Sari la conținut

Postări Recomandate

Sa incerc cu o intrebare despre vitezometru, ca se pare ca despre cauciucuri nu stie nimeni sa imi raspunda la postu anterior.

 

Am ramas fara vitezometru, adica la inceput vibra tare limbuta, si a inceput sa arate cu cativa km/h mai putin, si tot asa pana nu a mai miscat de jos. Melcu sa fie problema?

Cel mai probabil s-a dus melcul ala rotund alb de plastic cu doua urechiuse ! La foarte multa lume i s-a intamplat, inclusiv mie. :wink:

De aia ii facut din plastic sa mai aibe ce schimba omu la TransALP , ca altfel ce ai mai face la el :wink:

Cand am cumparat eu melcul , anu trecut prin August era 23 de Euro ... Desfati roata si vezi daca aia ii ! Sau s-a crapat in doua sau s-a rupt o urechiusa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa incerc cu o intrebare despre vitezometru, ca se pare ca despre cauciucuri nu stie nimeni sa imi raspunda la postu anterior.

Tot ce era de spus pe tema asta s-a spus pe transalp.ro, unii sunt deceptionati, altii sunt incantati

Depinde de guma, de suspensie, de stilul de pilotaj, de preferintele pilotului etc

Ai scris mai devreme ca ceea ce s-a scris acolo nu te-a convins

Daca tu nu esti convins, convinge-te singur: monteaza-ti guma de 140 pe spate

De unde sa stim noi daca o sa-ti placa sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp am citit si eu pe transalp.ro despre melc, mersi Lutzifer pentru indicatii.

 

Korben, probabil nu au nimerit parerile voastre pe transalp.ro exact pe ceea ce vroiam eu sa aud. Nu imi mai ramane altceva de facut decat sa iau una pe 140 si sa o montez, exact cum ai zis.

 

Inca una si ma termin: ce stiti de capre dinalea care le folosesti pt a ridica motorul daca nu ai cric central? Are vre-unu vreo schema? sau chiar o capra/cric. As vrea sa imi confectionez unul ca stau fiarele prin curte si aparatu de sudura e si el pregatit. 2 rotite mai trebuie.

 

Toate cele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp am citit si eu pe transalp.ro despre melc, mersi Lutzifer pentru indicatii.

Cu placere !

 

Nu imi mai ramane altceva de facut decat sa iau una pe 140 si sa o montez, exact cum ai zis.

Poti sa pui linistit guma pe spate de 140. Si eu si fratelo avem gume Michelin de 140/80/17 si nu avem probleme ! Cu toate ca atunci cand o sa trebuiasca sa-l schimb imi comand de 130.

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Korben, probabil nu au nimerit parerile voastre pe transalp.ro exact pe ceea ce vroiam eu sa aud. Nu imi mai ramane altceva de facut decat sa iau una pe 140 si sa o montez, exact cum ai zis.

Vezi mai sus la Lutzifer, zice ca e fain, e super, e incantat dar urmatoarea va fi de 130

No comment, dar eu zic ca e risipa, din cate stiu eu 140 e mai scump decat 130, in afara cazurilor in care mai prinzi cate o oferta

Dar argumentul (meu) forte este de ordin tehnic: la guma de 140 ar trebui si janta de Africa Twin, care e mai lata

 

 

Inca una si ma termin: ce stiti de capre dinalea care le folosesti pt a ridica motorul daca nu ai cric central? Are vre-unu vreo schema? sau chiar o capra/cric. As vrea sa imi confectionez unul ca stau fiarele prin curte si aparatu de sudura e si el pregatit. 2 rotite mai trebuie.

Baga nasul la Louis, pe linkul de mai jos

http://www.louis.de/_304a321158462261ee1fa...r&grwgr=375

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi mai sus la Lutzifer, zice ca e fain, e super, e incantat dar urmatoarea va fi de 130

No comment, dar eu zic ca e risipa, din cate stiu eu 140 e mai scump decat 130, in afara cazurilor in care mai prinzi cate o oferta

Dar argumentul (meu) forte este de ordin tehnic: la guma de 140 ar trebui si janta de Africa Twin, care e mai lata

El a intrebat daca poate pune ... poate linistit nu ai nici un disconfort , dar daca are posibilitatea eu zic sa puna ce scrie in talon! Eu am luat guma pe spate cum zici " la oferta " cu 50 Euro. Guma este noua ca si cramponaj , dar are catziva ani!

