Sari la conținut

Postări Recomandate

Mersi Lutzifer, o sa mai desfac din inelul ala zimtat. Nenea a avut intentia buna, la viteza mare de rotatie spunea ca diferenta de greutate poate genera dezechilibru. Oricum prostia aia de pinion are joc pe ax. Lantul l-am ales bine? Mai are cineva asa ceva? Am dat pe el 166 ioroi. E mult?

De obicei DID ii mai scump. Eu am pe motor acuma de la REGINA. Si a fost 110 euro redus. Normal costa vreo 145 euro. Mie mie se pare mult 166 euroi , ca is multi bani ... da pretul atat ii. Eu mai bine astept pana ii la reducere si il cumpar din timp.

 

Partea cu ghidonul sa o rezolvi cat mai repede , sa nu ai surprize. Ii periculos sa mergi cu el asa strans. Chiar nu ii mare lucru , numa sa ai putina rabdare si inca un om langa tine care sa tina de ghidon pana tu umbli la inelu ala zimtat. Cand simti ca deja strange , ii mai dai foarte putin. Strangi bine piulitza mare si faci o tura sa vezi cum se comporta. De preferat ar fi sa il testezi pe ceva drum mai rau care te scutura si sa pui degetu mare exact pe inelu ala zimtat in timp ce meri. Nu ai voie sa simti ca bate. Daca totusi simti ca bate putin ... il desfaci iara si il mai strangi putin. Odata il faci si numai ai treaba cu rulmentii cat traesti. Pana apuci sa faci iara vreo 50-60 mii de km ... ohoooo.

 

Daca tot esti in tema cu motoru , si ii in revizie verifica rulmentii de la roti. Daca ti s-a dus deja cel de la jug ar fi cazu si cei de la roti. Nu costa o avere si nici nu ii asa mare lucru de schimbat daca ai o tija buna cu care sa ii bati afara.

 

Eu am schimbat recent si rulmentii si simeringurile de la roti cu 150 lei. Nu astepta pana te lasa undeva pe drum ca ii mai complicat sa ii schimbi. Si iti strici toata excursia.

Nu cumperi rulmenti originali , iei de la orice magazin de rulmenti marca SKF.

 

Pe fata ai 2 rulmenti , iar pe spate 3 . Doi la fel la roata si unu mai mare la pinion. Nu vreau sa iti dau cod de la ele ca poate nu ai la fel ca la mine fiind motoru an mai nou. Mai bine te uiti la cod cand desfaci roata, scoti finut cu o surubelnita simeringurile sa nu le rupi in caz ca nu le schimbi si te uiti la cod de la rulment.

 

Spor la treaba !

 

 

Berty

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Lutzifer, o sa mai desfac din inelul ala zimtat. Nenea a avut intentia buna, la viteza mare de rotatie spunea ca diferenta de greutate poate genera dezechilibru. Oricum prostia aia de pinion are joc pe ax. Lantul l-am ales bine? Mai are cineva asa ceva? Am dat pe el 166 ioroi. E mult?

 

Storming questions like a paranoid,

Bogdan :ph34r:

Pinionul e normal sa aiba joc pe ax, asa e la toate. gandeste-te cum ar fi sa-l scoti daca atunci cand il pui l-ai bate pe ax.. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Lutzifer, o sa mai desfac din inelul ala zimtat. Nenea a avut intentia buna, la viteza mare de rotatie spunea ca diferenta de greutate poate genera dezechilibru.

