rapperita Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Salutare posesori de Freewind si nu numai! Am schimbat uleiul la Freewindul meu din '98 (am pus Repsol desi folosisem 2 ani la rand Agip) si la pornire, cand motorul e rece, scoate un fum gros alb. Am desfacut motorul si am crezut ca ar fi problema la semeringuri, ok le-am schimbat si cand curatam chiuloasa de uleiul ars, am observat o crapatura de circa 1 cm intre supape. Sincer, nu am avut timp sa citesc toate cele 104 pagini, dar daca stiti vreo chiuloasa de vanzare (inafara de ebay, pentru ca acolo am gasit si costa peste 250 euro) va rog sa ma anuntati. Multumesc anticipat. O zi faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 (editat) Sindromul uleiului nou Mie, acu 2 ani, dupa schimb a mers perfect, dar la urmatoarea pornire a pleznit pistonul stang la TDM Daca nu gasesti chiulasa noua, stiu un tip mai in varsta care a lucrat la uzina la Pitesti si acum are atelier de reconditionari chiulase care se lauda ca face orice, poti pune o poza (daca ai) si il intreb daca poate rezolva cand mai vine pe la mine la munca (sau ii trimit eu un email)... bineinteles, diagnosticul complet il face cu fierul in mana... Editat Aprilie 24, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 deci,daca schimbi uleiul,trebe sa lasi motorul sa se raceasca de tot pana il pornesti iarasi..sau e o gluma??? ma gandesc ca daca l-a cocsat prin paduri si l-a incins calumea...apoi l-a "racorit" prin rauri si lacuri...nu-i aduc stari de bine pieselor si blocului! eu incerc cand merg cu el la spalat,sa nu pun furtunul pe el cand e incins motorul...poate plezni/plesni ceva pe acolo! zic si eu, ca incepator intr-ale mecanicii! dar de astazi,gata! prima intrebare: cat costa dom'le halatul?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Aaaa...la asta te refereai pe pm. Era o gluma cu 'sindromul uleiului nou'. Ma refeream ca a mers foarte bine cu uleiul vechi si cand l-am pus pe ala nou (motorex, bleah) a pleznit cilindrul. Coincidenta sau nu... Referitor la incins si dupa pus furtunul pe el, am evitat intotdeauna, fie ca a fost masina sau moto...desi, multi le baga si prin rauri si prin baltoci, eu unul nu ma consider asa norocos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapperita Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Nu cred ca se poate reconditiona, am vorbit cu un domn care lucreaza cu chiuloase de ani buni si nimeni nu garanteaza ca nu cedeaza, se rupe o bucata si imi distruge si pistonul, si tot ce nimereste in cale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Trimis e-mailul, cum am un raspuns de la el, raspund pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B60cmb Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) Salut, Am si eu o problema si poate ma ajuta si pe mine cineva cu un sfat. Frana fata tine foarte jos, trebuie sa fie lipita de maner ca sa actioneze. De cand am cumparat motorul frana era un pic elastica. Anul trecut am facut o revizie generala am schimbat furtunasul de frana cu unul metalic, am curatat etrierul cu cilindrii si pompa si parca tinea un pic mai sus. In weekeend am schimbat si placutele si de atunci insa frana tine f f jos. Am vazut ca sunt niste kituri pentru reconditionat pompa de frana in care sunt garniturile de schimb, dar nu stiu daca asta ar rezolva problema. P.S. De aerisit am aerisit-o pana n-am mai putut . Editat Aprilie 29, 2014 de B60cmb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) Nu cmva discul de frana are cumva uzura mai mare pe mijlocul benzii pe care actioneaza placutele? Daca asa este, palcuta calca mai intai cu marginile si nu franeaza complet decat daca strangi mai mult frana si o fortezi sa faca contact pe toata suprafata. Pe masura ce placutele noi se vor roda, situatia se va imbunatati, insa rezolvarea corecta este inlocuirea discului de frana. Si nu mai folositi placute de frana sinterizate. Cu cat mai moi, cu atat mai bine, chiar daca le schimbi de 2 ori mai des. Editat Aprilie 29, 2014 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B60cmb Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Placutele