Korben Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 e clar zgomot de la lant, dar... l-ai uns vreodata? daca are zale blocate trebuie inlocuit din moment ce nu stii istoricul motocicletei schimba tot kitul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Nu ai ce sa-i mai faci, e uzat inegal si eventual are zale blocate. Lant nou,iti recomand DID. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 (editat) l-am uns la fiecare plin de rezervor, cateodata si mai des. Am tot timpul in top case solutii de la motul de curatat si uns. Deci schimb ... de unde iau un DID ieftin? Editat Septembrie 2, 2013 de Mihaif2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ativix Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 Salut ! Care din voi are timp sapt asta sa vina sa isi dea cu parerea legat de doua transalp-uri ? Daca le aveti si cu mecanica , cu atat mai bine . A da , in Bucuresti sunt cele doua pretendente. Multam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 l-am uns la fiecare plin de rezervor, cateodata si mai des. Am tot timpul in top case solutii de la motul de curatat si uns. Deci schimb ... de unde iau un DID ieftin? nu exista asa ceva, DID are pretul lui, la fel si Regina, marcile preferate de Louis in ce metropola activezi? poate primesti indicatii mai usor despre magazinele moto din jurul tau Daca nu, cauta online, gasesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 (editat) Salut ! Care din voi are timp sapt asta sa vina sa isi dea cu parerea legat de doua transalp-uri ? Daca le aveti si cu mecanica , cu atat mai bine . A da , in Bucuresti sunt cele doua pretendente. Multam . Bai te ajut eu daca vrei. Nu sunt cel mai bun in domeniu dar pot ajuta cu ceva. Daca nu gasesti pe cineva da un semn. Am treaba cu mecanica - am terminat facultatea de mecanica. Am transalp de 1 an. Editat Septembrie 10, 2013 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Fiind in cautare de crash-baruri pentru Transalpul meu de 650, am gasit unele care sunt rezistente, arata bine, au si optiune la lansarea comenzii de a adauga niste urechi pentru eventuale genti si / sau pentru proiectoare. http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=169&t=3691 M-am inscris pe forumul lor, am luat legatura cu el si mi-a spus ca pretul este de 90 euro varianta standard. Daca se vrea cu urechi pentru genti - suplimentar 5 euro, cele pentru proiectoare tot 5 euro. Singurul impediment este ca producatorul este din Polonia, dar termenul de livrare este de maxim o luna, ceea ce intrece pe producatorii nostri din Romania care dau termen "la iarna". Eu sunt pe cale sa dau comanda, livrarea va fi in octombrie. O sa va scriu dupa ce le primesc si le montez. Nu fac reclama ascunsa, nu am nimic de castigat din asta, doar sper sa vin in ajutorul colegilor care au nevoie si s-au lovit de lipsa de timp si interes a fabricantilor de la noi din tara. Plata poate fi facuta si prin Paypal. Cine e interesat sa-mi lase PM si ii dau datele polonezului. Tibi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Eu mi-am luat de la HEED: http://www.heed.com.pl/ si par foarte solide (n-am avut ocazia sa le "testez" inca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Salut, maine imi schimb si eu kitul de lant si ambreiajul. Sunt foarte entuziasmat de rezultat mai ales ca pun pinion de 16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Fiind in cautare de crash-baruri pentru Transalpul meu de 650, am gasit unele care sunt rezistente, arata bine, au si optiune la lansarea comenzii de a adauga niste urechi pentru eventuale genti si / sau pentru proiectoare. http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=169&t=3691 M-am inscris pe forumul lor, am luat legatura cu el si mi-a spus ca pretul este de 90 euro varianta standard. Daca se vrea cu urechi pentru genti - suplimentar 5 euro, cele pentru proiectoare tot 5 euro. Singurul impediment este ca producatorul este din Polonia, dar termenul de livrare este de maxim o luna, ceea ce intrece pe producatorii nostri din Romania care dau termen "la iarna". Eu sunt pe cale sa dau comanda, livrarea va fi in octombrie. O sa va scriu dupa ce le primesc si le montez. Nu fac reclama ascunsa, nu am nimic de castigat din asta, doar sper sa vin in ajutorul colegilor care au nevoie si s-au lovit de lipsa de timp si interes a fabricantilor de la noi din tara. Plata poate fi facuta si prin Paypal. Cine e interesat sa-mi lase PM si ii dau datele polonezului. Tibi Salut Tibi! M-ar interesa si pe mine crash barurile astea. fara dotarile de prindere. Eu vin prin Ro in 3 octombrie. Pot sa-ti trimit atunci banii, Eventual