Lutzifer Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Eu sunt patit cu piulita de la jugSe strange la maxim apoi se desface un sfert de tura cartea zice ca dupa ce o strangi la maxim o desfaci si o strangi la 4 Nm Contra-piulita (aia zimtata) se strange in schimb mult mai tare, daca nu ma insel pe la vreo 100 Nm, uita-te in carte Eu nu zic ca nu-i asa ... eu i-am explicat omului cum am facut eu si ii bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Eu nu zic ca nu-i asa ... eu i-am explicat omului cum am facut eu si ii bine ! Berti, nu te-am contrazis, te-am completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 (editat) Berti, nu te-am contrazis, te-am completat Stai linistit, ca stiu ca nu a fost cu rea intentie ! Doar ii spuneam omului cum am procedat eu ... binenteles ca se poate face si alt fel de cat mine ! Poate si lui i-a venit bine completarea ta ... sa speram ca i-a fost utila si isi poate rezolva problema. Editat Septembrie 2, 2009 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepenas Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Ok, deci o las asa. Unde sa ma duc in weekend cu fata? Stiti vreun traseu lejer si frumos prin zona Bucegi/Brasov? Pe transfagarasean? Ceva facubil in 2 zile fara emotii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Dupa manual, rezervorul meu trebuie sa aiba 18L cu 3,5L rezerva. Dupa mobra mea, e altfel. Imi papa vreo 13,5L si cere rezerva. De ce? Mesaj completat Cateva poze cu un transalpist adevarat. Ok dar eu nu inteleg ce-are insuratoarea cu tunsoarea? Nu pot coabita....sau ce? Mesaj completat Korben, nu te mai uita ca si cum nu ai intelege decat cuvintele. Pune mana si raspunde-mi si mie ca la un biet crestin. Da din taste si zi-mi ce se intampla. Oi avea vreo pisica moarta in rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Dupa manual, rezervorul meu trebuie sa aiba 18L cu 3,5L rezerva.Dupa mobra mea, e altfel. Imi papa vreo 13,5L si cere rezerva. De ce? Se poate jongla mult. Cand vezi ca ii plin deja mai bagi inca un litru ! Baga benzina foarte inect si cu rabdare ... pana ii plin plin. Si sa vezi ca iti intra 14 L din momentu in care l-ai pus pe rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Se poate jongla mult. Cand vezi ca ii plin deja mai bagi inca un litru ! Baga benzina foarte inect si cu rabdare ... pana ii plin plin. Si sa vezi ca iti intra 14 L din momentu in care l-ai pus pe rezerva. Omule (sau dracule ca Lutz.. whateva'), daca bag benzina maxim, eliminand si acel gol de aer din partea de sus a rezervorului, imi intra vreo 14,3 cu aproximatie. Aaaaaaaa, tu vrei sa zici ca acei 18L din manual sunt cu tot cu rezerva? Creca am inteles. Asa e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 din cate stiu eu rezerva este de 5L, nu stiu de unde ai scos 3,5L... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Pai de unde s-o scot decat din manual, cheptene-l Aghiutza de manual vorba unui coleg.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 (editat) da, ai dreptate, in manual e data valoarea de 2,9L rezerva, dar la mine pot spune clar ca e de 5-6L Editat Septembrie 3, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 da, ai dreptate, in manual e data valoarea de 2,9L rezerva, dar la mine pot spune clar ca e de 5-6L eu stiu ca la orice vehicul rezerva este in principiu pentru 50 km in regim mixt... am incercat sa ma mentin in aceasta regula si nu am ramas in pana prostului... decat de doua ori cand am depasit cei 50 km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Hai ca incepeti sa o dati de gard. Deci cei 18 litri ai rezervorului sunt cu tot cu rezerva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Omule (sau dracule ca