Sari la conținut

Postări Recomandate

sal vreau sa-mik schimb uleiu

io vreau motul 7100 20w-50 la 60 lei am gasit la kava daca nu ma insel cum se scrie undeva pe trafic greu

ce parere aveti

daca stiti undeva mai ieftin astept raspuns

si mai am o nalamurire cat costa un filtru de ulei si de unde

Cristi, poti sa pui si Motul dar 20W50 desi are un indice de viscozitate mai mic decit 10W40 (2,5 fata de 4 )ceea ce il face un ulei mai stabil si mai gras, trebuie sa iei in calcul si faptul ca probabil nu il folosesti numai vara la 35-40 grade C.Oricum nu cred ca este o alegere rea dar poti sa-l incerci sa faci comparatia cu un 10W40. Este posibil ca la pornirea la temperaturi mai scazute sa se miste mai greu. In schimb la temperaturi mai inalte, avind in vedere ca acelasi ulei iti face si ambreiajul indicele de 50 sa il faca putin cam subtire. Oricum incearca-l si vezi ce rezultate ai.Conteaza si de cum mergi, la ce temperaturi, pe ce trasee ( enduro sau strada),asa ca e posibil sa-ti convina. Despre filtre incearca in Vitan la Louis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca va trebuie, am de vanzare niste resturi de transalp:

- etrier spate 32E

- roata spate completa 125E

- topcase mic 24E

- placute frana sigilate LUCAS 2*MCB669+1*585LF (set complet 3 perechi) 64E

- bord 16E

 

--- Mesaj completat în 30 Jul 2007 18:49 -------------

p.s.

tel. 0723614021

ym: naelaurentiu

 

p.p.s. mi-am permis sa postez si aici pt ca sunt piese fix de transalp

ca sa fiu carcotas :bigstar: - roata de fata nu ai? :) In ce stare e cea de spate? Poti pune poze sa avem un closer-look? Eu as vrea sa schimb roata fata, daca as gasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi, poti sa pui si Motul dar 20W50 desi are un indice de viscozitate mai mic decit 10W40 (2,5 fata de 4 )ceea ce il face un ulei mai stabil si mai gras, trebuie sa iei in calcul si faptul ca probabil nu il folosesti numai vara la 35-40 grade C.Oricum nu cred ca este o alegere rea dar poti sa-l incerci sa faci comparatia cu un 10W40. Este posibil ca la pornirea la temperaturi mai scazute sa se miste mai greu. In schimb la temperaturi mai inalte, avind in vedere ca acelasi ulei iti face si ambreiajul indicele de 50 sa il faca putin cam subtire. Oricum incearca-l si vezi ce rezultate ai.Conteaza si de cum mergi, la ce temperaturi, pe ce trasee ( enduro sau strada),asa ca e posibil sa-ti convina. Despre filtre incearca in Vitan la Louis.

 

 

 

mersi mult belea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu la vanzare (in magazin) filtre de ulei, placute, kituri de lant si ulei Motul...

Daca vreti dat-mi un mail sau cel mai bine bagati ID-ul magazinului in Y! messenger: oricepieseauto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am si eu un TA la care nu de mult am schimbat bateria. Eu am luat o Varta de la firma Bumbas, bumbas.ro, in Str. Masina de Paine. Daca duci la schimb bateria veche iesi mai ieftin adica pe la 150 RON.

Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca ceea ce scriu acum e total aiurea, dar ma laud si eu unde pot:

Ieri mi-am cumparat, in sfarsit, casca integrala si am facut proba

La 140 km/h nu am mai accelerat

Este incredibil cat de bine sta Transalpul pe drum la viteza asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca ceea ce scriu acum e total aiurea, dar ma laud si eu unde pot:

Ieri mi-am cumparat, in sfarsit, casca integrala si am facut proba

La 140 km/h nu am mai accelerat

Este incredibil cat de bine sta Transalpul pe drum la viteza asta!

Ai drepatate. Asa e. Dar ai mers cu pasager sau fara?

 

 

De fiecare data cand merg cu 140km/h eu ma simt excelent, motocicleta sta excelent pe drum, e frumos ca e loc si de mai mult, dar......exista si un dar..., prietena mea spune ca in spate se simt vibratii destul de puternice de la 130 in sus. Eu chiar nu simt nimic, dar ea insista ca asa e..

Am mai luat un baiat si am mers cu 140 si la fel mi-a spus, ca spatele vibreaza...

