Sari la conținut

Kawasaki Er5


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 775
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

Si eu trebuie sa le schimb dar sincer sa va spun va recomand cele originale care le puneau din fabrica eu le am si nu le-am schimbat nici odata si anul trecut am mers cu ele slic si aveau o aderenta foarte buna pe asfalt eu unul asta imi voi cauta si va recomand si voua aceleasi ,plus ca am mers si pe pista cu ele. Dunlop fata-110/70-1754h spate-130/70-1762h.

Si va intreb pe voi daca puteti sa imi faceti si mie rost de o semnalizare fata stanga originala.

Va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut,

am si eu un er 5 din 97..si sunt foare multumit de el.. :laugh: ...

nu am avut nici o problema cu el..si apropo de pneuri..dovlecel nu ti-a afectat ciclistica noul pneu' pe spate ..de 150 ?!?!

presupun ca ai castigat aderenta...dar cred ca pierzi pe curbe..

 

..poate ne vedem la o bere?! :laugh:.. (si eu crede-am ca sunt singurul cu er 5-ul prin pitesti :wink: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

am si eu un er 5 din 97..si sunt foare multumit de el.. :blink: ...

nu am avut nici o problema cu el..si apropo de pneuri..dovlecel nu ti-a afectat ciclistica noul pneu' pe spate ..de 150 ?!?!

presupun ca ai castigat aderenta...dar cred ca pierzi pe curbe..

 

..poate ne vedem la o bere?! :crack:.. (si eu crede-am ca sunt singurul cu er 5-ul prin pitesti :blink: )

 

Salut!

N-am avut ocazia sa testez pneul de 150 prea mult pe curbe. Am facut schimb de roti cu cineva vreo 2 zile pentru ca sa poata omu' sa ia rar-ul (cu rotile mele), dar sunt sigur ca ca s-ar fi comportat mult mai bine si pe curbe. Cu pneul de 130 am simtit de cateva ori cum il pierd in curbe, problema e ca nu are un comportament cat de cat liniar in functie de unghiul de inclinare ( de la un anume unghi - nu prea mare,normal - se simte cum cade pur si simplu, si forma e de vina), si asta n-o spun doar eu (n-am decat 10.000km) dar am cativa prieteni cu mult mai experimentati ce zic acelasi lucru despre pneul spate stiu ca e Dunlop dar nu stiu modelul.

Si eu as vrea sa ne vedem la o bere doar ca locuiesc in Bucuresti si nici din Pitesti nu prea sunt ( deci esti deocamdata esti singurul cu ER5 ) ci din Corbeni (pe langa Vidraru).

Despre ER am numai cuvinte de lauda si asta nu din cauza ca vreau sa-l vand ( l-am tradat pentru un FZ6 ), cu el am invatat multe - si tare muulte mai sunt de invatat - tot el m-a iertat de multe ori, m-a si trantit da a fost de treaba pt ca n-a facut-o prea des si nici la mai mult de 10 la ora, am facut si drumuri destul de lungi si n-am obosit prea tare. N-am avut nici un fel de problema cu el , nici mecanica nici de alt fel.

dar o bere tot trebuie sa bem

 

sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am de 150 pe spate de vreo 5000 de km...si se comporta vizibil mai bine..pretutindeni...:crack:

 

 

 

apropo.........io imi vand er-5ul...ca sa trec la miar.......cine e interesat sa imi lase pm..pretul este de 1800Epuroi....motoru este in stare excelenta....perfecta.....asfalt uscat (vazui ca iesi soarele....si cred ca dau si o tura)..papa all

 

Si eu trebuie sa le schimb dar sincer sa va spun va recomand cele originale care le puneau din fabrica eu le am si nu le-am schimbat nici odata si anul trecut am mers cu ele slic si aveau o aderenta foarte buna pe asfalt eu unul asta imi voi cauta si va recomand si voua aceleasi ,plus ca am mers si pe pista cu ele. Dunlop fata-110/70-1754h spate-130/70-1762h.

Si va intreb pe voi daca puteti sa imi faceti si mie rost de o semnalizare fata stanga originala.

Va multumesc anticipat!

 

 

 

vezi ca se gasesc cu 25 de euro pe ebay..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Idea e ca uleiul respectiv care mi-a curs sper sa fie cel normal care il schimb la 10000km si nu cel de transmisie.

Eu ma tem de faptul ca acolo jos sa nu fie ulei de transmisie si oricum uleiul care a curs il schimb.

 

Intradevar de partea cealalta a motorului jos am o gradatie cu cat ulei mai este si intradevar acea gradatie de la plin a scazut 3sferturi deci practic acolo ar trebui sa fie ulei normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Idea e ca uleiul respectiv care mi-a curs sper sa fie cel normal care il schimb la 10000km si nu cel de transmisie.

Eu ma tem de faptul ca acolo jos sa nu fie ulei de transmisie si oricum uleiul care a curs il schimb.

 

Intradevar de partea cealalta a motorului jos am o gradatie cu cat ulei mai este si intradevar acea gradatie de la plin a scazut 3sferturi deci practic acolo ar trebui sa fie ulei normal.

ai un singur tip de ulei in motor :wacko: nu exista ulei de transmisie acolo

multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super tare faza. Si eu vand Kawa pentru un FZ6 Fazer :D

Dar cu criza asta au aparut tot felul de ciurucuri la preturi mici si, din pacate, sunt si eu obligat sa mai reduc din pret. Daca nu o dau mai sta un an la mine ca are cine sa mearga pe ea. Nu sta degeaba :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, ma bucur sa va anunt ca sunt si eu proaspat propietar de ER5 unul din 97'. :D Interesant pana acum tot ce a fost scris despre ER 5, sper ca si in continuare sa aflam cat mai multe despre motoarele noastre. Eu sunt si incepator si ma intereseaza voi cam pe la ce turatie schimbati vitezele? Eu pe unde am citit se spune ca punctul optim este cam pe la 7000 de turatii dar mie mai ales in prima viteza mi se pare ca este motorul cam chinuit. De aceea le schimb cam pe la 4500-5000. Astept sa imi ziceti si voi cum procedati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu tot pe la 4-5000 cand merg usor prin oras. Daca accelerez tare schimb mai sus, dar cand merg normal, 4-5000 e f bine. Dupa o vreme o sa iti dai seama dupa cum suna cam cand ar fi bine sa schimbi viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap...aveti dreptate la 4000-5000 e foarte bine. Am fost si am curatat si sincronizat carburatoarele si acum trage si mai bine....eu de asta eram derutat..ca mergea asa putin "infundat" adica nu tragea asa de bine..si credeam eu ca schimb vitezele prea devreme...dar acum merge super.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:eek: si a mea era fara vlaga si dadea rateuri cand avea carburatoarele murdare si-mi zicea cineva ca m-am obisnuit eu cu ea si mi se pare. Bine ca am desfacuto si s-a rezolvat.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...