Sari la conținut

Postări Recomandate

Fiind in cautare de crash-baruri pentru Transalpul meu de 650, am gasit unele care sunt rezistente, arata bine, au si optiune la lansarea comenzii de a adauga niste urechi pentru eventuale genti si / sau pentru proiectoare.

 

http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=169&t=3691

 

 

M-am inscris pe forumul lor, am luat legatura cu el si mi-a spus ca pretul este de 90 euro varianta standard. Daca se vrea cu urechi pentru genti - suplimentar 5 euro, cele pentru proiectoare tot 5 euro.

 

Singurul impediment este ca producatorul este din Polonia, dar termenul de livrare este de maxim o luna, ceea ce intrece pe producatorii nostri din Romania care dau termen "la iarna".

 

Eu sunt pe cale sa dau comanda, livrarea va fi in octombrie. O sa va scriu dupa ce le primesc si le montez.

 

Nu fac reclama ascunsa, nu am nimic de castigat din asta, doar sper sa vin in ajutorul colegilor care au nevoie si s-au lovit de lipsa de timp si interes a fabricantilor de la noi din tara.

 

 

 

 

Am impresia ca-i judeci cam aspru pe "producatorii" din tara pentru lipsa de timp si interes . Ia te rog in calcul faptul ca nici unul din producatori nu isi asigura traiul zilnic din afacerea cu crash'uri sau alte accesorii moto si aceasta este o activitate care are loc de regula , dupa terminarea serviciului sau in 'uichend' cand altii se plimba cu motoarele .

Editat de RomiC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresit, nu judec pe nimeni. Incerc doar sa-mi rezolv problema. Cand am scapat Transalpul pe offroad am lasat piciorul sub el ca sa nu se intample nimic la carene.

 

Si polonezul are serviciu si face acele crash-baruri in timpul liber. Dar stie sa-si stabileasca prioritatile.

 

Cine vrea sa faca bani, munceste. Mai ales ca mare parte din clienti nu vor facturi si predomina manopera la aceste lucrari.

 

Eu daca mi-as amana asa clientii piata m-ar exclude imediat.

Editat de tibirec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am scapat Transalpul pe offroad am lasat piciorul sub el ca sa nu se intample nimic la carene.

... nu stiam ce sa fac sa nu imi mai belesc carenele la motorete cand le scap pe jos!!!

:moron: :moron: :moron:

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresit, nu judec pe nimeni. Incerc doar sa-mi rezolv problema. Cand am scapat Transalpul pe offroad am lasat piciorul sub el ca sa nu se intample nimic la carene.

 

Si polonezul are serviciu si face acele crash-baruri in timpul liber. Dar stie sa-si stabileasca prioritatile.

 

Cine vrea sa faca bani, munceste. Mai ales ca mare parte din clienti nu vor facturi si predomina manopera la aceste lucrari.

 

Eu daca mi-as amana asa clientii piata m-ar exclude imediat.

 

La primul aspect dă-mi voie să te judec : se vede că n-ai avut niciodată probleme majore de sănătate, dacă-ţi bagi de bună voie piciorul sub motocicletă ca să nu se zgârie pasticăraia. Este o idioţenie ce ai făcut, fie că-ţi place sau nu să auzi asta. Umblă vorba, care deşi este luată în derâdere, pe atât este de adevărată : "Bine că n-ai păţit tu ceva, fierul se repară".

Polonezul cu siguranţă nu are fluxul de comenzi pe care unii producători autohtoni îl au, vezi HeavyDuties de exemplu. Iar mare parte din produsele lor nu ajung pe piaţă românească, asta dacă te întrebi "dacă au atât de multe produse făcute, de ce sunt atât de rare pe motocicletele românilor".

Amâni o comandă mică, pentru a onora o comandă importantă. Nu ne convine, dar asta este politica de marketing care are succes.

Noroc !

