mad_max924 Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 da,un fir este dezlipit dar banuiesc ca trebuie bobinat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Iei un aparat de măsură Âşi verifici continuitatea, o ansă pe firul dezlipit iar cealaltă pe sania celuilalt fir. Dacă "sună", lipeÂşti firul la locul lui pe sania lui Âşi gata! Dacă nu, alt rotor. dacă nu înțelegi, mergi cu rotorul Âşi rîndurile astea la orice atelier de reparații radio-tv Âşi o să Âştie ce să facă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 nu am mavo dar continuitatea o pot masura cu un bec in serie rotoarele nu se mai pot bobina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Ba sigur că da, am primit la un moment dat un rotor de dinam pe 6 V, de Jawă, rebobinat de un forumist care nu mai făcuse aÂşa ceva vreodată. Arăta impecabil Âşi funcționa foarte bine: becul roÂşu se stingea de îndată ce porneam motorul Âşi puteam să merg cu fazele aprinse toată ziua fără să mai descarc bateria. Rotorul părea să fi fost rebobinat cu sârmă mai subțire, nu-mi dau seama dacă au ieÂşit cu ocazia asta mai multe înfăÂşurări. Omul povestea că nu-i greu de rebobinat, trebuie să desfăÂşori cu atenție, să prinzi ideea Âşi pe urmă să reproduci întocmai ce-i acolo. Ivan mi-a povestit încântat că a încercat Âşi el, pe timpuri, soluția cu rebobinatul rotorului. "Da, funcționează excelent! Te ține o lună de zile, după care îl schimbi". Nefericirea Âşi crasa coincidență (dacă o pot numi aÂşa) a fost că instalația mea electrică a avut vicii de design (copyright eu, care nu mai făcusem instalație pe moto - acum e impecabilă) Âşi a cedat cam la o lună de zile după ce am pus acest rotor rebobinat. Am suspectat inițial rotorul , apoi statorul Âşi releul, însă ele funcționează în continuare bine-mersi, acum pe Jawa 353 a unui alt forumist. Am făcut filmulețul ăsta imediat după ce-am montat rotorul respectiv: http://www.youtube.com/watch?v=G4-_O7EN5YY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Salut, Eu am avut o problema la un Ij Jupiter cu incarcarea. Am fost la un electrician si mi-a spus ca am un fir rupt de pe rotor. Fostul propietar, cand a facut reglajul la platini a scapa surubelnita in rotor si a rupt un fir, l-a lipit cu pistolul de lipit si apoi a functionat. Problema este ca motorul se incalzeste, topeste fludorul, si apoi din miscarea de rotatie a rotorului arunca fludorul. Electricianul mi-a lipit firul cu fludor si a pus putina poxilina pentru a preveni dezlipirea. Toate cele bune. P.S. treaba asta se intampla prin 2005. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Ba sigur că da, am primit la un moment dat un rotor de dinam pe 6 V, de Jawă, rebobinat de un forumist care nu mai făcuse aÂşa ceva vreodată. Arăta impecabil Âşi funcționa foarte bine: becul roÂşu se stingea de îndată ce porneam motorul Âşi puteam să merg cu fazele aprinse toată ziua fără să mai descarc bateria. Rotorul părea să fi fost rebobinat cu sârmă mai subțire, nu-mi dau seama dacă au ieÂşit cu ocazia asta mai multe înfăÂşurări. Omul povestea că nu-i greu de rebobinat, trebuie să desfăÂşori cu atenție, să prinzi ideea Âşi pe urmă să reproduci întocmai ce-i acolo. Ivan mi-a povestit încântat că a încercat Âşi el, pe timpuri, soluția cu rebobinatul rotorului. "Da, funcționează excelent! Te ține o lună de zile, după care îl schimbi". Nefericirea Âşi crasa coincidență (dacă o pot numi aÂşa) a fost că instalația mea electrică a avut vicii de design (copyright eu, care nu mai făcusem instalație pe moto - acum e impecabilă) Âşi a cedat cam la o lună de zile după ce am pus acest rotor rebobinat. Am suspectat inițial rotorul , apoi statorul Âşi releul, însă ele funcționează în continuare bine-mersi, acum pe Jawa 353 a unui alt forumist. Am făcut filmulețul ăsta imediat după ce-am montat rotorul respectiv: http://www.youtube.com/watch?v=G4-_O7EN5YY eu am fost cu rotorul la un atelier de bobinaj si mi au spus ca rotorul de la alternator nu se poate bobina pt ca e greu de depresat la dinam e probabil mai simplu Salut, Eu am avut o problema la un Ij Jupiter cu incarcarea. Am fost la un electrician si mi-a spus ca am un fir rupt de pe rotor. Fostul propietar, cand a facut reglajul la platini a scapa surubelnita in rotor si a rupt un fir, l-a lipit cu pistolul de lipit si apoi a functionat. Problema este ca motorul se incalzeste, topeste fludorul, si apoi din miscarea de rotatie a rotorului arunca fludorul. Electricianul mi-a lipit firul cu fludor si a pus putina poxilina pentru a preveni dezlipirea. Toate cele bune. P.S. treaba asta se intampla prin 2005. eu nu pot sa fac asa.e rupt firul care merge de la colector la partea de dedesubt a bobinajului,nu gasesc celalalt capat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 cel mai bine iti cumperi alt rotor ca nu ii o avere si ai rezolvat problema.eu am depresat rotor de etz si l am presat la loc cine ti a zis ca nu se poate depresa ori nu avrut sa ti l faca ori nu a avut cu cel sa il depreseze.adevarul ii ca se depreseaza un puic cam greu pt ca conul de presare ii facut in cota fixa altfel s ar depresa si ar toca tot pe acolo.