prin money gram. Transportul cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Adresa de mail a polonezului care produce crash-barurile este: rafost8@wp.pl Cel mai bine este sa iei legatura cu el si afli toate detaliile. Cautand pe google dupa adresa de mail ai sa gasesti referinte pozitive despre el si despre ceea ce produce. Tibi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 (editat) Salut, maine imi schimb si eu kitul de lant si ambreiajul. Sunt foarte entuziasmat de rezultat mai ales ca pun pinion de 16 Mi-a scazut consumul la 5% in regim combinat de mers in oras si in afara. Nu am menajat-o deloc in oras cu plecari furioase de la semafor. In afara cel mai mult i-am dat 160 sa vad daca inca mai poate cu pinionul nou de 16. La 160 statea la 7500 rotatii deci cred ca putera si mai mult dar nu am insistat. La 125/h avea cam 5500 rpm si cam asta o sa fie viteza maxima de croaziera si de consum la drum lung. Acum am raportul de 16 cu 47. Ar mai fi fost o combinatie de viteza un pic mai buna de 15 cu 42 dar speculez ca ar fi un pic cam prea mult pentru un TA 600 Editat Septembrie 14, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RomiC Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 (editat) Fiind in cautare de crash-baruri pentru Transalpul meu de 650, am gasit unele care sunt rezistente, arata bine, au si optiune la lansarea comenzii de a adauga niste urechi pentru eventuale genti si / sau pentru proiectoare. http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=169&t=3691 M-am inscris pe forumul lor, am luat legatura cu el si mi-a spus ca pretul este de 90 euro varianta standard. Daca se vrea cu urechi pentru genti - suplimentar 5 euro, cele pentru proiectoare tot 5 euro. Singurul impediment este ca producatorul este din Polonia, dar termenul de livrare este de maxim o luna, ceea ce intrece pe producatorii nostri din Romania care dau termen "la iarna". Eu sunt pe cale sa dau comanda, livrarea va fi in octombrie. O sa va scriu dupa ce le primesc si le montez. Nu fac reclama ascunsa, nu am nimic de castigat din asta, doar sper sa vin in ajutorul colegilor care au nevoie si s-au lovit de lipsa de timp si interes a fabricantilor de la noi din tara. Am impresia ca-i judeci cam aspru pe "producatorii" din tara pentru lipsa de timp si interes . Ia te rog in calcul faptul ca nici unul din producatori nu isi asigura traiul zilnic din afacerea cu crash'uri sau alte accesorii moto si aceasta este o activitate care are loc de regula , dupa terminarea serviciului sau in 'uichend' cand altii se plimba cu motoarele . Editat Septembrie 15, 2013 de RomiC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 (editat) Gresit, nu judec pe nimeni. Incerc doar sa-mi rezolv problema. Cand am scapat Transalpul pe offroad am lasat piciorul sub el ca sa nu se intample nimic la carene. Si polonezul are serviciu si face acele crash-baruri in timpul liber. Dar stie sa-si stabileasca prioritatile. Cine vrea sa faca bani, munceste. Mai ales ca mare parte din clienti nu vor facturi si predomina manopera la aceste lucrari. Eu daca mi-as amana asa clientii piata m-ar exclude imediat. Editat Septembrie 15, 2013 de tibirec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Cand am scapat Transalpul pe offroad am lasat piciorul sub el ca sa nu se intample nimic la carene. ... nu stiam ce sa fac sa nu imi mai belesc carenele la motorete cand le scap pe jos!!! numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ativix Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Nu functioneaza activarea contului pe transalp.ro ? Am incercat acum vreo 2-3 saptamani sa imi fac un cont si nu am primit niciun mail. (am verificat si in "Junk") . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Gresit, nu judec pe nimeni. Incerc doar sa-mi rezolv problema. Cand am scapat Transalpul pe offroad am lasat piciorul sub el ca sa nu se intample nimic la carene. Si polonezul are serviciu si face acele crash-baruri in timpul liber. Dar stie sa-si stabileasca prioritatile. Cine vrea sa faca bani, munceste. Mai ales ca mare parte din clienti nu vor facturi si predomina manopera la aceste lucrari. Eu daca mi-as amana asa clientii piata m-ar exclude imediat. La primul aspect dă-mi voie să te judec : se vede că n-ai avut niciodată probleme majore de sănătate, dacă-ţi bagi de bună voie piciorul sub motocicletă ca să nu se zgârie pasticăraia. Este o idioţenie ce ai făcut, fie că-ţi place sau nu să auzi asta. Umblă vorba, care deşi este luată în derâdere, pe atât este de adevărată : "Bine că n-ai păţit tu ceva, fierul se repară". Polonezul cu siguranţă nu are fluxul de comenzi pe care