Sari la conținut

Postări Recomandate

Multumesc, dar poza asta am vazut-o si eu pe Louis. Este o poza generica, pentru toate modelele de robinet.

Vreau poza cu obiectele omului.. spunea ceva si de un arc.. vreau sa compar cu ce am eu acolo.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Joi plec spre vestul tarii in scopul intoarcerii cu un Transalp.

Ma puteti ajuta si pe mine cu o scurta lista de chestii specifice la care sa ma uit? Mentionez ca o sa fie model undeva intre 92 si 96.

Multumesc anticipat!

 

Vlad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai chestii clasice:

Sa nu aiba batai si clantaneli ciudate pe la motor, motorul de TA e silentios. (pana la o limita)

Sa o pornesti rece si cu motorul rece nu trebuie sa stea la relanti decat cu socul tras primele 3-4 minute.

Sa nu aiba urme de silicon pe la imbinarile motorului.

Daca ai posibilitatea uita-te la axul care iese din cutie (cel cu pinionul) sa nu aiba dintii mancati axul. (costa o caruta de bani sa-l schimbi apoi.)

Sa pornesca la sfert.

Sa nu aiba joc in ghidon, ciclistica sa fie ok, sa calce o roata pe urma alteia.

Seria se afla pe cadru pe gatul furcii, aia e valabila, nu cea de pe tablita, chiar daca sunt identice.

Seria motorului se afla pe cilindrul din spate in partea dreapta a motocicletei.

Sa aiba frana pe disc pe spate.

Prinderile carenelor sa fie la locul lor sau macar reparate cum trebuie.

Chiar daca a fost trantita si are zgarieturi pe carene nu e motiv de ingrijorare.

 

Seriile sasiu si motor trebuie sa fie ceva de genul:

 

AN motor cadru

 

1992 N PD06E-2 500 001 … PD06-5 500 001 …

1993 P PD06E-2 600 003 … PD06-5 600 003 …

1994 R PD06E-2 700 005 … PD06-5 700 010 …

1995 S -------~-------- --------~~------ - la fel ca la 1994

1996 T PD06E-2 800 000 … PD06-5 800 000 …

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai chestii clasice:

Sa nu aiba batai si clantaneli ciudate pe la motor, motorul de TA e silentios. (pana la o limita)

Sa o pornesti rece si cu motorul rece nu trebuie sa stea la relanti decat cu socul tras primele 3-4 minute.

Sa nu aiba urme de silicon pe la imbinarile motorului.

Daca ai posibilitatea uita-te la axul care iese din cutie (cel cu pinionul) sa nu aiba dintii mancati axul. (costa o caruta de bani sa-l schimbi apoi.)

Sa pornesca la sfert.

Sa nu aiba joc in ghidon, ciclistica sa fie ok, sa calce o roata pe urma alteia.

Seria se afla pe cadru pe gatul furcii, aia e valabila, nu cea de pe tablita, chiar daca sunt identice.

Seria motorului se afla pe cilindrul din spate in partea dreapta a motocicletei.

Sa aiba frana pe disc pe spate.

Prinderile carenelor sa fie la locul lor sau macar reparate cum trebuie.

Chiar daca a fost trantita si are zgarieturi pe carene nu e motiv de ingrijorare.

 

Seriile sasiu si motor trebuie sa fie ceva de genul:

 

AN motor cadru

 

1992 N PD06E-2 500 001 … PD06-5 500 001 …

1993 P PD06E-2 600 003 … PD06-5 600 003 …

1994 R PD06E-2 700 005 … PD06-5 700 010 …

1995 S -------~-------- --------~~------ - la fel ca la 1994

1996 T PD06E-2 800 000 … PD06-5 800 000 …

 

Multumesc mult! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Hai ca vad ca a inceput sa se faca curatenie prin casa / garaj. Am o roata dintata (melcul de la kilometraj) de la roata. Este original Honda, sigilat. L-am cumparat prin vara cand nu-mi mai mergea kilometrajul si am crezut ca e de la el. Intre timp, am gasit un cablu si l-am inlocuit, asa ca nu era defect melcul. Are codul 44806-KF0-000. e asta (http://www.cmsnl.com/products/gear-speedometer_44806kf0000/). Am dat pe el 25$ (cam 70 lei atunci). Cer valoarea in lei, nu in $, adica tot 70 lei (atunci Honda mi l-a adus in ~ 2 saptamani). Daca-l vrea cineva, sa ma contacteze.

