Sari la conținut

Postări Recomandate

ce scule aveti in cutiuta de langa roata, sub sa?

Surubelnite de diferite marimi, drepte si in cruce, toate fara maner, manerul universal pentru surubelnite, 3 chei imbus (hexagonale), de 4, 5 si 6 mm, chei fixe de 10/12, 14/17, un mic patent si cam atat

Cheie de bujii nu am, si nici nu cred ca foloseste la drum, pentru ca nu ai acces la bujii decat daca dai jos rezervorul

Si oricum, nu am auzit pe nimeni sa aiba probleme cu bujiile

 

--- Mesaj completat în 27 Aug 2007 08:07 -------------
Am fost duminica la Stana de Vale

Concluzia se impune de le la sine:

Transalpul este facut pentru catarat pe serpentine

Cum spunea un alt fericit posesor de Transalp, singura limita a motococletei este pilotul :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iata ce scule am avut eu in micul saculet din plastic (cred ca e complet)

 

Chei inelare pt desfacut roti de 24 si de 17, cea de 24 are si spitiera pe coada

O inelara cot de 10,12 12 foloseste si la parghie pt cheia de buji

3 fixe 8,12 10,12 14,17 probabil cele mai multe suruburi sunt de 12 :agree:

3 surubelnite una cruce mica, cruce mare si dreapta care se potrivesc in acelasi maner

imbus de 5

paent

cheia tubulara de buji

 

ce am maii pus eu:

pompa de bicicleta

set de petice

leviere

furtun de benzina

veste reflectorizanta

 

sper sa te ajute sa reconstruiesti trusa de interventie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saltare.

 

Vreau si eu sa stiu de unde pot cumpara on-line piese pentru TA. Nu gasesc defel. Vreau, de exemplu, sa cumpar releu de pornire. Al meu a inceput sa ma dispere, uneori nu declanseaza, uneori ramane blocat si invarte demarorul in disperare. L-am desfacut (fusese desfacut in prealabil) totul pare ok, dar cand il pun la loc tot la fel face. Uneori merge bine cateva zile, uneori (de obicei cand ti-e lumea mai draga) nu vrea deloc. Aseara , de ex, am dat un pumn puternic in zona lui in aparatoarea de plastic pentru a opri demarorul ... :ok: .

Vreau releu de pornire nou!

 

 

--- Mesaj completat în 27 Aug 2007 10:31 -------------
Am reusit sa-mi fac un cont pe TRANSALAP.ORG! :agree: :smoke: si chiar merge!

 

--- Mesaj completat în 27 Aug 2007 10:40 -------------

Salut,

Chiar recomand ca prim motor pentru incepatori ce au cel putin 80 Kg.

Vice.

 

Eu am 53 Kg cu tot cu casca.. :P :ok: ! Dar bine, la mine nu e primul motor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca citeai mai 'nainte gaseai linkul asta

http://www.pieces-honda.com/

e ok. am comandat si au venit in bucuresti cam in doua saptamani. ideea e sa iei cat mai mult ca shippingul e destul de mare. Eu ma bag iar la leafa ca mai imi trebuie una alta.

Editat de vintze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca citeai mai 'nainte gaseai linkul asta

http://www.pieces-honda.com/

e ok. am comandat si au venit in bucuresti cam in doua saptamani. ideea e sa iei cat mai mult ca shippingul e destul de mare. Eu ma bag iar la leafa ca mai imi trebuie una alta.

multumesc, am gasit, am descoperit ca stiu si o buche de franceza...

SWITCH COMP., STARTER MAGNETIC - 93,24e - piece of cake! :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea mea e unde gasesc filtru de aer?

Ca de curatat nu poate fi vorba, filtru normal

Dar e incredibil cat de repede se murdareste in oras

man, in manual scrie ca se schimba odata la 12000km, nu stiu cum reusesti tu sa-l murdaresti asa usor... (aaa poate drumurile din Arad... :ok: )

Filtrul de aer se curata cu jet de aer de la compresor.

 

Eu am in topcase cheie fixa-inelara de 24 pt scos roata si trusa medicala iar in trusa din partea opusa tobei, un patent de-ala multifunctional cu toate prostiile pe el, cheie de bujii, cheie fixa-inelara de 10 si 8, si 13-17, 2 bujii si cam atat. La drum lung iau si camera de spate de rezerva (numai pe aia o am).

