Sari la conținut

Kawasaki Er5


Postări Recomandate

Nu stiu ce sa zic. Nu l-am simtit in spate. Dar nu sunt nici cel mai mare expert. Ii vad marginile in oglinzi.. si inca nu l-am avut incarcat cu bagaje ca sa simt vreo diferenta. Dupa ce o sa fac o plimbare de weekend cu bagaje cu tot o sa iti spun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 775
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Imi vand si eu motocicleta Kawasaki ER-5, an '98, 50cp, stare tehnica f buna. Tinuta in garaj. Inmatriculata anul trecut in Ro, unic proprietar. Pret 1400e neg.

Alte detalii Tel 0740137650

 

post-47308-1271145555_thumb.jpg post-47308-1271145579_thumb.jpg post-47308-1271145626_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am probleme cu semnalizarile :love:

ii dau dreapta si merge, cand ii dau stanga, nu merge si se taie si dreapta. inchid contactul, deschid, si la fel. sigurantele sunt bune. poate sa fie ceva pe la fire su se intampla des la motociclete? sa intreb un electrician?

pls help. mentionez caci cateodata imi merge semnalizarea stanga dar se opreste dupa doua blinkuri. chiar nu stiu ce sa fie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca dreapta merge normal, inseamna ca releul, sigurantele si dioda sunt bune . O problema ar putea fi un contact imperfect sau chiar un scurtcircuit. Eu aveam scurt in dulia unui bec de pe spate (semnalizari custom) si pana mi-am dat seama, am desfacut toata mobra si am masurat la toate imbinarile sa vad unde e problema. Deci verifica duliile inainte de toate, sa fie in regula. De exemplu, un fir smuls poate ramane fara izolatie si sa atinga la masa.

Daca duliile sunt in regula, verifica la intrerupator daca nu e ceva topit/rupt.....vezi imbinarile din spatele farului (se ia rama+sticla farului jos) , ca acolo se intersecteaza cablurile din spate cu cele din fata + ce vinde de la releu + de la intrerupator. Am atasat schema electrica.

post-39693-1271515621_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi tare mult, inca nu m-am apucat de el, dar acu merge brici si nu i-am facut nimic. probabil este un contact imperfect. tre sa vad de el ca sa nu am probleme pe viitor. mersi inca odata pt schema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am facut primii 100km cu ea si merge super...totadata am 2 nelamuriri asa ca...de incepator:

- cam cati km mai poti face cand intra pe rezerva ....al meu e din 97

-cand bag in viteza I cu ambreiajul tras...o smuceste asa usor...e o problema?.....restul vitezelor se schimba foarte bine

-a reglat cineva suspensia?....a mea are arcul strans in pozitia maxima...ma gandesc ca daca il slabesc suspensia va fi mai moale....se schimba cu ceva conditiile de mers (viteza nu ma prea intereseaza cum sa mearga smooth)

 

PS. I-am pus si parbriz de pe Louis si merge mult mai bine...ca inainte ma zbura cu totul si tot vantul il luam in piept...pana si casca imi pleca pe spate..sfatuiesc pe cine nu are sa isi puna ca e diferenta mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Primul meu post pe motociclism.ro :)

De saptamana trecuta sunt mandrul posesor al unui Kawasaki ER-5 din '99. :lol: Cred ca m-am fâțâit vreo 300 km cu el prin oras. Suuuuper! :laugh:

Sunt la prima mea motocicleta, extrem de incantat.

Ne mai "auzim" pe aici. Ride safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu la ideea cu parbrizul (Puig=20euro)....e mai relaxant mai ales la viteze peste 80-100kmph.

Suspensia mea e pe soft (minim) si la un moment dat am pus-o pe hard (maxim) si se comporta ciudat pe curbe, mai ales daca erau denivelari...mi-era teama sa nu derapez, asa ca am mutat-o inapoi cum era initial.

Rezerva e de vreo 5 litri....deci faci vreo 100km urban sau 150 extraurban, depinde si de stilu` de condus / trafic.

 

In alta ordine de idei, am constatat ca mobra mea e limitata (prindea max 160). Dupa delimitare a mai castigat 25km/h si parca are cuplu mai bun in ture mici (in jur de 2500-3000). Delimitarea a constat in umplerea unor gauri de la piesa din imagine (din carburator). Nu a avut nici o limitare metalica (inel sau "piedica" sau ceva de genul, cum spuneau altii)....deci luati aminte ca mai exista si astfel de limitari. Am aflat asta de pe un forum strain, dedicat celor cu er5 si er6.