sunt ceramica iar la disc o sa ma uit diseara mai atent, dar nu cred sa fie tocit excesiv in partea din mijloc ca l-as fi schimbat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Va doresc tuturor un Weekend minunat si asfalt uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 Salutare Freewindistilor!! astazi mi-am terminat suportu' de bagaje,care o sa-mi inlocuiasca Top Case-ul cand mai plec pe ici pe colo si am nevoie de rucsac de munte,cort si izopren/izoprene! m-am tot gandit la o alternativa mai ieftina acutiilor,si deocamdata mi-a iesit asta.... are cam 2,5 kg.e facut din teava trasa de gaz dimensiune 3/8. indoit "pe genunchi" la colturi...evident se vad si semnele loviturilor de ciocan! ca dimensiune are 44cm x 32. eu zic ca pot sa leg un rucsac,un cort,un izopren....sau chiar doi rucsaci de 40-50 litri! ca si rezistenta, cred ca tine cel putin 60 kg...) ca si pret,am platit 22 lei pe teava(am folosit aproape 2 metri,desi am fost nevoit sa cumpar la bara de 6 metri-66lei bara) ,8 lei platbandul pe care l-am folosit...10 lei niste electrozi din Obor...si spray-ul de vospit mi l-a dat colegul de apartament! plus cinstea unui Tovaras ca m-a lasat sa mesteresc la el in curte! si chiunuiala pe care am tras-o la suduri..ca sunt cam afon! din restul tevii,m-am gandit sa imi fac un cric central....desi teava pare subtire are pereti de 3mm! si eventual sa mai cumpar daca nu-mi ajunge ce mai am sa fac si un crash bar! teaza am indoit-o pe o teava mai groasa de langa bloc dupa ce am inrosit-o bine cu o lampa Rottenberger cu butelie ce incalzeste pana la 1800 grade,zic ei! n-a iesit perfect,insa dupa 2-3 ciocane la colturi,s-a mai "rotunjit" ! stiu ca se decaleste daca o incalzesti,dar celelalte tevi cred ca o intareste destul! Suportul l-am facut sa nu dau banii pe cutii,ca iubitei mele nu pre ii place sa mearga pe motocicleta inca...iar mie nu cred ca o sa imi trebuiasca prea curand atata spatiu pt bagaj! insa pe viitor ma gandesc si la niste cutii hepco& beker din plastic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 merci,merci! acum urmeaza cricul! mi-am facut practica pe suport..sper sa ma descurc mai bine cu sudura...poate ca am avut si electrozi de 2,5 si am inteles ca trebe sa te pricepi cat de cat!! hai sa fiti Sanatosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Vand Suzuki Freewind 2001, stare f. buna, adusa in martie din Italia si inmatriculata, 37000 km, parbriz touring, cric central, top case mediu, consumabile f. bune, 2200 E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 asa repede? nici nu te-ai obisnuit cu ea... ce te deranjeaza la ea?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 (editat) Salut, motorul este impecabil, dar uneori mai vine norocul pe la noi, am dat de ceva gologani si sincer neasteptati asa de curand,,,,,,si tind spre ceva cel putin 2007.....Este un motor foarte fiabil, consum mic, pot spune ca are cel mai mic consum dintre motoarele cunoscute de mine, tinuta buna....... Daca nu ies 2100 E nu o dau.....arata prea bn.... Editat Mai 4, 2014 de Pegasus73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 se mai fac bani prin Valcea si acum din Heckereala....??? ) lasand gluma la o parte,mai bine de plimbi de diferenta de bani....! parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Salut, motorul este impecabil, dar uneori mai vine norocul pe la noi, am dat de ceva gologani si sincer neasteptati asa de curand,,,,,,si tind spre ceva cel putin 2007.....Este un motor foarte fiabil, consum mic, pot spune ca are cel mai mic consum dintre motoarele cunoscute de mine, tinuta buna....... Daca nu ies 2100 E nu o dau.....arata prea bn.... Posesorii de freewind stiu cat de mult valoreaza o astfel de motocicleta, dar din pacate niciodata valoarea ei nu se va reflecta in pretul de revanzare. Eu am cumparat aceasta motocicleta de la initiatorul acestui topic la valoarea de 2500 E in stare impecabila la 31000 de km. Acum are 82.000 de km si este tot in stare impecabila. Cei ce au vazut-o pot confirma. Probabil in curand o sa achizitionez o alta motocicleta dar la Freewind n-am sa renunt niciodata. Sorin SXN