Sambata am descoperit ca mi s-a oprit turometrul brusc fara alte fenomene la motor, era cat pe ce sa tai tot manunchiul de fire care vin in bord de nervi dar m-am oprit la timp si am descoperit ca exact pinul din CDI care se ocupa de asta (firul negru-galben din CDI-ul din stanga) era fixat pe cablaj exfoliat. Am relipit si-am rezolvat problema dupa ce in prealabil am demontat jumate de motocicleta sa vad pe unde vine nenorocitul de fir. (credeam ca e intrerupt pe undeva - pentru ca atunci cand legam un alt fir de proba de la mufa CDI-ului la turometru mergea... dar pentru ca fortam mufa cu firul surplus facea contact, fara firul ala nu facea :agree: :smoke: :P :ok: )

 

 

--- Mesaj completat în 27 Aug 2007 15:48 -------------
man, in Brno la orice magazin de moto gasesti filtru de aer de Transalp, K&N sau ce vrei tu.

Parca e scumpicel, dar daca vrei intreb.

 

 

--- Mesaj completat în 27 Aug 2007 20:55 -------------
Cititi aici putin si va minunati http://transalp.org/phpbb2/viewtopic.php?t=1695. :) :) :ok: Asa vreau si eu sa postez candva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, in manual scrie ca se schimba odata la 12000km, nu stiu cum reusesti tu sa-l murdaresti asa usor... (aaa poate drumurile din Arad... :agree: )

Filtrul de aer se curata cu jet de aer de la compresor.

man, in Brno la orice magazin de moto gasesti filtru de aer de Transalp, K&N sau ce vrei tu.

Parca e scumpicel, dar daca vrei intreb.

Cititi aici putin si va minunati http://transalp.org/phpbb2/viewtopic.php?t=1695. :smoke: :ok: :P Asa vreau si eu sa postez candva.

1. nu se ştie câţi km are filtrul de aer

2. am incercat cu aer comprimat, dar e putin unsuros şi nu se poate c urăţa ca lumea

3. dacă ai timp, interesează-te de filtru, să compar cu preţurile de aici

4. mi-am facut şi eu user pe site-ul Transalp.org. tot "Nick61" sunt si acolo. fain site-ul

Editat de Nick61
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. nu se Âştie câți km are filtrul de aer

2. am incercat cu aer comprimat, dar e putin unsuros Âşi nu se poate c urăța ca lumea

3. dacă ai timp, interesează-te de filtru, să compar cu prețurile de aici

4. mi-am facut Âşi eu user pe site-ul Transalp.org. tot "Nick61" sunt si acolo. fain site-ul

du-te la Gim si iti comanzi un filtru de aer pentru transalp...unul de hartie DELO ii vreo 30euro,numai stiu exact cat am dat pe el,ca nu demult l-am schimbat si eu...in schimb eu zic sa iti iei K&N,ala ii mai scump...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Nu inteleg de ce se tot face atata caz pe filtrele astea K&N. De ce sa dai vreo 90 euro, cand un filtru normal, de hartie, carton e vreo 20 euro? Se simte vreo diferenta la putere, la consum sau doar ca il schimbi mult mai rar? Asta nu inteleg.

Merci, Vice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Nu inteleg de ce se tot face atata caz pe filtrele astea K&N. De ce sa dai vreo 90 euro, cand un filtru normal, de hartie, carton e vreo 20 euro? Se simte vreo diferenta la putere, la consum sau doar ca il schimbi mult mai rar? Asta nu inteleg.

Merci, Vice.

Filtrele K&N sunt filtre cu sita metalica

Sunt pe viata, pentru ca se spreiaza cu un ulei pentru filtru si in loc sa-l inlocuiesti, se spala cu benzina si se unge din nou

Practic, nu are moarte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea mea e unde gasesc filtru de aer?

Ca de curatat nu poate fi vorba, filtru normal

Dar e incredibil cat de repede se murdareste in oras

 

Salut Nick,

Filtrul de aer se poate curata cu benzina (filtru normal de aer).