 

 

"If you have problems with your bikes power and no restrictor washes are to be found in your carburettor, this might be the cause. Bikes from other contries can be restricted by the similar method.

An imported bike or carb can have this holes that makes the throttle stop 3/4 of its way. It´s easy to fix though, tap the holes with an 3 mm tap and fill the holes with Plastic Padding chemical Metal and trim the surface.

Now you have 50 hp. "

post-39693-1272556678_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti...dupa atata timp..revin si eu cu o mica si veche problema...

mi-am schimbat ghidonul..si din pacate nu este la fel ca cel original..este un pic mai drept..si ma incomodeaza.. :cheers:

de unde pot gasi unul cu aceleasi marimi..?!?

Editat de am_hernie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am o nelamurire?...in momentul cand schimb vitezele se aud niste zgomote la motor asa ca si cum nu ar fi ambreiajul tras destul...e normal la motoare sa faca asa.....

Eu sunt incepator la ele...deci....se poate regla ambreiajul in asa maniera incat sa se schimbe vitezele ca la masina adik fara zgomote etc/.

Nu stiu daca m-ati inteles...schimbarea vitezelor sa se faca cat mai smooth

Mesaj completat

Subscriu la ideea cu parbrizul (Puig=20euro)....e mai relaxant mai ales la viteze peste 80-100kmph.

Suspensia mea e pe soft (minim) si la un moment dat am pus-o pe hard (maxim) si se comporta ciudat pe curbe, mai ales daca erau denivelari...mi-era teama sa nu derapez, asa ca am mutat-o inapoi cum era initial.

Rezerva e de vreo 5 litri....deci faci vreo 100km urban sau 150 extraurban, depinde si de stilu` de condus / trafic.

 

In alta ordine de idei, am constatat ca mobra mea e limitata (prindea max 160). Dupa delimitare a mai castigat 25km/h si parca are cuplu mai bun in ture mici (in jur de 2500-3000). Delimitarea a constat in umplerea unor gauri de la piesa din imagine (din carburator). Nu a avut nici o limitare metalica (inel sau "piedica" sau ceva de genul, cum spuneau altii)....deci luati aminte ca mai exista si astfel de limitari. Am aflat asta de pe un forum strain, dedicat celor cu er5 si er6.

 

 

"If you have problems with your bikes power and no restrictor washes are to be found in your carburettor, this might be the cause. Bikes from other contries can be restricted by the similar method.

An imported bike or carb can have this holes that makes the throttle stop 3/4 of its way. It´s easy to fix though, tap the holes with an 3 mm tap and fill the holes with Plastic Padding chemical Metal and trim the surface.

Now you have 50 hp. "

 

Apropo de limitarea asta....a mea e twister din 97 cred....in cartea tehnica scrie ca are 25kW adik vreo 30 de cai...e posibil sa fie doua variante de motor adik una de 30 si una de 50 sau....varianta de 30 este limitata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ asoltanei: schimbarea vitezelor la motociclete este mai zgomotoasa decat la masina. Asta asa este si nu ai cum sa schimbi. de reglat poti sa reglezi unde actioneaza maneta de ambreiaj, mai aproape sau mai departe de ghidon (reglajul este la baza manetei)

 

@papa32: suspensia spate o poti regla cu o scula speciala care ar trebui sa o ai in trusa de scule a motocicletei.

Suspensia fata o poti regla un pic (max 5-6 mm) din juguri sau in functie de ce ulei ai in furca, dar nu merita sa te complici cu modificat suspensia fata.

Unde in italia esti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambreiajul se mai poate regla din surubul acela de la cutie....la capatul cablului de ambreiaj (are 2 piulite la capete). La mine prindea cam sus si daca o turam tare in 1-a (peste 6k) nu mai intra in a 2-a ci in neutru...deci puteam schimba in a 2-a doar pe la 3-4k. Dupa ce l-am intins putin, nu-mi mai face deloc figura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ha ha.. si tu il vinzi?

Da, nu este chiar prietenoasa saua aia pentru ture lungi. Eu mai am si febra pe ici pe colo ca am decis sa aflam noi impreuna (eu si ER-ul) dupa vreun an de zile care-i treaba cu curbele. Si-am facut Bucuresti-Cheia-Saccele-Intorsura Buzaului-Siriu-Pirscov si inapoi weekendul asta. Stiu, de la Buzau mai aveam 100 de km pana la Bucuresti, dar ne-am impacat prea bine ca s-o iau pe drumul scurt.

 

No bafta la vanzare, cu ce il schimbi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,

cine poate sa-mi explice si mie cum se regleaza suspensia, daca se poate regla?

