pHa_King Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 Scuzati ca va tradez, dar vand XF-ul ii musai... imi cumpar Marauder 800... am postat anuntul... aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat August 5, 2008 Autor Share Postat August 5, 2008 (editat) Scuzati ca va tradez, dar vand XF-ul ii musai...imi cumpar Marauder 800... am postat anuntul... aici Traitor !!! Glumeam mah .. daca ii musai ... atunci cu placere ! bafta la vanzare ! Dar sa stii ca in mod normal se trece de la chopper la enduro si nu invers ... Editat August 5, 2008 de alexxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin74 Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 (editat) Asta cam asa e , eu visez sa trec la 2 cilindrii candva, ce sa mai zic de 4 . Azi am fost in Cheile Dobrogei , a fost frumos dar e naspa de unu singur. Editat August 5, 2008 de madalin74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliuscaesar Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Si eu am avut un uichend interesant, am dat o tura care nu a iesit chiar cum era planul, ci a fost ceva putin peste asteptari. Traseul in final a fost: Bucuresti - Buzau - Berca - Beceni - Dumitresti - Candesti - Focsani - Lepsa - Ojdula - Targu Secuiesc - Brasov - Cheia - Bucuresti. Undeva pe la 110-120 km au fost lipsiti de asfalt, iar temperatura raului Ramnicul Sarat era destul de ridicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Si eu am avut un uichend interesant, am dat o tura care nu a iesit chiar cum era planul, ci a fost ceva putin peste asteptari. Traseul in final a fost: Bucuresti - Buzau - Berca - Beceni - Dumitresti - Candesti - Focsani - Lepsa - Ojdula - Targu Secuiesc - Brasov - Cheia - Bucuresti. Undeva pe la 110-120 km au fost lipsiti de asfalt, iar temperatura raului Ramnicul Sarat era destul de ridicata. Frumos ! Vine cineva la intrunire la Odorheiul Secuiesc? 8-10 august? eu cred ca ajung duminica si sper sa stau toata ziua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Baietii voua va vibreaza parbrizul (windshield)? al meu face cam urat la viteza si ma scoate din pepeni. daca apas cu mana pe el nu se mai aude decat zgomotul frumos de monocilindru. am incercat sa strang suruburile dar nu incerc mai mult ca sa nu le pleznesc. voi aveti aceeasi problema? Am vazut pe ebay parbriz lung de touring la vreo 29 de euro. cred ca o sa il iau de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat August 7, 2008 Autor Share Postat August 7, 2008 (editat) Vibreaza, stai calm ... ai putea sa bagi niste cauciuc intre marginea parbrizului si carena. Vezi ca la 29 euro incepe probabil licitatia .. nu e pretul final. Da-mi un link sa vad. Si ala touring are acelasi sistem de prindere, din pacate nu se rezolva din suruburile alea idioate. Dar e bine sa fie mai inalt, depinde insa ce inaltime ai tu si unde iti arunca vantul acum. Editat August 7, 2008 de alexxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 da e drept e la licitatie. NU l-am mai gasit pe ala dar uite alt link http://cgi.ebay.de/Tourenscheibe-Suzuki-XF...0-04-rauchgrau- xk_W0QQitemZ120291301485QQihZ002QQcategoryZ25631QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem poate daca ai timp ne vedem si noi prin tineretului pe undeva sa iti vad si eu motorul si sa ti=l arat si eu pe al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin74 Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Am crezut ca numai eu am problema asta si ca sunt eu disperat ca se aude ceva. Cand l-am luat avea un surub slab la carena dreapta si se auzea ciudat la turatii mai mari, dar se pare ca este idotul de parbriz+carenele care il sustin. L-am "antifonat" cu putin cauciuc si pe moment problema disparuse dar o sa revina, din cauza vibratiilor. Acum incerc sa ignor zgomotul idiot si sa-mi vad de drum. Mai mult ma streseaza ca se opreste in primele 5-10 minute dupa ce pornesc, asta daca nu o "ajut" cu soclul. Gata nu parerile negative! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 OOOO aceeasi problema cu opritul dar sa o iau cu inceputul. primii 250km prima impresie: un motor la casa lui nici prea prea nici foarte foarte. Ce pot spune. Imi place. Probleme intalnite (inafara de unii dobitoci din trafic): ma enerveaza la culme pornitul cu ambreiajul tinut. MI se pare non sens dar probabil ca exista si oameni care o pornesc in viteza bagata, Problema este cred ca am un contact imperfect acolo pe ambreiaj ca trebuie sa il apas de doua ori ca sa pot da la demaror. altfel nu se intampla nimic. a doua problema ar fi ca mi s-a oprit asa din senin in trafic e drept la stop si fara sa moara relantiul. Pur si simplu fsssss stop. Nu stiu inca ce poate fi. a 3 a nu imi place cum suna la relanti (relantiul sta la 1500). nu merge rotund. O fi din cauza monocilindrului? NU