Al meu a suferit urmatoarea operatiune: Se ia 1 L de benzina, o pensula si o sticla PET de 2,5 L care se taie la jumate. Se imereseaza filtrul in benzina si se curata temeinic fiecare "cuta" cu pensula; operatiunea dureaza 10-15 minute. Se lasa la uscat pana dimineata se monteaza si ... :agree: `

L-am curatat in criza de timp(plecam in excursie) acum 2000 km si e bine mersi. Sigur ca nu m-as fi atins de el daca nu era sfatul direct al mecanicului, care mi-a vandut pontul.

Oricum un filtru nou, DELO, pentru modelul tau, e 14,95 Euro la Louis http://www.louis.de/_402f037c3580c1a421146...artnr_gr=100502 si ti-l aduce ROMI3 in cca 1 saptamana.

Incearca si la mag moto ca toate sunt cu catalogul Louis pe masa (mi-e mi-au adus in 4 zile de la Louis si cand i-am intrebat cat costa s-au uitat pe site la Louis).

 

Bafta si sper sa te fi ajutat putin :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrele K&N sunt filtre cu sita metalica

Sunt pe viata, pentru ca se spreiaza cu un ulei pentru filtru si in loc sa-l inlocuiesti, se spala cu benzina si se unge din nou

Practic, nu are moarte

Esti sigur ca asa sunt? Eu cred ca depinde de modelul de filtru pe care il are motocicleta original, si nu de marca. Daca il schimbi cu alt tip, de exemplu in loc de cel de hartie original pui de sarma, se modifica datele sistemului, cel de sarma fiind prea permisiv. O sa intreb si eu sa nu zic prostii. Normal ar trebui sa fie tot de hartie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur ca asa sunt?

da, sunt sigur

Filtrul de aer ideal (care nu există :smoke: ) nu opune rezistență aerului Âşi opreÂşte doar praful

Asta e teoria

Am filtru metalic pe Simson Âşi e foarte bun

Iar băieții deÂştepți de la K&N Âştiu ei ce Âştiu, aÂşa că eu am încredere în aceste filtre

 

--- Mesaj completat în 28 Aug 2007 11:20 -------------

plimbari ...cu transalpul...sint offtopic?

/index.php?...st&p=856304

Nu eÂşti de loc offtopic, dimpotrivă, eÂşti binevenit

Maaamă, dacă Transalpul tău nu ar avea crash-bar aÂş putea să jur ca e al meu

Frumoase poze, mi-ai făcut poftă (iar) :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Transalp-erilor,

 

....primul meu post....

 

Imi urez bun venit printre voi, urmaresc de ceva timp forum-ul asta, dar din umbra, aveam numai in plan achizitia unei motociclete. Scoala am facut-o in 2 saptamani si cu o zi inainte de a da examenul am achizitionat un TransAlp 600 din '97. Starea este excelenta, are 40.000 km. Acum 2 zile am venit din concediu, in care am parcurs primii mei 2.000 de km (din Bv-Tulcea-Bv-Maramu-Colibita-Bv). La inceput a fost mai greu, ca e grea "vaca", insa pe parcursul drumului m-am obisnuit. Este excelenta.

 

Am vazut ca se pun bazele unei iesiri la Balea uikendu asta care vine. Eu am organizat cu niste prieteni chiar uikendul asta o asemenea excursie. Sunt eu cu TA, un prieten cu Suzi Freewind si restu sunt cu masini, oameni numai unu si unu. Daca sunt oameni interesati, noi plecam din Bv vineri dupa munci (18:00). Ne putem intalni sus eventual.

 

Tinem legatura. Poze cu vaca urmeaza sa vina...

 

Toate cele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Transalp-erilor,

 

....primul meu post....

 

Bun venit

Sper să nu te superi dacă te sfătuiesc să o laÂşi mai uÂşor acum, când eÂşti la inceput

Nu trebuie să te laÂşi luat de val, dacă alții au accelerația prea rapidă :smoke:

Du-te în ritmul tău, atâta cât simți că tu deții controlul, nu "vaca"

E înaltă, centrul de greutate e destul de sus Âşi te fură la virajele în ac de păr

În rest, nu ai probleme

Îți doresc mulți km fără incidente neplăcute :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma supar Nick61,

 

la inceput orice sfat este de luat in seama. Nu sunt vitezoman, daca eram nu alegeam un TA. Desi am mers si pe A1, mai mult de 140 nu am mers. Ceea ce ma atrage la TA nu e viteza, ci cuplu mare, idea ca poti oricand sa iesi pe teren mai accidentat si sa te simti bine, ai o paleta fff mare de tipuri de drumuri care le poti "calari". Mi-a fost mai greu la inceput in acele de par, sa ma vedeti urcand Predeal-ul.... dar incet incet, dupa cateva sute de km, ajuns in MM, era mai bine.

