Brrr Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Salut , trebuie sa schimb uleiul la Simson , care este cel mai recomandat ulei ? multam anticipat si numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Salut , trebuie sa schimb uleiul la Simson , care este cel mai recomandat ulei ? multam anticipat si numa bine T90 pentru cutia de viteze (1litru) si grup (100ml). M20W40 pentru motor (1,5 litri). De 30 de ani folosesc aceste uleiuri si vad ca inca merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frank Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Am si eu o curiozitate: ati auzit/vazut careva de Transmisie pe lant la Simson? Si nu, nu sariti sa dati cu paru' ca vorbesc avioane; am vazut Planeta cu motor VW aircooled de 1600 si cutie de Simson + alte avioane modificate de oameni priceputi! Intreb deci oamenii care inteleg despre ce vorbesc! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brrr Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 multumesc , m20w40 vre-o firma anume ? , multam mult si numa bine T90 pentru cutia de viteze (1litru) si grup (100ml). M20W40 pentru motor (1,5 litri). De 30 de ani folosesc aceste uleiuri si vad ca inca merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 (editat) Folclorul legat de uleiuri este foarte bogat, dar cert e ca in motor cam la toate motoarele racite cu aer (si mai ales la cele racite exclusiv cu aer) oamenii folosesc 20w50. Vezi Nipru, Harley, etc. In cutie cartea Simsonului zice ulei de motor, dar poti face abstractie de asta si sa folosesti ceva ulei contemporan de cutie. T90 poate e prea rudimentar, luand in considerare ca un ulei decent e vreo 20 de lei / L. Vand piese simson . Pentru mai multe detalii 0723297338 sau oanceamihai46@yahoo.com Matale sincer de ce te mai obosesti sa pui un anunt? Iti aduni minute pt bonus la apeluri primite? Ca la mailuri/PM clar nu te obosesti sa raspunzi, desi te uiti la ele de parca ar fi peep show. Editat Mai 15, 2013 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Am un joc mare in telescoape de la furca. Cuzineti sunt de fonta. Uzura pe masura. Sa caut alta? Nu cred ca gasesc in stare buna. Sa-l refac pe asta cumva? Sau pun direct ceva Japonez (nu as vrea)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 (editat) Ca sa refaci furca, iti trebuie pentru fiecare jamba urmatoarele: 2 bucsi in jambele superioare, 1 bucsa in capacul de la jamba inferioara, 2 simeringuri axiale in aceiasi capac (nu stiu cum se numesc corect pe romaneste), 2 saibe de cupru la baza aceluiasi capac, probabil arcuri noi, tija noua la telescop (aia de 8mm), un simering pe capatul inferior al jambei superioare. Dupa aia desfaci jamba inferioara pe strung, rectifici exteriorul tubului interior, sudezi la loc, cromezi sau vopsesti. Reiei operatiunea pe jamba aialalta. Dupa aia repari cota de rulment pe jugul inferior ca sigur e dusa si iti pui niste rulmenti de jug conici. Pentru asta evident faci si paharele corespunzatoare din cadru. Ah si ca sa ai ce repara, prima data cumperi vreo 3-4 furci originale muci din care sa adunci suficiente piese ca sa merite sa incepi operatiunea. Niste poze cu desfacutul jambei interioare: Spor! ...in a cauta o alternativa mai simpla si mai eficienta! Editat Mai 16, 2013 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Ca sa refaci furca, iti trebuie pentru fiecare jamba urmatoarele: 2 bucsi in jambele superioare, 1 bucsa in capacul de la jamba inferioara, 2 simeringuri axiale in aceiasi capac (nu stiu cum se numesc corect pe romaneste), 2 saibe de cupru la baza aceluiasi capac, probabil arcuri noi, tija noua la telescop (aia de 8mm), un simering pe capatul inferior al jambei superioare. Dupa aia desfaci jamba inferioara pe strung, rectifici exteriorul tubului interior, sudezi la loc, cromezi sau vopsesti. Reiei operatiunea pe jamba aialalta. Dupa aia repari cota de rulment pe jugul inferior ca sigur e dusa si iti pui niste rulmenti de jug conici. Pentru asta evident faci si paharele corespunzatoare din cadru. Ah si ca sa ai ce repara, prima data cumperi vreo 3-4 furci originale muci din care sa adunci suficiente piese ca sa merite sa incepi operatiunea. Spor! ...in a cauta o alternativa mai simpla si mai eficienta! Nu cred eu ca are asa uzura la tubul interior. Schimba mai intii bucsele din fonta cu unele din TEXTOLIT si apoi mai vazi daca mergi mai deperte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Cum e facut trecerea pe fonta, nu cred ca ma pot intoarce la textolit din pacate. Am banuit ca rezolvarea este destul de complexa. Eu nu am cum sa fac asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 (editat) Buna tuturor ! nu stiu daca postez in loc bun dar sper ca nu gresesc Sunt unul dintre fericiti posesori