De asemenea, mai am si un set de... naiba sa le ia... e un arc, doua garnituri si o valva. Are codul 10007950 de pe louis.de (BENZINHAHN-DICHTSATZ HONDA). Eu am vrut sa comand o garnitura de rezervor, la buson, ca se mai prelinge pe acolo (cand a fost culcata...). Am dat pe ea 14.95 euro (~50lei la vremea resprectiva), cat e acum pe site. Cer tot atat (50 lei). E sigilata.

Ma puteti contacta pe PM, mail la web@onlinesell.ro sau 0721.789.377 (Vicentiu). Trimit si in afara Bucurestiului, cu posta.

O seara buna,

Vice.

Ma intereseaza melcul de khilometraj.Am Transalp 1993 se potriveste?

 

 

Cine ma poate ajuta cu o maneta de ambreaj ieftina pentru Transalp 1993

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia aia e membrana de vacuum de la robinet. Uite asa ceva mi-ar trebui mie, la mine e sparta si e pus pe direct.

M-ar interesa. Poti sa pui o poza cu ea? Si cumva la scara, langa un obiect uzual... pachet de tigari, etc, sa fiu sigur ca e ceea ce trebuie, cu toate ca am vazut poza pe loius..

 

:blink: iti dau semnalizarile pe ea... :crack:

 

Salut,

Iti fac poza in cateva minute. Cat despre semnalizari, nu am nevoie. Vom vedea cum va fi.

Revin...

Vice.

 

Ma intereseaza melcul de khilometraj.Am Transalp 1993 se potriveste?

 

 

Cine ma poate ajuta cu o maneta de ambreaj ieftina pentru Transalp 1993

 

Salut,

M-a sunat astazi cineva si mi-a dat un mesaj pt melc. Daca erai tu, ti-l dau. Dar trebuie sa-mi confirm nr de tel, ca el a fost primul.

Nu stiu la ce se potriveste. Vezi pe net codul, ca l-am dat ieri.

O seara buna,

Vice.

 

Hai ca am facut pozele.

Sa nu se supere nimeni, e si un pachet de tigari acolo de referinta si un prezervativ (marime mare :blink: ).

Pt ca sunt mari, sa se vada detaliile bine, le-am pus aici:

 

HPIM2080.JPG

HPIM2078.JPG

 

Sa-mi spui daca e ceea ce ai tu nevoie.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, multumesc de poze, maine desfac panarama de robinet, compar si-ti zic. Daca e bun il iau 100%.

 

Da, m-am uitat acum si nu am cum sa demontez fara sa curga benzina, trebuie sa golesc rezervorul intai si sa scot robinetul cu totul sa pot umbla.

 

O mica problema, daca ma poate ajuta cineva.

Din chestia aia cu membrana de la robinet, din corpul robinetului pleaca 2 furtune, sunt 2 stuturi. Unul orientat in jos in care vine furtunasul de vacuum care duce la cilindrul din spate, si inca unul orizintal, orientat spre motor. La mine sunt astupate amandoua, ca nu le folosesc. Din stutul 2, cel orizontal, unde duce furtunul? Unde e conectat?

 

Va rog sa va uitati sa-mi ziceti si mie daca aveti placerea. Multam.

 

Din nou, am studiat manualul si m-am edificat. Al doilea stutz nu se conecteaza la nimic, este "air vent".

 

@vice, cred ca sunt bune chestiutele tale, o sa le cumpar. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Iti fac poza in cateva minute. Cat despre semnalizari, nu am nevoie. Vom vedea cum va fi.

Revin...

Vice.

 

 

 

Salut,

M-a sunat astazi cineva si mi-a dat un mesaj pt melc. Daca erai tu, ti-l dau. Dar trebuie sa-mi confirm nr de tel, ca el a fost primul.

Nu stiu la ce se potriveste. Vezi pe net codul, ca l-am dat ieri.

O seara buna,

Vice.

 

Pe marti e cineva in bucuresti si te va suna.Sa ai melcul la tine ca se grabeste inapoi la Cluj.Mersi anticipat.