 

In leg cu iesirea la Bâlea, eu sambata dimineata o sa fiu acolo, langa un XF650 o sa fie priponita vaca mea rosie.

 

Toate cele.

 

PS. la intoarcere prin Sighisoara m-a lasat faza scurta, am un manual in .PDF insa nu ma ajuta prea mult. Poate stiti unde trebuie desurubat si ce bec imi trebuie...pana ajung acasa sa il iau de pe drum si sa stiu si cum sa il schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrele K&N sunt filtre cu sita metalica

Sunt pe viata, pentru ca se spreiaza cu un ulei pentru filtru si in loc sa-l inlocuiesti, se spala cu benzina si se unge din nou

Practic, nu are moarte

 

Pai daca-ti cumperi spray special + ulei pt filtru de aer + munca, nu ajungi tot la pretul unui filtru nou de hartie?

Intreb si eu, ca ma bate gandul sa-mi iau un K&N si nu vreau sa arunc cu banii degeaba (de banii aia pot sa-mi iau crash bar-uri sau un cric central, ambele SH).

Se simte diferenta la putere? Trebuie modificata carburatia / sincronizat carburatoare?

Merci,

Vice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur ca asa sunt? Eu cred ca depinde de modelul de filtru pe care il are motocicleta original, si nu de marca. Daca il schimbi cu alt tip, de exemplu in loc de cel de hartie original pui de sarma, se modifica datele sistemului, cel de sarma fiind prea permisiv. O sa intreb si eu sa nu zic prostii. Normal ar trebui sa fie tot de hartie.

Am fost la magazin, am intrebat si mi-a zis omul exact. Filtrul K&N este din panza de bumbac invelita intr-un strat de sarma si se imbiba cu ulei. La fiecare 3000km sau depinde, se spala cu benzina si se da cu spray-ul de uns respectiv. Mi-a zis ca daca imi iau trebuie neaparat reglate carburatoarele.

La MotoMan costa 1780kc pret final si il aduc in 2 zile. 1euro = 28 kc. http://www.motomanbrno.cz/

Mai bine mai pun putin si-mi iau crash-bar. :D

E faina ideea cu spalatul cu benzina, multumim de pont!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS. la intoarcere prin Sighisoara m-a lasat faza scurta, am un manual in .PDF insa nu ma ajuta prea mult. Poate stiti unde trebuie desurubat si ce bec imi trebuie...pana ajung acasa sa il iau de pe drum si sa stiu si cum sa il schimb.

Bec H4, 60/55 W

Bagi manutza la bec, prima data tragi afara mufa, doar mufa, care e invelita in cauciuc, e aia unde intra cablul si are ca2-3 cm grosime

Apoi tragi afara capiÂşonul de cauciuc de pe bec

Apoi o să vezi becul prins în suport cu o siguranță elastică (de metal, desigur)

Apesi siguranta, o ridici in sus si gata, scoți becul

Când pui becul nou, vezi că trebuie pus intr-o anumită poziție

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms Nick61,

 

am incercat inainte de a citi ce mi-ai scris tu, m-am gandit ca nu poate fi asa de greu, am schimbat atatea la masini. Idea e ca te chinui de numa numa, dar nu ai alta solutie, mai greu daca ai mana mai mare.... :D

 

Ms oricum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Idea e ca te chinui de numa numa, dar nu ai alta solutie, mai greu daca ai mana mai mare.... :bounce:

De fapt, solutia completa este sa desfaci cele doua suruburi de pe partea inferioara a jugului de jos, care sustin un plastic, si atunci poti baga mana pe jos, nu pe sus :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt, solutia completa este sa desfaci cele doua suruburi de pe partea inferioara a jugului de jos, care sustin un plastic, si atunci poti baga mana pe jos, nu pe sus :D

 

Iti dai seama ca nu am mana asa subtirica pt a face treaba pe sus, m-am prins io de suruburile alea. Daca tot suntem la becuri, nu exista posibilitatea de un bec mai puternic, sau o lumina mai spre halogen, nu instalatie de halogen, ci un bec mai deschis??!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...