Dr_krl Postat Decembrie 4, 2018 Share Postat Decembrie 4, 2018 În altă viteză pleacă de pe loc? Sau doar într-a I a ai probleme? Alte simptome? Croncănit, huruit, etc? Posibile cauze: - pinion atac uzat şi sare lanţul peste pinion, - lanţ căzut de pe pinion faţă sau spate, - discuri de ambreiaj desfăcute, - furcă selector din cutia de viteze ruptă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Decembrie 5, 2018 Share Postat Decembrie 5, 2018 Probleme si la treapta a 3-a.Discurile sint bune, lantul nu sare, totul cred ca este in cutie si nu am desfacut niciodata .Mai caut meserias. Speram ca s-a mai lovit cineva de astfel de problema. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Decembrie 5, 2018 Share Postat Decembrie 5, 2018 Salut, Nu sunt sigur ca ce zic eu mai jos este cauza, asta in primul rand deoarece prezentarea nu e prea "generoasa" cu informatii. Ar fi bine de mentionat daca in alte trepte de viteza motocicleta merge normal si doar treapta I-a si respectiv a III-a nu merg OK. Daca cu motorul oprit, bagand in viteza se simpte ca este cuplata cutia(invartind pinionul de lant de ex). Daca da, atunci sunt probleme de la ambreiaj, daca nu se simpte nici o rezistenta suplimentara, atunci nu cupleaza cutia. O cauza (intalnita de mine) este pozitionarea incorecta a pieselei ce leaga axul pedalei cu selectorul (acea "semiluna" dintata, ce antreneaza "harta")- daca a fost capacul cutiei demontat pe motocicleta se pune greu inapoi corect, semiluna coboara gravitational si vei putea cupla doar viteza ce este "in sus"-a IVa de obicei, oricum nu mai poate semiluna fi rotita decat in sus. Ma refer la ce se vede in schita in partea dreapta, unde e indicata pozitionarea corecta a semilunei, iar poza e informativa cum se pozitioneaza corect "harta" atunci cand montam comanda cutiei. Sper ca e de ajutor! Daca demontezi capacul de la cutie, inainte de a-l remonta eu sugerez vizionarea catorva filmulete ce atata cum se pozitioneaza acea semiluna, sunt cu vorbele in limba Rusa, dar cu imaginile in limba Romana, deci vei intelege!Cel mai greu, daca nu vrei sa dai motorul jos si nici sa asezi motocicleta pe o parte este sa convingi semiluna sa ramana pozitionata pana fixezi capacul, dar eu din vreo 20 de incercari am reusit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Decembrie 5, 2018 Share Postat Decembrie 5, 2018 Acum 10 ore, vene a spus: Salut, Nu sunt sigur ca ce zic eu mai jos este cauza, asta in primul rand deoarece prezentarea nu e prea "generoasa" cu informatii. Ar fi bine de mentionat daca in alte trepte de viteza motocicleta merge normal si doar treapta I-a si respectiv a III-a nu merg OK. Daca cu motorul oprit, bagand in viteza se simpte ca este cuplata cutia(invartind pinionul de lant de ex). Daca da, atunci sunt probleme de la ambreiaj, daca nu se simpte nici o rezistenta suplimentara, atunci nu cupleaza cutia. O cauza (intalnita de mine) este pozitionarea incorecta a pieselei ce leaga axul pedalei cu selectorul (acea "semiluna" dintata, ce antreneaza "harta")- daca a fost capacul cutiei demontat pe motocicleta se pune greu inapoi corect, semiluna coboara gravitational si vei putea cupla doar viteza ce este "in sus"-a IVa de obicei, oricum nu mai poate semiluna fi rotita decat in sus. Ma refer la ce se vede in schita in partea dreapta, unde e indicata pozitionarea corecta a semilunei, iar poza e informativa cum se pozitioneaza corect "harta" atunci cand montam comanda cutiei. Sper ca e de ajutor! Daca demontezi capacul de la cutie, inainte de a-l remonta eu sugerez vizionarea catorva filmulete ce atata cum se pozitioneaza acea semiluna, sunt cu vorbele in limba Rusa, dar cu imaginile in limba Romana, deci vei intelege!Cel mai greu, daca nu vrei sa dai motorul jos si nici sa asezi motocicleta pe o parte este sa convingi semiluna sa ramana pozitionata pana fixezi capacul, dar eu din vreo 20 de incercari am