darkwolf Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 cel mai bine iti cumperi alt rotor ca nu ii o avere si ai rezolvat problema.eu am depresat rotor de etz si l am presat la loc cine ti a zis ca nu se poate depresa ori nu avrut sa ti l faca ori nu a avut cu cel sa il depreseze.adevarul ii ca se depreseaza un puic cam greu pt ca conul de presare ii facut in cota fixa altfel s ar depresa si ar toca tot pe acolo.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 pai as cumpara un rotor cu draga inima dar nu stiu de unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 k,am lasat azi rotorul la bobinat,mesterul mi a spus acelasi lucru,daca il poate depresa il bobineaza fara probleme daca nu danyoldmoto direct,oricum imi tr ceva si pt ij Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 (editat) are cineva codul de culoare rosu pentru jawa ts 350 ? sau un spray care se potriveste ? daca da de la ce firma , unde se gaseste? am de vopsit doar ornamentul de plastic de sub sea , partea din spate si as vrea sa fie culoarea cat mai aproape de original sa nu se vada diferenta cumpar toba + cot + "piulita" stanga - cat mai bune, fara crom sarit, indoituri - poze obligatorii ofer pret bun Editat Martie 25, 2012 de aurelian_mz_rt125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 inca o JAWA salvata eu sunt multumit de ea mai am un pic de mesterit la ea si sper sa o iau la ture cat de curand inca o JAWA salvata eu sunt multumit de ea mai am un pic de mesterit la ea si sper sa o iau la ture cat de curand ieri am curatat carburatorul,platinile si bujiile la jawa.i am bagat un pic de benzina in capul pistoanelor si in carburator si mare imi fu mirarea cand jawa mea porni la prima pedala.eu sunt foarte multumit de ea merge ceas nu bate si nu intrerupe.m ai am sa ii curat rezervorul si putine maruntisuri la ea si apoi cu ea la itp ca na trebuie sa faca kilometrii ca a dormit cam mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 ÂŞi totuÂşi, de pe ce e carenajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 ÂŞi totuÂşi, de pe ce e carenajul? ii original de jawa dac nu crezi uita te la carenajul de pe rezervor nici un carenaj de japo nu se potriveste pe rezervorul de jawa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 (editat) Pate cel mult să fie carenajl de 640 pus d-ancurulea pe rezervor Âşi coadă de 638... da' nu-i nu e la fel Editat Aprilie 1, 2012 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 pai nu vezi ca nu are rezervorul de jawa ca ii de japo toata ziua scuze nu ma m uitat eu bine la foto dar jawa asta ii model 638 deci ii in urma la 640 nu au cum sa fie la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Ala bla ha buhuhui hîh.... mda, am înțeles. ÂŞi pentru cultura ta, 640 are acelaÂşi cadru Âşi motor cu 638. Restul de diferențe țin de bord, aprindere, evacuare Âşi carenaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Ala bla ha buhuhui hîh.... mda, am înțeles. ÂŞi pentru cultura ta, 640 are acelaÂşi cadru Âşi motor cu 638. Restul de diferențe țin de bord, aprindere, evacuare Âşi carenaj. ia zi ma stie tot cate jawe ai avut la viata ta?nu sunt diferente nici la bord nici la aprindere nici la evacuare doar diferente la elementele de caroserie.asa ca ciocul mic si joc de pedale.mai informeazate spre biele tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Bun, m-am lămurit Âşi am reținut exemplarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Bun, m-am lămurit Âşi am reținut exemplarul. cinste tie mestere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Salut, am nevoie de sfaturile voastre, am o jawa 350ts, a pornit relativ usor dupa iarna asta , am bagat in a-I-a s-a auzit in zgomot si pe urma a dat in nas, am accelerato si am puso in miscare da in nas in toate vitezele(adica merge in suturi, de parca ar vrea sa se rupa ), va rog sa ma ajutati cu sfaturi si sugestii , asta toamna am lasato bine, adica am mers cu ea si nu facea figuri, stiu ca discurile sunt relativ uzate ,mai au ceva carne pe ele dar nu sunt noi........astept sfaturile voastre. sal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Salut, am nevoie de sfaturile voastre, am o jawa 350ts, a pornit relativ usor dupa iarna asta , am bagat in a-I-a s-a auzit in zgomot si pe urma a dat in nas, am accelerato si am puso in miscare da in nas in toate vitezele(adica merge in suturi, de parca ar vrea sa se rupa ), va rog sa ma ajutati cu sfaturi si sugestii , asta toamna am lasato bine, adica am mers cu ea si nu facea figuri, stiu ca discurile sunt relativ uzate ,mai au ceva carne pe ele dar nu sunt noi........astept sfaturile voastre. sal a carait cand ai bagat o in viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 În primă fază încearcă să schimbi bujiile cu unele bune. Dacă tot aÂşa face, pregăteÂşte-te moral de altele mai grave De ce am eu o nesimțire că nu e de la buji... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 (editat) e ambreiaj dereglat, maricu a uitat sa spuna ca motoru se tureaza, merge rotund, nu are nici o problema, doar ii smuceste in toate vitezele. daca era de la bujii nu mai ajungea intr-a patra cu ea sa ii smuceasca Editat Aprilie 1, 2012 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Păi aÂşa zi nenicule, atunci e uleiul neadecvat Âşi stătut în cutie, plăcile ambreiajului ba-s lipite ba nu-s unse, ba posibil Âşi ceva rugină... desfă rezolvă problema Âşi pune un ulei bun. Deci am avut dreptate, nu era de la bujii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 e ambreiaj dereglat, maricu a uitat sa spuna ca motoru se tureaza, merge rotund, nu are nici o problema, doar ii smuceste in toate vitezele. daca era de la bujii nu mai ajungea intr-a patra cu ea sa ii smuceasca daca are asemenea probleme ii clar ca ii face figuri ambreajul.numai de acolo poate fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Frate de suferinta, cumpara un lant primar nou, eventual musai si cele doua pinioane (ala de vine pe ambielaj si cel de pe ambreiaj, coroana...parca asa ii spun unii) si n-o sa te mai smuceasca mult timp de-acum incolo. Asta daca nu cumva sare lantul de pe pinionul ce iese din cutie, sau cel de pe pinionul rotii, lucru care ar fi trebuit sa-l vezi/simti, inca de la inceput! Hai, spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Frate de suferinta, cumpara un lant primar nou, eventual musai si cele doua pinioane (ala de vine pe ambielaj si cel de pe ambreiaj, coroana...parca asa ii spun unii) si n-o sa te mai smuceasca mult timp de-acum incolo. Asta daca nu cumva sare lantul de pe pinionul ce iese din cutie, sau cel de pe pinionul rotii, lucru care ar fi trebuit sa-l vezi/simti, inca de la inceput! Hai, spor! corect mestere.dac vrea lant primar si pinionul de la ambielaj am eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Aha, deci d-aia e corect .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Aha, deci d-aia e corect .... tu nu ai ce face numa sa postezi aiurea asa ca sa iti creasca postarile.eu vreau sa ajut omul si din cate vad tu vrei sa strici cam tot pe aici.daca nu ai ce face dute la coasa ca a inceput sezonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Coasă am, da' mi-i lene să trec munții... pîna una alta mai plivesc niÂşte buruieni pe forum, dar al naibii soiul dracului e rezistent.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.