Vali

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

S-au dat putin planurile peste cap, n-am mai gasit din seria 92-96, de cel din 98 nu aveam bani, asa ca m-am lipit de unul aparent din 88, si am ramas si cu destui bani :lol:

Luni o duc la doctor pentru schimburile de rigoare, reglat tachetii (tacane usor, dar nu deranjant) si montat manerele incalzite. In afara tacanitului, nu am de ce sa ma plang, chiar merge foarte frumos si se tine excelent pe drum. Iar la consum, mi-a facut o surpriza foarte placuta: croaziera la 110 intre Nadlac si Deva, 3,85% :scratch:

Ar mai fi o problema, dar vad ca melcul s-a dat deja. Am nevoie de melc si de cablu, ca sunt duse amandoua. Pot gasi prin Bucuresti pe undeva la un pret decent?

 

Uitati si o poza, ca asa-i frumos:

 

post-40833-1233956855_thumb.jpg

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos. E modelul "mama" in culorile clasice Transalp.

 

Despre melc nu stiu dar poti incerca pe www.transalp.ro, stiu ca e o discutie despre melc acolo.

 

Si ca un mic sfat legat de acest model, daca tot zici ca reglezi tachetii. La modelul asta jocul la supape trebuie sa fie 0,1mm / 0,1mm (admisie/evacuare). La toate celelalte jocul este 0,15mm si 0,2mm.

Sa tii cont de asta cand o duci la doctor, nu e dat in multe manuale. Deci, 0,1mm si 0,1mm. Reglajul se face cu motorul rece, preferabil dupa ce a stat o noapte.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! :lol:

 

Dragii mei, am si eu o maaare rugamine: are vreunul dintre voi un parbriz de XL600V sau XL650V, nemontat sau usor de dat jos? De ce nu, chiar de vanzare? M-ar interesa pentru ca am inteles ca parbrizul de TA s-ar potrivi cumva si la Dominator (nu prea vad eu cum dar sunt doua firme care fabrica parbrize 'comune' pt Domi si TA).

 

Deci, ma poate ajuta cineva in sensul asta? Multumesc anticipat :scratch:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! :lol:

 

Dragii mei, am si eu o maaare rugamine: are vreunul dintre voi un parbriz de XL600V sau XL650V, nemontat sau usor de dat jos? De ce nu, chiar de vanzare? M-ar interesa pentru ca am inteles ca parbrizul de TA s-ar potrivi cumva si la Dominator (nu prea vad eu cum dar sunt doua firme care fabrica parbrize 'comune' pt Domi si TA).

 

Deci, ma poate ajuta cineva in sensul asta? Multumesc anticipat :scratch:

 

 

Eu mi-am luat parbriz de la www.mra.de

In romania aduce http://www.romimoto.ro/ (sunt importatori)

Incearca la Romi, e super parolist si deja are proba timpului trecuta de multa vreme si cu multi dintre motocilcisti.

Editat de dhamzea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, daca va vin idei de reparat robinetul de benzina tineti cont ca in kit lipseste o membrana care este si cea mai importanta, e cea care tine benzina si imposibil de reparat.

Ieri am primit de la Vice setul de la Louis de reparat, si contine membrana mare, 1 arc, si 2 o-ringuri. Ei, tocmai membrana stricata cu adevarat importanta nu e in set. Am cautat pe toate saiturile si toate seturile sunt asa... :). Eu nici nu stiam ca mai exista o membrana mica, stiam doar de cea mare. In fine... da-l dracu. Trebuia sa citesc aici:

 

When the fuel tap leaks, do not buy a new one (150 €). Honda offers a repair kit for 40 € containing all the parts falling out on disassembly (both membranes, 4 screws, spring, washer, spacer, cover); part no. 16953ME5005. Meanwhile a similar kit is also available from Louis for 15 €, but without the inner membrane.

 

Yupiii.

