Sari la conținut

Postări Recomandate

Multumesc!

Dar daca un vitezometru digital e 40 de lei, cred ca imi bag eu piciorul in ei de "ingineri" japonezi si in manutele alea lor mici.

Nu mai desfac nimic.

Cum doamne iarta ma sa dai jos toata fata motocicletei ca sa verifici daca un amarat de cablu nu e iesit din soclu???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoti protectia de plastic de sub masca fata prin care trece cablul de Km .

Scoti mufa de la becul farului.

 

Si bagi mana pe jos si ajungi la cablu.

 

Eu asa l-am schimbat. Nu era necesar sa desfaci partea de la bord.

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate dar conteaza sa se invarta cablul usor, cu doua degete, asta verifici doar cu cablul scos din bord. Daca depune rezistenta mai mare in camasa risti sa schimbi melcul din nou peste cateva sute de km.

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare..de curand am intrat si eu in randurile voastre..sper sa ajung la intalnirea de la Vanatori Neamt!!Prima impresie de la o scurta iesire pe carari si "dos" de case.."unstoppable".. cum ar zice un bun roman!! :peace:

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare..de curand am intrat si eu in randurile voastre..sper sa ajung la intalnirea de la Vanatori Neamt!!Prima impresie de la o scurta iesire pe carari si "dos" de case.."unstoppable".. cum ar zice un bun roman!! :peace:

Tizule, nu cred ca ai renuntat la afrikana. fa te rogu o comparatie intre AT rd07 si actualul Alp, banuiesc ca e model cu 700cc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta este!!..valurile vietii!!Am trecut printr-o experienta care " mi-a intors metafizicul pe dos" si vad un pic altfel lucrurile ..ACUM ma simt perfect pe acesta mobra!!Mai multe detalii se pot afla un jurul uni foc la un pahar de vin...incerc sa ajung la Vanatori Neamt si la Valenii de munte!!..numai bine Raul!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect %, asa ca, cu ocazia asta, voi gresa bine si cablul. Ma gandesc ca uleiul de motor e suficient, nu? (Motul 7100)

Nu recomand ulei, vaselina, etc. Aduna praf in camasa si devine abraziva. Cel mai bine este sa utilizezi praf de grafit. Gasesti la cei care fac copii pt chei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Am cazut cu motocicleta in padure si acum sta ghidonul stramb, adica partea din stanga e mai spre in spate. Nu mi se pare sa fie teava efectiv indoita, ci din suportul de ghidon, Ala e venit mai in spate, adica surubul lui (care este continut de brida inferioara de prindere ghidon) care trece prin bucsa de cauciuc (pentru amortizarea vibratiilor) este indoit inspre in spate. Se intampla de obicei ca de acolo sa cedeze la cazaturi? As avea nevoie de brida aceasta inferioara, daca are cineva as vrea sa cumpar. Oare se potriveste de la xl 600 la xl 650, pentru ca am un prieten cu un transalp de 650 care are aceeasi problema, si atunci sa iau pereche. Multumesc


» Post actualizat in 26 Jun 2015 17:01

Revin. Am desfacut sa vad cat de stramb e boltul ala, ca mi-a zis cineva ca se poate indrepta. L-am scos afara, si boltul era in regula. Mam tot uitat de unde, din jug? Nu. Din ghidon? Nu. Am pus la loc tot sa verific, si cand colo, totul statea bine. Cred ca ramasese torsionat intre prinderi ghidonul, sau ceva material pe acolo, iar dupa ce am slabit suruburile cred ca a revenit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu recomand ulei, vaselina, etc. Aduna praf in camasa si devine abraziva. Cel mai bine este sa utilizezi praf de grafit. Gasesti la cei care fac copii pt chei.

 

Deja nu mai sunt in clar.

Majoritatea recomanda/folosesc ulei/vaselina pentru uns cablul, altii zic ca nu trebuie uns, in special daca e cu teflon.

Ma gandesc ca la batranelele noastre care nu au fost chiar o minune a tehnologiei nu e teflon, dar pana la urma care e adevarul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum era aia, ulei din lacrima de panda sau ceva asemantor

vaselina e si asta de taspe mii de tipuri cu taspe mii de parafine naturale sau artificiale, te miri pt ce e utilizata.

nu cred ca avem acces la tipuri special destinate. am pus odata vaselina(rosie la culoare) de la nush ce dracovenie de la motorul elicopterului, si m-am cam tepit, adicalea la caldura s-a lichefiat plus miscarea angrenajului si simeringuri vechi...a iesit afara(imi trebuia sa ramana locului).

anyway,ce vreau sa spun , daca pui vaselina cauta sa fie o vaselina mai "lichida", cauta sa fie ferit de intemperiit tot sistemul .

daca nu asiguri etanseitatea sistemului (sa nu intre praf, mizerie apa in prostie) poti merge pe ulei cu conditia sa faci mentenanta regulat

si stratul ala de teflon se duce in timp. vezi cuzinetii de la furca, au teflon pe ei si de aia tot se duce in timp, chit ca schimbi uleiul regulat

Eu unul, periodic aka 1 data pe an bag cu seringa ulei de motor(proaspat cand fac schimbul) prin toate cablurile pana ies destul de mult pe partea cealalta. in mintea mea majoritatea impuritatilor ies sau sunt maccar lubrifiate sa nu faca dezstru

mai e si varianta cu scos cablurile si imbaiate in motorina apoi cu ulei, spray de lant cu teflon, lacrimi de pui de panda si esti gata satisfacut cu un handjob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut. azi imi ajung rulmentii de jug, si miercuri vreau sa ma apuc sa-i schimb. cei doi rulmenti sunt la fel? sau conteaza pe care-l pui sus si jos? nu stiti vreun link cu vreun tutorial? multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,

 

Un prieten de-al meu a fost neatent la benzinarie, si-a bagat in masina TDI benzina. Si-a dat seama imediat si a dat-o jos, insa a ramas cu paguba (33 litri). Ca un bun prieten, ma gandeam sa-l ajut, si sa folosesc respectivul amestec (33 l benzina + aprox 10 l motorina) in agregatul din dotare.

Are vreo treaba TA-ul daca misoase ceva motorina? Temperaturi diferite ale exploziei, chestii din astea? Ca, fiind pe carburatie, nu-mi fac probleme ca ar avea vreo treaba pe partea de alimentare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam multa motorina. Gandestete la depunerile din motor, posibil mers neregulat. Sincer nu am experienta dar procentajul de motorina e aprox 25% , ochiometric ma deranjeaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la roata spate este cate un distantier in fiecare parte. unul e mai gros in carne. care vine si pe ce parte? la mine cel mai lat e pe partea stanga, cu foaia, si ma gandesc ca poate au fost pusi invers, deoarece imi mananca putin din foaie pe partea interiora.

Editat de johny77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel lat e pe stg. vezi ca au diametre diferite, ca sa puste la simeringurile antipraf de la rulmenti

lantul lasa oricum urme pe foi, vezi sa fie pe aceeasi linie foile/pinioanele. am intalnit pinionul fata pus gresit. de fel cu scrisul catre tine trbuie puse pinioanele

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pinoinul e montat corect.

m-am uitat ochiometric si sunt aliniate foaia cu pinionul,dar totusi... lantul lasa urme pe foi, dar la mine doar pe partea dreapta a foii :) .

oricum dupa 7000 de km e doar o adancitura pe foaie cam de 0.3 mm.

multumesc

Editat de johny77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...