Jump to content

Cagiva Raptor 650


Corsar
 Share

Ai cumpara(t) motocicleta ?  

39 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

post-11738-1181473554_thumb.jpgpost-11738-1181473579_thumb.jpg

 

 

Date tehnice:

Motor: 4 timpi, 2 cilindri V 90°, racit cu lichid, 4 supape/cil, DOHC,

(in mare acelasi motor ca pe SV650)

Capacitate: 645cc

Alezaj x Cursa 81 x 62.6 mm

Sistem admisie: carburatoare Mikuni BDSR 39mm

Ambreiaj: tip ud, multidisc

Transmisie: 6 trepte, transmisie finala pe lant

Suspensie fata: Marzocchi inversata, cursa 43 mm

Suspensie spate: amortizor Sachs, pretensionare reglabila

Front brakes: 2 etriere Brembo cu 2 pistoane/etrier, 2 discuri 298 mm

Rear brakes: etrier Brembo cu 2 pistoane, 220 mm disc

Pneu fata: 120/70 x 17

Pneu spate: 160/60 x 17

Unghi de fuga/Distanta de deport: 25.2°/110 mm

Ampatament: 1440 mm

inaltimea seii: 775 mm

Capacitatea rezervorului: 19 litri

Greutate uscata: 180 kg

Instrumente: vitezometru digital cu scroll pentru citirea temperaturii lichidului de racire, kilometraj,

turometru, lumini de avertizare pentru Neutru, Faza lunga, Semnale s/d si indicator combustibil.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Desi e mai scumpa decat SV-ul si e mai prost vazuta la noi decat SV-ul eu am votat ca as cumpara-o. M-am uitat si dupa raptor inainte sa-mi iau sv, dar din cauza ca nu era pe piata decat un exemplar obosit nu m-am deranjat sa intru in detalii. M-a mai speriat si faptu' ca nu prea se gasesc piese pe toate drumurile, asa cum se intampla cu majoritatea japonezelor.

In rest, pot sa spun ca mie-mi pare mai frumoasa decat SV-ul '99-'02.

 

Cine-si permite o motocicleta din asta de noua, nu cred ca-l deranjeaza foarte mult costurile postcumparare..

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Inca unul si la mine. 650 cc din 2001...este prima mea mobra, in afara de cateva scutere asa ca nu pot sa dau un feedback relevant. O am de aproape un an si cam 2500 de km. Este foarte usoara si manevrabila iar mie mi-a placut look-ul de monster si motorul japonez. O sa pun o poza cu ea mai tarziu.

Link to comment
Share on other sites

Mai e unu in Militari pe langa mine. Dar nu am apucat sa aflu cine e proprietaru. Cum merge jucaria?

 

Merge giugiuc, si arata la fel :)

Am fost dat pe spate de ciclistica si frane, sunt geniale...se vede ca e facuta de italieni, nu e doar un SV care arata altfel :) nici motorasul nu e mai prejos, e mai sprinten decat pare la prima vedere...98% urmatoarea mea mobra va fi un Raptor 1000

 

Inca unul si la mine. 650 cc din 2001...este prima mea mobra, in afara de cateva scutere asa ca nu pot sa dau un feedback relevant. O am de aproape un an si cam 2500 de km. Este foarte usoara si manevrabila iar mie mi-a placut look-ul de monster si motorul japonez. O sa pun o poza cu ea mai tarziu.

 

sa nu ai o dezamagire cand o vei schimba, nu multe mobre sunt la fel de manevrabile :)

post-9738-0-84027100-1439190785_thumb.jpg

post-9738-0-35118800-1439190798_thumb.jpg

post-9738-0-94119800-1439190819_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

motorul e acelasi pe ambele, la fel si periferice gen, comenzi ghidon si altele, care-s tot de suzuki

 

avantaje raptor:

- design: desi subiectiv, arata muuult mai bine ca SV-ul, raptoru e desenat de ala care a desenat si Ducati Monster

- cadru: proiectat si facut de MV Agusta (de fapt, toata motoreta e facuta de MV Agusta, mai putin motorul si comenzile)

- frane: full brembo cu furtune 'metalice'

- suspensii: pe fata furca USD de la Marzocchi, pe spate cred ca e Ohlins dar nu stiu exact.

