Sari la conținut

Kawasaki Er5


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 672
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Este posibil ca la anul sa imi iau si eu una ca imi place f mult si nu ii scumpa...

Asta ar fi prima motocicleta si o sa ma inclin intre acesta si suzuki bandit inca nu stiu nici eu ce o sa fie...

Momentan conduc un scooter Yamaha maxster 150 cmc sa ma obisnuiesc cu traficul si tehnica de conducere pe drumurile din Romania...

Asfalt uscat va doresc...

As fi curios cat consuma in oras...???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut una anul trecut, ff multumit, un motor care iarta mult, are si demaraj, te strecori super in oras, ok pt. inceput. In oras cam 5,5-6 l/100 Km. Ia-o cu incredere!

Bafta

Este posibil ca la anul sa imi iau si eu una ca imi place f mult si nu ii scumpa...

Asta ar fi prima motocicleta si o sa ma inclin intre acesta si suzuki bandit inca nu stiu nici eu ce o sa fie...

Momentan conduc un scooter Yamaha maxster 150 cmc sa ma obisnuiesc cu traficul si tehnica de conducere pe drumurile din Romania...

Asfalt uscat va doresc...

As fi curios cat consuma in oras...???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut una anul trecut, ff multumit, un motor care iarta mult, are si demaraj, te strecori super in oras, ok pt. inceput. In oras cam 5,5-6 l/100 Km. Ia-o cu incredere!

Bafta

Merci de sfat... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve

 

am un kawa er5 de anul trecut, albastru, la fel ca al lui andrei cristea, numai ca al meu are crashbar (barak, daca vrei sa vezi pe viu, contact me, pls)

 

motorul este super pentru incepatori si nu numai - eu m-am obisnuit cu el asa de tare, ca greu ma despart de el. si o fac pentru ca imi iau o aprilia pegaso, se preteaza mai bine la drumurile lungi si e all rounder.

 

parerile mele despre Kawasaki ER5 Twister (al meu e din 2000, are cca 11.000 km, din care vreo 6000 facuti in RO de mine)

 

+ super k lumea in oras, usor de manevrat, suficient de sprinten (chiar si cu limitarea la 35 CP), cuplu bun la turatii joase

+ consumul in traficul (cuvant urat) din capitala este intre 5,5 litri vara si 7 litri/100 km primavara sau toamna, cand e rece; la drum lung, am scos cam 2,8-3 litri/100 km

+ foarte fiabil si foarte rezistent - am cazut de doua ori (din cauza unei sine de tramvai pe ploaie :) respectiv nisip de la constructii a doua oara...) si, in afara de mici julituri si de spargerea plasticului de la semnalizatoare, motocicleta nu are absolut nimic (si nu fac reclama degeaba pt ca vreau sa il vand...)

+ intretinerea la Kaore, la mosul japonez - i-a placut mult motorul si asta m-a ambitionat sa il ingrijesc cat am putut de bine, desi nu sunt un maniac; pregatire de sezon la inceputul anului, in 2007 si 2008... si bagat benzina de la MOL (de 95, iar la patru-cinci plinuri de 98, sa se curete). in rest just fun si foarte foarte util in Bucuresti

+ arata mult mai bine decat suzuki gs500 si ceva mai bine decat honda cb500 (ca numai astia doi is concurentii adevarati); mie mi se pare comoda si foarte manevrabila, dupa un an jumate de condus

+ imi place ca nu urla toba, ci e foarte civilizata (ma tampesc scuteristii care gauresc toba sa-i auda tot cartierul!); ambreiaj ok, cutie de viteze ok, frane ok

+ racire cu apa => nu am avut ever probleme cu temperatura motorului, oricat de cald era afara si oricat de mult am mers

 

- dupa doua luni am simtit ca vreau performante mai bune - noroc ca mi-a taiat avantul un dobitoc, care era cat pe ce sa intre in mine si mi-am dat seama ca putere mai mare inseamna si timpi de reactie mai mici, deci risc mai mare de a intra in spital din cauza soferilor

- la drum lung e obositoare: desi am parbriz, e cam mic, peste 120 km/h trebuie sa ma aplec, pentru o aerodinamica mai buna; suspensia e relativ moale, dar absoarbe cam sec denivelarile - iar drumurile noastre, oricat de bune ar fi, tot proaste sunt, asa ca un drum bucuresti-constanta, de exemplu, se lasa cu cel putin doua opriri si o viteza de croaziera de 120-130 km/h

- are doua carburatoare - daca nu face sincronizarea unul care se pricepe, ai numai batai de cap cu mersul neregulat, pornirea, etc; cand e putin mai rece, trebuie pornit cu socul, dar tras imediat la jumate, tinut motorul putin peste 1200 din acceleratie, bagat socul dupa 5 secunde, turat putin cat sa se stabilizeze... deh, asta e cu carburatoarele...