Eu sunt patit cu piulita de la jug

Se strange la maxim apoi se desface un sfert de tura

cartea zice ca dupa ce o strangi la maxim o desfaci si o strangi la 4 Nm

Contra-piulita (aia zimtata) se strange in schimb mult mai tare, daca nu ma insel pe la vreo 100 Nm, uita-te in carte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt patit cu piulita de la jug

Se strange la maxim apoi se desface un sfert de tura

cartea zice ca dupa ce o strangi la maxim o desfaci si o strangi la 4 Nm

Contra-piulita (aia zimtata) se strange in schimb mult mai tare, daca nu ma insel pe la vreo 100 Nm, uita-te in carte

Eu nu zic ca nu-i asa ... eu i-am explicat omului cum am facut eu si ii bine ! :ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Berti, nu te-am contrazis, te-am completat :ph34r:

Stai linistit, ca stiu ca nu a fost cu rea intentie ! :lol:

Doar ii spuneam omului cum am procedat eu ... binenteles ca se poate face si alt fel de cat mine ! Poate si lui i-a venit bine completarea ta ... sa speram ca i-a fost utila si isi poate rezolva problema.

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, deci o las asa. :ph34r:

 

Unde sa ma duc in weekend cu fata? Stiti vreun traseu lejer si frumos prin zona Bucegi/Brasov? Pe transfagarasean? Ceva facubil in 2 zile fara emotii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Dupa manual, rezervorul meu trebuie sa aiba 18L cu 3,5L rezerva.

Dupa mobra mea, e altfel. Imi papa vreo 13,5L si cere rezerva. :ph34r:

De ce?

Mesaj completat

Cateva poze cu un transalpist adevarat.

Ok dar eu nu inteleg ce-are insuratoarea cu tunsoarea? Nu pot coabita....sau ce?

Mesaj completat

Korben, nu te mai uita ca si cum nu ai intelege decat cuvintele. Pune mana si raspunde-mi si mie ca la un biet crestin. Da din taste si zi-mi ce se intampla. Oi avea vreo pisica moarta in rezervor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa manual, rezervorul meu trebuie sa aiba 18L cu 3,5L rezerva.

Dupa mobra mea, e altfel. Imi papa vreo 13,5L si cere rezerva. :ph34r:

De ce?

Se poate jongla mult. Cand vezi ca ii plin deja mai bagi inca un litru ! Baga benzina foarte inect si cu rabdare ... pana ii plin plin. Si sa vezi ca iti intra 14 L din momentu in care l-ai pus pe rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi
Se poate jongla mult. Cand vezi ca ii plin deja mai bagi inca un litru ! Baga benzina foarte inect si cu rabdare ... pana ii plin plin. Si sa vezi ca iti intra 14 L din momentu in care l-ai pus pe rezerva.

Omule (sau dracule ca Lutz.. whateva'), daca bag benzina maxim, eliminand si acel gol de aer din partea de sus a rezervorului, imi intra vreo 14,3 cu aproximatie. Aaaaaaaa, tu vrei sa zici ca acei 18L din manual sunt cu tot cu rezerva? Creca am inteles. Asa e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, ai dreptate, in manual e data valoarea de 2,9L rezerva, dar la mine pot spune clar ca e de 5-6L

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, ai dreptate, in manual e data valoarea de 2,9L rezerva, dar la mine pot spune clar ca e de 5-6L

 

eu stiu ca la orice vehicul rezerva este in principiu pentru 50 km in regim mixt... am incercat sa ma mentin in aceasta regula si nu am ramas in pana prostului... :ph34r: decat de doua ori cand am depasit cei 50 km... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule (sau dracule ca Lutz.. whateva'), daca bag benzina maxim, eliminand si acel gol de aer din partea de sus a rezervorului, imi intra vreo 14,3 cu aproximatie. Aaaaaaaa, tu vrei sa zici ca acei 18L din manual sunt cu tot cu rezerva? Creca am inteles. Asa e?

Poti sa zici cum vrei si " omule si Lutz " :ph34r:

 

Eu ziceam ca ai 14 L pana sa pui pe rezerva dupa care ai aprox 4 L ... cu care faci cam 60-70 km daca mergi frumos.

Mesaj completat

Hai ca incepeti sa o dati de gard. Deci cei 18 litri ai rezervorului sunt cu tot cu rezerva?

DA , exact ! Din care 14 L pana la rezerva !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi
Poti sa zici cum vrei si " omule si Lutz " :ph34r:

 

Eu ziceam ca ai 14 L pana sa pui pe rezerva dupa care ai aprox 4 L ... cu care faci cam 60-70 km daca mergi frumos.

