horica Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Intre timp am citit si eu pe transalp.ro despre melc, mersi Lutzifer pentru indicatii. Korben, probabil nu au nimerit parerile voastre pe transalp.ro exact pe ceea ce vroiam eu sa aud. Nu imi mai ramane altceva de facut decat sa iau una pe 140 si sa o montez, exact cum ai zis. Inca una si ma termin: ce stiti de capre dinalea care le folosesti pt a ridica motorul daca nu ai cric central? Are vre-unu vreo schema? sau chiar o capra/cric. As vrea sa imi confectionez unul ca stau fiarele prin curte si aparatu de sudura e si el pregatit. 2 rotite mai trebuie. Toate cele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) Intre timp am citit si eu pe transalp.ro despre melc, mersi Lutzifer pentru indicatii.Cu placere ! Nu imi mai ramane altceva de facut decat sa iau una pe 140 si sa o montez, exact cum ai zis. Poti sa pui linistit guma pe spate de 140. Si eu si fratelo avem gume Michelin de 140/80/17 si nu avem probleme ! Cu toate ca atunci cand o sa trebuiasca sa-l schimb imi comand de 130. Editat Aprilie 21, 2009 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Korben, probabil nu au nimerit parerile voastre pe transalp.ro exact pe ceea ce vroiam eu sa aud. Nu imi mai ramane altceva de facut decat sa iau una pe 140 si sa o montez, exact cum ai zis. Vezi mai sus la Lutzifer, zice ca e fain, e super, e incantat dar urmatoarea va fi de 130 No comment, dar eu zic ca e risipa, din cate stiu eu 140 e mai scump decat 130, in afara cazurilor in care mai prinzi cate o oferta Dar argumentul (meu) forte este de ordin tehnic: la guma de 140 ar trebui si janta de Africa Twin, care e mai lata Inca una si ma termin: ce stiti de capre dinalea care le folosesti pt a ridica motorul daca nu ai cric central? Are vre-unu vreo schema? sau chiar o capra/cric. As vrea sa imi confectionez unul ca stau fiarele prin curte si aparatu de sudura e si el pregatit. 2 rotite mai trebuie. Baga nasul la Louis, pe linkul de mai jos http://www.louis.de/_304a321158462261ee1fa...r&grwgr=375 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Vezi mai sus la Lutzifer, zice ca e fain, e super, e incantat dar urmatoarea va fi de 130No comment, dar eu zic ca e risipa, din cate stiu eu 140 e mai scump decat 130, in afara cazurilor in care mai prinzi cate o oferta Dar argumentul (meu) forte este de ordin tehnic: la guma de 140 ar trebui si janta de Africa Twin, care e mai lata El a intrebat daca poate pune ... poate linistit nu ai nici un disconfort , dar daca are posibilitatea eu zic sa puna ce scrie in talon! Eu am luat guma pe spate cum zici " la oferta " cu 50 Euro. Guma este noua ca si cramponaj , dar are catziva ani! Acuma nush daca ii adevarat, dar la mine la TransALP de 600cc din 92 in talon ii trecut guma pe spate 130/80/17 , iar la fratelo la TransALP 650cc din 2001 ii 120 pe spate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Acuma nush daca ii adevarat, dar la mine la TransALP de 600cc din 92 in talon ii trecut guma pe spate 130/80/17 , iar la fratelo la TransALP 650cc din 2001 ii 120 pe spate! S-a mai discutat pe undeva, cred ca a postat CalinBac al nostru, de multe ori iti vine sa te iei cu mainile de cap cand vezi ce scrie in talon Si tot Calin are pe a lui guma de 120 Dar revenind la problema in discutie, tehnic vorbind, cu cat e mai mare balonajul, cu atat e mai suparator fenomenul de deplasare laterala a anvelopei in curbe Poate ca tu ai alt reglaj al telescopului spate si nu ai simtit asta, ca sa nu mai vorbim de diferenta de greutate, eu am cat tine si femeia ta la un loc Cert este ca urmatoarea guma la mine va fi de 120, ca de 130 si de 140 am vazut cum e, o sa incerc si varianta asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 S-a mai discutat pe undeva, cred ca a postat CalinBac al nostru, de multe ori iti vine sa te iei cu mainile de cap cand vezi ce scrie in talonSi tot Calin are pe a lui guma de 120 Dar revenind la problema in discutie, tehnic vorbind, cu cat e mai mare balonajul, cu atat e mai suparator fenomenul de deplasare laterala a anvelopei in curbe Poate ca tu ai alt reglaj al telescopului spate si nu ai simtit asta, ca sa nu mai vorbim de diferenta de greutate, eu am cat tine si femeia ta la un loc Cert este ca urmatoarea guma la mine va fi de 120, ca de 130 si de 140 am vazut cum e, o sa incerc si varianta asta Nu am umblat la telescop spate nimica ... Infine , noi putem pune ce vrem pe motoare