MRL Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 de er 6 Nimeni nu zice nimic?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midori Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 Pai.. ce sa zicem de er-6? Cei cu er-6 posteaza pe alte topicuri de obicei. Dar daca ai vreo intrebare sau nelamurire poate putem sa te ajutam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midori Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Eu una am zis ca anul viitor neaparat merg cu motorul pe pasul Stelvio. Am fost cu masina anul asta si e fantastic. Deci pana undeva prin Italia tot ajung , nu stiu daca o sa merg mai departe de Stelvio. Poate dau o tura pana la Venetia daca e cu aceeasi ocazie ca e destul de aproape, dar asta ramane de vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danatge Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Ghete! Si nu stiu cum e pe la tine, dar la temperaturile din Bucuresti trebuie captusit bine si gatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midori Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 si manusi, sunt bune oricand alea. Eu am cazut cu bicicleta si mi-as fi julit palmele daca nu aveam manusi. Iar acum ca s-a racorit.. le iei oricum sa nu-ti intepeneasca degetele de frig pe ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midori Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 sorry, motorul meu este mai vechi de 10 ani asa ca... casco iese din discutie. RCA.. parca a fost 80lei pe 6 luni anul trecut. Pot sa-ti spun in decembrie la sfarsit cand o sa-mi refac rca-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs12seb Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Este o motociclete foarte buna ,parerea mea merita banii si nu prea umbli cu ea prin service cum spun altii !E PARFUM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danatge Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Ai uitat sa zici cat e de frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata_m Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 pentru cine e interesat am un kawasaki er-5 de maritat....e super motocicleta 29000 km reali...arata excelent an 98...pentru detalii lasati-mi mesaj privat......am pretz de iarna la ea....1200E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LeonidRm Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Buna ziua la toti posesorii de Er 5. De curind m-am facut si eu posesor al acestei excelente motociclete si sunt satisfacut de toate caracteristicile ei tehnice.Eu sunt din Republica Moldova si am cautat aici pe la noi posesori de Er 5 , dar nu am gasit pe nimeni, se pare ca sunt foarte putini. In cazul acesta eu a trebuit sa apelez la un forum extern. Din cele citite mai sus eu mi-am dat seama ca voi va iubiti foarte mult motoarele voastre si pe linga toate va si pricepeti in acordarea unui ajutor tehnic. De aceea eu va rog sa-mi spuneti cum eu pot sa aflu daca Er 5-ul meu e restrictionat si daca "da", atunci cum sa-l aduc la starea lui normala de 50 Hp. Eu dau aceasta intrebare deoarece am vazut pe net cum aceste motociclete ajung pina la 180 Km/h in citeva secunde, dar a mea ajungind la 120Km/h isi stopeaza acceleratia si cu greu ajunge pina la 135 km/h. Uleiul si toate restul consumabilelor au fost decurind schimbate si multe alte lucruri au fost aduse la conditie superba, dar iata in privinta la viteza eu nu stiu ce sa-i fac... Va multumesc anticipat pentru raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midori Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Buna ziua la toti posesorii de Er 5. De curind m-am facut si eu posesor al acestei excelente motociclete si sunt satisfacut de toate caracteristicile ei tehnice.Eu sunt din Republica Moldova si am cautat aici pe la noi posesori de Er 5 , dar nu am gasit pe nimeni, se pare ca sunt foarte putini. In cazul acesta eu a trebuit sa apelez la un forum extern. Din cele citite mai sus eu mi-am dat seama ca voi va iubiti foarte mult motoarele voastre si pe linga toate va si pricepeti in acordarea unui ajutor tehnic. De aceea eu va rog sa-mi spuneti cum eu pot sa aflu daca Er 5-ul meu e restrictionat si daca "da", atunci cum sa-l aduc la starea lui normala de 50 Hp. Eu dau aceasta intrebare deoarece am vazut pe net cum aceste motociclete ajung pina la 180 Km/h in citeva secunde, dar a mea ajungind la 120Km/h isi stopeaza acceleratia si cu greu ajunge pina la 135 km/h. Uleiul si toate restul consumabilelor au fost decurind schimbate si multe alte lucruri au fost aduse la conditie superba, dar iata in privinta la viteza eu nu stiu ce sa-i fac...Va multumesc anticipat pentru raspuns Salut si felicitari pt alegere. Este un motor foarte bun din mai multe puncte de vedere. Totusi are doar 50 de cai putere si nu poti sa te astepti sa ajunga la 180 km/h in cateva secunde avand in vedere ca 180 km/h este viteza maxima constructiva. Daca vrei sa afli daca este restrictionata sau nu, te uiti la carburatoare (asta inseamna dat jos carburatoare) daca sunt restrictionate atunci are niste placute subtiri cu fante (gauri) ca sa reduca cantitatea de aer care intra in carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LeonidRm Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Spune-mi te rog, aceste placute se afla intre carburator si filtrul de aer sau intre carburator si cilindri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midori Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 Trebuie sa fie intre carburatoare si filtrul de aer pt ca diminueaza doar cantitatea de aer care intra in carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LeonidRm Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 Iti multumesc pentru info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piciugabi Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 Baieți,...ce să zic,...sunt Âşi eu proprietar de Er-5 de aprox. 