Mesaj completat

 

DA , exact ! Din care 14 L pana la rezerva !

 

Multumesc mult pentru raspuns. Omule! :lol:

Cat de bou prost idiot handi pot sa fiu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru raspuns. Omule! :lol:

Cat de bou prost idiot handi pot sa fiu!

Cu placere ! :P

 

Se mai intampla sa nu stie omu cate ceva ... de aia exista forum sa te lamuresti ! :ph34r:

 

Mesaj completat

PS:

 

Daca cumva o sa aveti treaba cu frana de spate. Si mai exact cu pompa de frana sa stiti ca va costa 65 de Euro kitul de reparatie si piesele arata cam asa.

 

post-26086-1251976321_thumb.jpg post-26086-1251976379_thumb.jpg post-26086-1251976432_thumb.jpg

 

Astazi mi-a ajuns din Louis. Mai trebuie sa schimb piese in pompa si sper sa fie totul ok. Imi blocheaza putin roata cateodata, am curatat pistonasul si nimica , tot asa. Pistonasul lucra bine , mere usor. Atunci am aflat ca ii vorba de garniturile din pompa de frana. Ca sa le schimbi alea trebuie sa cumperi tot kitu de reparatie. Asta e ... sper sa fie totul ok !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu nunta a avut ceva cu parul meu, eu am avut. Voiam sa-l "execut" mai demult, dar mireasa a insistat sa-l pastrez macar pana la nunta. Nunta a trecut, asa ca parului i-a venit sorocul!... :ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Simultan!

Asa ca sa nu ma pui vreodata sa schimb rulmentul din toba, cum am auzit ca a patit cineva, ca cine stie? Poate ma pun pe treaba :ph34r:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata! Dupa ce am pus la loc furca si roata spate a inceput sa se auda un frecus-scartait cu frecventa direct prop cu viteza. Este de la etriere? Merg asa?

 

Inca una :wacko:

De la viteza 2 in sus, sub 4500 rpm vibreaza deranjant, cum depasesc 4500 se aseaza. E normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar daca ai viteza prea mica pt. treapta respectiva, de ex. cand incerci sa pleci cu treapta a 2-a de pe loc o sa tremure ca dracu pana ajunge la turatia optima, depinde si ce intelegi prin vibratie deranjanta, daca inainte ai avut motor 4 in linie, as zice sa stai linistit asa vibreaza V-ul, in alta ordine de idei, NU este normal, poate o sincronizare de carburi ti-ar prinde bine !

 

P.S.

cred ca ar fi bine sa intri pe www.transalp.ro si sa mai citesti pe acolo, oricum toti transalpistii de pe aici au cont si acolo

Mesaj completat

in principiu la motoru asta, de cate ori ai impresia ca se aude ceva sau ca are ceva se dovedeste a fi ceva banal, asta o spun din experienta, asa ca iti spun ce mi-au spus si mie altii cand eram ca tine, BUCURA-TE DE EA, E HONDA si mai mult de cat atat e trans alp, de exemplu, pe mine ma terorizat un zgomot timp de o luna, cand acceleram brusc indiferent de trapta se auzea o bataie groaznica, fiind calare se auzea din zona motorului, eram disperat, parca se rupea motoru ........... era lantu' era prea slab si batea in cutia de plastic de la pinionul mic :wacko: de atunci mi-am jurat ca nu mai bag toate prostiile in seama, pana acum evident cand chiar am o bataie la motor, asta e alta poveste !

Editat de reltih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari !

Posesor de Transalp si eu, recolta 1998.

Am si eu o intrebare.Am desfacut rulmentii de la jug,i-am gresat frumos,pus la loc deocamdata. Mirarea mea a fost sa vad ca rulmentii sunt cu bile, nu cu role. E normal asa sau e schimbat ceva la ea?

Si mai ales, se potrivesc rulmentii cu role de pe louis, cei pt transalp, fara nici un fel de adaptari?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...