Acuma nush daca ii adevarat, dar la mine la TransALP de 600cc din 92 in talon ii trecut guma pe spate 130/80/17 , iar la fratelo la TransALP 650cc din 2001 ii 120 pe spate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma nush daca ii adevarat, dar la mine la TransALP de 600cc din 92 in talon ii trecut guma pe spate 130/80/17 , iar la fratelo la TransALP 650cc din 2001 ii 120 pe spate!

S-a mai discutat pe undeva, cred ca a postat CalinBac al nostru, de multe ori iti vine sa te iei cu mainile de cap cand vezi ce scrie in talon

Si tot Calin are pe a lui guma de 120

Dar revenind la problema in discutie, tehnic vorbind, cu cat e mai mare balonajul, cu atat e mai suparator fenomenul de deplasare laterala a anvelopei in curbe

Poate ca tu ai alt reglaj al telescopului spate si nu ai simtit asta, ca sa nu mai vorbim de diferenta de greutate, eu am cat tine si femeia ta la un loc :wink:

Cert este ca urmatoarea guma la mine va fi de 120, ca de 130 si de 140 am vazut cum e, o sa incerc si varianta asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a mai discutat pe undeva, cred ca a postat CalinBac al nostru, de multe ori iti vine sa te iei cu mainile de cap cand vezi ce scrie in talon

Si tot Calin are pe a lui guma de 120

Dar revenind la problema in discutie, tehnic vorbind, cu cat e mai mare balonajul, cu atat e mai suparator fenomenul de deplasare laterala a anvelopei in curbe

Poate ca tu ai alt reglaj al telescopului spate si nu ai simtit asta, ca sa nu mai vorbim de diferenta de greutate, eu am cat tine si femeia ta la un loc :wink:

Cert este ca urmatoarea guma la mine va fi de 120, ca de 130 si de 140 am vazut cum e, o sa incerc si varianta asta

Nu am umblat la telescop spate nimica ...

 

Infine , noi putem pune ce vrem pe motoare dar un lucru ii cert: Daca japonezu cand o proiectat TransALPul o zis ca trebe pe spate de 120 nu degeaba o zis ! Stie el ce stie ... de aia zic ca daca ai posibilitatea atunci pune original si lasa pe cat posibil tot cat mai original.

Asta ii valabil si la partea cu pusu de halogene , incarcatoare si chestii de genu pe motor... daca el nu a fost proiectat cu asaceva , atunci tu punandu-i doar rau poti sa-i faci si in nici un caz NU bine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am umblat la telescop spate nimica ...

 

Infine , noi putem pune ce vrem pe motoare dar un lucru ii cert: Daca japonezu cand o proiectat TransALPul o zis ca trebe pe spate de 120 nu degeaba o zis ! Stie el ce stie ... de aia zic ca daca ai posibilitatea atunci pune original si lasa pe cat posibil tot cat mai original.

Asta ii valabil si la partea cu pusu de halogene , incarcatoare si chestii de genu pe motor... daca el nu a fost proiectat cu asaceva , atunci tu punandu-i doar rau poti sa-i faci si in nici un caz NU bine .

 

nu neaparat. xenonul nu are de ce sa-i faca rau... si nu se inventase pe vremea cand se fabricau multe din mobrele noastre, sau era excesiv de scump...

dimensiunea rotilor, hmm... eu am 120 pe spate desi in talon am trecut si 130 ca alternativ. ma gandesc ca mai ingust sapa mai bine in noroi. atat.restul depinde de proprietar. cati bani vrea sa dea, ce gaseste, care e oferta. eu as da suma de bani de care dispun, pe cel mai bun, si nu pe cel mai lat, dar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati transalpisti,

are careva dintre voi o sa de vanzare, chiar daca e uzata rau, model compatibil 96?

mersi

Fiti cuminti si zburdati pe dealuri

 

 

 

Cel mai probabil s-a dus melcul ala rotund alb de plastic cu doua urechiuse ! La foarte multa lume i s-a intamplat, inclusiv mie. :D

De aia ii facut din plastic sa mai aibe ce schimba omu la TransALP , ca altfel ce ai mai face la el :D

Cand am cumparat eu melcul , anu trecut prin August era 23 de Euro ... Desfati roata si vezi daca aia ii ! Sau s-a crapat in doua sau s-a rupt o urechiusa !