Lutz.. whateva'), daca bag benzina maxim, eliminand si acel gol de aer din partea de sus a rezervorului, imi intra vreo 14,3 cu aproximatie. Aaaaaaaa, tu vrei sa zici ca acei 18L din manual sunt cu tot cu rezerva? Creca am inteles. Asa e? Poti sa zici cum vrei si " omule si Lutz " Eu ziceam ca ai 14 L pana sa pui pe rezerva dupa care ai aprox 4 L ... cu care faci cam 60-70 km daca mergi frumos. Mesaj completat Hai ca incepeti sa o dati de gard. Deci cei 18 litri ai rezervorului sunt cu tot cu rezerva? DA , exact ! Din care 14 L pana la rezerva ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Poti sa zici cum vrei si " omule si Lutz " Eu ziceam ca ai 14 L pana sa pui pe rezerva dupa care ai aprox 4 L ... cu care faci cam 60-70 km daca mergi frumos. Mesaj completat DA , exact ! Din care 14 L pana la rezerva ! Multumesc mult pentru raspuns. Omule! Cat de bou prost idiot handi pot sa fiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Multumesc mult pentru raspuns. Omule! Cat de bou prost idiot handi pot sa fiu! 17-18 litri cu tot cu rezerva 18 + 4 rezerva ar fi 22 Te crezi Africa Twin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Multumesc mult pentru raspuns. Omule! Cat de bou prost idiot handi pot sa fiu! Cu placere ! Se mai intampla sa nu stie omu cate ceva ... de aia exista forum sa te lamuresti ! Mesaj completat PS: Daca cumva o sa aveti treaba cu frana de spate. Si mai exact cu pompa de frana sa stiti ca va costa 65 de Euro kitul de reparatie si piesele arata cam asa. Astazi mi-a ajuns din Louis. Mai trebuie sa schimb piese in pompa si sper sa fie totul ok. Imi blocheaza putin roata cateodata, am curatat pistonasul si nimica , tot asa. Pistonasul lucra bine , mere usor. Atunci am aflat ca ii vorba de garniturile din pompa de frana. Ca sa le schimbi alea trebuie sa cumperi tot kitu de reparatie. Asta e ... sper sa fie totul ok ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Nu nunta a avut ceva cu parul meu, eu am avut. Voiam sa-l "execut" mai demult, dar mireasa a insistat sa-l pastrez macar pana la nunta. Nunta a trecut, asa ca parului i-a venit sorocul!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Cat de bou prost idiot handi pot sa fiu! Simultan sau succesiv/secvential? Modestule... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Simultan! Asa ca sa nu ma pui vreodata sa schimb rulmentul din toba, cum am auzit ca a patit cineva, ca cine stie? Poate ma pun pe treaba ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepenas Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 Neata! Dupa ce am pus la loc furca si roata spate a inceput sa se auda un frecus-scartait cu frecventa direct prop cu viteza. Este de la etriere? Merg asa? Inca una De la viteza 2 in sus, sub 4500 rpm vibreaza deranjant, cum depasesc 4500 se aseaza. E normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 (editat) doar daca ai viteza prea mica pt. treapta respectiva, de ex. cand incerci sa pleci cu treapta a 2-a de pe loc o sa tremure ca dracu pana ajunge la turatia optima, depinde si ce intelegi prin vibratie deranjanta, daca inainte ai avut motor 4 in linie, as zice sa stai linistit asa vibreaza V-ul, in alta ordine de idei, NU este normal, poate o sincronizare de carburi ti-ar prinde bine ! P.S. cred ca ar fi bine sa intri pe www.transalp.ro si sa mai citesti pe acolo, oricum toti transalpistii de pe aici au cont si acolo Mesaj completat in principiu la motoru asta, de cate ori ai impresia ca se aude ceva sau ca are ceva se dovedeste a fi ceva banal, asta o spun din experienta, asa ca iti spun ce mi-au spus si mie altii cand eram ca tine, BUCURA-TE DE EA, E HONDA si mai mult de cat atat e trans alp, de exemplu, pe mine ma terorizat un zgomot