Raul750 Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Imi pare rau, nu pot ajunge........imi este frica de o confruntare "face to face", prefer lupta din spatele tastaturii, sunt mai bun decat pe doua roti, dupa ce imi iau permisul o sa va onorez si eu cu prezenta. @ OFF.......ma bati sigur la table, nici nu stiu cum se joaca » Post actualizat in 29 May 2015 15:40 Imi pare rau, nu pot ajunge........imi este frica de o confruntare "face to face", prefer lupta din spatele tastaturii, sunt mai bun decat pe doua roti, dupa ce imi iau permisul o sa va onorez si eu cu prezenta. @ OFF.......ma bati sigur la table, nici nu stiu cum se joaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul750 Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Nu-i frumos....deja am pariat pe tine, am luat si popcorn Nuuuu, pierzi sigur, schimba pariul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jolinar89 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 frumoase poze o sa fiu si eu prezent de sapt aceasta ! daca cumva va intalniti azi ,maine pt o plimbare ceva dati-mi si mie un mesaj ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathace89 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 In timp ce voi mancati popcorn si jucati table (ca niste mosi) Eu ma plimbam cu motoru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOKI_46 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 cat a fost viteza maxima? asa de curiozitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul750 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 cat a fost viteza maxima? asa de curiozitate... Foarte mare, probabil 150km/h. Mai ales cand l-a depasit Duster-ul . Glumesc, este important sa mergi safe, nu sa "bagi viteza, nenea". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 In timp ce voi mancati popcorn si jucati table (ca niste mosi) Eu ma plimbam cu motoru. WOW !!! Ce peisaje, ce traseu, ce viraje ...... Mai bine joc table Nu spune ca te-ai si chinuit sa editezi clipul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathace89 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Ideea este, sa ma laud ca am iesit si eu pentru prima oara pe A3.Si dusterul ala, nu stiu frate cred ca avea vreo 300km/h (glumesc)...Am mers cu 100-110km/h cam turat dar nah, daca nu stiu.... am zis ca asa trebuie, nici turometru nu am (functionabil) la ce sa ma uit.Nu prea au fost curbe pe A3, mai e un video A fost super distractie, nu ma asteptam sa fie atat de fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 In timp ce voi mancati popcorn si jucati table (ca niste mosi) Eu ma plimbam cu motoru. Da, a fost fun... dar autostrada A3 este Bucuresti - Ploiesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathace89 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Da, a fost fun... dar autostrada A3 este Bucuresti - Ploiesti Si eu am zis Pitesti? LoL Habar nu stiu unde am fost ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Si eu am zis Pitesti? LoL Habar nu stiu unde am fost ) Nu conteaza, tu sa fii sanatos...bine ca ti-a placut plimbarea. Daca te straduiai un pic dadeai o fuga pan la Brasov, tot erai in drum si te bucurai de niscai curbe frumoase...si multa verdeata...benzina sa fie si timp frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOKI_46 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 nici nu stie pe unde a fost:)))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathace89 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Nu conteaza, tu sa fii sanatos...bine ca ti-a placut plimbarea. Daca te straduiai un pic dadeai o fuga pan la Brasov, tot erai in drum si te bucurai de niscai curbe frumoase...si multa verdeata...benzina sa fie si timp frumos. Am fost la idea unui prieten, care a mers in fatza, eu m-am tinut dupa el. Nici el nu prea stia pe unde merge, dar a zis ca e el cu mai multa experienta* tinand cont ca are permisu de anu trecut, si eu conduc de 8 ani =)) dar in fine. Sunt inca incepator, si de curbe imi este un pic frica, dar imi plac nu am ce sa zic, din ce in ce mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Iti dau un sfat, daca vrei il primesti daca nu, nu, e doar alegerea ta. Ca incepator si nu numai... e bine sa mergi singur, incet, cu atentie, fara graba si grija cuiva. Pe curbe incearca sa exersezi incet, progresiv, invata contravirarea si foloseste in curba doar frana de mana, cu atentie, dozand-o corect fara a o bloca si alege trasa corecta. In grup nu poti face aceste lucruri in siguranta, iar o greseala te scoate in decor, sub vreun camion...Nu am inteles, conduci de 8 ani si inca iti e frica pe curbe...