am mai avut pana acum deci nu stiu. Poate i=o trebui un reglaj de carburator?! a 4 a pb: cricul lateral are cumva contact ca sa nu poti porni cu el? in asteptarea unor pareri din partea dumneavoastra cu stima eu si al meu magar P.S. voi unde va faceti service si intretinere? stiti vreun baiet dibace care sa se priceapa la un reglaj de carb sau mai stiu eu ce?! nu imi trebuie acum dar e bine de stiut. Alexxx eram pe motor si nu am auzit mesajul. Maine sper daca ai si tu timp sa ne vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat August 7, 2008 Autor Share Postat August 7, 2008 Chestia cu ambreiajul este, se pare, spre binele motorului. Senzoru ala se desface si se curata, no big deal. Mi s-a mai intamplat si mie sa moara la relanti, chiar cu motorul cald, desi relantiul mergea rotund. Nu stiu de ce, dar nu e grav. Curatati bujiile, verificati-le. Se poate sa fie si din carburator, mai prinde cate un gunoi, deh, benzina rromaneasca Relatiul la 1500 trebuie sa stea, daca variaza la cald trebuie vazut de ce ... Cum suna nu mai zic ... suna nasol, mai mult se aude motorul decat toba ... fata de alte mono care latra frumos ... Cu cricu lateral treaba sta asa: daca e lasat si e si in viteza nu porneste ... asa e la toate ... Mecanic iti recomand eu, iti povestesc ce si cum cand ne vedem ... da-mi maine un tel pana in ora 5 sa stabilim ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin74 Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Si mie imi place, e curios ca nu au reusit sa rezolve problema cu zgomotul produs de carena+parbriz+far. Faza cu opritul, e posibil sa fie normal pentru carburatie, eu am mai avut 2 motociclete tot mono si din puctul asta de vedere era mult mai bine. Dupa 2-3 minute se incalzeau si gata , nu mai era nevoie se soclu. Si asta daca se incalzeste nu mai sunt probleme, si Alex are dreptate poate ar fi timpul sa schimbam bujiile sau sa curatam carburatorul. Faza cu ambreiajul tras, e ok din mai multe puncte de vedere, la fel si cricul lateral. Incearca un scenariu in care pornesti motorul in viteza, cu sau fara cric, etc. Mi-a placut ceasul cu temperatura la ulei al lui Alex, cred ca o sa comand si eu unul. Am uitat sa te intreb Alex, sunt nedumerit, bord digital si nu are un ceas??? Eu simt nevoia unui ceas in bord, voi nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat August 8, 2008 Autor Share Postat August 8, 2008 Nu e ceas pe bord, adevarul e ca doar asta mai lipsea eu am primit-o cu un ceas mic prins pe ghidon, se poate pune si e bun la drum ... Da, se incalzeste mai greu dar spre exemplu, in seara asta am plecat cu ea imediat dupa ce am pornit-o, am tinut-o din acceleratie si s-a incalzit pe drum Ceasul ala care masoara temperatura la ulei are codul 10034321 pe louis, acum e 30 euro dar eu l-am luat cu 15, la reducere (din cand in cand mai apare redus la jumatate). Bujii i-am pus Iridium dar nu se simte nici o diferenta. Benzina bag 95 fara plumb pentru ca iar nu se simte nici o diferenta daca pun 98, 98 plus sau 100 de la OMV. Ride safe, eu maine ma duc la o tura cu un Freelander ca pe urma uit sa merg cu conservele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 Am fost la giurgiu si m-a zgaltait vantul de nu am stiu ce e cu mine. nu mi-am permis mai mult de 95km/h. e stabila imi place a consumat 9 litri la 220 (m-am mai plimbat pe acolo pe drumuri laturalnice). temperature nu a urcat alexxx mai mult de 82 aprox. parbrizul insa nu imi place sub nici o forma. in rest numai cuvinte de lauda. am pus si niste poze. @alexxxx uite aici codul pentru ce vorbeam noi pe louis 10006653. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat August 10, 2008 Autor Share Postat August 10, 2008 (editat) Pai da, daca nu treci de 110 nu-ti ia mai mult de 4 - 4,3 %. E alta pozitie, e normal stand drept sa simti altfel curentul ... Am vazut parbrizul de pe louis dar astia nu dau prea multe detalii, teoretic stiu modelul, e un MRA mai inalt cu 7,5 cm decat cel original. Licitez in continuare pe ebay pt un Puig care are 10 cm in plus, sa vedem daca de data asta reusesc sa-l iau Eu am chinuit ieri un Land Rover Freelander pe forestiere si mi-am amintit ce comod e sa faci 400 km intr-o masina ok ... Editat August 10, 2008 de alexxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliza Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Nu pot sa cred cat de bine seamana cu al meu, hai sa le facem cunostinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 (editat) pai si daca se plac?? Al meu e cumintel are un semn de buna purtare pe rezervor (s-o fi ascuns pe langa un copac sa se uite la fete) iar cand il super e zgomotos. ha ha. De cum m-am vazut cu alexxx mi-a si zis asta este indentic cu al Elizei. ce tare. Or fi frati?? Ieri am fost pe barajul bragadiru (cine nu