gogu007 Postat Octombrie 11, 2004 Share Postat Octombrie 11, 2004 http://www.motorcyclenews.com/nav?page=mot...=NEWS_NEW-BIKES Cam urata la prima vedere pentru gusturile mele si nu are motor boxer, dar... ...e BMW. Asta sa fie viitorul in Bavaria? Eu inca mai vreau sa-mi adaug un anume R 100 R Classic la partculetz... Se vedea si prin pozele de la Intermot dar acum aflam mai clar despre ce este vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kickasso Postat Octombrie 11, 2004 Share Postat Octombrie 11, 2004 Mie-mi place. Dar boxerul ramine boxer.Mai degraba mi-as lua un R1200 GS.Sau un 1150. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v-twin Postat Octombrie 11, 2004 Share Postat Octombrie 11, 2004 Scary bike; interesant design insa, si e BMW deci motorul este perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Octombrie 11, 2004 Share Postat Octombrie 11, 2004 Misto bicicleta, intra si bmw in rindul lumii. Cit despre bmw=motor bun, da si tu o tura pe la statisticile de fiabilitate sa vezi ca in ultimii ani bmw se intrece cu masinile americane de genul Pontiac pe acelasi loc pe podium. Din pacate nici bmw nu mai e ce a fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogu007 Postat Octombrie 11, 2004 Autor Share Postat Octombrie 11, 2004 Misto bicicleta, intra si bmw in rindul lumii.Cit despre bmw=motor bun, da si tu o tura pe la statisticile de fiabilitate sa vezi ca in ultimii ani bmw se intrece cu masinile americane de genul Pontiac pe acelasi loc pe podium. Din pacate nici bmw nu mai e ce a fost. "intra si bmw in randul lumii." si "Din pacate nici bmw nu mai e ce a fost." merg mana in mana: accent pe performante si moda in detrimentul calitatii si traditiei. Noroc ca abaterea de la traditie o fac cu stil si personalitate. http://www.motorcyclenews.com/nav?page=mot...=NEWS_NEW-BIKES Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Octombrie 11, 2004 Share Postat Octombrie 11, 2004 Cand ma uit la el ma gandesc ca tocmai a avut un accident si a ramas fara carene. Protectie vant minima, iar designul este cam in genul Scraver-ului . Este o problema de gust; cui ii place nu are nevoie parerea altuia pt ca s-ar putea sa ramana dezamagit chiar de cei mai buni prieteni. Cam asta este motivul pt care exista atatea firme de motociclete, sunt mult mai multe gusturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Octombrie 12, 2004 Share Postat Octombrie 12, 2004 merg mana in mana: accent pe performante si moda in detrimentul calitatii si traditiei. sad.gif Noroc ca abaterea de la traditie o fac cu stil si personalitate. bigstar.gif Cu fraza a doua sint de acord, dar numai partial. Mi se pare putin ca a vorbi de traditie in motociclete (exceptind criuserele si chopperele) e ca si cum ai vorbi de traditie in calculatoare. Tu te-ai "da" acum cu 486 in numele traditiei? Din pacate cu traditia se moare de foame si decit sa dispara BMW de pe piata motocicleteleor mai bine sa se adapteze daca o fac cum trebuie. Adica fara sa devine un fel de japoneze. Cu prima fraza nu sint de acord. Se poate si calitate si performante. Ca nu prea poate BMW la ora asta, e alta treaba. Eu sper sa se trezeasca inainte de a fi prea tirziu, sa nu ne trezim ca e numai Honda si Toyota pe piata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat Octombrie 12, 2004 Share Postat Octombrie 12, 2004 Mie-mi place.Dar boxerul ramine boxer.Mai degraba mi-as lua un R1200 GS.Sau un 1150. Care boxer bre?!? BMW 2004 nu mai are motor boxer si chiar pare o motocicleta OK. Cel putin asa deduc din ceea ce am citit pana acum despre ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kickasso Postat Octombrie 12, 2004 Share Postat Octombrie 12, 2004 R1200 GS are motor boxer.De-aia am zis :"dar boxerul ...".Adica imi place K ul asta dar prefer modelele boxer. Seria K de la Bmw nu a avut niciodata boxer , de cind a aparut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogu007 Postat Octombrie 12, 2004 Autor Share Postat Octombrie 12, 2004 Tu te-ai "da" acum cu 486 in numele traditiei? Analogia nu e tocmai nimerita. Nu m-as da cu un 486 dar ma dau cu un PC. Si cand am pofta, ma dau si cu cate un Apple. Dar nu cu un LC ci cu un G3 ca lumea! (In sertar am si un Sinclair ZX81 si in garaj tocmai mi-am tras o Jawa 175/356) In plus, BMW-urile boxer sunt o "specie" aparte ca si cruiserele si chopperele, deci traditia are un cuvant de spus. Dar, per ansamblu, ai dreptate. Nostalgiile nu tin pe picioare un producator. Si nici emblema calitatii. Trebuie sa mai adaugi niste argumente pentru a tine piept asiaticilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Octombrie 13, 2004 Share Postat Octombrie 13, 2004 Dar, per ansamblu, ai dreptate. Nostalgiile nu tin pe picioare un producator. cum sa nu ? remember harley ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Octombrie 13, 2004 Share Postat Octombrie 13, 2004 Harley in USA, ca daca ar fi sa traiasca pe seama vinzarilor in Europa si Asia ar crapa de foame. Nu cred ca e acelasi tip de piata in Europa. Oamenii sint mai greu de "capcanat" cu marketing agresiv si aiureli patriotice pentru ca sint mai educati (nu ma refer numai la scoala ci la intregul context social). Parerea mea. Sau poate nu am dreptate si singurul lucru care lipseste la bmw e un management foarte bun. Daca nu-l au, deci nu reusesc sa faca oamenii sa cumpere ce produc ei, incearca sa produca ce cred ei ca se cere. Uneori le iese, alteori o dau rau in bara (vezi seria 7 proiectata de american care arata ca un hyunday). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Februarie 25, 2005 Share Postat Februarie 25, 2005 Eu nu as da "Caramida zburatoare" decat pentru alta mai noua. K-ul este poate cel mai reusit motor de la BMW, si singurele variante pe care le-as accepta in schimbul motoretei mele ar fi un K100LT mai nou de '92 (sau un K1100LT aceeasi perioada, sunt similare) sau un K1200LT de prin 2004. Iar daca ma gandesc la un R, poate doar un R1150GS sau un Rockster ar fi interesante, un boxer touring-enduro m-a atras intotdeauna, dar se pare ca nu destul... In fine, designul lui K1200R mi se pare foarte agresiv, seria K a fost gandita in principal pentru touring (sport-touring) si nu pentru oras. Singurul model cu un oarece succes in oras a fost K75C sau S, aproape naked (doar o carena mica la far), foarte manevrabil si cu motor de 750 cc in trei cilindri a fost extrem de apreciat la vremea lui. Dar sa faci un motor pentru oras (necarenat sa alergi cu 200+ pe autobahn poate fi destul de incomod) care sa aiba 1200 cc, o greutate considerabila si un consum pe masura unui automobil mic, contrazice exact conceptul initial care a stat la baza acestei serii! Eu le doresc mult succes, probabil ca au studiat ei piata bine de tot inainte sa se arunce cu asa ceva, dar eu personal cred ca nu se va impune... nici macar cu sprijinul puternic al fanilor acestei marci. Numai bine, Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealien Postat Martie 1, 2005 Share Postat Martie 1, 2005 Mie imi place f mult. Am vazut-o si in realitate la Munchen si va spun ca e MISTO!!! see YA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.