mai au TA650, poate cineva sa-mi trimita o schema pentru suporturile laterale? modelu asta: http://www.wemoto.com/bikes/Honda/XL_650_V...e_Case_Holders/ Ma pun maine sa fac niste masuratori la suportii de pe TA lu fratemio. Daca ai avea o poza mai mare putin tot asa pe fundal alb ar fi ok. Sa pot face schita pe poza aia , sa trag niste sagesti si sa scriu cm , etc. Cred ca o fi ok si cu poza atasata de tine. Ne auzim maine! Editat Noiembrie 26, 2010 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 Multumesc mult baieti, multumesc Kato. E vorba doar de suportii laterali, pe cel de topcase il are. Nu e nici o graba. Lutzi, lasa ca vorbim pe mess. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru_23 Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 stie careva ce s-a intamplat cu transalp.ro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 bag sama ca nu merge lasa, rezolva Gheza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 a fost lovit de criza. Presimt ca cineva n-a cotizat cand trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Mi s-a strecurat o informație: că există Transalp de 400 ? Eu unul nu am găsit nici una, cel puțin la vînzare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 iegzista, dar sunt foarte rare la noi, doar 2 stiu eu, au fost modele pt. japonia strict Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 iegzista, dar sunt foarte rare la noi, doar 2 stiu eu, au fost modele pt. japonia strict Exact. oricum la japonezi nu circula mobre mai mari de 400 cmc dupa informatiile mele, decat cele de politie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Dar restul - cadrul, furci etc. - sunt acelaÂşi? Dacă e aÂşa, adică un motor de capacitate mai mică pe aceiaÂşi hîrdău... consumul, în loc să scadă, creÂşte. Deci... nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Da, sunt la fel, motocicleta e identica cu cea de 600, doar ca are motor de 400... care si ala e aproape la fel.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 (editat) Da, sunt la fel, motocicleta e identica cu cea de 600, doar ca are motor de 400... care si ala e aproape la fel.. am vazut Âşi eu una. verde, destul de ciufulită, în urmă cu vreo doi trei ani, tipul nu prea Âştia care-i treaba cu internetul Editat Decembrie 1, 2010 de vintze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 Eu am una de 400/1994 de aproape 3 ani. Are 69.000 km acum si nu consuma gram de ulei. Consum la fel sau un pic mai mare decat aia de 600 (6 in oras, 5 in afara). 23Kw, 7 kg mai putin decat una de 600, dar trage bine, ma tin dupa cei cu 600-650 fara probleme. Se potriveste tot de la 600 pana la blocul motor: consumabile, semeringuri furca, senzori, kit lant, melc kilometraj. Singura problema ar fi daca as vrea sa o segmentez vreodata. Si, culmea pentru cei ce cred ca 600 = good, 400 = bad, eu inca nu vreau sa o vand, ca ne intelegem prea bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 Mi s-a strecurat o informație: că există Transalp de 400 ? Eu unul nu am găsit nici una, cel puțin la vînzare... TOMINA importa motorete de 400 de pe piata japoneza.... www.tomina.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 Da, dar să-Âşi mai actualizeze pagina. ÂŞi prețurile mai ales... Oricum, pentru ce am eu nevoie - aproape un scuter cu roți mari - nu văd ce ce m-aÂş complica cu 190 kile de fier cu consum pe măsură. Ca să mă hîrîi de ici colo adica. Iar pe acelaÂşi 190 de kile un motor de 400 care să consume chiar Âşi mai mult... nici atît. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 e cineva interesat de un cric central de transalp? 85€ negociabil tel 0745611905 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 TOMINA importa motorete de 400 de pe piata japoneza.... www.tomina.ro Nu stiu ce sa zic de Tomina. Am auzit vrute si nevrute de ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Nu stiu ce sa zic de Tomina. Am auzit vrute si nevrute de ei. Da, Tomina importa motoare din Japonia. Eu mi-am luat primul motor tot de la ei, GPZ de 400, si m-a servit impecabil 1 an de zile. Transalpul actual tot de acolo provine, desi eu sunt deja al 4-lea proprietar din Romania. Mai stiu o Honda Shadow de 400 luat de acolo care a avut ceva probleme (rezervor ruginit pe interior si care-i tot baga rugina in carburi, s-a ars releul de incarcare la un drum mai lung, etc), si un Suzuki Inazuma care a mers perfect. Parerea mea referitoare la ei