 

si mie mi s-a dus melcul, am cumparat altul nou si dupa 200 km s-a dus si ala, desi cablul parea ca merge destul de usor cu surubelnita.

asa ca mi-am luat un vitezometru digital de pe louis cu 50 eur si merge impecabil si am si ceas si alte masuratori,

sunt f multumit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mie mi s-a dus melcul, am cumparat altul nou si dupa 200 km s-a dus si ala, desi cablul parea ca merge destul de usor cu surubelnita.

asa ca mi-am luat un vitezometru digital de pe louis cu 50 eur si merge impecabil si am si ceas si alte masuratori,

sunt f multumit

Mie prima oara cand mi s-a dus , l-am desfacut si era rupta o urechiusa si crapat in doua melcu ala alb de plastic! L-am lipit si l-am bagat la loc , a tinut destul de mult ... cateva mii bune de km. Dar cand l-am bagat inca imi agatza ceva si l-am mai rupt odata , si a trebuit sa-l curat bine bine cu benzina si sa bag vaselina de calitate care nu se intareste in timp. Pana la urma a cedat si a primit un melc dinala nou , de atunci nu am treaba !

Posibil si cum se rod zimtii aia de la melc sa se intample ceva cu el ... nici eu nu prea inteleg de ce se duce ! Poate asa ii facut intentionat ... ca melcu ala ce invarte cablu, ala ii de metal ... si atunci sa schimbi numa o piesa l-au facut melcu rotund de plastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mie mi s-a dus melcul, am cumparat altul nou si dupa 200 km s-a dus si ala, desi cablul parea ca merge destul de usor cu surubelnita.

S-a dus pentru ca au ramas bucatele de plastic in mecul metalic

Acela trebuie curatat foarte bine inainte de a inlocui pinionul de plastic, si trebuie testat inainte daca se roteste liber, fara sa agațe

Dacă agață înseamnă că a rămas un fragment de plastic in melcul metalic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Am postat si la Bursa, sper sa se uite careva, postez si aici.

Vreau sa intru si eu in clubul vostru!!!!! Ei bine, da, ma milogesc. Pasiunea e mare.

Cumpar un Transalp '96-'98 pe care sunt dispus sa ofer 2200 Euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va zic un secret, nu e mare diferenta intre modelele 90-96 si cele de dupa 96. Ar fi una, zic eu cu oarecare insemnatate: toate primele modele sunt fabricate in Japonia, iar cele de dupa 95 parca in Italia...

Nu e nici o sfaraiala sa ai Ta din 98, motoarele sunt identice, piesele la fel de scumpe, doar carena arata putin altfel...

Asta ca idee cand cautati.

Un avantaj notabil e la modelele noi frana fata cu 2 discuri. Atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Adica intre una din '92 cu 60.000 km si alta din 97 tot cu 60.000 km diferentele pot fi aproape insesizabile? Nu ma refer la estetica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce e interesant cand cauti sa cumperi un transalp, sau orice alt motor

toate au intre 30000 si 40000 km fie ca sunt din 92 sau 2002

cel putin asa am constatat eu cand am cautat anul trecut transalp sa imi cumpar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi
ce e interesant cand cauti sa cumperi un transalp, sau orice alt motor

toate au intre 30000 si 40000 km fie ca sunt din 92 sau 2002

cel putin asa am constatat eu cand am cautat anul trecut transalp sa imi cumpar

 

Iti dai seama ca sunt manarite. Adica un motor din '92 sa zicem, este clar ca are peste 120k fara probleme.

Editat de CristiBoroi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dai seama ca sunt manarite. Adica un motor din '92 sa zicem, este clar ca are peste 120k fara probleme.

Nu neaparat , is si exceptii dar prea rare! Cunoastem TransALP din 92 cu 17.000 km reali :D

 

Eu is de parere ca mai bine ar scire fiecare catzi km are si nu ar umbla la kilometri ... asa sti o treaba TransALP`u asta are 70-80-90-100 mii de km , cat o avea sau chiar 120-130 mii si meri la el , il asculti, faci o tura si vezi ca nu are nici pe dracu , eu zic ca esti mai incantat de cat sa iei un TransALP cu cica 30-40 mii de km si te trezesti ca pica ceva la el ... dar el cand colo are mult mai multi km! Si atunci zici " ehh ca TransALP`u nu-i bun ca s-a f...t la 40.000 nush ce la el " sau chestii de genu! Numai poti sa te iei dupa asta ... vezi cum mere , cum suna motoru , cum arata ... cine cunoaste anuminte detalii marunte da importante imediat poate sa isi dea seama in mare cati km are un motor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dai seama ca sunt manarite. Adica un motor din '92 sa zicem, este clar ca are peste 120k fara probleme.

A mea e din 1991 si are 82000km.

 

IMG_3225.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi
A mea e din 1991 si are 82000km.

 

Daca nu esti primul proprietar, acest nr. de kilometri poate fi numit "plauzibil". Stii tu ce a facut cel de dinaintea ta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...