1 an. După ce am citit ce scriserăți voi pe aici Âşi după un sezon moto cu ER-5-ul între picioare, pot spune Âşi eu aceleaÂşi lucruri. Super motor!!! Cred ca este una din cele mai bune alegeri privind raportul calitate-preț. A mea este de proveniență Italia, 2001, 25.oookm. De cand o am ,....doar schimbul de ulei si atat. Nu mă aÂşteptam să fie aÂşa de fiabilă. Recomandată tuturor începătorilor Âşi nu numai. Bun,......am tot citit ce ați scris pe aici, dar de intalniri, nimic concret, exact. Pe la Arc, cam rar am vz. Er-5-uri. Ne mai auzim. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LeonidRm Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 Am o asa intrebare si totodata rugaminte la toti detinatorii acestui model de motocicleta (ER-5). Eu am nevoie de dimensiunile concrete ale barei pentru volan, sau sa-mi da-ti un link de pe net unde se poate de gasit. Va multumesc anticipat pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asoltanei Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 Ciao...de 1 saptamana am achizionat o motocicleta Kawasaki Er5 97 superba.....as dori de la cineva care mai are tipul asta sa imi zica daca se poate pune indicator de nivel benzina si daca costurile sunt prea mari si daca poate sa imi explice cineva semnificatia pozitiilor robinetului de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midori Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Salut. Felicitari pentru achizitionare. Toate modelele de dupa '98 au indicator de banzina, deci presupun ca daca iti iei un rezervor si ceasuri de la orice model dupa '98 poti folosi si indicatorul de benzina. Din pacate nu stiu exact mecanismul ca sa imi dau seama daca poate fi adaptat. Deasemenea nu stiu daca rezerervorul de dupa 2001 se potriveste (este un pic diferit dar prinderile ar putea fi la fel). Pozitiile de pe robinetul de benzina au urm semnificatie: ON - curge benzina (fara partea de rezerva), RES - curge toata benzina cu tot cu partea care e de rezerva, iar PRI - este pt cand vrei sa curga benzina din rezervor fara sa foloseasca vacumul. Celelate doua folosesc vacum. PRI il folosesti doar dupa ce a stat motorul o vreme ca sa se umple carburatoarele cu benzina inainte sa-l pornesti sau cand vrei sa curga benzina fara sa fie motorul pornit. Multa bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asoltanei Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 Am o intrebare...er 5 meu e din 97 si pe talon scrie 25kW (34cp)....in acelasi an vad pe net o alta varianta cu 50 cp. Este posibil sa fie 2 variante de motoare sau a mea e limitata....tks! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danatge Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 Sigur este limitat pnetru incepatori, fix asta e limita legala. Intreaba daca limitarea e reala. Se poate scoate oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asoltanei Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 mi se intampla o chestie ciudata...am pornit motoru foarte usor a mers cam 1min am fost nevoit sa il opresc.....si peste cateva ore i-am dat alta cheie...si deja nu mai vrea sa porneasca parca ar fi innecata....nu inteleg care e faza....este posibil ca dat fiind ca nu am lasat-o mai mult sa mearga sa fie asta cauza?..... tks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piciugabi Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Baieti si fete! As vinde Er-5-ul meu. Am niste oferte bune si ma tenteaza. Deci....pe cine intereseaza un Er-5 din 20001, 26000 km, din care 4.000 facuti de mine in sezonul trecut, primul proprietar in Romania, in Italia (ca de acolo este adusa) proprietarul avea 45 de ani. Ce sa va mai zic,..nu am schimbat nimic la ea pt ca nu a necesitat, decat uleiul. Mentionez de asemenea ca mai merge un sezon cel putin(depinde cum este exploatata) fara sa i se faca nimic. Nici macar schmbul de ulei. Eu o tin la cald acum pe perioada ienii, asa ca uleiul nu-si schimba proprietatile, si pana pe la 6-7.000 de km mai este. Kit lant nou, placutele mai merg 2 sezoane, cauciucurile de asemenea tot vreo 2 sezoane cred ca mai duc. Deci ,....cine vrea o motoreta pe care doar sa se suie si sa nu bage decat benzina in sezonul 2010, sa ma caute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 am avut si eu 2 luni un ER5 . foarte distractiv in oras ,te strecori bine, consuma putin , si e fun, dar cam atat . Oricum o motocicleta foarte buna pentru naveta la lucru . !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piciugabi Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Pretul este de 1650 euro fara topcase si 1750 cu topcase.(In topcase incap 2 casti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei cristea Postat Ianuarie 15, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2010 Din pacate o dau si eu. Motocicleta merge fosrte bine se poate testa oricand. Sa cumparat acum 3 ani din germania de la reprezentanta kawasaki cu 3000 km acum are 18000 km binenteles facuti de mine o dau pentru un z1000 din 2008. /index.php?showtopic=470918 Mesaj completat UP...... NU E NIMENI INTERESAT DE MOTORUL ASTA, CUMPARATIVA FRATILOR SPORTANE CA DOAR TRE SA FIE SI DONATORI DE ORGANE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.