reusit! Multumesc Vene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 5, 2018 Share Postat Decembrie 5, 2018 Cauza este "jocul" hărții vitezelor ( butoiașul ) între carterul stânga și capacul cutiei de viteze ( implicit grosimea garniturilor dintre cartere și grosimea garniturii capacului cutiei de viteze ), uzura rulmentului prizei de putere, uzura locașurilor rulmenților din capacul cutiei de viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Decembrie 6, 2018 Share Postat Decembrie 6, 2018 multumesc inca odata lui Vene si Lolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Decembrie 7, 2018 Share Postat Decembrie 7, 2018 Multumesc.Motorul este de IJ 56 si am inteles ca nu trebuie spart in doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Decembrie 11, 2018 Share Postat Decembrie 11, 2018 Si totusi,,pana nu desfaci,,, nu vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Decembrie 23, 2018 Share Postat Decembrie 23, 2018 A pus un "distantier" ce a marit semnificativ zona de admisie din carter in cilindru.Daca lustruiesti bine si intrarea din carburator in cartere, deasemenea se majoreaza fereastra de admisie dinspre carburator- cilindru -cartere, se obtine o alimentare "bogata".Dar importnt este ca si carburatorul sa poata asigura volumul dorit de amestec, dar si mai importnt este ca depresiunea ce gestioneaza "dorinta" acestui amestec sa fie suficienta.(Adica eu ofer 2 purcei frumosi rumeniti unui om ce nu are dinti si astept sa fie fericit si satul!- nu prea merge! Raman cu purceii nemancati iar omul va fi tot flamand!). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian94 Postat Decembrie 27, 2018 Share Postat Decembrie 27, 2018 Va salut, prieteni! Un set de discuri de ambreiaj pt ij 56 unde as putea sa gasesc si eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Decembrie 27, 2018 Share Postat Decembrie 27, 2018 Gaspar din Botoșani: 0744472055 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Decembrie 28, 2018 Share Postat Decembrie 28, 2018 salut! are cineva de dat un corp de carpurator K 27,pt jupiter, in mintile lui ? tin sa mentionez ca ma intereseaza sa aiba filetele de la jiglere(cele din partea inferioara) in stare ok caci eu am vreo trei insa toate sunt bulite acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Decembrie 28, 2018 Share Postat Decembrie 28, 2018 Să nu uiţi şi de mine. Încă sunt interesat de un cilindrul de JAWA 250, dacă-l mai găseşti, indiferent de stare, mă interesează doar ca nişte aripioare de răcire să fie întregi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Ianuarie 21, 2019 Share Postat Ianuarie 21, 2019 Buna seara, ce ulei se pune in motorul de Planeta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Ianuarie 21, 2019 Share Postat Ianuarie 21, 2019 (editat) La ce te referi?- "in motor" de fapt este "in cutie"- ma refer acum la uleiul ce ramane acolo, in cartere. Apoi, real "in motor" e uleiul de amestec, cel ce ajunge "in motor". In cutie e un T90 ori un ulei de transmisie NEADITIVAT, (cele aditivate au Silikon ce vor provoca patinarea ambreiajului). In amestec, ulei de amestec 2T, cu cat mai bun cu atat e mai fericit "Ivan"(eu am pus de Motocros cu 80 Lei si a fost fericit, dar si cele pentru scutere 2Tb cu cca 20 Lei si a fost deasemenea fericit, important era sa-l bagi in seama, sa-l scoti la plimbare!). Eu respect totusi acel 25% de la buson (40 ml/l benzina) cu toate ca uleiurile moderne permit utilizarea a numai 25---30 ml/l. Editat Ianuarie 21, 2019 de vene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Ianuarie 22, 2019 Share Postat Ianuarie 22, 2019 Eu am luat țeapă cu un ulei sintetic cumpărat în Republica Moldova. Pe flacon zicea că trebuie un raport de 1:100. Mi se părea mult prea puțin și zic ”Hai să pun măcar 2:100”. De la Chișinău până l-am realimentat din nou mi-a scos un fum și mergea înecat de zici că-l lua dracul. Am redus