dar un lucru ii cert: Daca japonezu cand o proiectat TransALPul o zis ca trebe pe spate de 120 nu degeaba o zis ! Stie el ce stie ... de aia zic ca daca ai posibilitatea atunci pune original si lasa pe cat posibil tot cat mai original. Asta ii valabil si la partea cu pusu de halogene , incarcatoare si chestii de genu pe motor... daca el nu a fost proiectat cu asaceva , atunci tu punandu-i doar rau poti sa-i faci si in nici un caz NU bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Nu am umblat la telescop spate nimica ... Infine , noi putem pune ce vrem pe motoare dar un lucru ii cert: Daca japonezu cand o proiectat TransALPul o zis ca trebe pe spate de 120 nu degeaba o zis ! Stie el ce stie ... de aia zic ca daca ai posibilitatea atunci pune original si lasa pe cat posibil tot cat mai original. Asta ii valabil si la partea cu pusu de halogene , incarcatoare si chestii de genu pe motor... daca el nu a fost proiectat cu asaceva , atunci tu punandu-i doar rau poti sa-i faci si in nici un caz NU bine . nu neaparat. xenonul nu are de ce sa-i faca rau... si nu se inventase pe vremea cand se fabricau multe din mobrele noastre, sau era excesiv de scump... dimensiunea rotilor, hmm... eu am 120 pe spate desi in talon am trecut si 130 ca alternativ. ma gandesc ca mai ingust sapa mai bine in noroi. atat.restul depinde de proprietar. cati bani vrea sa dea, ce gaseste, care e oferta. eu as da suma de bani de care dispun, pe cel mai bun, si nu pe cel mai lat, dar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scrissti Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Salutare frati transalpisti, are careva dintre voi o sa de vanzare, chiar daca e uzata rau, model compatibil 96? mersi Fiti cuminti si zburdati pe dealuri Cel mai probabil s-a dus melcul ala rotund alb de plastic cu doua urechiuse ! La foarte multa lume i s-a intamplat, inclusiv mie. De aia ii facut din plastic sa mai aibe ce schimba omu la TransALP , ca altfel ce ai mai face la el Cand am cumparat eu melcul , anu trecut prin August era 23 de Euro ... Desfati roata si vezi daca aia ii ! Sau s-a crapat in doua sau s-a rupt o urechiusa ! si mie mi s-a dus melcul, am cumparat altul nou si dupa 200 km s-a dus si ala, desi cablul parea ca merge destul de usor cu surubelnita. asa ca mi-am luat un vitezometru digital de pe louis cu 50 eur si merge impecabil si am si ceas si alte masuratori, sunt f multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 si mie mi s-a dus melcul, am cumparat altul nou si dupa 200 km s-a dus si ala, desi cablul parea ca merge destul de usor cu surubelnita.asa ca mi-am luat un vitezometru digital de pe louis cu 50 eur si merge impecabil si am si ceas si alte masuratori, sunt f multumit Mie prima oara cand mi s-a dus , l-am desfacut si era rupta o urechiusa si crapat in doua melcu ala alb de plastic! L-am lipit si l-am bagat la loc , a tinut destul de mult ... cateva mii bune de km. Dar cand l-am bagat inca imi agatza ceva si l-am mai rupt odata , si a trebuit sa-l curat bine bine cu benzina si sa bag vaselina de calitate care nu se intareste in timp. Pana la urma a cedat si a primit un melc dinala nou , de atunci nu am treaba ! Posibil si cum se rod zimtii aia de la melc sa se intample ceva cu el ... nici eu nu prea inteleg de ce se duce ! Poate asa ii facut intentionat ... ca melcu ala ce invarte cablu, ala ii de metal ... si atunci sa schimbi numa o piesa l-au facut melcu rotund de plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi001 Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Pe TA merg foarte bine si anvelopele 130/80 si 120/90. Pana in 97 se recomandau 130/80 Dupa ce au inceput sa se fabrice in Italia s-a trecut la 120/90. Iar pe situl http://two-wheels.michelin.com sunt recomandate amandoua tipurile pt TA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 si mie mi s-a dus melcul, am cumparat altul nou si dupa 200 km s-a dus si ala, desi cablul parea ca merge destul de usor cu surubelnita. S-a dus pentru ca au ramas bucatele de plastic in mecul metalic Acela trebuie curatat foarte bine inainte de a inlocui pinionul de plastic, si trebuie testat inainte daca se roteste liber, fara sa agațe Dacă agață înseamnă că a rămas un fragment de plastic in melcul metalic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Am postat si la Bursa, sper sa se uite careva, postez si aici. Vreau sa intru si eu in clubul vostru!!!!! Ei bine, da, ma milogesc. Pasiunea