de ( SIMSON sr2e ) din 1960 inmatriculata cu carte,talon ( acte oki ) motocicleta am achizitionato in urma cu 3 zile de la un domn mai invarsta din orasul meu. motocicleta fiind in stare foarte buna zic eu pt ani iei porneste la prima pedala. voi pune niste poze cu ea (singura mea problema este ca nu are carburatorul original pus pe moto,o am si cea originala si am so schimb) Editat Mai 18, 2013 de adi.caras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Arata super caprita , respect celui care a intretinut-o in aceasta stare , face mult si faptul ca are acte... mentine-o in starea cea mai buna , are sa te multumeasca atunci cind ai sa faci din cind in cind cite o plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 am de gand sa o revopsesc toata sa o pun la punct estetic ,mecanic sa ii pun carb original ca in rest este ok si normal sa ma mandresc cu ea pe strazi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Ai postat in locul perfect! Ia legatura cu userul Drobu pt. probelme estetice (inclusiv crom, linii pe vopsea, etc.), iar pt piese originale noi, sau cu minime uzuri cauta-l pe userul Kyvacka. Al doilea e chiar de la tine din Mures, si sigur te poate ajuta. Succes in defilari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 multumesc chear as avea nevoie de capacul care ascunde motorul . . .etc ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Desigur, postul de mai sus, al lui Mikulaish este un pamflet si trebuie tratat ..... etc La capacul din stanga, de la selectorul cutiei de viteze prevede garnitura? Ce grosime poate avea? Imi cam picura ulei pe acolo. Nu grav si oricum vorba unui prieten "- Nu poate ea sa curga cat pot eu sa-i completez." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Daca te referi la axul schimbatorului de picior, acolo iti trebuie un simmering de 15x24x7. Probabil t-i uzata tija suficient sa pui de 14 in loc de 15. Deasemenea daca bucsa de fonta din capac e dusa (si in general e), nu faci nimic daca nu o schimbi si pe aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Mie imi curge pe la capacul prin care trece axul schimbatorului, ala cu patru suruburi, in colturi. Dar daca tot am cutia jos si capacul demontat voi schimba si simeringul ala. Acolo am gasit mastic rosu in loc de garnitura si am sa-i pun Renzosil. Ma gandesc sa nu departez capacul prea mult punandu-i garnitura si sa nu mai functioneze cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 (editat) Siliconul tine bine acolo, daca e aplicat decent. Garnitura nu strica nimic in functionalitate. Nu e ca la pinioane. Vezi sa nu curga cumva pe langa bucsa care tensioneaza arcul de la demaror fie jos la surub, fie intre ea si carcasa cutiei, din lipsa unui O-ring adecvat. Slabe sanse sa fi pus cineva asa stramb siliconul ala rosu. Ca sa dai jos capacul, trebuie cel putin sa desprinzi cutia de pe motor s-o rotesti, sau chiar s-o dai jos. Si alea implica alte dansuri... Editat Mai 21, 2013 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Frumos Simsonelul.Uite-l si pe al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adriathica Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Buna seara....as vrea sa schimb complet cablajul la motocicleta....ma poate indruma cineva unde gasesc(cumpar) cabluri fire,camasa de protective si eventual care e codul culorilor la instalatia electrica(presupun ca exista asa ceva)....Multumesc !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Cabluri si camasi: http://www.piesemotor.ro/33-accesorii-cablu?selected_filters= Eu am luat 10 m de camasa si doua cabluri cu capetele cilindrice deja montate. Le-am incheiat cu butoiase mecanice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Sau asa: http://www.ebay.de/itm/Simson-AWO-Sport-425-S-Kabelbaum-mit-Bremslicht-Schaltplan-Kabel-Kabelsatz-Neu-/221216458320?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3381874650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adriathica Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 multumesc.....am sa incerc sa iau legatura cu ei..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 eu frumos si al tau .ai de gand sa o restaurezi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 eu frumos si al tau .ai de gand sa o restaurezi ? Salut Adi. Da intr-un final il voi restaura.Asta dupa ce voi avea tot ce inca mai lipseste de la acest Simsonel. Dar deocamdata i-si asteapta randul.Incet incet ma ocup si de el. Deocamdata ma bucur ca e in posesia mea si el. Motorul a fost desfacut in bucati pentru o reparatie capitala. La urma urmei pentru asta traiesc si nu ma incurca cu nimic nici dihania asta rara pe care mai devreme sau mai tarziu o voi renova. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.