- frana fata este pe un disc si, in utilizare intensiva, slabeste repede (io as pune disc mai mare... ba chiar un sistem cu doua discuri); pe spate e tambur, destul de ok, dar blocheaza cam repede - atentie la franarea brusca, pe spate, ca incepe sa danseze

- nu mi-a facut impresia ca se preteaza la curbe rapide, deoarece pneul spate este destul de ingust, dar, in general, e agila

- uneori am impresia ca lantul scoate un zgomot cam mare? daca au si altii impresia asta, sa spuna, pls

 

sincer, nu l-as da nici sa primesc gratis un hornet (care era pasiunea mea, teoretic...); dar imi iau allrounder si nu are rost sa raman cu doua motociclete

 

il recomand din toata inima incepatorilor care nu vor fite si viteza de jmecheri. si incepatoarelor, desi este putin cam greut, pana te obisnuiesti cu el. dar nu este motor doar pentru incepatori, ci si pentru cei care apreciaza partea de riding relaxat din ce inseamna viata pe 2 roti.

 

din pacate, nu stiu cum sta cu preturile la piese... pentru ca nu am avut probleme cu el si nici nu cred ca e cazul de griji pana pe la 30.000 km :lol: asa ca nu stiu de ce are mertan (la inceputul topicului) o parere asa proasta despre fiabilitatea kawa :D

 

poze cu armasarul aici: http://www.oraan.ro/motorul-meu/

 

pentru alte detalii, feel free 2 ask :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte util.

O descriere asa cum trebuie, ai zis c-am tot ce era de zis, si de bune si de rele.

Apreciez foarte mult comentul tau.

Probabil urmatoarea achizitie o sa fie un kawa er-5, mie in general imi plac motocicletele naked, vroiam un gs 500, are un vecin, ii ok, dar cand am vazut Er-5 am vrut sa stiu cat mai multe deoarece mi-a placut foarte mult.

Acum sa fac si o mica gluma:

La multi le plac motoarele super sport, full carenate, mie imi plac mai mult naked-urile pt ca sunt k femeie,

un motor naked mi se pare mai sexy, k femeile... :) ...

Let's ride...

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am si eu un ER5 din 2000, l-am luat din Germania in toamna. Sunt foarte multumit de el mai putin de pneuri ; in special cel spate - pe curbe mi se pare putin cam instabil si cam subtire(130) - si as vrea sa imi pun unul mai lat de 150 sau 160. A pus cineva un pneu asa lat pe un ER5?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca un vot de la mine in privinta aspectului, si eu am cb 500 dar la design trebuie sa recunosc ca er5 sta ceva mai bine.

 

@dovlecel : nu doar latimea anvelopei dicteaza comportamentul pe viraje.

Editat de DragosV
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este problema sa il pui, nici nu vei simti mare lucru, doar ca va fi mai comfortabil(balon mai mare)si va avea un look mai cool.

Atentie mare insa la revizia ITP, la 2 ani, ca te va respinge. Ei se uita in princ. la dim. anvelopei din talon, care este 130.

Bafta

 

Salut!

Am si eu un ER5 din 2000, l-am luat din Germania in toamna. Sunt foarte multumit de el mai putin de pneuri ; in special cel spate - pe curbe mi se pare putin cam instabil si cam subtire(130) - si as vrea sa imi pun unul mai lat de 150 sau 160. A pus cineva un pneu asa lat pe un ER5?

Editat de kawaz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu trebuie modificari cam mari daca pui pneu mai lat? eu m-am uitat in principiu, ca la fel, mi se pare cam ingust pneul spate... dar nu e loc de mai lat!

 

ce modificari ar trebui facute mecanic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu trebuie modificari cam mari daca pui pneu mai lat? eu m-am uitat in principiu, ca la fel, mi se pare cam ingust pneul spate... dar nu e loc de mai lat!

 

ce modificari ar trebui facute mecanic?