unii producători autohtoni îl au, vezi HeavyDuties de exemplu. Iar mare parte din produsele lor nu ajung pe piaţă românească, asta dacă te întrebi "dacă au atât de multe produse făcute, de ce sunt atât de rare pe motocicletele românilor". Amâni o comandă mică, pentru a onora o comandă importantă. Nu ne convine, dar asta este politica de marketing care are succes. Noroc ! Ativix : contul trebuie activat de către un moderator. O să scriu pe forum, ca să verifice unul dintre ei noile conturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Daca procentul timpului petrecut off the road devine semnificativ, e bine ca, pe langa montarea de crash bar, sa se demonteze carenele si sa se puna frumos la pastrare pentru generatiile viitoare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 La primul aspect dă-mi voie să te judec : se vede că n-ai avut niciodată probleme majore de sănătate, dacă-ţi bagi de bună voie piciorul sub motocicletă ca să nu se zgârie pasticăraia. Este o idioţenie ce ai făcut, fie că-ţi place sau nu să auzi asta. Umblă vorba, care deşi este luată în derâdere, pe atât este de adevărată : "Bine că n-ai păţit tu ceva, fierul se repară". Polonezul cu siguranţă nu are fluxul de comenzi pe care unii producători autohtoni îl au, vezi HeavyDuties de exemplu. Iar mare parte din produsele lor nu ajung pe piaţă românească, asta dacă te întrebi "dacă au atât de multe produse făcute, de ce sunt atât de rare pe motocicletele românilor". Amâni o comandă mică, pentru a onora o comandă importantă. Nu ne convine, dar asta este politica de marketing care are succes. Noroc ! Ativix : contul trebuie activat de către un moderator. O să scriu pe forum, ca să verifice unul dintre ei noile conturi. Probleme cu picioarele am avut destule, cateva ghipsuri si o operatie la menisc. In momentul caderii nu aveam viteza, eram in noroi si aluneca necontrolabil, practic am pus-o jos sprijinita doar pe bocanc. Cei de la Heavy Duties au pretuile pe site in euro si practic nu conteaza pe ce piata se vand. Eu daca as activa in domeniu as avea permanent pe stoc cate 1-2 seturi pentru fiecare model manufacturat / comercializat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 hahaha, mi-am tras si eu suporti. Nespus de solizi is astia de la FiveStars. Sper sa nu-i incerc la cazatura Uploaded with ImageShack.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 salutare , este vorba despre motorul unui prieten, honda transalp 650 2005 , nu mai merge kilometrajul , am scos cablul ca sa pot vedea in melc , am invartit in gol de roata fata si limba aia din melc care transmite miscarea spre cablu nu se mai invarte , concluzia melc mort , motorul are vreo 20 k , e normal sa se strice melcul ? se schimba melcul cu totul sau se poate schimba o parte din el ? poate are cineva pe aici unul de vanzare . 0746 75 30 41 . multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 salutare , este vorba despre motorul unui prieten, honda transalp 650 2005 , nu mai merge kilometrajul , am scos cablul ca sa pot vedea in melc , am invartit in gol de roata fata si limba aia din melc care transmite miscarea spre cablu nu se mai invarte , concluzia melc mort , motorul are vreo 20 k , e normal sa se strice melcul ? se schimba melcul cu totul sau se poate schimba o parte din el ? poate are cineva pe aici unul de vanzare . 0746 75 30 41 . multumesc ! da, este una dintre chestiile care cedeaza daca nu este bine intretinut (uns) pt ca este din plastic si transmite miscarea la limba respectiva care e din metal. Daca nu e bine uns - cedeaza plasticul. Dar din cate stiu eu era 80 de lei un melc de kilometraj - evident la montare trebuie curatat bine si uns corespunzator cu vaselina potrivita (siliconica). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 mersi , ideea este ca am gasit si plasticul ala alb separat si melc complet la vanzare, sa inteleg ca pot schimba doar plasticul respectiv ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 mersi , ideea este ca am gasit si plasticul ala alb separat si melc complet la vanzare, sa inteleg ca pot schimba doar plasticul respectiv ? da, in mod normal se schimba doar plasticul ala alb. la partea metalica nu prea vad ce s-ar putea strica. numai bine, paul LE: de piesa asta zic eu melc: http://mercador.ro/oferta/melc-vitezometru-kilometraj-honda-nx-650-dominator-xl-600-v-transalp-IDRRn9.html numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 da clar , e fain asa , de obicei piesa asta e incastrata in tot "melcul" toata piesa neagra , la mine de exemplu e piesa neagra cu totul , mersi pentru raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.