 

Ativix : contul trebuie activat de către un moderator. O să scriu pe forum, ca să verifice unul dintre ei noile conturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca procentul timpului petrecut off the road devine semnificativ, e bine ca, pe langa montarea de crash bar, sa se demonteze carenele si sa se puna frumos la pastrare pentru generatiile viitoare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La primul aspect dă-mi voie să te judec : se vede că n-ai avut niciodată probleme majore de sănătate, dacă-ţi bagi de bună voie piciorul sub motocicletă ca să nu se zgârie pasticăraia. Este o idioţenie ce ai făcut, fie că-ţi place sau nu să auzi asta. Umblă vorba, care deşi este luată în derâdere, pe atât este de adevărată : "Bine că n-ai păţit tu ceva, fierul se repară".

Polonezul cu siguranţă nu are fluxul de comenzi pe care unii producători autohtoni îl au, vezi HeavyDuties de exemplu. Iar mare parte din produsele lor nu ajung pe piaţă românească, asta dacă te întrebi "dacă au atât de multe produse făcute, de ce sunt atât de rare pe motocicletele românilor".

Amâni o comandă mică, pentru a onora o comandă importantă. Nu ne convine, dar asta este politica de marketing care are succes.

Noroc !

 

Ativix : contul trebuie activat de către un moderator. O să scriu pe forum, ca să verifice unul dintre ei noile conturi.

Probleme cu picioarele am avut destule, cateva ghipsuri si o operatie la menisc.

In momentul caderii nu aveam viteza, eram in noroi si aluneca necontrolabil, practic am pus-o jos sprijinita doar pe bocanc.

 

Cei de la Heavy Duties au pretuile pe site in euro si practic nu conteaza pe ce piata se vand. Eu daca as activa in domeniu as avea permanent pe stoc cate 1-2 seturi pentru fiecare model manufacturat / comercializat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , este vorba despre motorul unui prieten, honda transalp 650 2005 , nu mai merge kilometrajul , am scos cablul ca sa pot vedea in melc , am invartit in gol de roata fata si limba aia din melc care transmite miscarea spre cablu nu se mai invarte , concluzia melc mort , motorul are vreo 20 k , e normal sa se strice melcul ? se schimba melcul cu totul sau se poate schimba o parte din el ? poate are cineva pe aici unul de vanzare . 0746 75 30 41 . multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , este vorba despre motorul unui prieten, honda transalp 650 2005 , nu mai merge kilometrajul , am scos cablul ca sa pot vedea in melc , am invartit in gol de roata fata si limba aia din melc care transmite miscarea spre cablu nu se mai invarte , concluzia melc mort , motorul are vreo 20 k , e normal sa se strice melcul ? se schimba melcul cu totul sau se poate schimba o parte din el ? poate are cineva pe aici unul de vanzare . 0746 75 30 41 . multumesc !

da, este una dintre chestiile care cedeaza daca nu este bine intretinut (uns) pt ca este din plastic si transmite miscarea la limba respectiva care e din metal. Daca nu e bine uns - cedeaza plasticul.

Dar din cate stiu eu era 80 de lei un melc de kilometraj - evident la montare trebuie curatat bine si uns corespunzator cu vaselina potrivita (siliconica).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi , ideea este ca am gasit si plasticul ala alb separat si melc complet la vanzare, sa inteleg ca pot schimba doar plasticul respectiv ?

da, in mod normal se schimba doar plasticul ala alb. la partea metalica nu prea vad ce s-ar putea strica.

 

numai bine,

paul

 

LE: de piesa asta zic eu melc:

http://mercador.ro/oferta/melc-vitezometru-kilometraj-honda-nx-650-dominator-xl-600-v-transalp-IDRRn9.html

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da clar , e fain asa , de obicei piesa asta e incastrata in tot "melcul" toata piesa neagra , la mine de exemplu e piesa neagra cu totul , mersi pentru raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca userul mexycanu aduce melci pentru 600 si 650, originali, la pret bun.

Melcul de plastic se strica in doua locuri:

- dantura si atunci odata cu inlocuirea melcului trebuie inlocuita/reparata si carcasa de metal

- cele doua picioruse si atunci se inlocuieste doar melcul

Editat de dani_d
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie inlocuita carcasa de metal? Detaliaza, te rog, e pentru prima data cand aud asa ceva. Si am schimbat 2 melci la viata mea.

lasa omul in pace ...ca o sa il incurcati pe LCA de zice ca a nimerit in alta parte!