Am citit parca si pe Transalp.org de problema asta si cei de acolo spun ca depinde de reglajul amortizorului spate, care la mine este reglat la maxim... probabil ca daca mai inmoi putin amortizorul nu o sa mai fie problema asta... habar nu am... o sa ma mai documentez.

probabil depinde de la o motocicleta la alta, chiar daca sunt tot transalpe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, vreau sa imi schimb si eu KLE-ul cu un Transalp de 650, in principal datorita cuplului mai mare si a faptului ca are indicator de benzina :burnout:

Cu KLE-ul merg la 140 km/h in viteza a 6-a la 7000 de ture fix si ea intra pe rosu la 11000 rpm, are maxim 13000, dar practic turatia reala maxima a ei este undeva cam 9000-9500, mai mult nu mai urca, deci motorul e construit astfel incat sa mearga sub rosu, ceea ce e foarte bine. La viteza maxima (putin peste 180) am cam 9500 de ture, deci 1500 rpm sub rosu.

Transalpul de 650 cum merge la viteza de croaziera de 140-150 km/h? Merge rotund motorul sau e prea turat?

Multumesc, sa auzim numai de bine !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uff, maine am examenul pentru A, Doamne ajuta!:burnout:

Am fost in concediu la Louis in Austria si mi=am luat echipament. Geaca si pantaloni Vanucci din piele, casca Airoh integrala, cizme Start, manusi Vanucci. Toata treaba m-a costat 670 de euro, am prins reduceri de 25-30%:hurt:

 

Pana una alta, mi-a urcat un prieten Transalpul la munte, unde am bagat si eu ture cu el (cam 30 de km offroad in total). A mers beton, pana intr-o dimineata cand l-am pornit am observat ca nu mai are putere.

Cu inca cativa amici, am vazut ca nu lucra decat un cilindru. Am schimbat bujiile intre ele, la fel, cilindrul stanga nu mergea. Am scos fisa de la bujia stanga, nu se auzea nici o diferenta, motorul mergea la fel. Am pus inapoi fisa de la bujia stanga si am scos-o pe aia dreapta. Se auzea diferenta, mergea mai prost, dar mergea.

Concluzia a fost ca e ceva in neregula cu cilindrul din partea stanga, nu lucreaza. Am scos bujia stanga din nou, si am pornit motorul. Scotea 2-3 scantei la inceput bujia pe urma pauza.

Eu am coborat de la munte, motorul e inca acolo, mi-l aduce amicul care l-a si urcat.

Dupa experienta voastra, cam ce dracu poate sa aibe? E posibil bobina sa fie? Daca da, se gasesc bobine? SI cat costa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uff, maine am examenul pentru A, Doamne ajuta!:P

Am fost in concediu la Louis in Austria si mi=am luat echipament. Geaca si pantaloni Vanucci din piele, casca Airoh integrala, cizme Start, manusi Vanucci. Toata treaba m-a costat 670 de euro, am prins reduceri de 25-30%:crack:

 

Pana una alta, mi-a urcat un prieten Transalpul la munte, unde am bagat si eu ture cu el (cam 30 de km offroad in total). A mers beton, pana intr-o dimineata cand l-am pornit am observat ca nu mai are putere.

Cu inca cativa amici, am vazut ca nu lucra decat un cilindru. Am schimbat bujiile intre ele, la fel, cilindrul stanga nu mergea. Am scos fisa de la bujia stanga, nu se auzea nici o diferenta, motorul mergea la fel. Am pus inapoi fisa de la bujia stanga si am scos-o pe aia dreapta. Se auzea diferenta, mergea mai prost, dar mergea.

Concluzia a fost ca e ceva in neregula cu cilindrul din partea stanga, nu lucreaza. Am scos bujia stanga din nou, si am pornit motorul. Scotea 2-3 scantei la inceput bujia pe urma pauza.

Eu am coborat de la munte, motorul e inca acolo, mi-l aduce amicul care l-a si urcat.

Dupa experienta voastra, cam ce dracu poate sa aibe? E posibil bobina sa fie? Daca da, se gasesc bobine? SI cat costa?

:burnout: nu am transalpa, [cum zice belbody]dar mi s-a intimplat acelasi lucru cu un transalp.....ia vezi cdi-ul, ala de sub sea, ai doua chestii negre sau numai una? la asta cu care am mers eu erau doua si una nu functiona normal....nu-ti merge nici turometrul , nu?am umblat la una din ele si ...de acolo era , ori un contact imperfect, ori era dus cdi-ul respectiv.... :hurt: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:burnout: nu am transalpa, [cum zice belbody]dar mi s-a intimplat acelasi lucru cu un transalp.....ia vezi cdi-ul, ala de sub sea, ai doua chestii negre sau numai una? la asta cu care am mers eu erau doua si una nu functiona normal....nu-ti merge nici turometrul , nu?am umblat la una din ele si ...de acolo era , ori un contact imperfect, ori era dus cdi-ul respectiv.... :hurt: :P

 

Exact, nu-mi merge nici turometrul, deci clar cdi-ul ala e de vina... Astept sa coboare amicul meu cu motorul, sa-l desfac sa vad daca e ceva contact sau tre sa-l schimb.

Merci, uite asa mai invat cate ceva...:crack:

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat luni comanda la Honda Romania pt chain guide cam scump dar imi trebe pana vineri pret 62 de lei ...