stie e pe langa buc pe arges si seamana ff bine cu un drum forestier dar fara panta) Am facut si consumul azi... 334.6 km cu 15.4 litri (60%in afara si vreo 40% oras ) conform formulei l/km*100 rezulta un consum de 4.6% pareri? Editat August 11, 2008 de butrosica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 (editat) Am facut si consumul azi... 334.6 km cu 15.4 litri (60%in afara si vreo 40% oras ) conform formulei l/km*100 rezulta un consum de 4.6% pareri? salut.. pai consumul e destul de bun ( depinde cum ai mers ) eu am scos 5.3 % la un drum de 1350 km ( mures- transfgarasan-constanta-mures) si am mers destul de tare ( autostrada 140-170 km/h si la munte am tras de motor la urcare ) astept propuneri pt o noua intrunire a Freewind-istilor apropo... am fost la Odorheiul secuiesc la intrunire ( duminica am fost..cam tarziu am ajuns dar mai erau "intarziati" prin zona asa ca .. a meritat) Editat August 11, 2008 de razvan12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin74 Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 (editat) Frumos motoru' Butrosica, sa-l stapanesti sanatos! Ma bag si eu la o intrunire, hai sa vedem o propunere! Editat August 11, 2008 de madalin74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Multam fain Madalin eu cred ca in weekend vin la mare deci poate daca ai timp sa bem o bere ne vedem. Eu ori nu am experienta necesara ori nu stiu ce sa zic dar peste 100 cu un pic de vant mi se pare ff instabila. cu 140??? eu nici nu pot gandi la asta plus zgomotul din casca. Eu am un agv poate o fi ea de vina. Am observat acum ca si la oglinda s-a crapat chestia aia unde intra nuca. NU imi place dar... am rezolvat si problema cu contactul la ambreiaj. un spray de contacte electrice juma de ora de munca uns maneta de ambreiaj si totul merge ca uns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat August 12, 2008 Autor Share Postat August 12, 2008 Am mers si eu cu 160 pe A1, nu mi s-a parut nimic instabil dar nici nu mai repet figura, am vrut doar sa vad daca prinde Dar totusi ... 170 ???? Razvan ... erai cumva la 9000 ture ?? ai grija ca explodeaza drujba, serios vorbesc, ... nu e pentru viteze din astea .. in talon scrie "viteza maxima constructiva - 160 km/h" dar asta nu inseamna ca se simte bine la viteza aia. Pai propuneti si voi un loc de intalnire ca eu oricum nu sunt disponibil decat dupa 1 sept si atunci cu ceva noroc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliuscaesar Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Am reusit si eu un 162, pe A3, 160 parca scrie la carte ca e maximum. La ceasul meu am remarcat o mica eroare, da' pana la 170... Nu prea merita sa mergi asa tare, dar la viteza mai normala (pt tipul asta de motor) stabilitatea mi s-a parut chiar ok si mie. M-as agata si eu la o intalnire. Ce parere aveti de al II-lea uichend din septembrie (12-13-14)? Daca sunteti amatori de cort, ca locatie as propune Obarsia Lotrului - Voineasa; o zona misto si potrivita pt un soft-enduro. Ar trebui si o alta alternativa de backup, in caz ca nu e vreme frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Am mers si eu cu 160 pe A1, nu mi s-a parut nimic instabil dar nici nu mai repet figura, am vrut doar sa vad daca prinde Dar totusi ... 170 ???? Razvan ... erai cumva la 9000 ture ?? ai grija ca explodeaza drujba, serios vorbesc, ... nu e pentru viteze din astea .. in talon scrie "viteza maxima constructiva - 160 km/h" dar asta nu inseamna ca se simte bine la viteza aia. Pai propuneti si voi un loc de intalnire ca eu oricum nu sunt disponibil decat dupa 1 sept si atunci cu ceva noroc ... mda... nu stiu ca tde precis e vitezometrul dar mergeam in paralel cu o Aprilia Pegaso si el avea tot 170 ... la turometru nu pot sa stiu cate ture avea ca nu imi indica mai mult de 3000 ( ceva probleme si nu ii dau de cap...) in fine nu e indicat sa mergi asa tare cu motoru asta dar am incercat si eu cu stabilitatea nu am probleme .. e destul de stabila si pe ploaie chiar ( daca ploua bine sa curete drumul ) apropo de casca ... si eu am AGV am luat-o noua dar e model mai vechi .. a testat-o cineva si a zis ca rezista pana la 200 km/h dupaia suna prea tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat August 13, 2008 Autor Share Postat August 13, 2008 (editat) Freewind-isti ... cine merge sambata la Breaza ? (e o intrunire, intalnire, etc ... zona e foarte frumoasa si poate facem o plimbare si pe dealurile din apropiere). What say you ??? Editat August 13, 2008 de alexxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 eu o sa lipsesc cu desavarsire. sunt la mare. dar...cine stie.... alex am gasit iridium la un tip cu 40 ron buc. ce zici? o sa am 2 in plus daca vrea cineva ca tipul le da doar la set. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.