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzulae2 Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 @deathrace89E bine si singur, dar la drumuri mai lungi e mai bine sa nu fii singur. Trebuie cumpatare si odata cu km adunati, vine si 'fun-ul'. Sa mergi intre 50-80% (safe range) din ce poti tu, nu din ce pot prietenii sau din ce ai auzit ca poate mobreta. Mai bine ajungi ultimul decat sa nu mai 'ajungi'. Sa intelegi ca ghidonul e doar pentru condus (imi pare in clip ca accelerai si iti aparea voblajul. si nu accelerai deloc tare). Sa intelegi countersteering-ul / contravirarea, care daca nu pui presiune pe ghidon la accelerari si franari (accelerezi, apleaca-te in fata, franezi, strange cu genunchii rezervorul), o sa-ti faca motoreta 'prietena' ta. Dupa ce vei crede/simti ca te asculta si iti va parea totul mai natural, vei avea ceva km facuti, o sa ai alte intrebari de pus. Iar... o intrebare la timpul ei... te scapa de 'morcov' sau de ce-i mai rau. In curbe intri pregatit - viteza, trasa si treapta inferioara potrivita. Pentru franare si evitare (point fixation) sunt mai multe de spus.Mai e o regula - nu stiu cum sa-i spun, o sa-i spun '3 secunde'. Adica timpul in care parcurgi distanta dintre tine si cel din fata ta (ex. mersul in grup). Nu iti asigura 100% scapare, dar intre 2-3 sec ca timp in care parcurgi distanta, esti intr-o zona mai safe. ce are fast-arrow la semnatura e un must. de luat in considerare si un kit de pana, niste numere de tel (mecanic, duba, platforma, etc), info stare drumuri si conditii meteo pe unde o arzi. nu mai zic ca un 'cazan' neintretinut iti pune viata in pericol, pe langa cheltuieli mult mai mari ca 'acasa', facute in deplasare, 'pe genunchi'. ps: vezi ca minus cu minus nu da plus, ci din contra, un minus mai mare - ex. placute uzate + 'opici' patrate. iar belelele cresc exponential prin lipsa de experienta, odata cu cresterea vitezei. Tine aproape de 'batrani' si km cat mai multi cu incidente cat mai putine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul750 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Bravo dom' Tzulae!!! Foarte frumos si adevarat spus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathace89 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 @deathrace89 E bine si singur, dar la drumuri mai lungi e mai bine sa nu fii singur. Trebuie cumpatare si odata cu km adunati, vine si 'fun-ul'. Sa mergi intre 50-80% (safe range) din ce poti tu, nu din ce pot prietenii sau din ce ai auzit ca poate mobreta. Mai bine ajungi ultimul decat sa nu mai 'ajungi'. Sa intelegi ca ghidonul e doar pentru condus (imi pare in clip ca accelerai si iti aparea voblajul. si nu accelerai deloc tare). Sa intelegi countersteering-ul / contravirarea, care daca nu pui presiune pe ghidon la accelerari si franari (accelerezi, apleaca-te in fata, franezi, strange cu genunchii rezervorul), o sa-ti faca motoreta 'prietena' ta. Dupa ce vei crede/simti ca te asculta si iti va parea totul mai natural, vei avea ceva km facuti, o sa ai alte intrebari de pus. Iar... o intrebare la timpul ei... te scapa de 'morcov' sau de ce-i mai rau. In curbe intri pregatit - viteza, trasa si treapta inferioara potrivita. Pentru franare si evitare (point fixation) sunt mai multe de spus. Mai e o regula - nu stiu cum sa-i spun, o sa-i spun '3 secunde'. Adica timpul in care parcurgi distanta dintre tine si cel din fata ta (ex. mersul in grup). Nu iti asigura 100% scapare, dar intre 2-3 sec ca timp in care parcurgi distanta, esti intr-o zona mai safe. ce are fast-arrow la semnatura e un must. de luat in considerare si un kit de pana, niste numere de tel (mecanic, duba, platforma, etc), info stare drumuri si