:D

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dantura de plastic se rade pentru ca melcul de metal nu se mai invarte liber in corpul de metal. Trebuie rectificat interiorul corpului metalic si pusa o saiba care compenseaza rectificarea si aduce melcul metalic in pozitia originala. Sau 400 de lei si carcasa noua.

- se mai rade din cauza impuritatilor trecute de simeringul uzat excesiv sau lipsa seibilor distantiere

 

Am tot citit de persoane care au pus melc nou si a tinut doar cateva sute de km - trebuie sa repare sau sa inlocuiasca carcasa. Daca unul nou te tine 30-40.000 km, cred ca e in regula. In conditii normale ar trebui sa tina peste 100.000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dantura de plastic se rade pentru ca melcul de metal nu se mai invarte liber in corpul de metal. Trebuie rectificat interiorul corpului metalic si pusa o saiba care compenseaza rectificarea si aduce melcul metalic in pozitia originala. Sau 400 de lei si carcasa noua.

- se mai rade din cauza impuritatilor trecute de simeringul uzat excesiv sau lipsa seibilor distantiere

 

Am tot citit de persoane care au pus melc nou si a tinut doar cateva sute de km - trebuie sa repare sau sa inlocuiasca carcasa. Daca unul nou te tine 30-40.000 km, cred ca e in regula. In conditii normale ar trebui sa tina peste 100.000 km.

Salut,

(Melcul) piesa alba e din plastic. Cand se blocheaza nu are cum sa rada dintii de pe cealalta piesa (limba aia care invarte cablul spre bord - este metalica).

Si da - daca nu este curatat/uns dupa inlocuire melc - se va ajunge in aceeasi situatie.

Nu stiu pe nimeni sa fi inlocuit toata carcasa in care sta melcul de plastic.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paul, ai inteles putin altceva,

Acolo sunt doi melci - unul de plastic si unul de metal. La cel de metal ma refeream.

Nici eu nu stiu pe cineva sa fi inlocuit carcase fiindca sunt scumpe dar reparate am mai vazut pe TA-uri, le recunosti dupa urme de poxipol la exterior, in partea inferioara a melcului metalic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paul, ai inteles putin altceva,

Acolo sunt doi melci - unul de plastic si unul de metal. La cel de metal ma refeream.

Nici eu nu stiu pe cineva sa fi inlocuit carcase fiindca sunt scumpe dar reparate am mai vazut pe TA-uri, le recunosti dupa urme de poxipol la exterior, in partea inferioara a melcului metalic.

Bine, reformulez: nu stiu pe nimeni sa fi avut probleme cu partea metalica. Intotdeauna a fost suficienta inlocuirea melcului (ala de plastic) si cu curatzare/gresare corespunzatoare. Evident - asta nu exclude existenta cazurilor de care zici tu (poxipol in zona inferioara) dar sincer - aia e tziganie.

 

Stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut probleme cu 2 carcase metalice, până la urmă m-am lăsat păgubaş.

Într-unul dintre cazuri era ros ŞI melcul metalic.

Şi RomiC a avut probleme, dar le-a rezolvat prin bucşare, cum a precizat şi dani_d.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut probleme cu 2 carcase metalice, până la urmă m-am lăsat păgubaş.

Într-unul dintre cazuri era ros ŞI melcul metalic.

Şi RomiC a avut probleme, dar le-a rezolvat prin bucşare, cum a precizat şi dani_d.

si la cel care era ros melcul metalic - avea melcul ala mare din plastic? sau tot din metal "aftermarket"?

ciudat ca se duce si melcul ala metalic care antreneaza cablul dar daca ziceti ca s-a vazut - atunci asa e.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut domnilor,sunt nou aici pe topic,dar avind in vedere ca sunt proaspat posesor de xl 650v,mi-am permis sa va salut.......nu sunt novice in "ale motoarelor",dar pina acum am fost "abonat" la comuniste. :hug:



aceasta este "juninca" mea.........



 

post-17062-0-61773000-1379771862_thumb.jpg

post-17062-0-91195400-1379771875_thumb.jpg

Editat de tibiche
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa o stapanesti sanatos, cred ca stiu transalpul, il vazusem pe la garajul Oldmotors din TM. ai facut afacere buna!

Topcase-ul acela m-ar coafa pe mine, cand il schimbi sa-mi dai de veste

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...