la 1,5:100 și s-au ameliorat simptomele, era ceva mai bine. După ce am ajuns la Satu Mare, am plecat până în Ungaria punând cât scria pe flacon, adică 1:100. A mers excelent până a trebuit să realimentez la unguri. Am realimentat la MOL Ungaria, de data asta am pus 1:100 iar în 10-15 km mi-am gripat motorul. (mie nu-mi venea să cred că asta-i motivul, primul care s-a prins de asta a fost Urse, aka Vrsv Gunoier) Concluzia? Sunt două: 1 - benzina de la unguri cred că era mai ”uscată”, cu conținut mai mare de etanol iar uleiul sintetic nu s-a dizolvat/distribuit corect în amestec 2 - nu mai iau cât trăiesc ulei sintetic în motor vechi de 2 T. A mers drăcovenia mea ani de zile fără nici o problemă de-a lungul și latul țării de o grămadă de ori cu ulei mineral de la MOL, Petrom și Lukoil și n-a pățit nimic, iar cum m-am apucat de experimente am și dat o palmă la rahat. Pot să-mi desfac acum motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Ianuarie 22, 2019 Share Postat Ianuarie 22, 2019 OK,multam pt raspuns, pe vremuri tot t90 bagam, si la Mobra si la Ij, nu am apucat sa vad la carte ce scrie, de asta am intrebat. Fiind iarna m-am gandit ca T 90 e cam gros insa nici n-as pune altceva, tocmai ca sa nu patineze ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Ianuarie 24, 2019 Share Postat Ianuarie 24, 2019 (editat) revin cu intrebarea daca ma poate ajuta cineva cu un corp de carburator k 27 in mintile lui ? si ma ganesc sa schimb telescoapele de la fucat de jupiter 3 cu unele de 56 deoarece nu prea imi place pozitia aripei de fata prinsa pe jugul inferior si iar cea de 56 parca arata mai ok . ma refer la modelul 56 cu aripa de fata prinsa pe telescoape . stiti cumva daca se potrivesc la diametre pentru a montatelescoapele de 56 pe jugul furcii de jupiter ? Editat Ianuarie 24, 2019 de cornelilinca84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 salutare colegi! am o mare problema cu ceasul km/h. am desfacut-o si am gasit magnetul rupt.aveti careva unul? doar corpul cu magnet,sau intreg.atasez cateva poze. e vorba de ceas pt far mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 La 05.02.2019 la 10:26, robert bk350 a spus: salutare colegi! am o mare problema cu ceasul km/h. am desfacut-o si am gasit magnetul rupt.aveti careva unul? doar corpul cu magnet,sau intreg.atasez cateva poze. e vorba de ceas pt far mare. salut. poate te pot ajuta, caci am cateva ceasuri de km dezmambrate insa din ce ai postat tu nu imi dau seama ce model este .poti pune mai multe poze sau sa imi spui modelul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 Cred ca renunt la aprinderea de Minsk (nu vrea sa dea scanteie neam) si trec la cea pe 12 V +gotronic. Ma puteti ajuta cu o schema a instalatiei electrice a IJ-ului planeta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 Ce releu de încărcare folosești? De Dacia sau original? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 (editat) Nu sunt sigur ca e ce doresti! Nu am folosit alternator, dar aveam adunate informatii tot de pe aici, de la diversi.A facut Lupu de la Bucuresti adaptarea fizic.Poate te ajuta cu sfaturi. Editat Februarie 8, 2019 de vene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 Multumesc pt informatii, am alternatorul si un releu regulator de Dacie, nu am suportul pt carbuni si carbunii, vreau ceva cu senzor in loc de platina, bobina si releu semnalizare tot de la Dacie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 18, 2019 Share Postat Februarie 18, 2019 La 07.02.2019 la 15:48, cornelilinca84 a spus: salut. poate te pot ajuta, caci am cateva ceasuri de km dezmambrate insa din ce ai postat tu nu imi dau seama ce model este .poti pune mai multe poze sau sa imi spui modelul ? salut. nu prea intru aici,de aia iti scriu asa tarziu. ceasul este de IJ56,far mare,diametru 80 mm. uite o poza din lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.