e mare. Cumpar un Transalp '96-'98 pe care sunt dispus sa ofer 2200 Euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Sa va zic un secret, nu e mare diferenta intre modelele 90-96 si cele de dupa 96. Ar fi una, zic eu cu oarecare insemnatate: toate primele modele sunt fabricate in Japonia, iar cele de dupa 95 parca in Italia... Nu e nici o sfaraiala sa ai Ta din 98, motoarele sunt identice, piesele la fel de scumpe, doar carena arata putin altfel... Asta ca idee cand cautati. Un avantaj notabil e la modelele noi frana fata cu 2 discuri. Atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Adica intre una din '92 cu 60.000 km si alta din 97 tot cu 60.000 km diferentele pot fi aproape insesizabile? Nu ma refer la estetica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scrissti Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 mai e o diferenta, care poate fi destul de importanta la calatorii lungi: modelele de dupa 98 au manere in spate ca sa se tina pasagerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 ce e interesant cand cauti sa cumperi un transalp, sau orice alt motor toate au intre 30000 si 40000 km fie ca sunt din 92 sau 2002 cel putin asa am constatat eu cand am cautat anul trecut transalp sa imi cumpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Cumpar un Transalp '96-'98 pe care sunt dispus sa ofer 2200 Euro. Aha, deci nu vrei bijuteria mea... Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 (editat) ce e interesant cand cauti sa cumperi un transalp, sau orice alt motortoate au intre 30000 si 40000 km fie ca sunt din 92 sau 2002 cel putin asa am constatat eu cand am cautat anul trecut transalp sa imi cumpar Iti dai seama ca sunt manarite. Adica un motor din '92 sa zicem, este clar ca are peste 120k fara probleme. Editat Aprilie 24, 2009 de CristiBoroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Iti dai seama ca sunt manarite. Adica un motor din '92 sa zicem, este clar ca are peste 120k fara probleme. Nu neaparat , is si exceptii dar prea rare! Cunoastem TransALP din 92 cu 17.000 km reali Eu is de parere ca mai bine ar scire fiecare catzi km are si nu ar umbla la kilometri ... asa sti o treaba TransALP`u asta are 70-80-90-100 mii de km , cat o avea sau chiar 120-130 mii si meri la el , il asculti, faci o tura si vezi ca nu are nici pe dracu , eu zic ca esti mai incantat de cat sa iei un TransALP cu cica 30-40 mii de km si te trezesti ca pica ceva la el ... dar el cand colo are mult mai multi km! Si atunci zici " ehh ca TransALP`u nu-i bun ca s-a f...t la 40.000 nush ce la el " sau chestii de genu! Numai poti sa te iei dupa asta ... vezi cum mere , cum suna motoru , cum arata ... cine cunoaste anuminte detalii marunte da importante imediat poate sa isi dea seama in mare cati km are un motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 salutare, poate e cineva care nu stie de transalp.ro si de discutia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Frumoasa tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Iti dai seama ca sunt manarite. Adica un motor din '92 sa zicem, este clar ca are peste 120k fara probleme. A mea e din 1991 si are 82000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 A mea e din 1991 si are 82000km. Daca nu esti primul proprietar, acest nr. de kilometri poate fi numit "plauzibil". Stii tu ce a facut cel de dinaintea ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Daca nu esti primul proprietar, acest nr. de kilometri poate fi numit "plauzibil". Stii tu ce a facut cel de dinaintea ta? Zici tu ceva... da acuma nu cred ca ar trebui sa exageram Oare tot al doilea sa piscale la kilometri ? Se mai intampla sa fie care umbla , dar nu ar trebui sa generalizam TransALP`u meu este din 92 si are 90.000 km ... l-am luat cu 64.000km ! Mere brici , nici o treaba ... sper sa fie asa si in continuare , anu asta o sa aibe de lucru sa ma duc in destul de multe locuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 De azi sunt posesor de Transalp...I made my dream! Asa cum spunea cineva, cand o cumperi nu e atat de important numarul de km. ci felul cum a fost ingrijita. A mea are (zice-se) 34.000 insa nu asta m-a incantat la ea, ci felul in care se aude si se comporta motorul si felul in care arata dpdv estetic. Sper sa ma care cu bine peste tot. Sunt dator cu multe beri lui "alexstanro" si "Korben Dallas". Yahoooooooooooo !!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.