Bogdan D. Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 simsonu asta e inconfundabil, si posesoru e forumist de treaba, daca nu ma insel...si, in caz ca nu ma insel, kiturile de ciopareala si teava, etc se vindeau pt ca proprietarul sa il reconditioneze, deci, de laudat gestul...poate vede postul tau si posteaza, pt ca eu am un lapsus si nu mai imi aduc aminte cine e proprietaru... bine zis ... proprietarul este Mikulaish am si eu o intrebare ...pe simson se poate pune motor de o capacitate de 600cmc sau chiar mai mare ? dc ii pui motor de 600 sau mai mare ala nu mai este simson ... motoru de simson merge pe principiul o explozie la 5 sec chiar nu vad rostu de a face modificarea asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 bine zis ... proprietarul este Mikulaish dc ii pui motor de 600 sau mai mare ala nu mai este simson ... motoru de simson merge pe principiul o explozie la 5 sec chiar nu vad rostu de a face modificarea asta ... stiam eu, da uitasem cine e, si tipu chiar e de treaba...poate posteaza pe aici cu mai mult epoze...noi il asteptam am si eu o intrebare ...pe simson se poate pune motor de o capacitate de 600cmc sau chiar mai mare ? cum spunea si lebadake, nu mai e simson daca schimbi motorul...propulsorul simsonului e destul de bine gandit, si e cam unic in zona comunistelor(blocul estic), iar, daca schimbi asta la el, practic o sa ai motorul pe care il pui, cu un cadru de simson si altele, dar, in niciun caz, un simson...un simson, fie el modificat cu totul, inafara de motor, tot simson ramane, dar, odata schimbat motorul, nu mai e simson...plus ca nu stiu daca tine cadrul la un alt motor pus pe el, pt ca si astea se fac cu calcul, in functie de greutate, de puterea motorului, de trepidatii, rezistanta cadrului, e calculata exact, si risti sa crape cu o namila de 600 de cmc....se poate ranforsa, dar, unde e simsonu apoi? bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flooriin Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 stiam eu, da uitasem cine e, si tipu chiar e de treaba...poate posteaza pe aici cu mai mult epoze...noi il asteptam un raspuns si mie plzzzzzzzzzzzz!!! motorul asta nu a fost in tg jiu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 (editat) Am luat simsonul din tg jiu. Asa e. De la Radu. Habar n-aveam in ce ma bag. E primul meu moto. Sa nu ziceci ca is rau, pun 2 poze. Cea de la anuntul de vanzare (cand am luat-o eu, era deja zburata in multe locuri vopseaua spray) si dupa ce am mai umblat eu un pic la el. Motorul tehnic vorbind era o varza. Refacut de la 0? Probabil din cele mai uzate piese pe care le poti gasi. Din gunoaie chiar. Cand termin troaca, poate pun niste poze cu ce avea in el, sa vada, cine cunoaste. Inclusiv vopseaua, care de ex de rezervor (care era gaurit dealtfel) toata am exfoliat-o cu mana, era gunoi. Motorul suna parca ai fi scuturat suruburi in badog de bere. Si carterul era varza. Mai nik recuperabil. Nu vreu sa continuu. Seaua si esapamentul sunt opere de arta. Si cablaria... Pacat ca nu avea sursa de curent. Ata ete. Invata omu. Daca de un an nu stiam cu ce se mananca, amu nu m-i jena sa-mi depresez/presez/centrez ambielajul. Si da, Simsonul isi va recapata forma originala. Editat Iunie 19, 2007 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flooriin Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 Am luat simsonul din tg jiu. Asa e. De la Radu. Habar n-aveam in ce ma bag. E primul meu moto. Sa nu ziceci ca is rau, pun 2 poze. Cea de la anuntul de vanzare (cand am luat-o eu, era deja zburata in multe locuri vopseaua spray) si dupa ce am mai umblat eu un pic la el. Motorul tehnic vorbind era o varza. Refacut de la 0? Probabil din cele mai uzate piese pe care le poti gasi. Din gunoaie chiar. Cand termin troaca, poate pun niste poze cu ce avea in el, sa vada, cine cunoaste. Inclusiv vopseaua, care de ex de rezervor (care era gaurit dealtfel) toata am exfoliat-o cu mana, era gunoi. Motorul suna parca ai fi scuturat suruburi in badog de bere. Si carterul era varza. Mai nik recuperabil. Nu vreu sa continuu. Seaua si esapamentul sunt opere de arta. Si cablaria... Pacat ca nu avea sursa de curent. Ata ete. Invata omu. Daca de un an nu stiam cu ce se mananca, amu nu m-i jena sa-mi depresez/presez/centrez ambielajul. Si da, Simsonul isi va recapata forma originala. In forma care l-ai luat tu l-a luat si el si baga mana in foc ca pana si ultima saiba era desfacuta si schimbata . m-am dat si eu cu el putin si stiu ca nu mergea prea bine. ma bucur ca a incaput pe mana unui adevarat pasionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 (editat) poze am eu o droaie cu simonu tau dar nu le pot pune ... nu fara