Hai ca nu e chiar asa de scump

In plus, ai garantia unei piese originale Honda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Nu sunt posesor TA ... dar poate voi deveni :burnout:

Am parcurs topicul si am gasit foarte putine comparatii intre TA de 600 si cel de 650. Daca stiti cumva o comparatie obiectiva, un alt site unde sunt lucrurile adunate la un loc va rog sa dati de veste.

Pot sa-mi permit unul de vreo 3-4000 Euro, este chiar zona unde sunt din ambele categori.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Nu sunt posesor TA ... dar poate voi deveni :burnout:

Am parcurs topicul si am gasit foarte putine comparatii intre TA de 600 si cel de 650. Daca stiti cumva o comparatie obiectiva, un alt site unde sunt lucrurile adunate la un loc va rog sa dati de veste.

Pot sa-mi permit unul de vreo 3-4000 Euro, este chiar zona unde sunt din ambele categori.

 

Multumesc.

 

vezi http://www.transalp.org/ diferente majore nu sunt, de aceea nu le compara nimeni prea tare, transalpa tot transalpa e, fie de 600, fie de 650. La mare m-am intalnit cu un nene austriac cu Transalpa de 650 si se uita admirativ la a mea, si cand i-am zis ca e din 91 a cascat ochii si mai mari :hurt:

 

 

 

Darkdriver, la problema cu cilindrul din spate, vezi sigur CDI-ul din partea stanga, el se ocupa si de turometru, mare branza nu e, verifica mufa, daca nu desfa-l si refa lipiturile mufei. Unul nou e destul de scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, vreau sa imi schimb si eu KLE-ul cu un Transalp de 650, in principal datorita cuplului mai mare si a faptului ca are indicator de benzina :)

Cu KLE-ul merg la 140 km/h in viteza a 6-a la 7000 de ture fix si ea intra pe rosu la 11000 rpm, are maxim 13000, dar practic turatia reala maxima a ei este undeva cam 9000-9500, mai mult nu mai urca, deci motorul e construit astfel incat sa mearga sub rosu, ceea ce e foarte bine. La viteza maxima (putin peste 180) am cam 9500 de ture, deci 1500 rpm sub rosu.

Transalpul de 650 cum merge la viteza de croaziera de 140-150 km/h? Merge rotund motorul sau e prea turat?

Multumesc, sa auzim numai de bine !!!

Cum e cu intretinerea carburatoarelor la transalp? Cam la cati km trebuiesc reglate\sincronizate\curatate? Daca mergi cu transul pana la o altitudine mare, de peste 2000 de metri, unde aerul e mai rarefiat, trebuie reglat amestecul in carburatoare ca sa functioneze cum trebuie?

Merci :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu la carburatoare e un surub pentru purjarea benzinei din camera de nivel constant. Aia in caz ca ai apa sau jeg in ele. Sincronizarea si curatarea carb se face in functie de cat mergi cu ea, eu as zice la un an avand in vedere ca trece iarna peste ea. Ca sa va scutesc de 6 luni da cautat mecanic plus sa nu mai dati peste tpt felu de neseriosi care culmea sunt plini de clienti si lucreaza doar dupa ureche vi-l pot recomanda pe Sorin 0723 518 548, este genul de om care vine la tice cu scule de calitate si lucreaza dupa manual fara inventii.

 

Referitor la reglajul carb in aer rarefiat teoretic este necesar, dar practic nu cred ca vei folosi motoru doar la altitudinea aia ci doar vei trece pe acolo.... Functionarea motorului la 2000 m nu e mult diferita si nici deranjanta, practic trage putin mai greu, dar de multe ori insesizabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Referitor la reglajul carb in aer rarefiat teoretic este necesar, dar practic nu cred ca vei folosi motoru doar la altitudinea aia ci doar vei trece pe acolo.... Functionarea motorului la 2000 m nu e mult diferita si nici deranjanta, practic trage putin mai greu, dar de multe ori insesizabil.

EZACT! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact, nu-mi merge nici turometrul, deci clar cdi-ul ala e de vina... Astept sa coboare amicul meu cu motorul, sa-l desfac sa vad daca e ceva contact sau tre sa-l schimb.

Merci, uite asa mai invat cate ceva...:moto:

:lol:

 

Daca nu merge turometrul probabil ca CDIul sa fie de vina. Daca scoti seaua gasesti 2 cutii negre alea sunt CDIurile.Una dintre ele e legat la turometru daca schimbi fisele si tot nu merge at e clar.Se poate repara dar nu tot tipmul.Aici gasesti niste informatii legat de reparatie:http://www.transalp.de/technik/pd-technik/reparaturen/zuendbox.php#top daca nu poti so repari in europa cel mai ieftin gasesti pe ebay.de una noua costa cam 130 euroi. Si eu trebuia sa-mi cumpar una noua...

 

Bafta la reparatii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...