12adu Postat Septembrie 4, 2003 Share Postat Septembrie 4, 2003 Hai ca am patit'o si eu, din cea mai mare fericire, si numai cu ajutorul lui Dumnezeu, nu am absolut nimic. Asta daca nu punem la socoteala mina (stinga) usor scrintita si o mica zgirietura pe sub pantaloni, pe soldul sting. Nici o zgirietura pe haine! Era pe la 10:00, intram pe linga Academia Militara, in jos spre Eroilor. Intru in curba mentionata. Acu'i acu': Nu stiu daca am intrat prea tare, daca m'am inclinat prea tare, sau daca am accelerat in curba, cert e ca am simtit cum fuge de spate si am alunecat. Masinile din spate veneau.. Nu stiu ce piruete am facut, cert e ca am facut citeva. Pagube: semnal fata spart, spate usor spart, oglinda + scara stinga deplasate, deci nu s'a spart oglinda.., bord + far usor zgiriate + alte mini zgirieturi inevitabile. Benzina curgea, asa ca am oprit motorul, farul, l'am ridicat de jos, am intors, pt. ca ajunsesem invers, am tras pe dreapta, am evaluat pagubele si am plecat mai departe. Ajuns la serviciu, am lipit semnalele, am indreptat oglinda si scara. Lectie invatata: Nu mai intru in curbe tare, nu ma mai inclin tare, nu mai accelerez in curbe, poate doar simbolic, sa nu ma opresc de tot. Mentionez ca NIMENI nu a oprit, NIMENI nu m'a intrebat de sanatate. E drept ca nici eu n'am stat mai mult de 2 minute acolo, cu tot cu ridicatul de pe jos. Numai bine. Conduceti cu atentie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 4, 2003 Share Postat Septembrie 4, 2003 probabil ca ai prins ceva ulei sau praf la spate.sau bopsea de marcaj.ciudat oricum.multa bafta in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian1000cc Postat Septembrie 4, 2003 Share Postat Septembrie 4, 2003 Ai grija mare la marcajele spoite pe asfalt, in zona lor aderenta este aprox. 0! (daca mai sunt si ude atunci sunt adevarate catapulte) Iti spun asta deoarece cred ca asta a fost cauza care te-a dat jos, argumente: nu prea aveai cum sa pierzi aderenta din gaz (daca cumva nu ai un IJH turbo) si nici inclinare prea mare nu duce la "pirderea" spatelui, fara sa atingi in prealabil cu scarite, tobe sau alte parti fixe! Inca ceva - in curba se accelereaza usor, nu se schimba viteze (nici in sus, nici in jos) a.i. sa iesi din curba cu viteza si ture mai mari decat ai intrat - Slow in fast out - asta iti da un plus de tractiune/aderenta! Bafta la multi km fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fressko Postat Septembrie 7, 2003 Share Postat Septembrie 7, 2003 salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Septembrie 8, 2003 Share Postat Septembrie 8, 2003 Era s-o păţesc şi eu cu IJ-ul, în curbă Victoriei stg. Rosetti...Vezi că ating scările, câteodată tobele Asta nu-i de luat curbe cu înclinare 45%! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tremelo Postat Septembrie 8, 2003 Share Postat Septembrie 8, 2003 atentie mare in bucuresti!in vara am vazut ca gripul este 0(nul,zero)mi-a alunecat si mie spatele de câteva ori pe magheru,balcescu,kiselef.de vina sunt noxele care se depun pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Septembrie 16, 2003 Share Postat Septembrie 16, 2003 Instinctual, eu unul previn intotdeauna "fuga spatelui" prin modalitatea mai deosebita de inclinare, anume inclin doar motocicleta, nu ma inclin cu totul. In felul asta, la prima tendinta de fuga de spate, am o rezerva de "inertie" - aceea a corpului pentru indreptarea motocicletei, dupa care pot sa trantesc linistit frana. Incercati chestia asta, sa va "plimbati" pe sha in stanga si in dreapta, in sens opus sensului de inclinare/curbei, si o sa vedeti ca nu mai e asa periculos derapajul pe inclinare, deoarece ai posibilitatea de a ridica motocicleta vertical, in timp util, ca daca apuca sa ia viteza pe directia perpendiculara sensului de mers, ridicarea pe coama cauciucului sigur duce la efectul de catapulta. Chiar si in ipoteza "culcarii" motorului pe o parte, "controlat", e mult mai avantajoasa pozitia verticala a corpului, te poti impinge in scarite ca sa evacuezi zona rapid, decat daca ai fi culcat pe o parte, cu tot cu motor. Chestia asta nu am reusit insa sa o fac pe Simsonul lui Demo, ca e chopperit rau de tot, ghidonlu vine prea spre in spate si te cam obliga sa te inclini cu totul, acordand credit maxim aderentei cauciucului de pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozo Postat Septembrie 16, 2003 Share Postat Septembrie 16, 2003 fara suparare, dar ce motor ai??? din ce spui tu, tehnica ta e cam contrara legilor firii si gravitatiei. si cand te inclini, cam pe la ce viteze o faci?? in rest, adrian are maxima drptate. bye Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 16, 2003 Share Postat Septembrie 16, 2003 cozo, ma bag si eu in seama.ce zice mosulik e corect, dar la supermoto, unde totu e cam pe dos.in rest cred ca e ciudat sa inclini motoru mai mult decat trebuie numa sa ramai tu mai drept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Septembrie 16, 2003 Share Postat Septembrie 16, 2003 Eu am un biet Simsonel, dar pe care il alerg de-i ies ochii din cap si imi place sa ma infig in curbe cat poate el de tare (mai ales la vale ) . Treaba cu inclinatul motorului separat e doar o masura in plus de siguranta, de prevenire a derapajului, in conditiile unui carosabil foarte imprevizibil, cum e pe la noi. Pe circuit, da, e mai eficient sa te inclini tu mai mult decat motorul, pentru a aborda virajul cu viteza mai mare. Pe strada insa, unde nu poti sa banuiesti ce pelicula subtzire de ulei e in varful curbei, daca stai mai drept si inclini doar motorul, ai o mai mare posibilitate de a scapa dintr-un eventual derapaj, printr-un fel de smucitura. Daca esti inclinat cu totul, nu mai ai acces decat la comenzile motocicletei, nu poti sa o mai controlezi din miscarea corpului, deci sansele scad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
12adu Postat Septembrie 29, 2003 Autor Share Postat Septembrie 29, 2003 Pt. adrian1000cc: Ai avut dreptate, cred ca asta a fost cauza pt. care am ajuns jos. Nu am atins cu tobe sau scari, am trecut intr'o zi pe acolo sa revad terenul si era o mare trecere de pietoni; se stie cam care e latimea unei dungi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wordlord Postat Ianuarie 15, 2004 Share Postat Ianuarie 15, 2004 Stiu bine zona...ma gandeam sa fi fost praf? Stiu ca masina face ca toate alea dak ii dau gaz ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.