- comfort: saua si pozitia e mai confortabila pe Raptor.

 

Deci, raptorul e mult mai manevrabil si confortabil ca SV-ul.

 

Dezajantajul la raptor e ca e cam rara si nu gasesti atat de multe accesorii si chestii after-market ca la SV. Daca rupi pedala de schimbator gasesti mai greu, sau o scarita etc

Multi zic ca au si ceva probleme d-alea minore dar agasante pe la electrica, dar ramane de vazut.

 

Personal, intre SV si Raptor as alege Raptorul si eu am fost fan SV ceva vreme.

Link to comment
Share on other sites

Clar mi-as cumpara unul!

Deci votez pentru Raptor!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Numai ce am luat-o ieri, e din 2008 prima inmatriculare 2010 si are doar 8000 km. Am avut sv650 2007 v-strom 650 2007 si am ramas fan motorului. Cuplu ok consum bun si cu evacuarile schimbate au un sunet demential. Raptorul e mai manevrabil, are frane mai bune iar suspensia e mult mai buna fata de SV.

post-68410-0-32303600-1478882139_thumb.jpg

post-68410-0-86235900-1478882139_thumb.jpg

post-68410-0-83804900-1478882140_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nici nu eram hotărât să iau acum motor, mă uitam aiurea pe olx si mi-a apărut în feed. De lângă Arad am luat o. Mai este una în Ilfov la 2900 cu 7000 km care are si evacuări.

Link to comment
Share on other sites

Da o cautare pentru SUZUKI SV 650 /2016......... si fa o comparatie cu Raptorul. :)

Sunt si eu un fan al modelului.

 

Acelesai discutii, mai ales cu detinatorii de Honda, Ca ar fi electrica problematica.... asa vor ei. Pe langa cele enumerate de colegul mai sus, toate comp. au fost , calitativ, peste cele de la SV.

Telescopul spate este Sachs, plastice Acerbiss, radiator KTM, majoritatea suruburilor din crom. Pacat de aia care am avut-o...a fost donatoare . In urma cu 2 saptamani am dat ultimile bucati...la fier vechi: roata spate, cric.

 

Na , sa ma bag si eu in seama.

 

Bucura-te de ea!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

UP!

Acum ca am vandut VTR-ul, motocicleta de baza ramane Raptorul....

 

Tre' sa o scot de la "iernat" si sa ii schimb fac urmatoarele:

- ulei

- antigel

- lichid de frana

- gume

 

Daca tot ii schimb gumele as vrea sa ii revopsesc jantele la culoarea originala (gri mai inchis) ca auriul asta nu-mi place mai deloc, sabalt+vopsea electrostatica, problema e ca tre' sa gasesc un service unde sa fac chestiile de mai sus + demontat/montat discuri si sa fie dispus sa mi-o tina cateva zile pe standere pana duc jantele la vopsit, le aduc inapoi sa monteze discurile, le duc la montat gume, le aduc inapoi la montat.

Oare tre' sa scot si rulmentii la sablat/vopsit electrostatic?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare!

 

Ma puteti ajuta cu o poza de la tabloul de sigurante de pe un Raptor 650, va rog?

Doar ce am cumparat un raptor 650 din 2001 si nu ii merge turometrul, primul lucru pe care l-am facut a fost sa verific sigurantele. Surpriza a fost sa vad ca sunt sigurante mai mari decat cele specificate in manual (sigurante de 20/25A) si mai sunt si legate cu lita. Vreau sa le inlocuiesc cu cele recomandate (10A - 15A), stiu ca trebuie sa fie 2 de 10A si 6 de 15A dar nu stiu ordinea lor. Nu am gasit nicaieri o diagrama cu tabloul de sigurante, deci m-ar ajuta o poza de la un alt posesor de Raptor 650.

 

Multumesc!

Asfalt uscat!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...