 

Vezi in partea de jos a arcului e o piesa asa ca o piulita care se roteste.....in functie de rotatie piesa ajuta la comprimarea sau relaxarea arcului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi in partea de jos a arcului e o piesa asa ca o piulita care se roteste.....in functie de rotatie piesa ajuta la comprimarea sau relaxarea arcului

 

 

si ar trebui sa ai in trusa de scule si cheia speciala pentru invartit "piulitzoiul" ala. Mult timp m-am intrebat la ce se foloseste.

 

 

post-47532-1275902230_thumb.jpg

 

Da un mail daca vrei manualul (adresa ca id-ul, yahoo).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

recent mi-am luat un er5 din 2002!nu am permis si el nu este inmatriculat inca,dar l-am pornit si am mers putin cu el...stiu nu este bine ce fac dar,nu rezist!acum vreau sa va intreb dak se poate sa cobor saua un pic mai jos si de unde?Si inca o intrebare...dupa ce merg cu ea ceva vreme, se aude un tiuit,suerat pe la busonul de benzina...ce credeti ca poate fi?

Mesaj completat

si cum este mai bine sa fie curatat lantzul)dat jos sau pe motocicleta( se da greu jos...?dak are cineva documetatie despre er5 v-as fi recunoscator!multumesc anticipat

Mesaj completat

si cateva poze cu vecina de apartament

Mesaj completat

si acum ca mi-am adus aminte...inca ceva!cum ajung al buji?trebuie sa ridic rezervorul? asfalt uscat

post-57760-1276336615_thumb.jpg

post-57760-1276336635_thumb.jpg

post-57760-1276336679_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am niste nelamuriri...poate e cineva care stie si a fost in aceeasi situatie:

1. daca iti cumperi o moto din strainatate care e limitata la 25kW de ex. si moto e inmatriculata in germania de ex.....acest lucru este scris in talonul german?...ok

2. daca are 25kW scrisi in talon german...si o cumperi/inmatriculezi in tara ...astia la RAR iti scriu in talon tot 25kW?

 

De ce va intreb....eu am un ER 5 97 si in talon am 25kW si stiu ca are motor de 50cp .....

 

As dori sa mai cumpar una limitata (pentru ca sunt incepator in acte) enduro ca dupa cei 2 ani sa o pot delimita...nu are rost sa iau ceva mai mic ...ca dupa aia sa nu o pot vinde.....

 

Acuma daca e cineva care imi zice ca nu e bine ce fac...vreau sa se stie ca am facut motocross de mic la club....deci mersul pe 2 roti nu imi este strain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiu eu, RAR-ul iti trece in talon puterea maxima, fara limitare. Cel putin asa zicea tipul de la Cluj... Iar daca esti incepator ce conteaza ? Nu te ia nimeni la intrebari, poti sa ai si hayabusa....atata timp cat esti in Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiu eu, RAR-ul iti trece in talon puterea maxima, fara limitare. Cel putin asa zicea tipul de la Cluj... Iar daca esti incepator ce conteaza ? Nu te ia nimeni la intrebari, poti sa ai si hayabusa....atata timp cat esti in Romania.

 

 

Atunci cum iti explici ca Kawa meu 97 er5 are 25kW in talon....am luato inmatriculata ....si motorul este de 50cp?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna.. ;) .am si yo un kawasaki er 5 din 1997 si am si eu o rugaminte la voi ....stie cineva cate atmosfere se baga in gume?? :P

Salut

2,2 fata

2,4 spate

cel putin asa scrie in carte. daca vrei ti-o trimit.

ca sa fiu mai exact...

Front - up to 181 kg (400 lb) load: 225 kPa (2.25 kgf/cm², 32 psi)

Rear - up to 97.5 kg (215 lb) load: 250 kPa (2.50 kgf/cm², 36 psi)

- 97.5 kg (215 lb) ∼ 181 kg (400 lb) load: 280 kPa (2.80 kgf/cm², 41 psi)

 

Enjoy the ride! :)

Editat de Pretor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

2,2 fata

2,4 spate

cel putin asa scrie in carte. daca vrei ti-o trimit.

ca sa fiu mai exact...

Front - up to 181 kg (400 lb) load: 225 kPa (2.25 kgf/cm², 32 psi)

Rear - up to 97.5 kg (215 lb) load: 250 kPa (2.50 kgf/cm², 36 psi)

- 97.5 kg (215 lb) ∼ 181 kg (400 lb) load: 280 kPa (2.80 kgf/cm², 41 psi)

 

Enjoy the ride! :P

 

 

ms frumos asta am gasit si eu da nu stiam ce inseamna "psi"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...