acordul tau Pana la urma cred ca am sa mai caut simsonuri ale altor proprietari care nu au postat inca poate poate apar si ei asa ... ca Mikulaish :D Editat Iunie 19, 2007 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 Toate suruburile is noi. Ai dreptate. Intr-adevar alea sunt greu de gasit. In schimb motoare, piese de grup si alte porcarii sunt la fiecare colt. Zi-i sarumana la Radu din partea mea si sa-mi raspunda la mail. Nu am nici o suparare pe el. Eu am fost fraierul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flooriin Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 Toate suruburile is noi. Ai dreptate. Intr-adevar alea sunt greu de gasit. In schimb motoare, piese de grup si alte porcarii sunt la fiecare colt. Zi-i sarumana la Radu din partea mea si sa-mi raspunda la mail. Nu am nici o suparare pe el. Eu am fost fraierul. nu l-am vazut pe radu de foarte mult timp si nici nu o sa il vad curand. eu nu mai stau in tg jiu. toti n-am luat sau ne vom lua teapa asta la randul nostru. intr-o zi nu iti va parea rau. de exemplu daca mergea super de cand l-ai luat si acum plecai la moscova si se strica pe la chisinau nu stiai ce sa ii faci. acum..... esti profesor la simson. asta ca sa vezi jumatatea plina a paharului. asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 (editat) uite inca un simson, inceputa reconditionarea la el, cred ca il stiti cu toti pe czpiaggio2, omu da capacitatea zilele astea asa ca sa ii tinem pumnii Cum a fost si cum arata acum ... Editat Iunie 19, 2007 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 Frumoasa treaba. Pacat de aripa taiata. Asta e motivul pt care nu mai sunt. Cum sa fac si eu deseneul pe rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 Frumoasa treaba. Pacat de aripa taiata. Asta e motivul pt care nu mai sunt. Cum sa fac si eu deseneul pe rezervor? vopsesti negru, sau cum vrei....apoi, dupa ce se intareste, izolezi cu hartie daia de vopsit, un fel de schotch....smirghel, decapat, apoi, vopsit....eu asa am tras toate liniile pe simsonu meu, si au fost linii nenorocite, de 1 mm latime ult simson e dragut, dar ar fi fost mult mai frumos daca primea vopseaua cat mai aproape de original, si inafara de flacari, liniile care il reprezinta....oricum, e bine ca l-a salvat din halul in care era si arata frumos chiar si asa Mikulaish....tu cat vrei pe teava aia si pe sea? poate vb eu cu cineva daca vrea sa si le puna pe simson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Iunie 19, 2007 Autor Share Postat Iunie 19, 2007 ORL...ma gandeam ca putere ar avea ..stiu ca nu mai ieste simson ... ca nici cele chopperite nu mai is originale ... dar gandestete la un simson i place undeva la 65-70 km/h acolo se simte bine dar daca ai merge cu 180km/h ? cum ar fii ? da dar cum zici nu cred ca ar tzine cadrul ... io am vrut sa vad ce se zice si daca este posibil adica este posibil dar daca rezista ... numa bine !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 ORL...ma gandeam ca putere ar avea ..stiu ca nu mai ieste simson ... ca nici cele chopperite nu mai is originale ... dar gandestete la un simson i place undeva la 65-70 km/h acolo se simte bine dar daca ai merge cu 180km/h ? cum ar fii ? da dar cum zici nu cred ca ar tzine cadrul ... io am vrut sa vad ce se zice si daca este posibil adica este posibil dar daca rezista ... numa bine !!! pai nu va rezista sigur la un asa motor, la o asa putere...ia intre craci sa zicem un ktm lc4 tot cam la cc aia(600), si vezi diferentele atat la putere, cat si la trepidatii....e imensa spre deosebire de simson, care, trebuie sa recunosc, are un piston destul de marisor pt o comunista monocilindru....poti merge pe simson si cu 80 la ora maxim, si nu cred ca e o viteza rea....eu unu nu vr sa ating 180 km/h cu nimic, pt ca la viteza asta, intra in calcul si franele, tehnica de franare, cauciucurile(stabilitatea), pozitia pe motor, si, sa il faci sa ajungi acolo, tre schimbat cam....TOT poti ciopari simsonu, dar, cu motoru sub rezervor, tot simson ramane, sau, poti sa il reconditionezi....unicitatea i-o asigura pana la urma motorul, si cred ca e totul de feeling...suficient 70 km/h cand esti calare pe simsonul tau retro si gonesti cu pleata in vant, inconjurat de vitezane plasticate si ciopere brizbrizuite din comert de care sincer sunt satul.... pace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 ORL...ma gandeam ca putere ar avea ..stiu ca nu mai ieste simson ... ca nici cele chopperite nu mai is originale ... dar gandestete la un simson i place undeva la 65-70 km/h acolo se simte bine dar daca ai merge cu 180km/h ? cum ar fii ? da dar cum zici nu cred ca ar tzine cadrul ... io am vrut sa vad ce