 

Pai aici e problema! vreau sa stiu daca a pus cineva un pneu mai lat fara nici o modificare mecanica. Teoretic un pneu de 150 ar intra dar nu prea stiu cum sta pe janta originala. Am vazut ieri la Cluj (Seth on fire) pe o Yamaha un pneu de 150 pe o janta cu 1 cm mai ingusta decat cea de ER5 si parea ca sta putin cam chinuit. Ma gandesc ca pe janta mea ar sta bine. Am sa caut un pneu sh sa il probez sa vad daca merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P De ce nu am si eu 2500 de euro....

 

 

vai ca ce as face cu ei...

 

 

te-as suna pe loc...

 

 

De ce vrei sa il vinzi???

Asa ceva nu se vinde...

Se pastreaza...

 

pai parca vad ca raman si cu kawa :D

man, ce sa fac... mi-am dat seama ca ma intereseaza mai mult caracterul util. si aprilia pegaso este all rounder, se preteaza mai bine la drumuri lungi si hartoape. er5 arata super in oras si este extraordinar ca prima motocicleta, mai ales ca eu nu sunt ahtiat dupa viteziste.

 

asta este, vezi cum faci rost de bani, ca se pare ca oferta ramane valabila :lol: sau... poti incerca sa iei unul mai vechi si mai ieftin, dar s-ar putea sa bagi banuti cam multi in el. la al meu, daca l-as pastra, i-as schimba la anul cauciucurile si placutele de frana, dar nu pentru ca trebuie, ci pentru ca vreau eu sa ma simt in siguranta totala (ma rog, cat de "totala" poate fi pe doua roti, ca azi, de exemplu, doi erau sa ma bage in spital...)

 

oricum, trebuie sa iei in considerare ca nu se preteaza la drumuri lungi. adica poti sa te duci la mare, la munte, dar e cam obositor. mai ales ca e necarenata, deci fix pix protectia la vant.

 

na, ca sezonul se termina azi maine :lol: asa ca mai bine pune-ti pofta-n cui pana la iarna, cand s-or mai ieftini motoarele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai parca vad ca raman si cu kawa :P

man, ce sa fac... mi-am dat seama ca ma intereseaza mai mult caracterul util. si aprilia pegaso este all rounder, se preteaza mai bine la drumuri lungi si hartoape. er5 arata super in oras si este extraordinar ca prima motocicleta, mai ales ca eu nu sunt ahtiat dupa viteziste.

 

asta este, vezi cum faci rost de bani, ca se pare ca oferta ramane valabila :D sau... poti incerca sa iei unul mai vechi si mai ieftin, dar s-ar putea sa bagi banuti cam multi in el. la al meu, daca l-as pastra, i-as schimba la anul cauciucurile si placutele de frana, dar nu pentru ca trebuie, ci pentru ca vreau eu sa ma simt in siguranta totala (ma rog, cat de "totala" poate fi pe doua roti, ca azi, de exemplu, doi erau sa ma bage in spital...)

 

oricum, trebuie sa iei in considerare ca nu se preteaza la drumuri lungi. adica poti sa te duci la mare, la munte, dar e cam obositor. mai ales ca e necarenata, deci fix pix protectia la vant.

 

na, ca sezonul se termina azi maine :lol: asa ca mai bine pune-ti pofta-n cui pana la iarna, cand s-or mai ieftini motoarele

ce sa zic...

In viitor ma gandesc sa imi iau, poate la anu' daca reusesc, acum o luna mi-am luat Yamaha maxster, ii scooter de 150 cmc, nu se compara cu o motocicleta dar de inceput si pt vara asta ii ok:)

La anu probabil o fi altfel...

Oricum nu se compara motorul cu scoterul, numai ca amandoua au doua roti in rest...:lol:

Kawa ii super tare si eu sunt si mic de inaltime si m-ar prinde bine...

Asfalt uscat:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, ai dreptate, nu se compara motorul cu scuterul :friends:

 

in bucuresti mi-as fi luat un scuter, e mai util si se strecoara mai usor (plus ca esti putin mai ferit daca e sa intre unul in tine, ca nu iti beleste genunchii din prima)

 

dar... sa fii pe motocicleta e cu totul altceva. sa ai grija, ca scuterul te invata cu lenea :crack: ca nu ai schimbator de viteze si nu poti face frana de motor...