timp de o luna, cand acceleram brusc indiferent de trapta se auzea o bataie groaznica, fiind calare se auzea din zona motorului, eram disperat, parca se rupea motoru ........... era lantu' era prea slab si batea in cutia de plastic de la pinionul mic de atunci mi-am jurat ca nu mai bag toate prostiile in seama, pana acum evident cand chiar am o bataie la motor, asta e alta poveste ! Editat Septembrie 5, 2009 de reltih Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 Salutari ! Posesor de Transalp si eu, recolta 1998. Am si eu o intrebare.Am desfacut rulmentii de la jug,i-am gresat frumos,pus la loc deocamdata. Mirarea mea a fost sa vad ca rulmentii sunt cu bile, nu cu role. E normal asa sau e schimbat ceva la ea? Si mai ales, se potrivesc rulmentii cu role de pe louis, cei pt transalp, fara nici un fel de adaptari? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 De la viteza 2 in sus, sub 4500 rpm vibreaza deranjant, cum depasesc 4500 se aseaza. E normal? E necesara o verificare a sincronizarii carburatoarelor Mesaj completat Mirarea mea a fost sa vad ca rulmentii sunt cu bile, nu cu role. E normal asa sau e schimbat ceva la ea?Si mai ales, se potrivesc rulmentii cu role de pe louis, cei pt transalp, fara nici un fel de adaptari? Multumesc. Este OK, nu se mai pun rulmenti cu bile, toate au acum rulmenti cu role si cei de la Louis sunt OK Mare atentie la strangere Se strang la maxim dupa care se destrang si se re-strang la 4 Nm cu cheie dinamometrica Sau empiric, dupa strangerea la maxim se destrang un sfert de tura Contrapiulita se strange la 100 Nm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 (editat) M-ai facut curios, eu nu am auzit lucruri bune despre marca astaCica pe ploaie sunt catastrofale, dar astept parerea ta Nu stiu daca e adevarat, eu zic sa fii prudent la inceput Gata ! Am testat guma si pe ploaie ( Heidenau k76 ), am doar pe spate. Am facut vineri si duminica , 4-6.sept.09 pana in M-tii Buila Vanturarita din Jud, Valcea, 850 km din care aproximativ jumate pe ud si pe ploaie. Pot spune ca s-a comportat foarte bine guma, mult mai bine de cat ma asteptam dupa spusele unora si a altora. Am fost toata Valea Muresului pe ud si ploaie mocaneasca , si pe noapte o portiune. Groaznic! Nu se vede nimica pe ud. Parerea mea ii ca totul pleaca din minte , daca auzi ca nush ce guma aluneca pe ud si bla bla , tu asta iti bagi in minte si cu aia ramai. Sincer cand am inceput sa merg pe Valea Muresului pe ud mi-a fost frica. Tot la aia m-am gandit ca poate sa imi alunece oricand. Mergeam cu 60-70 km/h pe ud si noaptea cu vizibitatea redusa mult. Cum am dat de lumina pe acelas drum am inceput sa merg cu 90 km/h si nici odata nu mi-a facut vre-o figura sa aibe tendinta sa imi alunece. Am mers si frumos , nu am bruscat pe curbe nu am schimbat innapoi. Concluzie: Nu mi se pare ca Heidenau k76 ar aluneca mare tare decat orice alta marca de guma. Eu sunt foarte multumit. Am avut placerea sa testez si pe drum pietruit, nisipos , noroios cu 2 persoane pe el ( chiar cu una de vreo 70-80 kg in spate ) si nu prietena mea de 50 kg. Pe urcari pe coborari ... pe ploaie ! S-a comportat foarte bine. Nu ma pot plange. Sa ma adun de ceva bani si am sa comand si pe fata ca asta ce am acuma se cam duce in viitorul apropiat. Editat Septembrie 7, 2009 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Gata ! Am testat guma si pe ploaie ( Heidenau k76 ), am doar pe spate.... Am mers si frumos , nu am bruscat pe curbe nu am schimbat innapoi. Pai daca ai mers frumos, nu ai avut cum sa vezi limitele gumei, nu? Una peste alta, eu ma bucur ca nu s-a adeverit ce am auzit despre guma asta Felicitari pentru tura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.