se zice si daca este posibil adica este posibil dar daca rezista ... numa bine !!! omule.... scuza-ma ca ti-o spun dar tu nu esti facut pt simson un simsonist nici nu se gaseste la o asemenea viteza ... dar sa o mai prinda si si cu simsonu simsonul e..... simson Toate suruburile is noi. Ai dreptate. Intr-adevar alea sunt greu de gasit. In schimb motoare, piese de grup si alte porcarii sunt la fiecare colt. Zi-i sarumana la Radu din partea mea si sa-mi raspunda la mail. Nu am nici o suparare pe el. Eu am fost fraierul. acum Mikulaish isi va desface motoru bucati bucatele (pt ca are presele necesare ) isi va putea face grupul (cu piese noi noutze) ce mai... o sa fie cel tare simson ,din punct de vedere al mecanicii,.... bineinteles .... dupa al meu ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Iunie 19, 2007 Autor Share Postat Iunie 19, 2007 lebadake....nui vorba ca nus facut pt. simson .... problema am puso alt fel cum ar fi ? daca este posibil ? si cum ar arata ? nam spus ca am de gand ...si din toate comunistele simsonurile imi plac si mobrele si niprele chopperite cu stil ... sincer di toate comunistele doar jawa si MZ imi plac originale in rest numi plac .... numa bine !!!! si haidetzi cu poze !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flooriin Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 frate!!! nu vreau sa fiu rau dar nu cred ca ai prea multi km la bord. daca la simson ii place la 80 inseamna ca celui care o conduce ii place la 80. simsonul nu e facut pentru viteza. nu e proiectat pentru viteza. in principiu poti sa pui ce motor vrea muschiu tau pe orice cadru. problema e ca nu e rentabil. in afara de faptul ca niciodata nu vei fii sigur cu un simson la 150 (nu ca ai fii cu alta) costurile ar fi prea mari. daca ai pe acasa un simson ruginit si un aro ratacit prin ograda sau orice alt motor, mai strangi si niste teava si poti sa te apuci de tunat. sincer si eu m-as da cu ceva de genul asta dar nu cred ca merita efortul depus. asa ca astept invitatia la o plimbare cu simson-aro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Iunie 20, 2007 Autor Share Postat Iunie 20, 2007 omuleeeeee!!!!!!!!!!!! esti culmea ... citeste ceam scris mai sus ... cum am pus eu problema ... si daca vrerau viteza imi iau o motocicleta de viteza ... daca tot i vb. atunci dc se modifica simsonurile ? dc nu le lasa omu intacte .... mno gandestete la ce am scris nu vb asa fara suparare .... daca am intrebat nu inseamna ca fac chestia aia .... numa bine !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flooriin Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 simsonul si de regula orice comunista se modifica estetic. motorul se reconditioneaza, eventual cu mici imbunatatiri. sper sa nu fii suparat pe mine!!! sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 de batrana mea ce sa mai spun ca ia in blana 40 km/h? tuning as putea sa ii fac sa ajunga la 80, calculat pe foaie, dar, nu are rost, ca, totul e de feeling Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Iunie 20, 2007 Autor Share Postat Iunie 20, 2007 mda... sper sa nu fie suparare... numa bine !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 ce suparari mah fratilor ... dak noi intre noi ne suparam dapoi restu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 (editat) Am si eu o mare dilema: am cautat jante de simson si am gasit 4 jante acelasi profil ca cele de simson ... cromate atat ca is mai inguste cu 9 mm:( (cele de simson originale au 78mm iar ce am eu au 69mm) si una bucata roata fatza de simson cu janta vopsita Voi ce ziceti sa fac sa le curat pe cele originale si sa le vopsesc sau sa le pun pe astea cromate care sunt mai inguste ((((((((((((((((((((((((( Editat Iunie 20, 2007 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Iunie 20, 2007 Autor Share Postat Iunie 20, 2007 baga alea cromate ....nu cred ca itzi masuara nimeni roata sa vada daca i mai mica cu 9 mm sau mai mare...iale pe alea cromate cas mai faine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 baga alea cromate ....nu cred ca itzi masuara nimeni roata sa vada daca i mai mica cu 9 mm sau mai mare...iale pe alea cromate cas mai faine nu-i vb ca le masoara careva ci de aspect. eu sincer ma gandeam sa bag una pe fatza ca ar merge mai ingusta pe fatza si pe spate sa o vopsesc in camp electroststic neagra pe aia originala de spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Iunie 20, 2007 Autor Share Postat Iunie 20, 2007 ma amoo nujtiu ce sa zic mai bine amandoua de o culoare ...sa arete bine estetic...si cromate is faine decat vopsite ...dar tu decizi pana la urma numa bine !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.