conditii meteo pe unde o arzi. nu mai zic ca un 'cazan' neintretinut iti pune viata in pericol, pe langa cheltuieli mult mai mari ca 'acasa', facute in deplasare, 'pe genunchi'. ps: vezi ca minus cu minus nu da plus, ci din contra, un minus mai mare - ex. placute uzate + 'opici' patrate. iar belelele cresc exponential prin lipsa de experienta, odata cu cresterea vitezei. Tine aproape de 'batrani' si km cat mai multi cu incidente cat mai putine. Multumesc pentru sfaturi! Asa este, nici nu ma simt comfortabil la viteze mai mari de 100km/h, adica la 130km cam intra in voblaj, simteam ca ma bate vantu in toate directiile. Pe langa 2 roti, mai exista si aerodinamica cu care nu sunt obijnuit. Daca te lasi pe motor piere voblajul dar eu mergeam la 130 exact cum merg in oras, adica stateam in pozitia spate drept. Imi place ca poate motorul, dar in acelasi timp vreau sa fiu si comfortabil. Pentru moment nu am un kit de pana, nici nu as sti ce sa fac in cazul in care fac pana la motor (La masina e usor, auzi ca face flop flop flop roata si opresti, schimbi roata si gata). Am pe cine sa sun in caz de urgenta, am si un servis cu platforma (Sa nu am nevoie vreodata de asa ceva). In legatura cu intretinerea, eu totusi simt ca am ceva la furca, unde pot sa ma duc sa verific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Traseul facut de mine in week - endul trecut si povestea lui o gasesti pe Pro bike- Motoveteranii- Intalnirea Clubului Motoveteranilor 2015 Asta ca dovada ca tehnologia mea functioneaza pe teren. Pe timpuri erau niste carcotasi pe aici de ziceau ca Nea Nelu ii dus...nu mai stiu nimic de ei... Problema mea sunt banii de benzina, Vad ca la tine nu... cu ocazia asta salut si vechii prieteni si pe cei noi pe care inca nu i-am cunoscut, dar poate trec sa va vad intr-o zi la MC. Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathace89 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 (editat) Nu vreau sa fiu "Pilot de curse" si nu imi place viteza in mod exagerat, prefer plimbari lungi prefer sa merg relaxat.@fast_arrow Ai cea mai mare dreptate, in legatura cu mersul cu cineva pentru ca m-am simtit obligat sa ies din zona mea de comfort si sa ii dau blana sa ii prind din urma. Ceva ce pentru un incepator nu este foarte ok, mai ales ca sunt multi factori de luat in considerare, factori pe care eu nu ii stiu.Poate nu am ales eu motorul de care am nevoie, sincer acum dupa ce am mers un pic si pe alte motoare, mi-ar fi placut ceva orientat mai spre touring dar nah, la anu il bag la vanzare si vad eu ce imi iau. Am permis de conducere si conduc autoturismul la activ de peste 7-8 ani, nu am avut antecedente pentru ca anticipez prostimea din trafic dar sunt anumiti indivizi, cum a fost weekendul trecut un bosorog care a incercat sa ma arunce pe contrasens, de 2 ori, cu intentie sa ma omoare pentru ca nu am ce cauta pe banda a 2-a de circulatie (Cu motorul).Sunt aparent oameni in trafic care intentioneaza sa te omoare, pe langa prostimea care e mare. Editat Iunie 3, 2015 de deathace89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul750 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Nea Nelu.......Sa traiesti!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Sambata impreuna cu cativa prieteni vreau sa facem unul din urmatoarele trasee,cine doreste sa participe este binevenit,suntem 6 motociclete pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathace89 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Ultima harta arata misto mi-ar place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Tu vorbesti serios ? Aveti vreo treaba la Rosiori ?Ca nu pricep ce vreti sa faceti pe directia aia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 (editat) Nea Nelu.......Sa traiesti!!! Merci Raul si tu la fel ! Vad ca multi baieti nu mai sunt activi pe aici, ori s-au lasat, ori...cine stie...dar ma bucura sa vad ca au aparut alti Bercenari in schimb. Ma bucura, vad tot mai multi Bercenari cu motoare. Eu stau nasol cu timpul, prefer calatoriile mai lungi sa descopar locuri noi, plimbarilor scurte la un suc. Editat Iunie 3, 2015 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.