si acum regreta ca a vandut freewind-ul chiar daca detine acum altceva. Motocicleta asta merita mult mai mult. E doar o parere personala... fara huiduieli va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Posesorii de freewind stiu cat de mult valoreaza o astfel de motocicleta, dar din pacate niciodata valoarea ei nu se va reflecta in pretul de revanzare. Eu am cumparat aceasta motocicleta de la initiatorul acestui topic la valoarea de 2500 E in stare impecabila la 31000 de km. Acum are 82.000 de km si este tot in stare impecabila. Cei ce au vazut-o pot confirma. Probabil in curand o sa achizitionez o alta motocicleta dar la Freewind n-am sa renunt niciodata. Sorin SXN si acum regreta ca a vandut freewind-ul chiar daca detine acum altceva. Motocicleta asta merita mult mai mult. E doar o parere personala... fara huiduieli va rog. Da asa este....frumos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PepsiMan Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Am luat o mica pauza de la motociclism dar cand va fi sa revin tot freewind imi voi lua. Cea mai faina motocicleta care mi-a trecut prin mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aiulian2000 Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 (editat) Il pusesem si eu pe al meu in vanzare. Vad ca in continuare pretul nu a scazut. Tot din 2001 il am si eu si ceream cam aceeasi bani. Se spune ca fiecare cioara isi vede copii ei ca fiind cei ma frumosi. iar toti parintii isi considea copii lor cei mai destepti. Poate, dar mie chiar imi e drag motorul asta si inca il mai pomenesc din cand in cand pe Butrosica de la care l-am cumparat. Este un motor versatil, docil si cel mai important, foarte fiabil. Editat Mai 8, 2014 de aiulian2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ice_Cube Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 O sa verific in weekend din ce motiv imi picura ulei pe la surub. Un prieten mi-a spus ca (din cate stie el) ar trebui sa fie o saiba de cupru (sau ceva material mai moale) pe care o strange surubul. Este adevarat? Eu cand am schimbat uleiul nu-mi aduc aminte sa fi vazut vre-o saiba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aiulian2000 Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 O sa verific in weekend din ce motiv imi picura ulei pe la surub. Un prieten mi-a spus ca (din cate stie el) ar trebui sa fie o saiba de cupru (sau ceva material mai moale) pe care o strange surubul. Este adevarat? Eu cand am schimbat uleiul nu-mi aduc aminte sa fi vazut vre-o saiba... Este o saiba din cupru sau alt material relativ moale. Secretul e sa nu o strangi nici foarte tare pentru ca apoi nu o mai desfaci decat la cald sau cu flexul (nu spun de unde stiu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ice_Cube Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) O sa verific in weekend din ce motiv imi picura ulei pe la surub. Un prieten mi-a spus ca (din cate stie el) ar trebui sa fie o saiba de cupru (sau ceva material mai moale) pe care o strange surubul. Este adevarat? Eu cand am schimbat uleiul nu-mi aduc aminte sa fi vazut vre-o saiba... Am pus şaiba de cupru, am pus şi bandă teflon, nu am strâns f tare. Se pare ca nu mai picura Multumesc pt ajutor. Inca o intrebare. Merita sa investesc intr-o pereche de cizme moto (touring) sau ar fi suficient ghete impermeabile? este o diferenta destul de mare ca pret si nu as investi daca nu sunt diferente semnificabile gen siguranta/calitate. Editat Mai 23, 2014 de ice_Cube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) Inca o intrebare. Merita sa investesc intr-o pereche de cizme moto (touring) sau ar fi suficient ghete impermeabile, am gasit in decathlon pe la 300 lei? Nu e diferenta chiar asa mare. In jur de 300 gaseai ceva decent pe louis.com. Uite acilea, poate gasesti ceva sa iti placa: http://www.kronaumoto.ro/index.php/produse/cizme.html Ce nu au pe stoc, iti aduc in 7 zile maxim parca: https://www.louis.de/_40462af6c8afbb66a26ef08a061b3929e2/index.php?topic=wgr&article_context=list&grwgr=190&wgr=821&new_sort=Preis Editat Mai 23, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.