este ca aduc motoare statute ani de zile prin diferite parcuri, dar nu manarite. Si, de aici, cum iti e norocul: ori iei una la care te lasa diverse piese de cauciuc din cauza imbatranirii, sau din cauza ruginei, ori iei una la care aceasta imbatranire nu afecteaza bunul mers al mobrei, si te duce ani de zile fara interventii majore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj82dmx Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 (editat) buna dragi transalpisti , am si eu o intrebare : se pot monta pe TA jante turnate , care ulterior sa fie echipate cu cauciucuri tubeless? ar fi foarte ok , ca in caz de pana ai la tine kitul cu snur si se poate face o pana in 5 min fara dejantat peticit...etc. Mesaj completat si va mai rog ceva niste plusuri si minusuri legat de jante : turnate vs. spitzate Editat Decembrie 5, 2010 de cj82dmx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Nu cred ca o sa gasesti pe cineva pe aici care sa-ti vorbeasca despre "avantajele" rotilor turnate. In afara de a pune caucicuri tubeless nu cred ca exista vreunul. Si nici asta nu cred ca e un avantaj, camera se poate remedia foarte usor in caz de pana sau eventual schimba, pe cand daca un cauciuc tubeless sare de pe janta sau ai o gaura mai mare in el, te uiti la el, nu-i mai faci nimic. SPITE + camera rulles! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 (editat) Nu cred ca o sa gasesti pe cineva pe aici care sa-ti vorbeasca despre "avantajele" rotilor turnate. In afara de a pune caucicuri tubeless nu cred ca exista vreunul. Si nici asta nu cred ca e un avantaj, camera se poate remedia foarte usor in caz de pana sau eventual schimba, pe cand daca un cauciuc tubeless sare de pe janta sau ai o gaura mai mare in el, te uiti la el, nu-i mai faci nimic. SPITE + camera rulles! TURNATE: + Mai usoare + Mai rigide (pe asfalt asta e bine) + Mai robuste (nu fug la multiple socuri mici repetate) + Roti tubless, merg reparate cu spray ordinar, merg vulcanizate cu snur + Design foarte elegant (uneori si depinde de preferinte) - E nevoie de presiune inalta (nu merge sa cobori mult presiunea pentru offroad) - Mai rigide (in offroad asta e rau) - La socuri mari pot aparea probleme - Nu se fac pe 21' Nu prea imi dau seama de ce ai folosi roti spitate oriunde altundeva decat in offroad. Sunt curios cati dintre cei de aici (pe cativa ii stiu) chiar au nevoie de avantajele pe care le poate oferi o roata spitata. ...nu, nu stiu vreun set de roti turnate care sa mearga fix pe TA. Editat Decembrie 5, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj82dmx Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 multumesc switch , oare cele de pe varadero nu ar potrivi? .....nu ma intereseaza pentru enduro ci strict pt "explorari" de pajisti alpine si ceva drumuri de "carutze"...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 multumesc switch , oare cele de pe varadero nu ar potrivi? .....nu ma intereseaza pentru enduro ci strict pt "explorari" de pajisti alpine si ceva drumuri de "carutze"...... tati, puteai sa-ti iei o mobra mai ieftina, decat sa "violezi" transalpul. varadero nu are 21 pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 multumesc switch , oare cele de pe varadero nu ar potrivi? .....nu ma intereseaza pentru enduro ci strict pt "explorari" de pajisti alpine si ceva drumuri de "carutze"...... Deci, tu vrei sa faci downgrade la Transalp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 (editat) multumesc switch , oare cele de pe varadero nu ar potrivi? .....nu ma intereseaza pentru enduro ci strict pt "explorari" de pajisti alpine si ceva drumuri de "carutze"...... Pajistile alpine si drumuri de carute sunt cam maxim ce poti sa faci cu Transalp in domeniul offroad. Si pt astea iti trebuiesc roti spitate, cauciuce cu crampoane si presiune mica in roti. Mai hard decat pajisti alpine si drumuri de carute sunt drumurile de TAF, potecile de picior si terenul dintre acestea. Iar vacile, inclusiv Transalp, cam ies din discutie. Daca chiar vrei sa scapi de camere ai doua optiuni: mousse tare pt vaci gen Paris-Dakar editiile trecute (dar vei avea echivalentul unei presiuni mici) sau faci rost de jenti pt spite tubeless (BMW, Aprilia sau care or mai avea). Dar vei avea pe fata roata de 19". Roti turnate vei putea adapta cu greu din cauza nepotrivelii etrierelor si a lungimii axelor rotilor. Editat Decembrie 5, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.