Sari la conținut

GHOST RIDER....realitate sau trucaj


ghost
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 91
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cine vrea cele doua filme (Ghost Rider2 , Judgment - Day Extreme motorcycling) sa le copieze de pe Dc++ ca sunt acolo + multe alte filme cu motociclete !!!

zii ma nene un hub, ca nu am gasit decat Ghost Rider 2 ..si l-am gasit doar pe la vreo 2-3 ..as vrea si GhostRider 1 si altele..dar nu le-am gasit pe huburile care le folosesc eu ..zii pe ce huburi sunt maniacii cu filmele astea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si noi, cei cu conexiuni de tot k****u? Chiar nimeni nu vrea sa trimita prin posta? CONTRA COST!!!

sigur ca da......... dar am doar gr2...... poti sa-mi dai un tel ...... le ai la posta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Hmmmmmmmmm !!! Eu cred ca baiatul ala e putin cam nebun sau nu gandeste deloc !!! Oricum e bestial ce poate sa faca !!! Si nu cred a citit vreodata regulile de circulatie (nici macar nu cred ca a auzit ca exista asa ceva) B) !!!

 

E bestial filmu' !!!

 

 

Unde gasesc GR1 si GR3 ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
am Ghost Rider the final ride(1 cd), goes wild(1 cd) si ghost rider 3(pe 2 cd-uri) dar nush cum sa vi le trimit.

 

Eu umblu destul de des la Cluj.

Cu cat le inscriptionezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze, dar ma bag si eu in discutie, voi chiar credeti chestia aia cu depasirea pe o roata la 295km/h?

eu unu nu o cred si mi se pare trasa de par rau de tot. am sa va spun si de ce: incepand de la 140-150km/h deja forta de frecare cu aerul incepe sa isi spuna cuvantul clar si apasat. avand in vedere ca motorul ala a fost proiectat astfel in cit la peste 150km/h (sa zicem) forma lui aerodinamica sa creze o forta de apasare care sa mareasca suprafata de contact dintre pneu si asfalt ( aceasta suprafata scade direct proportional cu cresterea vitezei -- din cauza miscarii de rotatie a rotii forta centrifuga face ca pneul sa capete forma de'' V'' ) pt o aderenta mai buna, in momentul in care aceasta forta de apasara ar fi dirijata spre ''burta '' motocicletei ridicata pe o roata (wheelie)aceasta s-ar desprinde de sol.

pe scurt cred ca la viteza aia ai zbura cu tot cu motor mai rau ca Niels Holgherson cu gasca lui fermecata :moron:

 

parerea mea.

 

astept argumentari.... no ofence :wave: :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mers pe o roata am mai vazut.......... dar sa te sui in picioare pe ea si mergi fara maini :wave: ...........  este exagerata chestia :huh: .............  tipul e tare.......... poate are cineva partea 1........  sau un link!?...........

pai eu iti zic ca este PEPI din timisoara care a facut faza asta de multe ori cu o JAWA si la si oprit politia in felul asta o data

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca greutatea se muta pe roata din spate ceea ce permite sa mearga linistit la viteza aia

+ ca la viteza aia nu ridica prea mult motoreta...max.20-30 cm...daca ar incerca mai mult s-ar da pe spate...sau ar zbura.

chiar...daca ar avea aripi cu flaps-uri ar putea sa zboare :wave:

@DKZ: ne dai informatii tehnice? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-mi un link cu studiul aerodinamic al motocicletei in cauza si am sa iti zic mai multe despre portanta la o anumita viteza. Oricum e improbabil, avantajul era ca in film nu avea carene ceea ce i-ar fi permis motorului sa invinga suprafata deportanta a carenei. Unghiul insa e prea mare pentru a putea invinge rezistenta aerului.

 

 

P.S. Nu trebuie aripi cu flapsuri ca sa zboare, trebuie doar aripi :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze, dar ma bag si eu in discutie, voi chiar credeti  chestia aia cu depasirea pe o roata la 295km/h?

Film cu wheelie la 205km/h a fost postat aici (sau pe SBZ, nu mai stiu). Asa ca, poate merge si la 295km/h! :wave:

 

editat ulterior: l-am gasit! voila de vezi:

/index.php?...3849&hl=wheelie

Editat de gogu007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gogu, diferenta e pur aerodinamica, daca la 200 km/h un obiect are un anumit comportament nu inseamna ca si la 300 km/h va avea acelasi comportament. Nu e o crestere proportionala a rezistentei la inaintare. Motocicleta la o anumita viteza (care difera in functie de profilul aerodinamic al fiecarei motociclete) prinde portanta pe unele suprafete - adica devine instabila si la un anumit moment zboara efectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...