 

Vice stai linistit, nu ai nici o vina, nu e nici un capat de tara. Trebuia eu sa demontez robinetul inainte sa cumpar. Poate gasesc doar membrana mica pe undeva. Cea actuala arata inca bine, insa are 3 (trei) perforatii microscopice, dar suficient cat sa curga... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! :)

 

Dragii mei, am si eu o maaare rugamine: are vreunul dintre voi un parbriz de XL600V sau XL650V, nemontat sau usor de dat jos? De ce nu, chiar de vanzare? M-ar interesa pentru ca am inteles ca parbrizul de TA s-ar potrivi cumva si la Dominator (nu prea vad eu cum dar sunt doua firme care fabrica parbrize 'comune' pt Domi si TA).

 

Deci, ma poate ajuta cineva in sensul asta? Multumesc anticipat :cheers:

am eu un parbriz de XL650 dat jos. cand ai timp, da de veste si vedem noi cum facem sa ne intalnim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da un topcase mare, de doua casti? are cineva de dat?

 

 

 

 

Sunt la Timisoara in piata de obicei are tanti respectiva givi cu prindere in 3 puncte in jur de 200 lei.

Eu mi-am luat de la ea unul de 50 de litri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca tanti din piata aduce GIVI iar, sunt Hulk! :cheers: DE la Touratech nu aduce nimic tanti din piata?

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa dau de tine pentru melc dar degeaba nu ai mai raspuns la tel:0721.789.377 (Vicentiu)...Daca mai vrei sa mi-l dai contacteaza-ma pe mail:vhara68@yahoo.com sau tel:0744599752 si spunemi cum sa facem sa ajunga bani la tine si piesa la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Hai ca vad ca a inceput sa se faca curatenie prin casa / garaj. Am o roata dintata (melcul de la kilometraj) de la roata. Este original Honda, sigilat. L-am cumparat prin vara cand nu-mi mai mergea kilometrajul si am crezut ca e de la el. Intre timp, am gasit un cablu si l-am inlocuit, asa ca nu era defect melcul. Are codul 44806-KF0-000. e asta (http://www.cmsnl.com/products/gear-speedometer_44806kf0000/). Am dat pe el 25$ (cam 70 lei atunci). Cer valoarea in lei, nu in $, adica tot 70 lei (atunci Honda mi l-a adus in ~ 2 saptamani). Daca-l vrea cineva, sa ma contacteze.

De asemenea, mai am si un set de... naiba sa le ia... e un arc, doua garnituri si o valva. Are codul 10007950 de pe louis.de (BENZINHAHN-DICHTSATZ HONDA). Eu am vrut sa comand o garnitura de rezervor, la buson, ca se mai prelinge pe acolo (cand a fost culcata...). Am dat pe ea 14.95 euro (~50lei la vremea resprectiva), cat e acum pe site. Cer tot atat (50 lei). E sigilata.

Ma puteti contacta pe PM, mail la web@onlinesell.ro sau 0721.789.377 (Vicentiu). Trimit si in afara Bucurestiului, cu posta.

O seara buna,

Vice.

Am incercat sa dau de tine pentru melc dar degeaba nu ai mai raspuns la tel:0721.789.377 (Vicentiu)...Daca mai vrei sa mi-l dai contacteaza-ma pe mail:vhara68@yahoo.com sau tel:0744599752 si spunemi cum sa facem sa ajunga bani la tine si piesa la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt la Timisoara in piata de obicei are tanti respectiva givi cu prindere in 3 puncte in jur de 200 lei.

Eu mi-am luat de la ea unul de 50 de litri.

Si in piata din Arad exista produsul respectiv, la acelasi pret

Dar e departe de GIVI, sunt chinezisme pure

De altfel, chiar si la Carrefour am vazut aceleasi chinezarii, asa ca nu ma mai mira nimic

 

In schimb, daca tu ai reusit sa cumperi Givi de 50 litri la banii astia, meriti felicitari

 

Si daca tanti din piata aduce GIVI iar, sunt Hulk! :agree: DE la Touratech nu aduce nimic tanti din piata?

Bogdane, nu fii hâtru, că băiatul e bine intenționat ;)

Ca să nu mai menționez că e bănățean d-al meu :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt hatru, asa scriu mainile mele, eu sunt un bombonel.

 

Si eu am set "GIVI" de top case + coburi, dar stiu dun start ca gentile nu sunt originale, arata exact la fel dar au bunul simt si nu scrie givi pe ele, prinderile sunt Givi si sunt cumparate de la reprezentanta Honda.

Oricum e bun si unul ne-givi, decat deloc.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...