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 pai as cumpara un rotor cu draga inima dar nu stiu de unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 k,am lasat azi rotorul la bobinat,mesterul mi a spus acelasi lucru,daca il poate depresa il bobineaza fara probleme daca nu danyoldmoto direct,oricum imi tr ceva si pt ij Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 (editat) are cineva codul de culoare rosu pentru jawa ts 350 ? sau un spray care se potriveste ? daca da de la ce firma , unde se gaseste? am de vopsit doar ornamentul de plastic de sub sea , partea din spate si as vrea sa fie culoarea cat mai aproape de original sa nu se vada diferenta cumpar toba + cot + "piulita" stanga - cat mai bune, fara crom sarit, indoituri - poze obligatorii ofer pret bun Editat Martie 25, 2012 de aurelian_mz_rt125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 inca o JAWA salvata eu sunt multumit de ea mai am un pic de mesterit la ea si sper sa o iau la ture cat de curand inca o JAWA salvata eu sunt multumit de ea mai am un pic de mesterit la ea si sper sa o iau la ture cat de curand ieri am curatat carburatorul,platinile si bujiile la jawa.i am bagat un pic de benzina in capul pistoanelor si in carburator si mare imi fu mirarea cand jawa mea porni la prima pedala.eu sunt foarte multumit de ea merge ceas nu bate si nu intrerupe.m ai am sa ii curat rezervorul si putine maruntisuri la ea si apoi cu ea la itp ca na trebuie sa faca kilometrii ca a dormit cam mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 ÂŞi totuÂşi, de pe ce e carenajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 ÂŞi totuÂşi, de pe ce e carenajul? ii original de jawa dac nu crezi uita te la carenajul de pe rezervor nici un carenaj de japo nu se potriveste pe rezervorul de jawa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 (editat) Pate cel mult să fie carenajl de 640 pus d-ancurulea pe rezervor Âşi coadă de 638... da' nu-i nu e la fel Editat Aprilie 1, 2012 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 pai nu vezi ca nu are rezervorul de jawa ca ii de japo toata ziua scuze nu ma m uitat eu bine la foto dar jawa asta ii model 638 deci ii in urma la 640 nu au cum sa fie la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Ala bla ha buhuhui hîh.... mda, am înțeles. ÂŞi pentru cultura ta, 640 are acelaÂşi cadru Âşi motor cu 638. Restul de diferențe țin de bord, aprindere, evacuare Âşi carenaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Ala bla ha buhuhui hîh.... mda, am înțeles. ÂŞi pentru cultura ta, 640 are acelaÂşi cadru Âşi motor cu 638. Restul de diferențe țin de bord, aprindere, evacuare Âşi carenaj. ia zi ma stie tot cate jawe ai avut la viata ta?nu sunt diferente nici la bord nici la aprindere nici la evacuare doar diferente la elementele de caroserie.asa ca ciocul mic si joc de pedale.mai informeazate spre biele tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Bun, m-am lămurit Âşi am reținut exemplarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Bun, m-am lămurit Âşi am reținut exemplarul. cinste tie mestere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Salut, am nevoie de sfaturile voastre, am o jawa 350ts, a pornit relativ usor dupa iarna asta , am bagat in a-I-a s-a auzit in zgomot si pe urma a dat in nas, am accelerato si am puso in miscare da in nas in toate vitezele(adica merge in suturi, de parca ar vrea sa se rupa ), va rog sa ma ajutati cu sfaturi si sugestii , asta toamna am lasato bine, adica am mers cu ea si nu facea figuri, stiu ca discurile sunt relativ uzate ,mai au ceva carne pe ele dar nu sunt noi........astept sfaturile voastre. sal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Salut, am nevoie de sfaturile voastre, am o jawa 350ts, a pornit relativ usor dupa iarna asta , am bagat in a-I-a s-a auzit in zgomot si pe urma a dat in nas, am accelerato si am puso in miscare da in nas in toate vitezele(adica merge in suturi, de parca ar vrea sa se rupa ), va rog sa ma ajutati cu sfaturi si sugestii , asta toamna am lasato bine, adica am mers cu ea si nu facea figuri, stiu ca discurile sunt relativ uzate ,mai au ceva carne pe ele dar nu sunt noi........astept sfaturile voastre. sal a carait cand ai bagat o in viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 În primă fază încearcă să schimbi bujiile cu unele bune. Dacă tot aÂşa face, pregăteÂşte-te moral de altele mai grave De ce am eu o nesimțire că nu e de la buji... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 (editat) e ambreiaj dereglat, maricu a uitat sa spuna ca motoru se tureaza, merge rotund, nu are nici o problema, doar ii smuceste in toate vitezele. daca era de la bujii nu mai ajungea intr-a patra cu ea sa ii smuceasca Editat Aprilie 1, 2012 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Păi aÂşa zi nenicule, atunci e uleiul neadecvat Âşi stătut în cutie, plăcile ambreiajului ba-s lipite ba nu-s unse, ba posibil Âşi ceva rugină... desfă rezolvă problema Âşi pune un ulei bun. Deci am avut dreptate, nu era de la bujii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.