 

 

sunt curios daca a avut cineva pana acum probleme cu sistemul de racire la er5. anul trecut parca nu imi pornea asa de repede ventilatorul... sau poate mi se pare mie si e normal pentru perioada asta calda? vreau sa preintampin orice problema de overheating

 

tnx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand am motorul asta nu numai ca am vreo 1400km cu ea si ca e una din cele mai fiabile motociclete dar in privinta incalzirii motorului sa nu isi faca nimeni probleme are o racire extraordinara chiar si la temperaturi foarte ridicate. Si eu vreau sa o dau in speranta de ami lua tot un neked dar olecutica mai mare.:friends:))

 

Asfalt uscat tuturor

 

am gresit numarul km 14000km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tare bucur ca au aprut si alti fericiti posesori de ER 5.

Moto8 - al tau parca nu este Twister , sau poate ma insel... La mine difera seaua, rezervorul (are buson rotund si mai mare) si amortizoarele spate. Stiu ca s-a facut din 2001 pana in 2006.

Cu protectia de motor am rezolvat desi a costat ceva. Am cumparat de la Moto TT (magazin romana metrou) si am fost sfatuit de Tiberiu Troia (un om deosebit) sa nu iau o pocnitoare de Puig sau sa ma manance sa pun o improvizatie. Drept care, contra 120 iepuroi am acum o super protectie Hepco & Becker facuta pt ER5. Sper sa nu aflu cat de eficienta este. Semana cu a ta Moto8 insa acopera si partea din spate de la cutia de viteze, este mai lunga si se uneste cu protectia din partea cealalta. O sa incerca sa pun oarece poze. Tot de acolo am luat suport topcase, aceiasi firma care a fost mai ieftin....doar 110 :blink:.

Pot spune ca m-a cam durut cand am platit insa fac toti banii. Am un topcase de 42 L in care incap destule. Ex. am fost in delegatie la Slobozia 3 zile...tot ce am avut nevoie a incaput. Alta delegatie la Tulcea 4 zile..aici am mai luat si rucsacul de laptop insa mai aveam loc in topcase.

Nu stiu voi cum stati cu consumul insa mie imi papa cam 6 in oras. Spre Tulcea am scos un 4.2 :kiss:. Pe autostrada m-a cam batut vantul insa am si mers 120-150.

 

Am uitat numele userului care dorea sa puna pe spate de 150...aigura-te ca ai loc si in partea dreapta, este o tija care vine la tambur si se afla destul de aproape de roata.

As fi curios cu ce este incaltata motoreta voastra, poate ne si strangem intr-o zi sa le admiram. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer, nu stiu ce aduce in plus denumirea "twister", dar am vazut care este principala diferenta intre motorul meu din 2000 si cele de dupa 2001 - plasticele de la sha :) la mine is in continuare, dupa 2001 se intrerup in zona de prindere superioara a amortizoarelor si arcurilor spate

 

despre protectii nu stiu, asa l-am luat, dar nu mi s-au parut a fi improvizatii. oricum, foarte bune :( recomand oricui - pentru ca in loc sa se beleasca carcasa propulsorului, se zgarie bara aia, care trebuie doar vopsita apoi... vorba ta, mai bine sa nu stii cat de buna e :cheers:

 

despre consum, numai de bine. in general, am scos pana in 5.5 in oras pe vreme buna - doar in octombrie anul trecut am avut si 7 la suta, ca la fiecare pornire trebuia bagat socul, era cam frig. la drum lung, am facut bucuresti - constanta si retur cu o medie de 2,8 :rock: viteza maxima 150, dar foarte putin, ca ma zbura vantul, in rest 130-140 relativ constant.

 

daca nu il dau prea repede, as fi bucuros sa ma intalnesc cu alti posesori de er5 :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai hai sa ne intalnim anul asta undeva sa ne fie la toti mai aproape. La o intrunire ceva prin roamnia ca a si inceput sezonul.

Asfalt uscat.

 

de exemplu la Turda

 

- 18-20 iulie 2008

 

* Eveniment: Intrunire moto

* Locatie: Turda

* Organizator: Transilvania Riders

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Eu inca sunt indecis ce motor as vrea intre kawa Er5 si suzi gs500. Care credeti ca ar fi diferentele intre cele doua? M-am suit pe un gs500 si in ciuda inaltimii mele de 1.83, stateam bine...acum as vrea sa stiu daca asta ar fi o problema la Er5?

Pe mine m-ar interesa problemele lui "standard", pretul pieselor ( nu de alta, dar nu as vrea sa bag bani in el garla), cele 2 carburatoare am inteles ca e nasol daca nu e sincronizat calumea.

 

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...